PDA

Volledige versie bekijken : VPS - 20 GB Space - 450 Gb Bandwith

brechtvm
16 februari 2008, 15:50
Te huur voor 1 jaar :

VPS (virtual private server)

Deze heeft 20gig diskspace, en er draait linux op (plesk ook dacht ik)
450gb Bandwith
Deze kan je dus gebruiken als FTP-server / 'hosting-server' (voor websites dus) / Webradio / IRC-server / ....
Kortom : een volledige pc waarop je installeert wat jij wilt !

Vaste Prijs :

€ 18,75 / maand

Opmerking : Indien 20gig teveel is, wil ik eventueel een deel van de server 'meebetalen'.. Met andere woorden : ik 'huur' ook enkele gigs

15gig-pakket :
(ik neem dan dus 5gig voor mijn rekening)

€ 14 / maand

Regels :
- Vragen zijn altijd welkom; hetzij via een post, hetzij via een PM.
- Deze items zijn onmiddellijk beschikbaar.
- Offtopics worden niet getolereerd en deze worden onmiddelijk gemeld bij de Moderators.
- Verkoop sluit af wanneer de gevraagde prijs geboden wordt
- Commentaar over de prijs kan via PM, als ie gefundeerd is en enkel als je het kan bewijzen met link (enkel vergelijken met Belgische prijzen aub).
- Verder behoud de verkoper zich het recht om deze onderdelen ook in vriendenkring,msn,.. te koop aan te bieden.
- GEEN OFFTOPIC ! Indien er teveel offtopic gegaan wordt, sluit ik deze thread/laat ik deze thread sluiten.
- Door hieronder te posten verklaart u zich akkoord met bovenstaande regels ! (en eventuele daarbij horende gevolgen)

desolation
16 februari 2008, 15:52
shell access ?
control panel ?
bandwith (100mbit/10Mbit) ?
limiet op mailboxen ?
limiet op databases ?
limiet op domeinen ?

brechtvm
16 februari 2008, 16:13
shell access ? Logischerwijs wel, als je ROOT access hebt op een server...:oink:
control panel ? Plesk
bandwith (100mbit/10Mbit) ? // info komt eraan \\
limiet op mailboxen ? Unlimited (tot diskspace vol staat)
limiet op databases ? Unlimited (tot diskspace vol staat)
limiet op domeinen ? 100 (wordt vermoedelijk ook unlimited)

desolation
16 februari 2008, 17:24
shell access is ni zo logisch hoor, nergens staat er in uw post da ge root krijgt

waar exact is de hosting gelegen ?

brechtvm
16 februari 2008, 17:27
shell access is ni zo logisch hoor, nergens staat er in uw post da ge root krijgt

waar exact is de hosting gelegen ?

Locatie : ik DACHT washington.Maar kga er mn hoofd niet op verwedden ;)
Doet er imo ook niet veel toe waar de server staat :)

Deze heeft een uptime van 100% dusja :)

desolation
16 februari 2008, 17:52
Doet er wél veel toe, slow-ass overseas high latency hosting is weinig interessant aan als het voor meer moet dienen dan gewoon websites serven.

en durft gij die 100% uptime contractueel vast te leggen met de nodige financial penalties als ge ze niet haalt :) ?

winning_snake
17 februari 2008, 10:22
Mag ik vragen waarom ge alleen met belgische prijzen zou mogen vergelijken als uw server in washington staat?

Simon Verhoeven
17 februari 2008, 12:15
Paar vraagjes:
-over welke financiële compensatie spreken we bij downtime?
-kan je een voorbeeld geven van een gehoste site
-over welke up- & downloadsnelheden spreken we?
-mag jij officiël webhosting doen?
-wat is je btw-nummer?

brechtvm
17 februari 2008, 13:36
Mag gesloten worden

Als er enkel naast de kwestie kan gepraat worden heeft dit geen zin :)
Mensen die wel degelijk interesse hebben kunnen een pm sturen...

Simon Verhoeven
17 februari 2008, 13:45
Hoe bedoel je?
Wat is er naast de kwestie?

Jij bied 100% uptime aan, dat is een pluspunt.
Maar indien er downtime is hoort er dus een compensatie bij vermits jij je niet aan je voorwaarden houd.

up- & downloadsnelheid vragen is ook belangrijk.

Vragen of jij wettelijk in orde bent is ook belangrijk zodat een site niet zomaar uit de lucht wordt gehaald.

