PDA

Volledige versie bekijken : TK: Wifi antennes, router, pcmcia kaartjes, mx700, audigy gamer

Ozymandias
17 februari 2008, 11:31
Aantal dingen te koop:

1. BakSpanel 14 dBi paneelantenne wifi.
Zou waterdicht moeten zijn (niet getest), heeft 3 meter kabel met een r-SMA connector (dlink en dergelijke). Zeer goede antenne, komt met muur- en paalbevestigingsmateriaal. Weg wegens upgrade naar 11n en niet meer nodig.

Minimumprijs: 20 excl
Meeneemprijs: 25 excl

2. Omnidirectionele "wit merk" antenne 10 dBi
Ook r-SMA connector.

Minimumprijs: 7 excl
Meeneemprijs: 10 excl

3. US robotics Omnidirectionele antenne 5 dBi
Minimumprijs: 10 excl

4. Logitech MX 700 in optisch slechte staat.
Werkt nog goed, als contactjes vuil zijn laad ze soms moeilijker, bijgeleverde nimh's zijn beetje end of life maar al bij al toffe muis. Komt nog met de factuur ;-)

Meeneemprijs: 5 excl

5. Audigy 1 gamer
Minimumprijs: 5 excl

6. SMCWBR14-G2 router: 11g
Zelf 2e hands gekocht, nooit gebruikt toen ik doorhad dat de antenne niet verwisselbaar is :doh: . Is nog compleet in de doos, zonder factuur. Kan eventueel geleverd worden met bijpassende smc draadloze netwerkkaart (5 euro meerprijs en een week langer levertijd tot ik ze uit de pc kan rippen).

Minimumprijs: 15 excl

7. Belkin cardbus pcmcia 10/100 mbit netwerkkaart
In originele doos, met factuur. Helaas geen windows 3.11 drivers beschikbaar dus terug te verkopen.

8. Unitek firewire cardbus pcmcia kaart
3 firewire aansluitingen. Werkt perfect, maar heb geen firewire spullen meer.

9. 128 MB sodimm pc 133 144 pin
No name - leuk voor uw kleurenlaserprinter te upgraden

10. 256 MB sodimm low density pc 133 Samsung
M464s3323cn0-l1l is typenummer. Werkt helaas niet in mijn dell l400, waarvoor verkoop:

Minimum: 20 excl (low density is extreem zeldzaam)

Fotootjes zijn hier (http://www.student.kuleuven.be/~m0117671) te bekijken. Alles is afhaalbaar/verzendbaar in Deurne (kan wel afgehaald worden in Leuven mits goede afspraken). Verzending met kiala of de post.

Staat ook op andere fora.

lord of me
17 februari 2008, 12:57
Ik heb interrese in die eerste wifi antenne maar de prijs is een beetje hoog, ik vind deze antennen voor +- 19-20e op internet.

Bod 15e excl ( mag genegeerd worden indien toch te laag )

Keto
17 februari 2008, 14:21
hoe werkt dat just dieje nr 1 & 2 ?

wieda
17 februari 2008, 14:40
4. Logitech MX 700 in optisch slechte staat.
Werkt nog goed, als contactjes vuil zijn laad ze soms moeilijker, bijgeleverde nimh's zijn beetje end of life maar al bij al toffe muis. Komt nog met de factuur ;-)

Meeneemprijs: 5 excl

€5 excl.

Ozymandias
18 februari 2008, 19:15
@ lord of me: heb ondertussen een bod van 20 euro op tones.

@ wieda: verkocht, zie pm

@ keto: wat ik ermee gedaan heb:
die antennes verbeteren het bereik/signaalkwaliteit (en dus ook snelheid als slecht signaal) van je draadloos netwerk. Concreet: met mijn dlink di624+ (gratis erbij als meeneemprijs op de 3 antennes, wel met opmerking ivm uitvallen) in een kamer, 7m verder (+ betonnen muur + goeie psychiatrische boeken + massief eiken kast) zonder 14+5 db; 1 streepje, met 5. 14 m verder (2 betonnen muren, dubbel zoveel psychiatrische boeken, 3 eiken kasten (inclusief mijn vriendin haar kleerkast) en een hoop rommel verder zonder speciale antennes 1%, met 14+ 10 db 34%.

Met wifi - n heb ik daar nu 50% zonder antennes - vandaar dus niet meer nodig.

Ozymandias
19 februari 2008, 00:54
Antennes, router, mx700 zijn verkocht. Er blijft dus nog over:

5. Audigy 1 gamer

7. Belkin cardbus pcmcia 10/100 mbit netwerkkaart
In originele doos, met factuur. Helaas geen windows 3.11 drivers beschikbaar dus terug te verkopen.

8. Unitek firewire cardbus pcmcia kaart
3 firewire aansluitingen. Werkt perfect, maar heb geen firewire spullen meer.

9. 128 MB sodimm pc 133 144 pin
No name - leuk voor uw kleurenlaserprinter te upgraden

10. 256 MB sodimm low density pc 133 Samsung
M464s3323cn0-l1l is typenummer. Werkt helaas niet in mijn dell l400, waarvoor verkoop:

Minimum: 20 excl (low density is extreem zeldzaam)

Ozymandias
21 februari 2008, 22:38
sjot naar boven.

Als iemand wil: ik heb hier nog een officiele (franstalige) nero 7 premium liggen voor 15 excl (gemakkelijk om te zetten naar ndl). Daarnaast ook een officiele, ongeopende xp home sp2 frans (niet om te zetten naar ndl) voor 30. Beide prijzen excl verzending.