PDA

Volledige versie bekijken : gratis xbox live titel Undertow

Mike Ty$on
18 januari 2008, 21:19
Volgende week kunnen we die downen voor de matige xbox live service van de afgelopen weken.

het zal beschikbaar zijn vanaf volgende week woensdag tot zondag :)
BRON (http://www.xboxworld.nl/news/9773/volgende-week-gratis-xbox-live-titel-voor-matige-service/)

ze hadden beter wat MS points gegeven

mojo jojo
18 januari 2008, 22:44
ik had worms gekocht op xbox live arcade, maar toen is mijn xbox stuk gegaan en was worms weg. Ze zouden dus beter m'n spel of m'n geld geven. assholes

Destroyer100
18 januari 2008, 22:48
Yunior, ik dacht dat zo'n arcade games gekoppeld waren aan je gamertag, zodat je ze gratis opnieuw kon downen? (ik kan er ook vreselijk naast zitten)

josuwa
18 januari 2008, 22:53
ja inderdaad, maar hey microsoft is slecht. Sorry maar yunior, je hebt zonet mijn 'domste onterechte besculidigingen' top 10 gehaald.

Tits
18 januari 2008, 22:54
Zo'n xbox live titel heeft geen achievements zeker?

Ik heb zo die 10 arcade games, hoeveel zouden die waard zijn als ik die verkoop?

Creamium
18 januari 2008, 23:20
eh get informed, natuurlijk hebben xbla games achievements. en verkoop al die games niet ignoramus, er zitten echt goeie tussen. Ik heb er 5 gehouden en de rest weggegeven. ik ga geen geld slaan uit iets dat ik gratis krijg

xbla gaat hoogdagen tegemoet met Rez HD, Castle Crashers, Ikaruga en N+ in het vooruitzicht. Het wordt een goed jaar

fixer187
18 januari 2008, 23:26
Sucky game, maar ik denk dat het heel duur ging uitkomen als ze 800Ms points aan iedereen zouden geven.

Ik vraag me wel af dat MS iets van plan is voor die duizenden gamers die Undertow al hebben aangeschaft....

Koonut
18 januari 2008, 23:28
ik had worms gekocht op xbox live arcade, maar toen is mijn xbox stuk gegaan en was worms weg. Ze zouden dus beter m'n spel of m'n geld geven. assholes

bel naar xbox support

ik hoopte dat we deze game of puzzle quest zouden krijgen dus ik ben vrij content
ga aub ook ni af op die domme "single player" en probeer de multi met een goede maat deftig onder handen te krijgen want het gaat echt wel veel dieper dan je zou denken

er worden maar zelden originele games op xbla uitgegeven en het aantal games daarvan dat nog eens een heel deftige en uitgebreide online mode bevat kan ik op 1 hand tellen dus zet er volgende week jullie tanden maar eens in want het is echt wel een toppertje hoor

Creamium
18 januari 2008, 23:31
ga aub ook ni af op die domme "single player" en probeer de multi met een goede maat deftig onder handen te krijgen want het gaat echt wel veel dieper dan je zou denken

dit hoor ik dus ook, dat het spel pas echt tot z'n recht komt in mp. dat deze de gratis keuze is komt me goed uit, want ik wil wel es weten of het spel echt zo goed is

Creamium
18 januari 2008, 23:34

is je 360 altijd verbonden met het internet? want dat moet als je doos kapot is gegaan en je een nieuwe hebt (door DRM issues). Als je niet verbonden bent met het internet, zal je je games niet op je vervanging kunnen spelen. Them's the breaks.

Naradia
19 januari 2008, 01:14
damned, just nu mijn xbox weg is voor te repareren :(

I~MushrooM
19 januari 2008, 01:25
Wat een flutspel.

TeKnO
19 januari 2008, 01:36
Assault Heroes had een schoon cadeau geweest, op Undertow zit ik niet te wachten.

fixer187
19 januari 2008, 14:06
op Major Nelson zijn blog staat een reactie van Nelson, als je de game al hebt moet je naar de helpdesk bellen.

DaMadMan
19 januari 2008, 14:43
nu de probleme nog oplosse >_<

Mike Ty$on
19 januari 2008, 15:23
ik ga de game toch lekker binnehalen :)

misschien is het wel wat

mojo jojo
19 januari 2008, 16:19
ik ben verbonden met het internet, en 'k gebruik nog altijd dezelfde account als vroeger, maar mijn spel staat er niet op

Hatchetman
19 januari 2008, 16:42
ik ben verbonden met het internet, en 'k gebruik nog altijd dezelfde account als vroeger, maar mijn spel staat er niet op

Vanaf volgende week beschikbaar dacht ik gelezen te hebben.

