PDA

Volledige versie bekijken : Cherry Moon re-opening: deadmau5 (16 feb 2008)

Xavez
22 januari 2008, 11:08
Omdat ze het zelf al zo mooi omschreven hebben en iedereen hier waarschijnlijk toch de lingua franca in de muziekwereld machtig is (en ik stiekem ook een beetje lui ben):

Good stories should never end…the one of CHERRY MOON is about to start all over again.
After a 2 year period abroad, Rudy Pincé decided to reopen the doors of Belgium’s true House of House.
Starting Saturday 16th February, Cherry Moon will offer a new concept to Belgium nightlife.

Every Saturday Cherry Moon will be the centre for quality music, 2 restyled rooms with each an amazing atmosphere and crystal clear sound system,
a brand new resident team and several national and international guests who will join us to explore and identify electronic music in all its forms.

Because music is the key, Cherry Moon has put together an innovating resident team featuring artists
El Carlitto (Turbo rec, King Kong), Soul Phonic (Punk’id rec, Coincidence rec) and Youri Parker (Graphite rec) for the main room,
for the 2nd room Cherry Moon will be working with frequently returning artists such as
Loulou Players (King Kong, Underwater rec), Ed&Kim (Switch/Stubru), Jens Holmes (Decadance) + several other Belgium dj´s and producers that will join us during the year.

And last but not least we will be working together with some of the best underground artists all over the globe!
Deadmau5, Paul Woolford (Intimacy, 2020 vision) & Paolo Mojo (Oosh) are only a few of the names that we will bring for this new concept!

People don’t choose a place for only 1 aspect, it’s the combination that makes this happen.
The unique location, the people, music, ambiance and many others. With Cherry Moon 2008 we will combine all these factors into a perfect harmony!

http://img299.imageshack.us/img299/7844/punkidrepresentationcmse3.jpg (http://imageshack.us)

Allen daarheen (http://cherrymoon.com)! :)

slimfit
22 januari 2008, 15:09
wow deadmau5 :love:

mja tis wel een heel ander concept als vroeger precies :x

Dafference
22 januari 2008, 16:23
Misbruik van de naam gewoon. :wtf:

Benieuwd of het langer zal duren dan The Building. :ironic:

DBK
23 januari 2008, 21:40
Ik vrees dat de naam het Cherrymoon volk gaat trekken en die gaan dan teleurgesteld zijn. Maar ik vind het wel mooie namen maar ik heb dan wel een vrij brede muzieksmaak dus ik vind snel iets goed :)

Destroyer
23 januari 2008, 21:52
waarom misbruik van de naam? tis hun naam ze draaien toch wat ze willen? toen er hardcore gedraaid werd was dat dan geen misbruik van de naam?

ik hoop dat het weer wat volk trekt, aan de Dj's te zien ist toch kwaliteit wat ze bieden!

Dafference
25 januari 2008, 23:55
Toen er hardcore gedraaid werd bestond Cherrymoon nog, dat vind ik een groot verschil! Ik wil dit specifieke concept niet afbreken hé, maar als je een naam terug gaat opdiepen die de lading totaal niet dekt enkel & alleen om volk te trekken vind ik dat misbruik ja.

't Is hun naam en ze mogen het zo noemen, ik geef er enkel commentaar op waarin ik niet alleen (zal) sta(an). :)

The Return of Cherrymoon denkt iederaan namelijk meteen aan Cherrymoon Reunion toestanden, en al die mensen gaan idd teleurgesteld zijn met dit concept..

De naam van een legendarische club gebruiken kan imo enkel als er ook relevantie is (bv Club X met Club X muziek). Ander concept oké, maar dan ook andere naam. Of zou jij het gerechtvaardigd vinden moest over 10 jaar Kozzmozz OPNIEUW opengaan met R&B?

?therapy?
25 januari 2008, 23:57
Tjah dafference, heb dat ook al ergens anders gezegd. Dus neen, je staat niet alleen.
Nujah, ik ben wel benieuwd hoor. Kwil deadmau5 wel ies zien :p

Xavez
26 januari 2008, 11:24
@Daff: je hebt gelijk hoor, ik zou het ook niet zo doen... Nuja, het blijft wel in het genre electronic dance music, dus da's imo nog iets anders dan een radicale switch naar hip-hop of dergelijke :).

Neemt niet weg dat ik toch naar deadmaus ga kijken hoor :D.

desert storm
27 januari 2008, 18:16
w00t, deadmau5 :eek: die wil ik ook wel zien :applause:

JonasCM
28 januari 2008, 11:52
"De naam van een legendarische club gebruiken kan imo enkel als er ook relevantie is (bv Club X met Club X muziek). Ander concept oké, maar dan ook andere naam. Of zou jij het gerechtvaardigd vinden moest over 10 jaar Kozzmozz OPNIEUW opengaan met R&B?"

Ik wil je toch er even aan herinneren dat Cherry Moon (bijna) altijd voor vooruitstrevende muziek heeft geprogrammeerd, maar wel steeds met zijn tijd is meegegaan.
Als je ziet wat voor namen de revue gepasseerd zijn, zoals Moby, Carl Cox,...
En is het dus de moment om terug mee te gaan in de tijd en de nieuwe electronische muziek te programmeren. We kunnen niet in het verleden blijven leven, anders had Cherry Moon ook nooit dicht moeten gaan...

Natuurlijk blijven we aan het verleden te denken door enkele malen per jaar een retro editie te organiseren...

Alleszins, support the new Cherry Moon please and visit us at the opening ;o)

NoizeSuppressor
28 januari 2008, 16:48
Wat ze nu bieden is op muzikaal vlak zeker ok, maar uit principe gaan er mensen wegblijven die deze muziek wel appreciëren. Er hangt gewoon een verleden aan de club vast en ik denk dat dat hier in hun nadeel speelt. En begrijp me niet verkeerd ik heb er vaak genoeg gezeten vroeger!

Het tweede probleem is dat het echt wel een grote main zaal is en om die vol te krijgen moet er gewoon veel volk zitten, het lijkt al snel of er geen kat is wat uiteraard de sfeer niet bevordert.

We zullen wel zien, hopelijk wordt het wat maar ik vrees ervoor...

Firestyler
5 februari 2008, 13:47
ik ga gaan

CFK
9 februari 2008, 16:51
eeej

tis The House of House é
alles kan daar betreffende techno, acid, core, house, ...

btw, de muziek die ze nu aanbieden is de muziek die in de plaats gekomen is van de muziek die toen gedraaid werd daar...

moesten ze open gebleven zijn in al die jaren zouden ze wss toch in dit straatje beland zijn

ripz
11 februari 2008, 18:42
met elcarlitto en soul phonic hebben ze zeker al veelbelovende residents vast

zed_s_dead
12 februari 2008, 00:49
tis The House of House é
yeah, baby ! :crazy:

?therapy?
17 februari 2008, 12:22
Ik was van plan om te gaan :unsure: beetje mislukt... :unsure: