PDA

Volledige versie bekijken : [deleted]

[deleted]
1 februari 2008, 16:26
[deleted]

Tempest
1 februari 2008, 16:32
Miss al aan gedacht da die miss ook nog naar Werchter zouden kunnen komen :D

Kid_C
1 februari 2008, 17:13
Miss al aan gedacht da die miss ook nog naar Werchter zouden kunnen komen :D

Met de geruchten dat ze niet op roskilde zullen staan + dit concert begin juni lijkt de kans heel klein. ;)

aimless
1 februari 2008, 17:43
idd vergeet ze nu maar op werchter.

voor de kuleuven mensen:

# 2008-05-24 - Einde colleges 2de semester
# 2008-05-26 - Begin lesvrije periode
# 2008-06-09 - Begin examens 2de semester
# 2008-06-28 - Einde examens 2de semester

tis dus nog in de blok, maar toch al op het einde aan.
Jammer erg stomme datum

ClayDavis
1 februari 2008, 17:51
wa nen datum >_<
wel schandalig veel geld voor een niet kapitalistische groep ^^

Bad Religion
1 februari 2008, 18:56
eindelijk! RATM in belgie

ik ga zeker

nTFs
1 februari 2008, 19:19
Dat zal wel weer in no time uitverkocht zijn.

vegetto
7 februari 2008, 23:06
weet er iemand om hoelaat je tickets kan bestellen? Want ik wil er zeker wel hebben

nTFs
8 februari 2008, 10:36
http://www.proximusgoformusic.be/nl/startsale.php?event_id=210721

Bertold
8 februari 2008, 13:42
Bah wat een klote datum, en zoveel geld .. :(

_DM_
8 februari 2008, 13:46
Die prijzen... :ironic:

nonkel wulle
8 februari 2008, 17:37
Me broer zal z'n ticket wel gaan halen.
En als ze dan naar werchter komen is dat een serieuze bummer om daar zoveel geld aan te geven.:D

VinceFeet
8 februari 2008, 22:58
Ticket besteld!

Ik ken er niets van buiten 'killing in the name of' maar hey... Rage Against wil ik gewoon is gezien hebben.

Typhon`
9 februari 2008, 02:38
En door zulke mensen kunnen de echte fans niet gaan :p.
(Nu bij zo'n sportpaleisconcert hebben de fans nog een kans omdat dit niet op 1 uur uitverkocht is maar bij andere concerten zoals in de ab...)

nTFs
9 februari 2008, 20:41
Het sporpaleis is niet echt ideaal voor concerten maar aangezien vrienden er naartoe willen ga ik maar mee.

-_-_-_-
9 februari 2008, 20:57
Het sporpaleis is niet echt ideaal voor concerten maar aangezien vrienden er naartoe willen ga ik maar mee.

Zorg dat ge op tijd naar binnen gaat, dan krijgt ge een stempelke en hebt ge staanplaatsen. Anders moet ge daar op zo een stoeleke gaan zitten en das ook maar nix. Ben er pas nog naar Korn gaan kijken, had gelukkig staanplaatsen. :music:

grtz

nTFs
9 februari 2008, 21:01
idd staanplaatsen ftw. Daar is het meeste sfeer.

Bertold
9 februari 2008, 22:03
pf ik vind het sportpaleis echt een k****zaal , da geluid trekt daar toch nooit op nix

hardtekz
10 februari 2008, 12:11
zo goed als uitverkocht. Middenplein was op een dikke 12 uur reeds volzet.
Ik heb nog "zit"kaarten juist achter het middenplein.
Kben nog nooit in het sportpaleis geweest. Is er eventueel een mogelijkheid om via de zitplaatsen (blok 131) toch naar het middenplein te glippen?

Dieleman_F
10 februari 2008, 12:12
KAK, waarom ben ik net op reis als de ticketverkoop start. :sad:

shiftyke
10 februari 2008, 13:57
jihaaa, ik heb ticketjes :D

nTFs
10 februari 2008, 15:34
zo goed als uitverkocht. Middenplein was op een dikke 12 uur reeds volzet.
Ik heb nog "zit"kaarten juist achter het middenplein.
Kben nog nooit in het sportpaleis geweest. Is er eventueel een mogelijkheid om via de zitplaatsen (blok 131) toch naar het middenplein te glippen?