Wg_Flow
19 januari 2008, 17:16
gewoon opnieuw downloaden yunior

flipperwi
19 januari 2008, 17:19

opnieuw downloaden

kiewitcity
19 januari 2008, 18:01
Yunior, ik dacht dat zo'n arcade games gekoppeld waren aan je gamertag, zodat je ze gratis opnieuw kon downen? (ik kan er ook vreselijk naast zitten)

alles wat ge al eens gekocht hebt kunt ge als het weg is opnieuw downloaden het lukt alleen niet van het op een memory kaart te zetten en op iemand anders zijne te zetten omdat het aan u eigen gamertag gelinkt is ..anders zou er nog al is een rippery zijn..

tip alles wat zogezegd stuk is voor de eerste keer sturen ze u zonder moeilijk te doen gratis op ...heb zo al een headset en ne controller gehad ..2 al heb wel ene moeten terugsturen omdat ze bewijzen wilden zien ..deze was gewoon veel te los gespeeld en toch hebben ze me ne nieuwe opgestuurd...

trouwens wat voor een arcade game is het eigenlijk da undertow ..weeral zo e bucht spel of wat? ze weten wel wa ze gratis weg geven....

CP-RB2H
19 januari 2008, 18:02

gewoon opnieuw download, das gratis dan. En volgende keer iets nuchterder reageren :)

Mike Ty$on
19 januari 2008, 20:01
hier een review van de game
http://www.x-power.be/?act=reviews&content_id=7993&game_id=807

zij zijn er precies tevreden over :)

MicVlaD
20 januari 2008, 04:24
Sucky game, maar ik denk dat het heel duur ging uitkomen als ze 800Ms points aan iedereen zouden geven.'k Zag u nochtans enkel de single player spelen, voor de weinige keren dat ik u er online mee zag.

dit hoor ik dus ook, dat het spel pas echt tot z'n recht komt in mp. dat deze de gratis keuze is komt me goed uit, want ik wil wel es weten of het spel echt zo goed isIk vraag me af van wie je zulke dingen hoort. Hoi!

Wat een flutspel.Undertow
Niet gespeeld door Public I Enemy (http://xs123.xs.to/xs123/08030/public_undertow687.jpg)

trouwens wat voor een arcade game is het eigenlijk da undertow ..weeral zo e bucht spel of wat? ze weten wel wa ze gratis weg geven....Nope, het is voor de verandering eens een zeer goed spel. Ten minste als je graag multiplayer games speelt.

hier een review van de game
http://www.x-power.be/?act=reviews&content_id=7993&game_id=807

zij zijn er precies tevreden over :)Indeed.

I~MushrooM
20 januari 2008, 06:34
Demos komen ook ni op uw gamercard, snul

vidiot
20 januari 2008, 10:12
edit, nu pas gezien dat het er pas is vanaf de 23e....

kyle stich
20 januari 2008, 10:54
Een gekregen paard........

Rayko
20 januari 2008, 11:58
ga ik natuurlijk downloaden en es testen he :) tis gratis en voor niks, dus klagen zult ge mij ni horen doen!

Creamium
20 januari 2008, 12:58
Ik vraag me af van wie je zulke dingen hoort. Hoi!

heya!

NeoCracer
20 januari 2008, 13:04
Tis ook echt nooit goed als MS eens iets doet hé...
Wat willen jullie eigenlijk vraag ik mij dan af?
20 biljoen Gamerpoints voor Live dat eventjes down lag?

vidiot
20 januari 2008, 13:11
Er is toch niemand die klaagt... :)

mojo jojo
20 januari 2008, 13:17
ik wou worms opnieuw downloaden zoals jullie zeiden, kreeg ik de red ring of death (again) -_- die manne van microsoft hebben mij precies nie zo graag

Creamium
20 januari 2008, 13:25
btw mensen even een heads up: in de zeer nabije toekomst komt Rez HD naar xbla!! (30 januari zou nu de datum zijn). Als je smaak hebt, koop je deze klassieker dus.

vidiot
20 januari 2008, 14:06
What about Ikaruga coming... :p

Dark_ParaSite
20 januari 2008, 14:21
btw mensen even een heads up: in de zeer nabije toekomst komt Rez HD naar xbla!! (30 januari zou nu de datum zijn). Als je smaak hebt, koop je deze klassieker dus.

ik zit er al lange tijd op te wachten aangezien ik nooit een dreamcast gehad heb, en de ps2 versie raar genoeg destijds niet heb aangeschaft :)

Creamium
20 januari 2008, 14:22
ik zit er al lange tijd op te wachten aangezien ik nooit een dreamcast gehad heb, en de ps2 versie raar genoeg destijds niet heb aangeschaft :)

same here. can't fucking wait.

