PDA

Volledige versie bekijken : I love the 90's - Ethias Arena (12 April 2008)

epsilon
17 januari 2008, 19:35
http://users.telenet.be/teamict/ilove90s.jpg (http://www.ilovethe90s.be)

I love the 90’s – The party
Maak je klaar voor dé party van het jaar! Herbeleef alle grootste hits uit de jaren negentig. Met live optredens van:

Culture Beat (Mr. Vain, Got To Get It, Crying In The Rain)
Dr. Alban(It’s My Life, Sing Hallelujah!)
2 Brothers On The 4th Floor(Never Alone, Dreams, Let Me Be Free)
DJ SASH!(Encore Une Fois, Ecuador, Stay)

... en een hele nacht vol verrassingen. Herbeleef alle grootste hits uit de jaren negentig in een onvergetelijke mix door DJ Ward (bekend van de Q-Party's). Er is geen twijfel mogelijk: het dak gaat eraf!

Tickets Bestellen
Tickets kosten 25 euro (excl. reservatie- en verzendingskosten).
Verkrijgbaar vanaf woensdag 9 januari.

De deuren gaan open om 21u.

Dafference
17 januari 2008, 23:34
Jaja zeker & vast aanwezig, op de eerste rij, van begin tot eind!! :applause:

Killer Queen
18 januari 2008, 16:18
Nice :p
Ik ben de laatste tijd veel zo'n liedjes terug aan het opzoeken.
:niceone:

Cind3r^
18 januari 2008, 16:26
25euro is wat duur voor muziek waar ik niet echt achtersta..

veel plezier aan degenen die wel gaan:niceone:

Morre1977
21 januari 2008, 12:14
2Fabiola treedt ook op

Hmgrwngd
21 januari 2008, 13:41
free suicide-pills ? :p

Dafference
22 januari 2008, 16:18
free suicide-pills ? :p
Ik trakteer je! :hug:

Prijs kan me eigenlijk niet hoog genoeg liggen, liever weinig volk maar enkel liefhebbers dan een volle Ethias met verveelde JIM-kijkers die niet weten wat er gebeurd. :oink:

wecker
22 januari 2008, 17:00
Ik trakteer je! :hug:

Prijs kan me eigenlijk niet hoog genoeg liggen, liever weinig volk maar enkel liefhebbers dan een volle Ethias met verveelde JIM-kijkers die niet weten wat er gebeurd. :oink:

Dat is iets wat mij hier in de buurt ferm tegensteekt! Laatste tijd is het hier percies een "90's revival". Allemaal van die bimbo's die bezig zijn over hoe goed 90's wel niet zijn en moest je een jaar geleden gevraagd hebben wat ze ervan vonden zoude ze het afgebroken hebben. Ook is het percies dat de kennis niet verder rijkt dan 2 fabiola & 2 unlimited. Terwijl er nog zoooveel van die prachtige plate gemaakt zijn in het genre :)
Ik ben een enorm grote fan van 90's maar kga jammer genoeg ni kunnen gaan, andere verplichtingen... Ergens vind ik het jammer maar ergens denk'k: als het daar vol gaat lopen met zo'n mensen die ik hier hoor zeggen "ik ga naar i love the 90's"dan ben ik blij dat'k me op de avond zelf me daar in niet ga kunnen ergeren:)

Dafference
22 januari 2008, 20:02
Net mailtje van organisatie teruggekregen: het zal (al) om 6 uur gedaan zijn.

[EZ]
22 januari 2008, 20:09
Overlaatst nog 10 years CD gevonde van Sash!, good ol' times :D

Hmgrwngd
23 januari 2008, 16:57
Dat is iets wat mij hier in de buurt ferm tegensteekt! Laatste tijd is het hier percies een "90's revival". Allemaal van die bimbo's die bezig zijn over hoe goed 90's wel niet zijn en moest je een jaar geleden gevraagd hebben wat ze ervan vonden zoude ze het afgebroken hebben. Ook is het percies dat de kennis niet verder rijkt dan 2 fabiola & 2 unlimited. Terwijl er nog zoooveel van die prachtige plate gemaakt zijn in het genre :)
Ik ben een enorm grote fan van 90's maar kga jammer genoeg ni kunnen gaan, andere verplichtingen... Ergens vind ik het jammer maar ergens denk'k: als het daar vol gaat lopen met zo'n mensen die ik hier hoor zeggen "ik ga naar i love the 90's"dan ben ik blij dat'k me op de avond zelf me daar in niet ga kunnen ergeren:)

Hey hey ; laat ons niet verkeerd oordelen; in de jaren 90 is er heerlijke elektronische muziek gemaakt.
Enneug, ik heb geen zin verder te typen.

wecker
23 januari 2008, 17:57
Hey hey ; laat ons niet verkeerd oordelen; in de jaren 90 is er heerlijke elektronische muziek gemaakt.
Enneug, ik heb geen zin verder te typen.

Ik zeg toch niet dat die muziek slecht is ? integendeel zelfs :)
Het stoort mij gwn dat sommige mensen naar de muziek luistere om gewoon mee te doen...maarja, dat zul je in elk genre wel hebben zeker ?

w00p
24 januari 2008, 11:23
Terwijl er nog zoooveel van die prachtige plate gemaakt zijn in het genre :)
eneuh, hoe noemt HET genre dan wel?

Zoveelste dwaze hype. Ge kunt evengoed naar een fakbar gaan en zeggen i love 2008...
Te kortzichtig voor woorden!

Xavez
24 januari 2008, 12:32

Zoveelste dwaze hype. Ge kunt evengoed naar een fakbar gaan en zeggen i love 2008...

Haha, So true :p.

Dafference
9 april 2008, 22:12
Alle tickets voor ‘I love the 90’s – The party’ zijn uitverkocht, ook aan de kassa’s zijn er geen tickets meer beschikbaar. Met 21.250 bezoekers in één evenementenhal is ‘I love the 90’s – The party’ meteen de grootste party van het land.

Zeker is alvast dat er volgend jaar een vervolg komt. De tweede editie van ‘I love the 90’s – The party’ zal plaatsvinden op zaterdag 11 april 2009 in de Ethias Arena in Hasselt. Tickets zijn verkrijgbaar vanaf a.s. maandag 14 april 2008 via deze website.

JIM zal op 23 april ook een sfeerverslag van de party uitzenden. Deze special wordt herhaald op 24, 25, 26 en 27 april.

?therapy?
9 april 2008, 22:21

Eurodance voornamelijk dus :)
Man man man! Te zalig gewoon. Pure nostalgie...
Ik ben aanwezig dus :D

Tah_b00nz0r
9 april 2008, 22:48
te heftig dat het uitverkocht is ja :D 21000 man is echt grellig :p

epsilon
9 april 2008, 22:53
'k ben zaterdag mijn ticket nog gaan kopen, net op tijd :D
Veel mensen hebben zich eraan mispakt denk ik.

sappig feit: er was 7500 man nodig om breakeven te draaien, dus KASSA :p

?therapy?
9 april 2008, 23:00
Inderdaad, ik dacht ook niet dat het uitverkocht ging geraken... geluk gehad dat er in dendermonde nog 10 kaartjes lagen, anders kon ik op men kin kloppen :p

en idd, kassa kassa!

Niels_H
10 april 2008, 12:08
Ik zal er ook bij zijn, het blijft gewoon zalige muziek. Hopelijk komt er niet teveel jong volk op af dat pas geboren is in de jaren 90. :D

_DM_
10 april 2008, 12:13

Dus omdat gij niks moeten weten van de muziek uit de jaren 90 zijn anderen kortzichtig ?

yannick
10 april 2008, 12:14
Alle tickets voor ‘I love the 90’s – The party’ zijn uitverkocht, ook aan de kassa’s zijn er geen tickets meer beschikbaar. Met 21.250 bezoekers in één evenementenhal is ‘I love the 90’s – The party’ meteen de grootste party van het land.

Zeker is alvast dat er volgend jaar een vervolg komt. De tweede editie van ‘I love the 90’s – The party’ zal plaatsvinden op zaterdag 11 april 2009 in de Ethias Arena in Hasselt. Tickets zijn verkrijgbaar vanaf a.s. maandag 14 april 2008 via deze website.

JIM zal op 23 april ook een sfeerverslag van de party uitzenden. Deze special wordt herhaald op 24, 25, 26 en 27 april.

Ni om te miereneuken, maar I love techno blijft toch de grootste :p (meer dan 30 000 bezoekers).
Volledig terzijde uiteraard, ik kan jammer genoeg niet gaan. Maar kheb mij hier al wa cd's aangekocht om het leed te verzachten :p

grtz

Thierrichi
10 april 2008, 14:08
I love techno situeert zich ni in één grote hal, maar in meerdere hallen.
Het is wel degelijk het grootste feestje in België in 1 hal

dr.lee
10 april 2008, 14:20
I love techno situeert zich ni in één grote hal, maar in meerdere hallen.
Het is wel degelijk het grootste feestje in België in 1 hal

En dat is speciaal waarom? Als ik bij mij thuis een feestje geef en in elke kamer iemand aanwezig is heb ik ook het grootste feestje in België in 10 hallen.
't zal er nu wrs al veel te druk zijn zodat ge amper kunt dansen, heel den avond op elkaar geperst staat en 30 minuten onderweg bent naar den toog die 10 meter verder staat.

Tah_b00nz0r
10 april 2008, 14:27
ik zou toch ni oordelen hierover zonder dat ge ooit in de ethias arena geweest bent. da is wel iets anders als da brak sportpaleis ze.

die vloer is echt immens. met tiësto was er ook iets van een 18.000 man ofzo en toen was er echt nog véél ruimte.

Killer Queen
10 april 2008, 14:57
Kaartjes dus mislopen,
maar ik vraag me af of er niet té veel volk zal zijn dan.

NemesisBE
10 april 2008, 15:02
gisteren m'n enkel verstuikt en ik kan dus niet gaan :(
als iemand nog een ticket nodig heeft, PM me ^^

jan1978
11 april 2008, 15:40
Khoop enkel dat het niet gaat vollopen met snotneuzen daar want 25 is idd niet veel.

X1RON
11 april 2008, 16:51
Ik ben ook te laat voor kaarten gaan zien, net zoals mn kameraad... Nog een andere vriend vn ons heeft dan maar zijn kaart tegen opbot verkocht voor 65€ en met dat geld bouwen we volgende week hier zelf ons eigen marginaal feestje ^^

MonkeyPenis
12 april 2008, 01:09
Ik heb ook nog een kaart te koop, PM me indien geïnteresseerd

Marginal0
12 april 2008, 12:27
mja t'is te laat. Ik geraak wsl nimmer in hasselt strax. Ma soit, khem toch 2 fabiola gisteren al gezien. :)

t'is wel ne moddervette line-up ze, holy sh*t

Tah_b00nz0r
12 april 2008, 12:31
men maat gaat ook ni meer mee dus die heeft ook nog een kaart, omgeving lommel, zelf komen ophalen wel. pm mij maar

en om on topic te blijven, EINDELIJK ist vanavond! spijtig dat er geen timetable staat want dat zou wel handig zijn

?therapy?
12 april 2008, 13:42
Pff, hopelijk geraak ik er ook nog :D
Moet tot 19u werken... dus tegen dak daar weg ben zalt al 19u10 zijn...
Naar huis rijden met de fiets, eten maken, omkleden en terug weg.
Onder de baan nog eens geld gaan afhalen. Treinticket kopen en op den trein halen van 19u44 :unsure:

Tah_b00nz0r
12 april 2008, 13:47
succes :p ik baal wel dat wij pas om 23u gaan daar zijn :( ik hoop echt dat ze deftige inkom geregeld hebben dat da ni TE lang duurt. jas laat ik in de bus liggen, heb geen tijd om daar een half uur te verkloten!

Savatar
12 april 2008, 14:08
Aanwezig !
Jeej gaat feestje worden en hopelijk allemaal met mensen die rond jaren 80 geboren zijn o/

BuZz.LiGhTYeAr
12 april 2008, 14:12
Merci moeder natuur voor een zwaar keelontsteking + verkoudheid.

Mijn kaart is dus doorverkocht, ik kijk al uit naar maandag waar de mensen op het werk wss zullen vertellen hoe zalig het was :(

Wisternoff
12 april 2008, 14:29
Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad dat ik niet naar deze zever ga. Ik weiger om geld te geven aan iets dat door Donna gesponsord wordt. Wéér een jaarlijks hype-evenement erbij, hoera.

Tah_b00nz0r
12 april 2008, 14:40
wat heeft donna daar nu als invloed op...

shiftyke
12 april 2008, 14:51
Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad dat ik niet naar deze zever ga. Ik weiger om geld te geven aan iets dat door Donna gesponsord wordt. Wéér een jaarlijks hype-evenement erbij, hoera.

En moest het Stubru ofzo zijn was het wel goed geweest ofwat?

Ik ga niet naar zo iets omdat ik hier op de lokale fuifjes even veel "marginale" 90's muziek hoor :D

MonkeyPenis
12 april 2008, 14:55
En omdat je aantal van deze groepen (en andere) in leuven kan gaan zien op een marginale fuif voor maar €4 fzo

BuZz.LiGhTYeAr
12 april 2008, 16:07
En omdat je aantal van deze groepen (en andere) in leuven kan gaan zien op een marginale fuif voor maar €4 fzo

gade da in iedere thread posten?