En je btw-nummer ook voor mensen met een zaak.

brechtvm
17 februari 2008, 13:52
@Simon Verhoeven :
-Ik bied die 100% uptime niet aan, maar de hosting-company..
-up-downloadsnelheid is idd belangrijk, daar heb je een punt, en dat is het énige qua info waar ik dan ook nog op wachtte..
-Ik ga niet in zee met oostblok hosting companies ofzo... Het is wel degelijk een deftige company, waarbij ik een 'promo' kon loskrijgen, dewelke ik hier dus wou delen met jullie, maar blijkbaar niet positief onthaald werd.. So be it....
-Btw nummer : intekening kan niet meer rechtstreeks bij de hosting company, tenzij je meer wilt betalen, mij eender :)

soit.. as said, pm indien interesse :)

Simon Verhoeven
17 februari 2008, 13:55
Welk hosting bedrijf, en vermits jij de tussenpersoon bent en we aan jou zouden betalen bied jij dus aan vermits jij van het hosting company de vergoeding moet vragen.

En voor een reseller te zijn heb je eigenlijk ook toestemming + btw-nummer nodig in België.

brechtvm
17 februari 2008, 14:04
Welk hosting bedrijf, en vermits jij de tussenpersoon bent en we aan jou zouden betalen bied jij dus aan vermits jij van het hosting company de vergoeding moet vragen.

En voor een reseller te zijn heb je eigenlijk ook toestemming + btw-nummer nodig in België.

.. duidelijk naast de kwestie dus, niet ? ;)
lijken me vragen die je niet post als je wel degelijk interesse hebt :)

- Welk hosting bedrijf : is mijn zaak, indien echte interesse zal je dit wel snel genoeg weten :)
- verder speel ik geen tussenpersoon, en zal alles op uw naam komen :) geen reselling dus...

soit....naast de kwestie.. tot zover mijn replies in deze thread

Simon Verhoeven
17 februari 2008, 14:06
Hoe is dat nu naast de kwestie.
Ben aan het rondkijken naar hosting maar ik wil wel wat meer weten dan bandwith & volume.

Wil snelheid weten, precies locatie, naam bedrijf, claim uptime controleren, ...

winning_snake
17 februari 2008, 14:47
soit....naast de kwestie.. tot zover mijn replies in deze thread
Wat is volgens jou dan wel de kwestie?
Ik vind alle vragen van Simon Verhoeven geheel terecht. Jouw prijs is hoog, dus kan je maar beter zien dat daar ook iets tegenover staat. Het feit dat je de verkoop wilt annuleren zodra iemand meer details vraagt over de host is op z'n minst verdacht.
Mss eens op seniorenweb proberen, daar gaan ze geen moeilijke vragen stellen :)

brechtvm
17 februari 2008, 14:58
Wat is volgens jou dan wel de kwestie?
Ik vind alle vragen van Simon Verhoeven geheel terecht. Jouw prijs is hoog, dus kan je maar beter zien dat daar ook iets tegenover staat. Het feit dat je de verkoop wilt annuleren zodra iemand meer details vraagt over de host is op z'n minst verdacht.
Mss eens op seniorenweb proberen, daar gaan ze geen moeilijke vragen stellen :)

Ga je nu insinueren dat ik hier met malafide dingen bezig ben?
Komaan zeg..Grow up...
Achja,typisch 9lives zeker ?

Terzijde : ik wil hier helemaal geen verkoop annuleren, maar wil het kaf van het koren scheiden ...
check what i said : interesse > pm !

btw: als je beweringen doet als 'te hoge prijs' verwacht ik graag een link. (enja, die rulez waren c/p uit andere threads, en heb ze blijkbaar niet volledig aangepast,waarvoor mn excuses)..
Prijs is imo zeker niet te hoog.. tis een VPS en geen gewone 'webhosting' é...

soit ja, wat was uw inbreng in deze thread ? :) interesse ? ;)

I rest my case: interesse -> Pm..
Deze mag toe...

Heb geen zin om me dagenlang bezig te houden met zinloze vragen, en zeker niet als me dingen verweten worden op basis van 'vermoedens'...
Geeft iedereen hier zn sources prijs ? tzou mooi zijn dan ;)

Simon Verhoeven
17 februari 2008, 15:03
Awel pmt me dan eens de host.

Vind zelf enig argwaan toch normaal gezien je reactie vanaf iemand doodnormale informatie vraagt.

brechtvm
17 februari 2008, 15:06
Awel pmt me dan eens de host.