C1nder
22 januari 2008, 21:00
damned, just nu mijn xbox weg is voor te repareren :(Ik heb net gebeld naar de helpdesk om mijn xbox te laten repareren en ik heb gevraagd hoe het dan zit voor ons. Als uw xbox in reparatie is, kun je tot 2 weken na de actie de game nog downloaden door terug naar de helpdesk te bellen. Zij zullen dan een code of zo geven om het spel nog te kunnen downloaden.

fixer187
23 januari 2008, 02:35
'k Zag u nochtans enkel de single player spelen, voor de weinige keren dat ik u er online mee zag.

.

De game op zich bekoort me gewoon niet, nuja het was een redeemcode dus ik kan niet klagen. Het principe blijft hetzelfde sp of mp...

Tis ook echt nooit goed als MS eens iets doet hé...
Wat willen jullie eigenlijk vraag ik mij dan af?
20 biljoen Gamerpoints voor Live dat eventjes down lag?

eigenlijk was het +- 8 miljard MS points :p

Mike Ty$on
23 januari 2008, 10:57
is die game nu al beschikbaar?

vanaf vandaag dacht ik

CP-RB2H
23 januari 2008, 11:36
Jazeker, ben hem aan het downloaden.

Onelife
23 januari 2008, 12:57
Ik heb hem intussen ook es afgehaald en kmoe zeggen dat het me nie direct veel zegt.
De ventjes/tegenstanders zijn precies zo klein (met gevolg : moelijk te raken) en de funfactor is toch precies nie heel da...

Nuja, tis gratuit dus we mogen nie klagen zeker. :)

vidiot
23 januari 2008, 13:01
kVind het ook minder geslaagd (vond in den tijd de trial ook al niet zo interessant), Omega Five is veel beter :p (helaas niemand hier die dàt speelt precies).

Mike Ty$on
23 januari 2008, 13:19
heb het 10 minuutjes gespeeld, tis me nog niet duidelijk wat je juist moet doen:s :D

Hatchetman
23 januari 2008, 13:36
LoL same here.
Dont forget to take the enemy bases "uh oh enemy bases?" :D

CP-RB2H
23 januari 2008, 14:26
Het doet me wat denken aan Geometry Wars under water. :unsure:

NeoCracer
23 januari 2008, 15:41
Wel, na eventjes getest te hebben merk ik... (en je moet weten dat ik nog nooit een arcade spel gespeeld heb...of toch bijna nooit)

- Het spel draait op een unreal engine (nooit gedacht in een XBA spel)
- Ik vind het persoonlijk vrij leuk zowel SP als MP

Maar op MP zijn er van die spelers die u gewoonweg ownen...en dat maakt de online functie niet leuk.

Het is gratis, en het is vrij leuk,
mijn conclusie -> downloaden die handel !

NeoCracer
23 januari 2008, 18:47
Hoe doe je die grote bom dat iedereen killed bij een XBL game ?

bogy
23 januari 2008, 19:03
Maar op MP zijn er van die spelers die u gewoonweg ownen...en dat maakt de online functie niet leuk.

jah, toen ik de eerste keer tetrinet speelde, werd ik ook geöwnd ... ook toen ik de eerset keer TFC speelde...

't is toch de bedoeling da je beter wordt naarmate je meer speelt ...

Destroyer100
23 januari 2008, 19:13
Zijn er nog mensen bij wie dit spel freezes geeft? Ik ben tot het eind van act 1 geraakt zonder problemen, maar nu geraak ik geen 10 seconden meer ver of het blokkeert alweer.

EDIT: Nvm, het was het begin van het einde: ticket naar Duitsland.

Koonut
23 januari 2008, 20:13
jah, toen ik de eerste keer tetrinet speelde, werd ik ook geöwnd ... ook toen ik de eerset keer TFC speelde...