Ja en ne zaal openhouden voor 21.500 man da kost niet... :ironic:

Tah_b00nz0r
12 april 2008, 17:48

bij mijn wete geen enkele buiten 2 fabiola dan ^^

Monty007
12 april 2008, 17:51
Wat een gedoe :) Mensen die niet gaan hebben hier toch ook niks te posten?
Als je plots iemand uit zijn dak ziet gaan op Good Shape, veel kans dat ik het dan ben :p
Tot vanavond!

PS: Eerst nog 180 km rijden om er te geraken...

Morre1977
12 april 2008, 17:53
ben net eens gaan zien. zaal ziet er zeer proper uit, mooie lichten en een super podium met allemaal leds ...

hierzo:

http://img412.imageshack.us/img412/3169/afb024bd8.jpg

Morre1977
12 april 2008, 17:57
ik heb trouwens nog 2 guest tickets en ben bereid ze gratis weg te geven aan 2 schoon miekes !! ;)

Cind3r^
12 april 2008, 18:05
aan de mensen die gaan: have fun:)

ik zal dan kanarie gaan op een scoutsfuif aan de kanaalkom (5 euro 7 bokken:crazy::lol:)

nTFs
12 april 2008, 18:12
Volgens de organisatie is het dus een overdonderend succes en de lijn zal worden doorgetrokken naar de volgende jaren. Direct na deze editie kunnen er al kaarten worden gekocht voor volgend jaar.
En er is ook een grote mogelijkheid dat er volgend jaar een andere muziekstroming wordt aangesproken uit de jaren 90.

Wat ik dan weer niet begrijp is dat mensen tot het dubbele of driedubbele willen uitgeven aan een ticket wegens uitverkocht. Zo speciaal is die lineup toch niet of zijn die mensen die gaan niet veel gewoon..?

Morre1977
12 april 2008, 18:18
Zo speciaal is die lineup toch niet of zijn die mensen die gaan niet veel gewoon..?

zeg dat tegen mijn buren die al weken 90s draaien dat mijn raven daveren.
is gewoon zo gehyped dat het niet meer normaal is ... ook een kunst ;)

NoizeSuppressor
12 april 2008, 18:25
Achja, welke muziekstroming gaan ze dan aanspreken? Dance was het zowat toen, veel andere opties hebben ze niet :)

nTFs
12 april 2008, 18:27
De alternatieve jaren 90 ( Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden,... ) kunnen ze natuurlijk ook doen.

NoizeSuppressor
12 april 2008, 18:39
De alternatieve jaren 90 ( Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden,... ) kunnen ze natuurlijk ook doen.

K, maar ik denk eerlijk waar dat ze daar nooit zo'n tent mee lokken, is ook totaal ander publiek dat niet graag op al te commerciële toestanden present is.
Waarmee ik dus niet wil zeggen dat die 90's fuif slecht is, ieder zijn ding he :)

Xavez
12 april 2008, 19:06

Is maar wat je alternatief gaat noemen dan hé :p.

Om binnen de elektronische tak te blijven: er is zoveel betere shit gemaakt in de 90's (Robert Miles, B.B.E., Antilop, Push, Cosmic Gate, Vincent de Moor, Junk Project, Tyrome, Perfect Sphere, ...). But hey, een geforceerde revival kan nooit kwaad zeker. Jam it down their throats and they'll probabl swallow :).

Oh, en the Vengaboys waren ook redelijk cheapo in Leuven (om in de lijn van goedkope shitmuziek verder te gaan :/)

Wisternoff
12 april 2008, 19:22
De Xavez kent in elk geval zijn klassiekers.

NemesisBE
12 april 2008, 19:30
heb ik echt dikke spijt dattek woensdag gaan shotten ben, shit zeg :(
amuseert ulle en volgend jaar steek ik mij 3 weken in quarantaine voor zoiets tofs :p

Jappel
12 april 2008, 21:33
Ik zoek nog 4 tickets, als iemand er nog heeft? Ben van Hasselt zelf.

Tah_b00nz0r
12 april 2008, 22:13
Is maar wat je alternatief gaat noemen dan hé :p.

Om binnen de elektronische tak te blijven: er is zoveel betere shit gemaakt in de 90's (Robert Miles, B.B.E., Antilop, Push, Cosmic Gate, Vincent de Moor, Junk Project, Tyrome, Perfect Sphere, ...). But hey, een geforceerde revival kan nooit kwaad zeker. Jam it down their throats and they'll probabl swallow :).

