PDA

Volledige versie bekijken : mkv player, VLC hakkelt

bluetorch002
18 januari 2008, 21:52
ik heb een mkv bestand, matroeska waarvan het geluid DTS is, nu werkt alles perfect met VLC player behalve als dit bestand een hoge DTS bitrate heeft van 1.5 MB/s ongeveer, dan hakkel het geluid van VLC. Het beeld werkt prima

Nu is men vraag, welke speler gebruiken jullie om mkv met af te spelen met een hoge DTS bitrate.

Ik gebruikteVLC altijd omdat deze het signaal zo doorstuurt naar men receiver zodat ik Dolby digital zie verschijnen of DTS en niet NIETS zie verschijnen zoals met windows media player. Want als men reciever het niet herkent ben ik genoodzaakt een instelling te kiezen als neo6 ofzo en dan ben je aant prullen...

Hebben jullie een voorstel van software player die alles proper doorzend naar receiver en niet blijft haperen in any way ?

Alle feedback is welkom

Yank
18 januari 2008, 23:59
al geprobeerd de hardwareversnelling van geluid te verlagen?
in xp te vinden onder: configuratiescherm -> geluiden en audioapparaten -> geavanceerd (onderste) -> prestaties
daar hardwarevernsnelling wat lager zetten

vlc werkt vaak niet goed met maximale hardwareversnelling, ik moet het op basis zetten om goed geluid te hebben

bluetorch002
19 januari 2008, 16:30
het is een software matige fout inVLC, heb ik al gevonden, maar kzoek dan een alternatieve player , maar kweet niet welke ..

Snd
22 januari 2008, 16:01
bsplayer?

Rage
22 januari 2008, 18:50
bsplayer?

bsplayer wordt tegenwoordig geleverd met spyware.

VLC mediaplayer zou niet moeten hakkelen. Ge kunt andere video modussen kiezen ergens.

Preferences -> Vink "Geavanceerde opties" aan -> Selecteer links op "Video" -> Selecteer "Output modules" -> Rechts kan je dan OpenGL, Direct3D enzovoorts kiezen. probeer ze uit!

/edit/ oei ik denk niet dat dit een oplossing is voor uw probleem had uw post niet goed gelezen

zaffah
23 januari 2008, 20:53
Misschien dat windows media player classic ding? Dat speelt hier toch ook alles af.

Forceflow
25 januari 2008, 23:27
Mplayer ?

Ruben182
26 januari 2008, 12:20
Je hebt Combined Community Codec Pack nodig om deze bestanden af te spelen.

http://www.cccp-project.net/

en van bsplayer moet je de pro installeren dan heb je die spywarerommel niet.

Accordis
26 januari 2008, 12:26
Met dit codec pack zou met moeten lukken ;)
http://www.cccp-project.net

EDIT: had de post van Ruben182 nog niet gezien (stond er nog niet bij toen ik mijn antwoord schreef)

Yank
26 januari 2008, 12:51
of een oudere versie van bsplayer gebruiken waar de spyware nog niet bijzit

Licargon
26 januari 2008, 21:58
Misschien dat windows media player classic ding? Dat speelt hier toch ook alles af.

Media Player Classic (l)

Klein, snel, speelt alles af met het CCCP ^^ Prachtig programma.

RealRoot
26 januari 2008, 22:30
GOM-player, The KM-Player

chosen1
26 januari 2008, 22:57
zelfs WMP11 speelt MKV af als ge maar de juiste codec hebt geïnstalleerd

nuja, ik heb hier toch een film staan in mkv die afgespeeld wordt met WMP11