Ik denk dat ze dat niet echt controleren daar. Als je je op het middenplein zet met je zitplaatsen bedoel ik dan.

shiftyke
10 februari 2008, 15:37
Ik denk dat ze dat niet echt controleren daar. Als je je op het middenplein zet met je zitplaatsen bedoel ik dan.

je kan gewoon van de zitplaatsten naar het middenplein springen das niet zo hoog, maar dat zal te zien zijn hoeveel security er zal zijn en tbh ik denk dat er wel wat security zal zijn

Gromme
10 februari 2008, 15:38
Ik ervaar ze wel op pinkpop... .RatM in een Sportpaleis, het verliest al heel veel waarde.

hardtekz
10 februari 2008, 18:38
je kan gewoon van de zitplaatsten naar het middenplein springen das niet zo hoog, maar dat zal te zien zijn hoeveel security er zal zijn en tbh ik denk dat er wel wat security zal zijn

verdikke, ik zal het zeker proberen. Zie me niet echt op een stoeltje zitten.

vegetto
12 februari 2008, 22:24
Zorg dat ge op tijd naar binnen gaat, dan krijgt ge een stempelke en hebt ge staanplaatsen. Anders moet ge daar op zo een stoeleke gaan zitten en das ook maar nix. Ben er pas nog naar Korn gaan kijken, had gelukkig staanplaatsen. :music:

grtz

Als je tickets voor staanplaatsen hebt gekocht moet je niet gaan zitten hé.

hardtekz
13 februari 2008, 00:20
Als je tickets voor staanplaatsen hebt gekocht moet je niet gaan zitten hé.

mja, ik heb dus zitplaatsen terwijl ik naar het middenplein wil

Dieleman_F
13 februari 2008, 13:53
Vreemd, ik heb maandagmiddag nog staanplaatsen kunnen kopen :). Waarom heb je dat ook niet gedaan?

shiftyke
13 februari 2008, 15:01
Vreemd, ik heb maandagmiddag nog staanplaatsen kunnen kopen :). Waarom heb je dat ook niet gedaan?

omdat je dan wss staanplaatsten op het balkon hebt gekocht?

Hiro1
13 februari 2008, 15:20
denk dat ik op 2 juni ziek ben :)

hardtekz
13 februari 2008, 16:17

strange, ik kon niks meer kopen, toch niet voor 5 personen. Misschien heb je één enkel ticket nog kunnen kopen?

zed_s_dead
13 februari 2008, 16:35
shit, zo goedkoop. I'm going! :)

squan
17 februari 2008, 18:36
Als er iemand nog 2 à 3 staantickets te koop heeft of er kan aankomen, PM gelieve. Zou retegaarne gaan, zeker nu Tankian voorprogramma is, maar liever nie vanaf den balkon ...

Ik hoop da de examenroosters wa tegenslaan :p

coap
17 februari 2008, 22:31
tankian voor programma WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

wa ne zalige lineup man

shiftyke
17 februari 2008, 22:53
tankian voor programma WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

wa ne zalige lineup man

da overtreft het hele programma van werchter al :D

Axis of Justice :niceone:

squan
8 mei 2008, 12:30
Nog altijd niemand een kut examenrooster of zo waardoor die niet kan gaan? :sad:

FuLcRuM
29 mei 2008, 17:14
Nog altijd niemand een kut examenrooster of zo waardoor die niet kan gaan? :sad:

Ik heb héél mss een ticket over...

't komt dichter!

squan
30 mei 2008, 11:08
Thanks maar den dezen heeft ondertussen 2 wondermooie middenpleinticketjes aan normale prijs kunnen bemachtigen :woohoo:

shiftyke
30 mei 2008, 12:29
Wohow, zondag eerst naar de mannen op pinkpop gaan kijken en dan maandag de afterparty in het sportpaleis, het wordt zo f$ckin' vet :D

Brick Top
31 mei 2008, 14:46
Welke tram kan ik nemen om van de Roosevelt tot aan 't sportpaleis te geraken?

FuLcRuM
2 juni 2008, 11:51
Ik heb nog altijd een ticket over! Check Buy & Sell

FuLcRuM
2 juni 2008, 11:52
Welke tram kan ik nemen om van de Roosevelt tot aan 't sportpaleis te geraken?

Mobiliteit
Omdat het autoverkeer wel eens zeer druk verloopt in de buurt van het Sportpaleis, willen we graag de aandacht vestigen op de erg comfortabele en efficiënte mogelijkheden van het openbaar vervoer.