Oh, en the Vengaboys waren ook redelijk cheapo in Leuven (om in de lijn van goedkope shitmuziek verder te gaan :/)

ik verwacht toch op zen minst nr's van BBE, antiloop en robert miles ze. die waren nog redelijk commerciëel :p

ik ben ewa in de mood aant kome hier, nog is alle schefkes aant oplegge! :music: i got the key, i got the secret! :music:

Tah_b00nz0r
13 april 2008, 06:37
kben terug en O M F G het was echt ge wel dig :D

wel 20min verloren om binnen te geraken, maar die hebbe we goed doorgebracht door marginale dinge te zinge, meiske in onze nek te neme enz, en zo dr alban gemist en culture beat maar een stukske gehoord ma voor de rest was het zalig.

2 brothers on the 4th floor ownde extreem hard. snap was leuk, 2 fabiola de bom zeker toen patje house of doom nog is speelde! regi had een heel goede trackkeuze vond ik en sash was ook machtig. spijtig genoeg rond iets na vier al wel vertrokken!

het was druk ja, zeker vooraan ma we hebbe heel den tijd achteraan gestaan en daar hadde we echt veel plaats om uit de bol te gaan en hadde we onze drank ook goed snel.

zéér geslaagd feesje! gewoon onbezonnen zot doen, lache, domme dinge doen, zonder da iedereen u daar voor aankijkt! heerlijk :D

lordfett
13 april 2008, 07:52
idd twas echt af, wel een gigantische drukte man. ambiance vollen bak, nu nog 2 weekskes en dan naar sensation white :D

Savatar
13 april 2008, 09:51
Ook net terug.

Het was nice maar,
-er is enkel (buiten een paar uitzonderlingen) dance van de 90's gedraaid, ik had graag wat meer pop en rock ertussen gezien..
-Op een gegeven moment was het geluid volledig fucked up, veel te stil bij bepaalde songs.. (Scooter, Marshall masters, ..).
-De inkom was echt chaotisch, ze mogen een verbeeld nemen aan het sportpaleis "hoe mensen vlot binnen laten". Hierdoor heb ik Culture beat en Doctor Alben gemist :(
-Het bier was voor mij persoonlijk niet te drinken.

Voor de eersre editie zeker geslaagd hopelijk volgende keer wat meer variatie en een betere organisatie qua inkom.

Als er volgend jaar meer muziekstijlen aan bod komen, ga ik zeker terug anders weet ik het nog zo niet.. (Ik ben nogal een rocker om het zo zeggen..)

Deetje
13 april 2008, 10:09
En die nieuwe single van 2fabiola, trekt die op iets? :)

coap
13 april 2008, 14:09
twas zalig :D echt schoon podium en lichten , ni te veel bullshit liekes gespeelt bijna altijd alleen de hits echt zalig :D

X1RON
13 april 2008, 14:16
Beh, kheb echt spijt dat ik nie eerder mn tickets had :(
Was de drank betaalbaar btw? ^^

kristofke_1
13 april 2008, 14:36
Het was echt zalig!! de sfeer zat er al vant begin in en heb me keigoed geamuseerd, alleen spijtig dat het bier inderdaad niet te drinken was (cristal...) en de inkom kon wel wat vlotter.

Voor de rest geen klagen gehad, we stonden links vanvoor en konden alles perfect meemaken.

?therapy?
13 april 2008, 14:41
Mega feestje :D
Heb mij echt goed geamuseerd! Constant meezingen etc.

Het binnenkomen was wat chaotisch maar eens je binnen was vergat je dat al snel :D
Heeft er trouwens niemand die gasten gezien die onder zo'n drankbonnen kraam zich verscholen en dan op het teken naar omhoog sprongen? :D Ze waren het ook aan het opnemen ^^

Timborius
13 april 2008, 15:13
Twas echt een bangelijk feesje. Veel knappe milven ;)
Alleen de wc's gingen ni echt vlot. Toen ik buite was moest ik al bijna terug gaan pisse.

?therapy?
13 april 2008, 15:18
Ik vond de wc's echt wel goed gedaan eigenlijk. Enkel in het begin was het schuiven maar daarna ging alles toch vlot?

Darks
13 april 2008, 15:20
Ja sfeer zat er goed in :) soms helemaal opgaan in de muziek.

Alleen wat druk en kostelijk, maar dat weet je op voorhand.

Musback
13 april 2008, 15:48
ik ben blij dak bij Shameboy/lektroluv in Petrol zat ;)
maar 90's vind ik ook wel genieten... hoewel ik na 5 nummers wel genoeg heb

dee
13 april 2008, 15:55
Inkom was idd een ramp. Ik stond er om 21.50, was binnen rond 22.40. Dat bleef maar duren.
Persoonlijk heb ik geen ruzie gezien ofzo. Een hele verademing. Viel ook op dat er een bepaald publiek numeriek domineerde in de zaal. Misschien daarom.
2 Fabiola was de bom. Die haalde een niveau waar de rest toch niet aankon.
Meer drank mogt ook wel. Ze zaten al vrij snel zonder smirnoff ice en dan krijg ik mijn vriendin moeilijker zat :p
Achteraf had ik vooral spijt dat ik het eten niet sneller gevonden heb. :)

Edit: wc was minstens 30min wachten :(

Drank was 9 bonnen voor 10 euro. 2 bonnen voor frisdrank en bier, 3 voor redbull en de andere alcohols.

