PDA

Volledige versie bekijken : gratis: pc cases, trust midi keyboard, oude pc en laptop stukken

Plato
13 februari 2008, 20:16
Voordat ik dit allemaal naar het containerpark breng zet ik het eventjes hier in de spotlight zodat hij of zij die er iets van kan gebruiken, het kan komen afhalen. Opsturen doe ik liever niet tenzij je iets koopt ;)

het lijkt me stug dat je elkaar gaat overbieden op deze items, maar als er ergens op geboden wordt geldt dat ik afsluit 24h daarna.

Voor de gratis items geldt dat de eerste die er om wilt komen, het heeft en geen boden er op immers het is oude brol en ik weet niet wat er nog werkt en wat niet, tenzij het er bij vermeld staat.

Hier volgen de gratis dingen en verderop nog een paar items waar ik een (echt waar) heel klein prijsje voor vraag.

5 cases, waaronder een dell µatx, een HP case met slot, een fujitsu-siemens case... alle onderdelen behalve het moederbord is overal uit. Sommige borden zullen nog werken, ik weet niet welke.
Mocht het zijn dat je een onderdeel van een case zoekt, een front, backplate ofzo, vraag maar en dan zal ik de moeite nemen voor een fotoke te zetten.
Trust midi keyboard, wit. Nooit geluid uit gehaald, naar 't schijnt software gestuurd vanaf pc. Met midi kabel, de adapter zal ik ook wel vinden.
Cd-rom drives, ik heb er maar 2 nodig als backup dus heb er 3 over
cdrw drive heb ik ook nog wel voor de liefhebber
2 kleine crt schermen (14-15"), de ene gaat nog goe de andere zijn kleuren al wat dooreen
kabels genre ide/fd heb ik plenty liggen
FD drives, ook een pakje
usb kabels (met vierkante stekker, voor printer e.d.) heb ik er wel een paar liggen mag weg
CF kaart 128 MB, voor hij die er iets mee is, ow 1 van 16 zelfs ook
ik heb ook nog een paar slot A coolers, niks spectaculair maar wel een paar schone, op verzoek maak ik een foto.

-----------------------------------------------
tot zover de gratis prullen. Nu een paar items die imo nog wel iets waard zijn, dus aan kleine prijsjes.

tv kaart medion, zonder remote, die mag weg vanaf € 10
P4 cooler Arctic Supersilent4 Ultra - 1x geïnstalleerd maar nooit in gebruik geweest, mag weg voor €8
creative rhomba nx 256 mb, fm tuner. is ok, paar krasjes, geen oortjes €5
Koss oortjes. Dat zijn in-ear dingen met een enorme bass. De zachte dopjes passen zich aan naar de vorm van je oor en sluiten af tegen omgevingsgeluiden. Ik heb ze niet echt gebruikt, enkel getest (ik zal ze toch nog ff hygiënisch reinigen met een geschikt produkt) en die komen met 2 sets dopjes dus 1 set is zelfs nog geheel maagdelijk. Kostte toen nog €25 en ja hoor een paar dagen later nog maar € 14 bij Pixmania. Die zware bass is niet helemaal mijn ding. Mag weg voor € 5
KVM-switch. Schakel tussen twee pc's op 1 (ps2) toetsenbord, (ps2) muis en (vga) scherm door middel van een toetsencombinatie. €5
IBM port replicator II, geschikt voor 20-30-40-50 series van IBM laptops, 2 stuks. Beide in goede staat. Pm voor info
ibm adapter 16V 4,5A moest er iemand dat zoeken, pm voor info
ibm 9 cells accu voor 40 - 50 series laptops, 7200 mAH nagelnieuw, pm voor info
laptop harde schijven: 20 gb 4200rpm (noisy) geen bb (bad blocks met HD tune), 10 gb 4200rpm geen bb, 1 van 30 en 1 van 40 gb met bb (voor iemand die dat graag eens demonteert of de bad blocks isoleert in partities) doe maar een bod op deze schijven.
sodimm pc133 512 MB, 2 stuks doe een bod (prijsschatting is bezig)____________________________

Sukkeltje456
13 februari 2008, 20:32
ik wil mischien nog wel iets betalen voor de gratis spullen :p$

maar hoeveel kost de verzending?

DeFelle
13 februari 2008, 20:42
€5 voor de Koss-oortjes. (typenr.?)

edit: en ook €5 voor de KVM switch.

Plato
13 februari 2008, 21:17
€5 voor de Koss-oortjes. (typenr.?)

edit: en ook €5 voor de KVM switch.
ok 24h gaan in voor deze items

't is de "spark plug" van Koss http://www.pixmania.be/be/nl/173886/art/koss/koptelefoon-sparkplug.html

Sukkeltje456
13 februari 2008, 21:20
word ik genegeerd?

:O

koffiekan
13 februari 2008, 21:28
usb kabels (met vierkante stekker, voor printer e.d.) heb ik er wel een paar liggen mag weg

Kan je juist zeggen of dit kabels zijn met langs de ene kant usb en de andere een printerstekker?
Zo ja, zou je dan een foto kunnen plaatsen van de printerstekker?
Als hij past neem ik er 1 (of 2 :p)
Verzendingskosten neem ik dan wel vanzelfsprekend op mij ;)

mellonc
13 februari 2008, 21:31
Trust midi keyboard, wit. Nooit geluid uit gehaald, naar 't schijnt software gestuurd vanaf pc. Met midi kabel, de adapter zal ik ook wel vinden.

Bedoel je met nooit geluid uit gehaald, stuk? of gewoon nooit gebruikt. (foto?)
Verzend je eventueel met Kiala?
Wil wel wat extra geven op de verzendkosten dan, als het werkt...

DeFelle
13 februari 2008, 21:37
ok 24h gaan in voor deze items

't is de "spark plug" van Koss http://www.pixmania.be/be/nl/173886/art/koss/koptelefoon-sparkplug.html

Ok bedankt.

vanic
13 februari 2008, 21:43
Kan je juist zeggen of dit kabels zijn met langs de ene kant usb en de andere een printerstekker?

ik denk dat de verkoper zo'n kabels bedoelt
http://www.123inkt.nl/shop/group/Printers/USB-printerkabel-11349.html

terwijl jij zo ene bedoelt.
http://www.allekabels.nl/Printer-Kabels/20/932/Usb-Verloop-Stekker.html

koffiekan
13 februari 2008, 21:52
ik denk dat de verkoper zo'n kabels bedoelt
http://www.123inkt.nl/shop/group/Printers/USB-printerkabel-11349.html

terwijl jij zo ene bedoelt.
http://www.allekabels.nl/Printer-Kabels/20/932/Usb-Verloop-Stekker.html

Ja, ik bedoel inderdaad die laatste ;)
Kga nog even afwachten wat de verkoper zegt, bedankt voor je hulp!

XYRIS
13 februari 2008, 21:54
foto misschien van cases indien mogelijk?

Plato
13 februari 2008, 21:56
word ik genegeerd?

:O
nee over gezien. Welke items hebde het zo op?

gratis spullen enkel afhaling. Ok zo iets als kabels dat wil ik wel verzenden maar dan moet je ff geduld hebben dan doe ik dat allemaal ineens.

het midi keyboard heb ik nooit aan de praat gekregen. Ik vermoed dat er soundbanks in geladen moeten worden oid. Niet te veel bij voorstelllen, fotos komen later ik heb nu ff bezoek

Sukkeltje456
13 februari 2008, 22:00
1,2,3,4,5,6,7,9

daar heb ik interesse in^^ als je wil kan ik mischien nog een klein beetje geld hiervor geven.

Plato
13 februari 2008, 22:19
@koffiekan tis de eerste dus
@sukkeltje, noted en dat klinkt goe bespaart me al een rit naar containerpark!
ik ga toch nog foto's plaatsen voor geval dat iemand iets specefieks zoekt das natuurlijk 't mooiste wat er ie, iemand een plezier doen met iet dat je kwijt wilt :)

mellonc
13 februari 2008, 22:55
@sukkeltje, noted en dat klinkt goe bespaart me al een rit naar containerpark!
ik ga toch nog foto's plaatsen voor geval dat iemand iets specefieks zoekt das natuurlijk 't mooiste wat er ie, iemand een plezier doen met iet dat je kwijt wilt :)

Was zelf specifiek op zoek naar een simpel midi keyboard om mee te experimenteren, dus leuk dit hier tegen te komen.
Ben dus ook nog steeds geïnteresseerd... (zoals eerder gezegd, prijsje kan nog steeds)

koffiekan
13 februari 2008, 23:23

Ok, daar heb ik er geen van nodig ;)
Toch bedankt!
Nog veel succes met uw verk... nu ja gratis weggeefdingen :niceone:

Bolleke123
13 februari 2008, 23:51
Als ge mij een foto kunt geven van dat midikeyboard wil ik er eventueel nog wel een klein prijske voor betalen. Of gewoon een duidelijkere omschrijving is ook al goed

t038682
14 februari 2008, 00:02
ja same here... heb ook wel interesse in keybordje

Belgianbonzai
14 februari 2008, 11:56
10) sodimm pc133 512 MB, 2 stuks doe een bod (prijsschatting is bezig)
20Euro incl voor de twee samen, ik bevestig vanavond of dit in m'n laptop past (zou moeten)

DeFelle
14 februari 2008, 19:58
Zou ik mijn bod op de KVM switch nog kunnen annuleren? Mijn bod op de oortjes blijft wel gelden.

Plato
14 februari 2008, 20:13
20Euro incl voor de twee samen, ik bevestig vanavond of dit in m'n laptop past (zou moeten)

deze zijn toch wel een 20-40 eur/stuk waard (gezien andere 2ehands aanbod), nieuw €60+, dus 20 voor de 2 dat is veels te weinig sorry

Plato
14 februari 2008, 20:16
Zou ik mijn bod op de KVM switch nog kunnen annuleren? Mijn bod op de oortjes blijft wel gelden.
No problemo

-brucken-
14 februari 2008, 21:19
Kan je eens linkje geven van die kvm switch?
Interesse hier

DeFelle
14 februari 2008, 22:02
Kan je een PM sturen met de betalingsgegevens voor de oortjes?

sukkeltje456n2
14 februari 2008, 23:44
zou je me kunnen mailen of toevoegen op msn?

want ik ben hier gebanned op 9lives :roll:

wosym [ at ] hotmmmmmaaillll [ dot ] commzzz

bikkerss
15 februari 2008, 00:30
Hoeveel wil je voor 9 ?

DeFelle
17 februari 2008, 23:34
hallo?

ruttennicky
17 februari 2008, 23:46
zou je eventueel een foto'ke kunnen maken van de slot A koelers ?

merci

Maximus86
17 februari 2008, 23:48
Gaat het om 'n fototje te nemen van de cases? ben wel geïnteresseerd...

Plato
18 februari 2008, 23:30
excuseer voor de late reaktie, maar hier heb ik foto's (http://users.pandora.be/hevig/fotos/bazaar) (en nieuwe fotos zet ik daar bij)
@ brucken: ik ga checken en foto maken
@ ruttenicky: foto coming
@ Defelle: pm onderweg
@ bikkerss: 20 eur vr de laptop schijven?

mellonc
18 februari 2008, 23:51
Was zelf specifiek op zoek naar een simpel midi keyboard om mee te experimenteren, dus leuk dit hier tegen te komen.
Ben dus ook nog steeds geïnteresseerd... (zoals eerder gezegd, prijsje kan nog steeds)

Interesse blijft hoor... laat je horen wie het nu kan overnemen?

Plato
19 februari 2008, 00:05
Interesse blijft hoor... laat je horen wie het nu kan overnemen?

Ik weet dus echt niet of het keyboard werkt. Daarom gratis. Verzendkosten zijn op eigen risico ;)

Als binnen 24h iemand zegt het keyboard te komen halen, dan magtie dat komen halen. Als er niemand om komt, dan wil ik het wel naar je opsturen met kiala.