Het toekomen aan het Sportpaleis gebeurt gespreid over een drietal uren en is daarom vaak minder druk. Het verkeer na afloop van een evenement is echter veel drukker omdat iedereen op hetzelfde moment vertrekt. Het duurt soms meer dan een uur voor je goed en wel op weg bent. We bevelen daarom heel sterk het openbaar vervoer aan.

Je kan als tickethouder van het Antwerps Sportpaleis vrij gebruikmaken van de P+R terreinen, tram en bus. Voor een goed begrip zetten we nog even de details op een rijtje:

* Alle vervoer naar het Sportpaleis en terug met middelen van De Lijn is gratis op vertoon van uw ticket.

* Het Sportpaleis en de Lotto Arena zijn vlot bereikbaar met de buslijnen 19 en 23, tram 6 en 12, de premetrolijnen 3 en 5 en sinds kort ook met de nieuwe tramlijn 6.

* Meer in het bijzonder willen we het openbaar vervoer in combinatie met de Park+Ride parkeerterreinen langs de tramlijnen 3 en 5 aanbevelen; de trams op deze lijnen rijden in eigen bedding of ondergronds en hebben dus geen last van het stremmende autoverkeer.

* Bezoekers uit Oost- en West-Vlaanderen raden we ten stelligste aan om tram 3 of 5 te nemen en dus de P+R parkeerterreinen te gebruiken in Zwijndrecht/Melsele (reistijd: 24 minuten), in de buurt van de gebouwen van Gazet Van Antwerpen - Blancefloerlaan (15 minuten) of op het F.Van Eedenplein (12 minuten). Bezoekers uit het noorden kunnen best parkeren op de P+R Keizershoek ter hoogte van de Carrefour in Merksem om daar tram 3 te nemen (11 minuten).

* Op tramlijn 3 worden erg hoge inspanningen geleverd met extra rijtuigen. Zo zullen er vanaf drie kwartier voor de aanvang van de show extra tramstellen aan het Sportpaleis toekomen (halte ‘Sport’ (lijn 3) of halte ‘Sportpaleis’ (lijn 5)).

* Vanuit Antwerpen Centrum kan je tram 12 nemen. Die stopt voor het Sportpaleis.

* Klik hier voor meer informatie over het aanbod van het openbaar vervoer.

Wie toch met de auto tot aan het Sportpaleis wil rijden, kan voor dit evenement gebruikmaken van de parkings Vaart, Ten Eekhove, Slachthuis en Noord. In de woonwijken in de buurt kan je niet parkeren: dit is een blauwe zone met beperkte parkeertijd. Klik hier voor het mobiliteitsplan (pdf, 133 Kb)

Yiru_virda
2 juni 2008, 13:05
Iemand die vanavond na afloop nog een plaatsje ( of 2 ) vrij heeft in de auto terug naar Gent ? Vielen dank !

shiftyke
2 juni 2008, 15:17
RATM wordt zalig jongens, ik was gisteren op Pinkpop, man man, best gig of my life :D

hardtekz
2 juni 2008, 15:21
hopelijk laten ze af en toe mensen door naar het middenplein vanuit de zitplaatsen .....

ofwel stift meenemen en bandje kleuren ??

nTFs
2 juni 2008, 17:38
RATM wordt zalig jongens, ik was gisteren op Pinkpop, man man, best gig of my life :D

Dat belooft.
Hopelijk kan ik morgen hetzelfde zeggen.

pegasimus
2 juni 2008, 22:49
Idd ik was der ook. Handig als ge van de catering zijt :)
Kameraad was redelijk kort bij de moshpit gaan staan. Niks voor mij. Heb het vanop een afstandje bekeken :)

squan
3 juni 2008, 02:38
BULLET IN YOUR HEAAAAAAAAAAAD!!!

Morello is te zot. Beste sauna EVER!

Nee echt, 't was geniaal alleen bijna neergegaan van de warmte. Stond in 't begin knal vooraan maar achter Guerilla Radio toch moeten lossen of khad de rest nie meer gezien.
Desalnietemin zwaar genoten. :)

hardtekz
3 juni 2008, 03:22
rapc0re full force.

zweeten,dampen en springen, alleen hun vlag met de communistische ster mochten ze gelaten hebben, want uiteindelijk ist voor het geld dat ze deze tourné doen.

los daarvan was het een vet optreden. Af en toe serieus moeten happen om lucht tussen de liedjes door.

kortom. Ze stonden der samen met gans het sportpaleis. :bow:

slaaaapwel...

nTFs
3 juni 2008, 11:16
Zelf stonden we ergens boven achteraan en daar was het zelfs nog goed.
Maar de echte sfeer zal wel op het middenplein geweest zijn waar het nog méér zweten was.