Bubbling Zombie
13 april 2008, 15:59
Twas echt een bangelijk feesje. Veel knappe milven ;)
Alleen de wc's gingen ni echt vlot. Toen ik buite was moest ik al bijna terug gaan pisse.

ik vond dat het jailbait gehalte anders ook wel hoog lag ;D. 't was best wel leuk eigelijk, tegen (mijn) verwachtingen in. Ben vooral in positieve zin verschoten van 2 brothers on the 4th floor eigelijk

?therapy?
13 april 2008, 16:03
http://nl.youtube.com/watch?v=pz7L1OeSb3Q&fmt=18
Kheb er alweer zin in eigenlijk :(

XoN`-
13 april 2008, 16:15
was zeer nice feesje, maar met z'n minpunten idd wel.

Drinken halen ging redl vlot, alsook eten
naart toilet was een dikke hel!
binnengeraken idem
wel wa voos volk gezien (als ook een farse griet ... goddamn!)
eten was bijzonder lekker :p (te laat ontdekt).
treinrit trug was pijn!

Soit zeker goe geamuseerd (wel veel te zat opt laatst :/ ), maar om nu al direct voor volgend jaar een ticket te kopen ...

Veruca
13 april 2008, 16:15
Dit was inderdaad (om het in de woorden van Regi te zeggen) een vet feestje. Het beste moment vond ik persoonlijk toen Regi Rage Against the Machine opzette met 'Killing in the Name of'. Super gewoon! M'n keel is er nog schor van. :D

Tah_b00nz0r
13 april 2008, 16:19
het eten was idd wel goed! die penne me bolognaise waren zeer goed vond ik en had ik dringend nodig want ik was totaal wasted :D na da eten er wa doorgekomen en dan mee na huis te gaan nog ne hotdog genomen.

en die wc's... ik ben gewoon altijd bij de smoking area buiten gaan zeiken :')

en idd er liepen VEEL ferme vrouwen/meiskes rond... en het leuke is dat iedereen daar precies toch met een 90's gevoel zat en gewoon vollebak met u meedeed als gij daar ook zot stond te doen

Monty007
13 april 2008, 16:28
Wa was mij DA jong. Limburg weet precies ook wat feesten is :D
Ik krijg nog kiekevel als ik denk aan het meezingen met 2 fabiola. En als die 44000 handen begonnen te klappen, on-waar-schijn-lijk.
Regi vet in vorm, viel niks op aan te merken.
Ik twijfel toch al om nu al een kaart te kopen voor volgend jaar en opnieuw de trip te maken.
Dank u Hasselt!! Dank u Regi!! Dank u Patje Crimson!!

Stimpy
13 april 2008, 16:37
de muziek mocht luider !
echt :-/

epsilon
13 april 2008, 16:39
de muziek mocht luider !
echt :-/

Werd op een constante 85dB piek 90dB gehouden wegens regels enzo.

Stimpy
13 april 2008, 16:43
ja ma twas zo soft dan, kword liever weggeblaze als k voor die boxe ga staan
alleja snap t wel, ma tzou geweldiger zijn alst luider mocht ^^

Tah_b00nz0r
13 april 2008, 17:15
het geluid stond idd ooit serieus stil tov andere momenten.

Veruca
13 april 2008, 17:16
Het geluid was in orde imo. Zo konde tenminste nog iets zeggen tegen u maten zonder dat ge u kapot moest brullen. En achteraf is het ook goed voor de oortjes. ;)

Stimpy
13 april 2008, 17:20
pfff als ge wilt prate moet ge ni naar zoiets gaan e :p

Kermit
13 april 2008, 17:36
ik heb mij goed geamuseerd, maar toch een aantal serieuze opmerkingen:

- bij het binnenkomen was ik bijna geplet, nog net overleefd, zeer slecht georganiseerd daar!!
- ik was bereid 27,5 euro te betalen omdat er live optredens waren, maar die hebben mij zwaar teleurgesteld, 20 minuutjes 2 Fabiola, en de andere artiesten waren ook niet echt langer, ik vond dat eerlijk gezegd schandalig
- ik heb ook steeds het gevoel gehad dat de rest van de prijzen ook echte geldklopperij was: 5 euro voor de vestiaire!!!! en 0,50 euro voor n keer te pissen!!! en de drank was ook erg duur, 2,22 euro voor een gewone consumptie, ze hebben echt wel hard geprofiteerd
- de muziek was ook niet helemaal wat ik ervan verwacht had, ik had veel meer 90-dance-hits verwacht, maar er was veel te veel van die techno-achtige brolmuziek
- samengevat: mij heel goed geamuseerd, maar ga ik volgend jaar nog terug? ik denk het niet, ze hebben net iets TE veel in mijn zakken gezeten daar!

solix
13 april 2008, 17:43
van voor aan podium was het wel afzien van de warmte zen :D

Reptiel
13 april 2008, 17:47
de 2.30u terug rijden, dat was pas afzien :)

?therapy?
13 april 2008, 17:48

- bij het binnenkomen was ik bijna geplet, nog net overleefd, zeer slecht georganiseerd daar!!
- ik was bereid 27,5 euro te betalen omdat er live optredens waren, maar die hebben mij zwaar teleurgesteld, 20 minuutjes 2 Fabiola, en de andere artiesten waren ook niet echt langer, ik vond dat eerlijk gezegd schandalig
- ik heb ook steeds het gevoel gehad dat de rest van de prijzen ook echte geldklopperij was: 5 euro voor de vestiaire!!!! en 0,50 euro voor n keer te pissen!!! en de drank was ook erg duur, 2,22 euro voor een gewone consumptie, ze hebben echt wel hard geprofiteerd
- de muziek was ook niet helemaal wat ik ervan verwacht had, ik had veel meer 90-dance-hits verwacht, maar er was veel te veel van die techno-achtige brolmuziek
- samengevat: mij heel goed geamuseerd, maar ga ik volgend jaar nog terug? ik denk het niet, ze hebben net iets TE veel in mijn zakken gezeten daar!
€5 voor een locker... normale prijs dus ;) je kan er met 4 man in ofzo... dus valt goed mee ;) Liever zo'n locker dan een gewone vestiare :D

Ik begrijp ook niet wat er mis was met de wc's? Ik heb enkel in het begin 1 keer moeten schuiven en voor de rest was het allemaal vlot? €2 voor een hele avond naart wc. Moeten ze veel meer hanteren imo.
En kheb iets van €50 uitgegeven incl. ticket ( wel zonder men treinticket)
It was worth it :D

RCoasterB
13 april 2008, 18:01
Het was echt een zalig feestje! Alleen was het om kapot te gaan in die hal. En ik stond net onder de 2e rij boxen dus last van stil geluid had ik ook niet! Al viel het op dat ze het soms af en terug aan draaide :D.
Dr alban vond ik btw verschrikkelijk slecht, die kerel had geen zin en zong in mijn ogen te vals.

En bij 2 brothers on the 4th floor hoorde ge de echte CD op de achtergrond, ze zongen er gewoon over! :D Toch ownde ze heel de zaal hard en heb ik me ongeloofelijk hard geamuseerd!

Al denk ik niet dat ze me er terugzien :D

solix
13 april 2008, 18:10
en bij snap was de achtergrond muziek gewoon te stil, er was amper ne beat :/

Krisix
13 april 2008, 18:31
Ow man, zoveel keer 'ooooooooow' roepen op nen avond bij de eerste beats van de volgende plaat is toch wel is plezant hé :woohoo:. Sfeer was goed gewoon, alleman meezingen, onnozel doen, NOSTALGIE!!! Ze hadden enkel nog ne videowall met beelden-compilatie van de jaren '90 ofzo nog ergens mogen zetten :D.

Zoals dat filmke van twee pagina's terug ergens, mogen er nog volgen hoor ;).

Martino86
13 april 2008, 18:43
goed geamuseerd wel, meezingen met de hitjes en uit de bol gaan op de classics (celebraaate, bom!) :p

Deetje
13 april 2008, 19:31
is die nieuwe singel blow me away van 2 fabiola nu goe? lol

Tah_b00nz0r
13 april 2008, 19:33
juist keer de foto's gezien en man man :D

er zitte een paar serieus foute bij... wrm was dien avond toch zo kort :( en 2 fabiola heeft volgens mij hun nieuwe song ni gespeeld :p

Kermit
13 april 2008, 19:47
ja, ze hebben ons buitengezet om 6.15u :)

nTFs
13 april 2008, 20:04
http://nl.youtube.com/watch?v=pz7L1OeSb3Q&fmt=18
Kheb er alweer zin in eigenlijk :(

Massahysterie !

jan1978
13 april 2008, 20:08
Ow man, zoveel keer 'ooooooooow' roepen op nen avond bij de eerste beats van de volgende plaat is toch wel is plezant hé :woohoo:. ;).