@brucken: KVM switch is een Belkin http://www.ciao-shopping.nl/Belkin_2_Port_KVM_Switch_With_Built_In_Cabling__31 5749

-brucken-
19 februari 2008, 21:50
KVM-switch. Schakel tussen twee pc's op 1 (ps2) toetsenbord, (ps2) muis en (vga) scherm door middel van een toetsencombinatie. €5

Ik kan eventueel afhalen indien dit gaat voor u

Plato
19 februari 2008, 23:25

Ik kan eventueel afhalen indien dit gaat voor u
ok 24hr gaan in voor dit object, als er binnen 24 uur niemand meer biedt ist voor u.

iTzStevee
19 februari 2008, 23:34
intresse in midi-keyboard

Plato
19 februari 2008, 23:39
intresse in midi-keyboard

Als binnen 24h iemand zegt het keyboard te komen halen, dan magtie dat komen halen. Als er niemand om komt, dan wil ik het wel naar je opsturen met kiala dat was gisteren 23:05, dus je hebt nog 25 minuten om te beslissen of je het komt halen of niet.

edit: keyboard is voor Mellonc, 24 hr zijn verstreken

Pestilence_007
20 februari 2008, 00:47
Klote just te laat voor midi keyboard, kannet wel gebruiken voor men vj projecties.

Moest Mellonc afhaken, gelieve me dan in te lichten. grtz

mellonc
20 februari 2008, 18:51
net het keyboard van een vriend die op Erasmus vertrekt te leen gekregen om te experimenteren... heb het dus niet meer nodig.
Kan voor mijn part dus naar de andere geïnteresseerden..
toch bedankt medionsux:niceone:

eapresley2
20 februari 2008, 19:42
weet ge toevallig of dat moederbord in die dell case nog werkt?Is waarschijnljk socket 478.Indien ja ben ik bereid om er nog iets voor te geven

Plato
20 februari 2008, 21:22
weet ge toevallig of dat moederbord in die dell case nog werkt?Is waarschijnljk socket 478.Indien ja ben ik bereid om er nog iets voor te geven

zou moeten werken normaal gezien. CPU is er afgehaald daar is een andere pc rond gebouwd, was een upgrade feitelijk. Is niet veel zaaks hoor ziet er nogal simpel uit dat bord. Er zat een PIV passief gekoeld op (die cooler heb ik ook nog)... om maar te zeggen. Wie er het eerst om komt mag het hebben. Van het front is een clipje afgebroken zodat die met tape vastplakt, op een andere manier is dat vast ook wel te fiksen.

-brucken-
21 februari 2008, 20:56
ok 24hr gaan in voor dit object, als er binnen 24 uur niemand meer biedt ist voor u.

Is voor mij denk ik?

Plato
21 februari 2008, 21:10
Is voor mij denk ik?

Ja prima we spreken af via PM

-brucken-
24 februari 2008, 19:39
Medionsux uw inbox zit vol
kan u niet pm'en

Amadeke
24 februari 2008, 22:24
zijn er nog cases?

bikkerss
24 februari 2008, 23:43
ook graag even reactie op m'n pm/mail

Plato
25 februari 2008, 00:03
zijn er nog cases?
cases zijn er allemaal nog

@ bikkers: stel uw vragen gerust in dit topic. Om je pm te antwoorden: de mb's, als je daarmee moederborden bedoelt, blijven in de cases dat kan je zien als een bonus als je een case komt halen. Nogmaals sommige zullen nog werken andere niet. Dus ik verstuur die niet apart. Het overige dat je vroeg: de hd's en de coolers, stuur ik je op voor 30 inc.

bikkerss
25 februari 2008, 13:22
zonder de moederborden ben ik niets met de coolers.
over de hd's zal ik nog eens nadenken.

cases zijn er allemaal nog

@ bikkers: stel uw vragen gerust in dit topic. Om je pm te antwoorden: de mb's, als je daarmee moederborden bedoelt, blijven in de cases dat kan je zien als een bonus als je een case komt halen. Nogmaals sommige zullen nog werken andere niet. Dus ik verstuur die niet apart. Het overige dat je vroeg: de hd's en de coolers, stuur ik je op voor 30 inc.