RpR
3 juni 2008, 11:40
Doordat de stoelen uiters links geen zicht hadden op het podium toch nog naar het middenplein gemogen (Door omruiling van de personen die niets konden zien). Het was zalig.

shiftyke
3 juni 2008, 13:05
Wohow, clampdown en ashes in the fall dat is iets wat je niet alle dagen hoort!!

Ik stond de eerste 2 liedjes op de voorste rij maar dat kon niet blijven duren, ondermeer door de arrogantie van anderen die zich nodig vanvoor moeten zetten. Jammer dat ze niet opkwamen zoals op pinkpop en in spanje maar het was zeker geslaagd concert, al gaat mijn voorkeur naar pinkpop :)

battle of antwerp shirtjes zijn vet :D

edit: ster is niet van het communisme maar van het EZLN ;)

hardtekz
3 juni 2008, 14:06
Het EZLN is een antikapitalistische beweging dus één pot nat met communisme . Alléé voor ik toch nu in mijn luie zetel ;)

anyway tot daar, het concert blijft nog nazinderen ....

We hebben geluk gehad om met 10 man te kunnen doorglippen naar het middenplein met onze zitkaartjes. Als het druk was aan de controle naar het middenplein kon je zonder problemen erdoor geraken.

Brick Top
3 juni 2008, 14:35
Twee keer RATM op even veel dagen tijd... :love:

RATM in 't sportpaleis staat in mijn top 5 van beste live ervaringen ooit... die sfeer! :love:

dopeyspawn
3 juni 2008, 14:46
Man, wat een vet optreden, vorige keer dat ik ze zag was op rock Torhout 1996 en toen was het al een bomme, wel nu 12 jaar later was het een atoombom...

heb al 1 video ge-upload:
http://www.youtube.com/watch?v=3FQ_BugdAfs

de rest volgt later :)

shiftyke
3 juni 2008, 15:24
Man, wat een vet optreden, vorige keer dat ik ze zag was op rock Torhout 1996 en toen was het al een bomme, wel nu 12 jaar later was het een atoombom...

mijn pogingen tot foto's en filmkes zijn beetje mislukt omdat ik op het middenplein stond :')

squan
3 juni 2008, 16:21
mijn pogingen tot foto's en filmkes zijn beetje mislukt omdat ik op het middenplein stond :')

Doet de camera het uberhaupt nog? :)

Trouwens wel jammer dat het geluid ietwat suckte bij Serj Tankian, vooral bij het begin, de gitaren kwamen er maar niet door. Wil die nog wel eens live zien want zijn muziek is wel top imo.

Soul Williams was ... speciaal :unsure:

shiftyke
3 juni 2008, 16:41
Doet de camera het uberhaupt nog? :)

Trouwens wel jammer dat het geluid ietwat suckte bij Serj Tankian, vooral bij het begin, de gitaren kwamen er maar niet door. Wil die nog wel eens live zien want zijn muziek is wel top imo.

Soul Williams was ... speciaal :unsure:

Saul :p

Ik stond dus vanvoor en er was een moment dat ik enkel geluid hoorde door de versterker van de gitarist zelf en nie door de boxen :p

Tijdens Guerilla radio was er ook toch iets fout, was het schuld van morello ?

Son Gokou
3 juni 2008, 16:48
niemand die het eingelijke concert wa kort vond.

shiftyke
3 juni 2008, 17:00
niemand die het eingelijke concert wa kort vond.

ik was blij dat het gedaan was, ik was steendood:unsure:

Rage speelt nooit langer dan 1,5 uur, en het moet nie langer zijn vind ik, we hebben een mooie set gehad, er ontbrak geen enkele klassieker, mss was down rodeo nog mooi geweest (of hebben ze dat gedaan ik weet het niemeer :x)

Toch ongelooflijk vet dat ze clampdown gespeeld hebben, ongelooflijk zeldzaam :)

hardtekz
3 juni 2008, 18:20

kippevel

Aneb
3 juni 2008, 19:16
http://www.youtube.com/watch?v=Jg0dozfTqiA

meer moet er niet gezegd worden denk ik ... :)

Gromme
3 juni 2008, 20:29
Was het ook niet zo dat Rage een verbod kreeg in de VS om nog als groep te spelen omdat ze als mogelijk terroristisch werden beschouwd?

Brick Top
3 juni 2008, 21:15
Was het ook niet zo dat Rage een verbod kreeg in de VS om nog als groep te spelen omdat ze als mogelijk terroristisch werden beschouwd?

LoL, zou weer typisch zijn natuurlijk. :p

[deleted]
3 juni 2008, 22:35
[deleted]

hardtekz
3 juni 2008, 23:04
nog een leuk filmpje van hun intro:
http://www.youtube.com/watch?v=X6ndNq5MhgU

nTFs
3 juni 2008, 23:30
Hebben ze township rebellion gespeeld? :cry:

Ik meen het toch gehoord te hebben.

Dieleman_F
3 juni 2008, 23:37
ik was blij dat het gedaan was, ik was steendood:unsure:

Rage speelt nooit langer dan 1,5 uur, en het moet nie langer zijn vind ik, we hebben een mooie set gehad, er ontbrak geen enkele klassieker, mss was down rodeo nog mooi geweest (of hebben ze dat gedaan ik weet het niemeer :x)

Toch ongelooflijk vet dat ze clampdown gespeeld hebben, ongelooflijk zeldzaam :)

Inderdaad, man, ik heb halfweg gewoon achter een drankje moeten gaan, ik ging kapot. Een urenhalf was echt wel genoeg (fysiek dan :p).

shiftyke
3 juni 2008, 23:42
Inderdaad, man, ik heb halfweg gewoon achter een drankje moeten gaan, ik ging kapot. Een urenhalf was echt wel genoeg (fysiek dan :p).

idem, en toen begonnen ze ook nog te moshen aan de toog :angry:

Hebben ze township rebellion gespeeld? :cry:

edit: wat zeg ik nu, tuurlijk hebben ze het gespeeld, althans het laatste stukje, dus niet volledig

dit is de setlist die ik me herinner, de volgorde klopt niet 100%

testify, bulls on parade, vietnow, people of the sun, bombtrack, know your enemy, clampdown, ashes in the fall, calm like a bomb, bullet in the head guerilla radio, sleep now in the fire, born of a broken man, war within a breath, township rebbellion freedom en killing in the name

squan
4 juni 2008, 00:59

Haha, same here. Ging achter drankje, begon wat te draaien in mijn hoofd, dan maar eerst tegen de muur gerust en dan met een waterke op 't gemak de rest van 't concert uitgekeken.

Mijn T-shirt was ook echt doorweekt, nog nooit meegemaakt. Maar 't was 't uiteindelijk o zo waard é :)

hardtekz
4 juni 2008, 10:47
ik vraag me af dit hitte en daarmee samengaand dampbad te wijten is aan het sportpaleis.
Stonden daar geen ventilators op het podium, die in feite niet aan het draaien waren?

Het is nu niet dat ik veel optredens doe maar bij de Beastie Boys in Vorst was het ook feest maar de temperatuur was veel dragelijker. Nu was dit wel in december en was het buiten frisser, maar toch ... ?

shiftyke
4 juni 2008, 12:20
ik vraag me af dit hitte en daarmee samengaand dampbad te wijten is aan het sportpaleis.
Stonden daar geen ventilators op het podium, die in feite niet aan het draaien waren?

Het is nu niet dat ik veel optredens doe maar bij de Beastie Boys in Vorst was het ook feest maar de temperatuur was veel dragelijker. Nu was dit wel in december en was het buiten frisser, maar toch ... ?

ik dacht ook eerst dat het ventilators waren maar dat bleken gewoon lampen te zijn, die op ventilators leken :wtf:

mijn handen waren zelf rimpelig van het zweet :p

Wel een vrij gay bedoening allemaal, half blote bezweten venten die elkaar aan het duwen waren :rofl:

Brick Top
4 juni 2008, 16:08
Het was inderdaad absurd heet. Ik ben wel wat gewoon maar halverwege toch moeten afhaken want anders hadden ze me moeten afvoeren denk ik. En aan den toog begonnen ze idd ook te moshen. Grappig maar wel half mijne cola tegen de grond geslagen natuurlijk. :lol:

In den AB heb ik het ooit ook al wel zo warm geweten hoor. Bij Flogging Molly staat ook altijd gans de keet te dansen en bent ge zeiknat van 't zweet. Maar eergisteren was ik echt zeiknat tot op m'n boxershort, niet normaal.

En dat van die halfnaakte venten is idd goor maarjah... part of the game.

shiftyke
4 juni 2008, 16:22
Het was inderdaad absurd heet. Ik ben wel wat gewoon maar halverwege toch moeten afhaken want anders hadden ze me moeten afvoeren denk ik. En aan den toog begonnen ze idd ook te moshen. Grappig maar wel half mijne cola tegen de grond geslagen natuurlijk. :lol:

In den AB heb ik het ooit ook al wel zo warm geweten hoor. Bij Flogging Molly staat ook altijd gans de keet te dansen en bent ge zeiknat van 't zweet. Maar eergisteren was ik echt zeiknat tot op m'n boxershort, niet normaal.

En dat van die halfnaakte venten is idd goor maarjah... part of the game.

flogging heb ik ook al meegemaakt in den AB, maar mar dat was toch nog anders als ratm ze, ik was precies gaan zwemmen met kleren :p

Brick Top
4 juni 2008, 16:24
flogging heb ik ook al meegemaakt in den AB, maar mar dat was toch nog anders als ratm ze, ik was precies gaan zwemmen met kleren :p

Idd, dat zei ik ook tegen mijne maat. Als ik in een zwembad was gesprongen was ik minder nat geweest dan nu. :p

Het was echt een zalig optreden, en ik ben dan totaal geen fan van RATM. Ik ken alleen 'Killing in the name' en 'Bomb Track'. Maar dat maakte geen fuck uit, go with the flow (en flow was er meer dan voldoende :p).

[C]NightRaver
4 juni 2008, 21:22
Heeft iemand al een concertverslag gevonden in de krant? Vind er niet direct. Btw super concert!!!

dopeyspawn
4 juni 2008, 21:27
NightRaver;10164885']Heeft iemand al een concertverslag gevonden in de krant? Vind er niet direct. Btw super concert!!!

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=M71SMFQJ&ref=rss

http://www.entertainment.be/nl/muziek/recensies/concert/article.html?Article_ID=3759

nTFs
4 juni 2008, 21:30
http://www.proximusgoformusic.be/nl/item.php?text_id=220061

Aneb
4 juni 2008, 22:03
http://www.demorgen.be/dm/nl/1343/Recensies/article/detail/299964/2008/06/04/Rage-Against-The-Machine-snoeihard-maar-met-dipjes-in-Sportpaleis---Mokers-en-middelvingers.dhtml

shiftyke
4 juni 2008, 23:21
http://www.demorgen.be/dm/nl/1343/Recensies/article/detail/299964/2008/06/04/Rage-Against-The-Machine-snoeihard-maar-met-dipjes-in-Sportpaleis---Mokers-en-middelvingers.dhtml

van dat dipje heb ik niets gemerkt hoor :o

Tijdens clampdown was het "normale" rage publiek mss even kalm, maar de diehards (lees: freaks, lees: mezelf :p), gingen volledig uit hun dak!

[deleted]
5 juni 2008, 00:50
[deleted]

tgc_9012
5 juni 2008, 01:59
Heeft Zack na het optreden geen hints naar pukkelpop gegeven? :unsure:

de hamster
5 juni 2008, 03:52
pukkelpopaffiche is compleet.

helaas geen rage dus.

mss volgend jaar

tgc_9012
5 juni 2008, 03:57
De affiche is toch nog niet compleet :confused:

Kid_C
5 juni 2008, 09:07
Idd nog niet compleet. ;)

shiftyke
5 juni 2008, 12:31
In de recensie van GfM staat het volgende:

Wie beweert dat deze act thuishoort op Werchter Classic, dwaalt. Op 20 augustus staan ze in Parijs. Vier dagen eerder moet iemand Pukkelpop afsluiten. Wij hebben de ideale kandidaat gevonden, Chokri!

hint,hint :)

[deleted]
5 juni 2008, 16:58
[deleted]

shiftyke
5 juni 2008, 17:02
Inderdaad, maar toen ik 't zei was België volgens u te klein om er twee keer op te treden :p.

ze zullen toch geen 2x komen ze, alé ik hoop van wel ze maarja :D

Tegen pukkelpop ben ik wel bekome :p

nTFs
5 juni 2008, 20:15
Idd nog niet compleet. ;)

Precies wel :

http://www.proximusgoformusic.be/nl/item.php?text_id=219561

tgc_9012
5 juni 2008, 20:37
De komende weken zullen nog nieuwe namen aan de affiche worden toegevoegd.
Dit stond in de mail die ik van pukkelpop gekregen heb (waarin dezelfde nieuwe namen stonden) :)

de hamster
5 juni 2008, 21:18
hoe het ook zij headliners van het kaliber van Rage moet je echt niet meer gaan verwachten.