't is toch de bedoeling da je beter wordt naarmate je meer speelt ...
dat is de nieuwe generatie gamers eh, als je niet op 1 dag alle achievements vrijspeelt(keep on jerkin boys) of online niet direct tussen de top staat geplaatst is het een "ontoegankelijke game"

DaMadMan
23 januari 2008, 21:19
dat is de nieuwe generatie gamers eh, als je niet op 1 dag alle achievements vrijspeelt(keep on jerkin boys) of online niet direct tussen de top staat geplaatst is het een "ontoegankelijke game"

dat is dan de oude generatie gamers eh. 1 iemand zegt iets en een hele generatie aan gamers wordt beoordeeld.
plz tell me, does it hurt having your head up your ass? :)

mr ik ga wel akkoord.. geowned worde hoort er bij

Vaillant
24 januari 2008, 12:37
Ondertussen ook al gedownload en 5 mins gespeeld ... maar is mijn ding totaal nie.

Moest dat nu op mijn GSM staan ofzo zou ik het misschien af en toe wel eens spelen, maar als ik dan toch ff tijd heb om voor de x-doos te kruipen heb ik genoeg 'echte' games.

KenSpectre
24 januari 2008, 16:04
bwa, zo nu en dan eens spelen wss :)

Creamium
24 januari 2008, 17:49
Ondertussen ook al gedownload en 5 mins gespeeld ... maar is mijn ding totaal nie.

Moest dat nu op mijn GSM staan ofzo zou ik het misschien af en toe wel eens spelen, maar als ik dan toch ff tijd heb om voor de x-doos te kruipen heb ik genoeg 'echte' games.

dus jij weet al na 5 min of iets je ding niet is? tip: je moet deze game echt in mp spelen, de campaign is niet representatief. 'echte' games, wtf? zijn arcade games minder gamey dan retail games misschien?

NeoCracer
24 januari 2008, 18:04

Heb ik dat in godsnaam gezegd?
Archievements kan me trouwens geen zak schelen. Ik heb zelf 'amper' 2600 punten, en ik heb toch vrij veel games...
Ik zei gewoon dat het moeilijk was online om het te leren spelen tussen al die goede spelers. Normaal vergt een spel enige aanpassingstijd, maar hierbij is dat wat unbalanced. Maar dat is mijn mening.
Slechte dag op werk ofzo?

Vaillant
24 januari 2008, 19:47
dus jij weet al na 5 min of iets je ding niet is? tip: je moet deze game echt in mp spelen, de campaign is niet representatief. 'echte' games, wtf? zijn arcade games minder gamey dan retail games misschien?

als iets totaal mijn ding niet is weet ik dat idd meestal binnen de 5 mins ...
'echte' ... rolleyes ... daar gaak zelf geen moeite insteken om da uit te leggen :p

soit, tis mijnen meug nie

X-travaganza
24 januari 2008, 20:12
heb het gisteren ook binnengehaald...en neen,'t is ook m'n ding niet (en daar heb ik ook maar 5 min. voor nodig gehad ;) ).Maar soit, 't is gratis dus da's al iets

Zal nog wel eens proberen als ik echt geen andere games heb om te spelen

Jeroen_HD
24 januari 2008, 20:28
Ik heb het gisteren gedownload en vandaag eens geprobeerd. Vind het echt wel een leuk tussendoortje.

kiewitcity
25 januari 2008, 18:25
bwah zie het nut er niet van in wat de bedoeling eigenlijk is en het is naar mijn mening serieus onoverzichtelijk..... zelfde als cascarcone ook nooit te goei gespeeld.;ma ja gratis is gratis....

Rayko
25 januari 2008, 19:07
echt m'n ding niet, "rare" gameplay maar nuja... ik ga het nie afbreken natuurlijk, nog altijd dankbaar dat ze toch es iets gratis geven :)

Creamium
28 januari 2008, 02:46
hoe meer ik de game speel, hoe meer ik hem ga appreciëren. bv de campaign op co-op spelen in ultra is echt de moeite, naast de mp. ik ben blij dat ik de titel wat tijd heb gegeven, want dat is nodig.

ik was ook iemand die, toen ik de trial speelde, helemaal niet onder de indruk was.

officieel lid van de undertow defense force nu

dus mensen, hoewel mijn outcry wss weinig nut gaat hebben: geef deze game meer dan 5 minuten kans aub.

xDilatedx
28 januari 2008, 15:18
Is ook zo. Vant weekend opt gemakske in co-op uitgespeeld. Ook grappig da die instellingen net hetzelfde zijn als bij gears of war.
105 GS :p

Razzia
28 januari 2008, 17:39
Raar spelleke, doet me denken aan bf2. Tis wel fun, ma had liever iets anders gehad :)