PDA

Volledige versie bekijken : VERKOOP ACER Aspire 9920

corkiE
14 februari 2008, 09:54
Hallo ik verkoop dus een Acer Aspire 9920,

Deze laptop heeft 1 keer opgestart geweest, nu ga je wel denken waarom doe je hem dan weg enzo. Ik had deze al besteld maar heb ondertussen een nood aan een Apple macbook pro daarom verkoop ik deze.

Hij is dus splinternieuw 1 maar opgestart zoals ik al zei om te zien of alles goed werkt. Ik zou hem liefst zo snel mogelijk verkopen.

Over de prijs valt te bespreken.

Link naar laptop http://www.acer.be/public/page4.do?link=oln45.redirect&dau22.oid=26057&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=2&CountryISOCtxParam=BE&LanguageISOCtxParam=nl&ctx3=-1&ctx4=BeLux&crc=3538979854

Windows Vista® Home Premium, Intel® Core™2 Duo processor T7300 (+TurboMemory), Works 8.5 + Office Home & Student 2007 Trial (60 days), 20TFT WSXGA+ CrystalBrite, 2048MB DDR II RAM (2x 1024), 2x 160GB HDD (5400rpm S-ATA), Super Multi DVD-RW Double Layer, 8-cell LiIon, 56K modem, Gigabit & Wireless Lan 802.11a/b/g/n, Bluetooth, NVIDIA® GeForce® 8600M-GT 512MB/1280MB TC, 5-in-1 card reader, 0.3MP CrystalEye, AZB

Zit ook 2 jaar garantie bij etc.

Hoogste bod atm is 950 Euro.

Meteen meeneem prijs = 1000Euro.

Staat ook op tones verkoop site, ik sluit bijde topics ten laatste vrijdag af.

cherouke
14 februari 2008, 10:33
Van waar ben je? Waar aangekocht?

corkiE
14 februari 2008, 14:21
Ik ben van oostende, aankoop is ook van winkel in oostende. Heb nog garantie papieren etc. Dus bij verkoop krijg je ook de betaling papieren enzo.

pcfre@k
14 februari 2008, 20:16
IK VRAAG ME AF HOE JE HET HIER GAAT AFHANDELEN
ik wou die laptop van jou kopen voor 1000 euro
maar afhalen gaat niet, enkel als ik het bedrag overmaak zou je opsturen...

DENK NIET DAT DIT TE VERTROUWEN IS!

hendrik_huggie
14 februari 2008, 20:21
rij er gewoon achter dan zie je het direct.

middelen genoeg: auto (vriend) bus trein vlieger misschien

corkiE
14 februari 2008, 20:53
Dus je kan geen vervoer regelen om af te halen? In het weekend ofzo ..

cherouke
14 februari 2008, 22:12
Ik ben van oostende, aankoop is ook van winkel in oostende. Heb nog garantie papieren etc. Dus bij verkoop krijg je ook de betaling papieren enzo.

Mensen, dit zaakje stinkt, opletten met deze kerel, in origineel berichtje zet hij dat laptop van tones komt en nu zegt hij dat hem aangekocht heeft in Oostende zelf.

Graag foto's van laptop, eigen foto's zodat we kunnen zien dat je deze effectief in je bezit hebt.

corkiE
14 februari 2008, 22:27
Wat ben je nu over aan het praten kan je de post niet lezen ofzo?

Ik zeg dat de VERKOOP POST (LEES GOED) ook op de site van Tones staat.

en ja hoor ik ga iemand naar men huis laten komen om overname te doen zonder dat ik de laptop staan heb SLIM!

Er stinkt juist niks ook als je komt afhalen zal je hem meteen zien desnoods testen + alle aankoop papieren + garantie zal erbij gegeven worden, of dacht je dat faturen van een bedrijf ook zomaar uit de lucht komen gevallen?

En als je intrested bent btw Cherouke zou dat super zijn want langemark is erg dicht van waar ik woon.

cherouke
15 februari 2008, 00:09
"Ik ben van oostende, bij tones. Heb nog garantie papieren etc."

Dit is wat je origineel schreef op mijn vraag van waar laptop kwam.
Nadien heb je je post geëdit. Op zijn minst gezegd beetje vreemd.
Ik heb wel degelijk interesse, maar ik wil eigen foto's zien.
Van welke winkel in Oostende komt die dan?

corkiE
15 februari 2008, 08:16
Van lingiers, ik neem vanavond als ik thuis kom fotos enzo ervan goed?
want ik moet nu gaan werken.
ben ongeveer rond 7u thuis als je dan is online kan zijn ofzo kan ik ze doorsturen kunnen we verder praten. greetz

cherouke
15 februari 2008, 09:10
Van lingiers, ik neem vanavond als ik thuis kom fotos enzo ervan goed?
want ik moet nu gaan werken.
ben ongeveer rond 7u thuis als je dan is online kan zijn ofzo kan ik ze doorsturen kunnen we verder praten. greetz

Moet werken tot 21u vanavond, maar je mag reeds foto's sturen naar cherouke@telenet.be

masterboy
15 februari 2008, 14:19
Die ACER Aspire 9920 zijn massaal te krijgen geloof ik.
Op de computerbeurs in Gent van zondag lagen deze ook bij verschillende standhouders.
Voor de prijs van 930 euro. zonder verpakking.
Zeer raar eigenlijk.