Vind zelf enig argwaan toch normaal gezien je reactie vanaf iemand doodnormale informatie vraagt.

pm terug

Simon Verhoeven
17 februari 2008, 15:51
Was moeilijk om te zeggen dat de host volgens u http://vpslink.com/vps-hosting/ is.

brechtvm
17 februari 2008, 15:54
Voila, everybody's happy now, en dit forum is weer x-aantal spam posts rijker.... :ironic:

*closed*

enkel pm nu dus nog, bij deftige interesse

tarske
17 februari 2008, 16:16
Voila, everybody's happy now, en dit forum is weer x-aantal spam posts rijker.... :ironic:

*closed*

enkel pm nu dus nog, bij deftige interesse

Het is toch logisch dat geinterresseerden meer uitleg willen en indien jij die niet kan of wil geven dat zij daar dan commentaar op geven.
Goede afspraken leiden tot geslaagde verkopen en dit kan enkel door u als koper vooraf goed te informeren dus antwoord de members dan ook op hun vragen ipv een close thread aan te vragen en hier te schrijven dat je enkel nog pm beantwoord.
Ik hoef u zeker niet te vertellen dat er in pm,mail,messenger,... niet mag gehandeld worden want daarvoor ken je de regels te goed dus antwoord in de thread zelf en geef antwoorden op de gestelde vragen !
Mvg

brechtvm
17 februari 2008, 16:20
Ergens begrijp ik u Tarske, en ivm die pm hebt u 100% gelijk, waarvoor mn excuses dus.
Maar...
Ik heb in den beginne gezegd dat ik info ging navragen .. dus de wil is er wel degelijk imo...
Ik had dan ook graag gehad dat deze thread niet van in den beginne afgebroken werd.
Face it, tis niet veel voor een VPS..

Meeste vragen zijn beantwoord imo..
Enkel speed-test moet nog gebeuren dus

tarske
17 februari 2008, 16:24
Ergens begrijp ik u Tarske, en ivm die pm hebt u 100% gelijk, waarvoor mn excuses dus.
Maar...
Ik heb in den beginne gezegd dat ik info ging navragen .. dus de wil is er wel degelijk imo...
Ik had dan ook graag gehad dat deze thread niet van in den beginne afgebroken werd.
Face it, tis niet veel voor een VPS..

Meeste vragen zijn beantwoord imo..
Enkel speed-test moet nog gebeuren dus

Ok deel de verdere resultaten hier dan nog mee en probeer in de toekomst al die resultaten op zak te hebben bij de start van uw thread dan kan dit niet meer gebeuren hè ;)

Exit
17 februari 2008, 19:23
komt erop neer dat ge zelf geen abo wilt nemen, maar iemand anders dat laat doen en dat gij daar dan een deeltje van wilt, zijnde ook space op de server zonder dat ge er verder iets moet voor doen (behalve kleine vergoeding).

zeg dan gewoon dat ge iemand zoekt die space daar wiltnemen zodat men dat abo kan delen met u

brechtvm
19 februari 2008, 17:50
komt erop neer dat ge zelf geen abo wilt nemen, maar iemand anders dat laat doen en dat gij daar dan een deeltje van wilt, zijnde ook space op de server zonder dat ge er verder iets moet voor doen (behalve kleine vergoeding).

zeg dan gewoon dat ge iemand zoekt die space daar wiltnemen zodat men dat abo kan delen met u

ik heb niet persé space nodig...as said...
Ik kan echter begrijpen dat bepaalde mensen niet veel kunnen aanvangen met 20gig, en daarvoor dus liever optéren voor een kleiner volume..
Ik leg dan dus de rest bij (en gebruik dan mijn persoonlijk deel)
Enja, abbo zal op mijn naam staan, punt uit :) Geen naamoverdracht meer dus...
Kwestie van op zeker te spelen :)

Simon Verhoeven
19 februari 2008, 18:46
Ik zou daar toch goed mee oppassen als je zoiets op uwen naam laat staan & geen contract afsluit met de persoon maar louter een mondelinge overeenkomst.

brechtvm
19 februari 2008, 18:51
Ik zou daar toch goed mee oppassen als je zoiets op uwen naam laat staan & geen contract afsluit met de persoon maar louter een mondelinge overeenkomst.

Dank u voor de waarschuwing ;)
Graag ontopic dus :)

Simon Verhoeven
19 februari 2008, 19:05
Is ontopic, de "huurder" opload iets illegaal.
Wie denk je dat ze aanklagen, zeker bij een mondelinge afspraak? ;)

brechtvm
19 februari 2008, 19:10
Is ontopic, de "huurder" opload iets illegaal.
Wie denk je dat ze aanklagen, zeker bij een mondelinge afspraak? ;)

Volgende offtopic = report..
Ik weet heus wel wat ik doe...
Wat U daar vermeld is wat u veronderstelt, wat uw goed recht is, maar wat niet altijd de waarheid is :)