PDA

Volledige versie bekijken : OCZ GameXStream Power Supply 850W

T0MCAT
17 februari 2008, 23:10
OCZ GameXStream Power Supply 850W nog geen jaar oud! Nu voor 100€

De Real Power Pro 850W is ontwikkeld als reactie op de introductie van de GeForce 8800-familie en is één van de weinige voedingen die uitgerust is met vier pci express-stroomaansluitingen: nodig voor het draaien van twee GeForce 8800 GTX-kaarten in SLI. Verder heeft de voeding twee kabels met drie molex-aansluitingen, twee kabels met vier serial ata-aansluitingen en de broodnodige aansluitingen om de processor en het moederbord van stroom te kunnen voorzien.

http://www.ocztechnology.com/products/power_management/ocz_gamexstream_power_supply-nvidia_sli_ready_

blind_ripper
17 februari 2008, 23:14
here we go 80€

Teemto
17 februari 2008, 23:26
Nog onder garantie?
Van waar ben je? heb wel interesse.
Waarom 2 maal dezelfde post? :D

Smitch
18 februari 2008, 00:15
bestaat dit topic niet? een aantal posts hier onder zelfs :)

T0MCAT
18 februari 2008, 11:28
2x post = oeps, foutje van de zaak
min. prijs = 90€ (tenzij meer geboden ;) )
locatie = oud-turnhout

voeding is een jaartje oud, 'k weet niet hoelang daar garantie op is...

ps: heb ook nog een nagelnieuwe speelink medusa pro gamer headset te koop voor slechts 50€ :niceone:

blind_ripper
18 februari 2008, 12:25
k 90€ dan maar :)

Smitch
18 februari 2008, 12:28
nja np :p ik zei het maar ;) . een vraagje nog rap, benj ij dezelfde tomcat die net een headset te koop heeft gezet @ Tones forum? zoja, zou je eens willen vermelden van waar je bent? sterke intresse hier ;)

greetz

EDIT: Cava @ hieronder ;) ik ga nu verder reageren in ander topic @ tones om dit topic niet vol te spammen

T0MCAT
18 februari 2008, 12:32
k 90€ dan maar :)

moet ik hem opsturen of kom je hem halen?

nja np :p ik zei het maar ;) . een vraagje nog rap, benj ij dezelfde tomcat die net een headset te koop heeft gezet @ Tones forum? zoja, zou je eens willen vermelden van waar je bent? sterke intresse hier ;)

greetz

idd, ben van oud-turnhout

blind_ripper
18 februari 2008, 18:17
opsturen ;)