Ja idem. Da was echt fantastisch om mee da zoveel keer op 1 avond mee te maken.

Komt er ergens een compilatie op jimtv of tmf of iets dergelijks?

Veruca
13 april 2008, 20:11
en 2 fabiola heeft volgens mij hun nieuwe song ni gespeeld :p

Het was hun openings song... :ironic:

:p

epsilon
13 april 2008, 20:13
Ja idem. Da was echt fantastisch om mee da zoveel keer op 1 avond mee te maken.

Komt er ergens een compilatie op jimtv of tmf of iets dergelijks?
23 april dacht ik

cloudyday
13 april 2008, 20:29
Ik vond het super goed, behalve die onmogelijk lange set van Sash waar weinig variatie in zat. Veel volk zien vertrekken tijdens zijn set. 2 fabiola mocht ook gerust langer spelen.
Toch een geslaagde avond

gunnie
13 april 2008, 20:34
FFS volgende keer ben ik der toch ze, was te laat voor tickets :(

LoRdOfMaDnEs
13 april 2008, 20:59
Iemand playlists van 2 fabiola, 2 brothers on the 4th floor, regi en sash?

ViskEEE
13 april 2008, 21:15
Man was dat nekeer een VET feestje!!! Het hoogtepunt was ongetwijfeld Mr. Vain :love:.

ViskEEE
13 april 2008, 21:39

Ja man, ik snap uw punt echt niet ze sorry. Ik vond deze formule perfect. Ik heb geen zin in alle groepen hun minder bekende liedjes te aanhoren. Het heet "The Party" voor iets e... Als iedereen zijn hits speelt en dan direct de volgende groep, dan blijft het feest draaiende. Het was perfect!

Kermit
13 april 2008, 23:15
daar zit natuurlijk ook iets in, heb je wel gelijk in
(maar 2 fabiola nam niet eens de tijd om freak out volledig te doen, duurde geen minuut en ze gingen al over naar een volgend nummer)
maar bon, details e

Tah_b00nz0r
13 april 2008, 23:52
idd 2 fabiola had hun nr's langer moete spele vind ik :)

paar filmkes langs mijn kant

http://www.youtube.com/watch?v=mJ9UpUWmHP4
http://www.youtube.com/watch?v=bomukymu-0g
http://www.youtube.com/watch?v=5ZYCMWQIw5o

sQuare
13 april 2008, 23:55
da filmke , wajooowwww
en patje was ook op een feejse ier in de buurt en hij speelde freak out today af, en net waneer het "FREAK OUT TODAAAAAAAAAAAAAAY" moment komt swicth em na een andere plaat!

dee
14 april 2008, 00:02
http://rapidshare.com/files/107244110/IMGP0568.MOV (19mb, geeft wel het gevoel weer van de avond, vooral dat begin als ge iedereen omhoog ziet gaan)
Toch wel het optreden van de avond :)

Sash vond ik persoonlijk niet zo goed. Had meer verwacht van zijn optreden en liefst al zijn nummers volledig. Voor de rest had die resident dj wel mogen draaien.
De megamix van sommige vond ik ook niet zo super.

Flare'
14 april 2008, 00:13
Why oh wy was ik er niet bij :cry:
Na die youtubefilmpjes kreeg ik echt kippenvel pff :(
Volgend jaar sowieso!

Stimpy
14 april 2008, 00:15
sash had n vette intro, kdacht die gaat een bommeke draaien ma twas idd wa te eentonig en ja kvond eht gewoon te zacht zo laat op den avond (volume)
kan me beter uitleve alst echt luidstaat en ik de basse voel :p

fromalk
14 april 2008, 00:17
ik vond het idee en de muziek zeer goed maar het concept was gewoon slecht uitgewerkt en te duur...

De sound kwaliteit was gewoon beneden peil en der werd gewoon constant aan geprult. Vocals kwamen vaak slecht boven en ik stond goed vanvoor. Zo een 20-30m van het podium.

Was er eveneens temenes warm maar daar kunnen zij weinig aan doen tuurlijk.

2 fabiola ond ik gewoon ne flop, die mannen van jim zeiden in het begin van de avond dat Zora er zou zijn, het eerste dat pat zegt was van niet... Daarbij komt ook nog dat 2 fabiola mss 10min vanvoor heet gestaan terwijl het volgens patje zelf de grootte terug keer van hun ging zijn.

Regi heeft veel goed gemaakt voor mij en aan de zaal te zien bij vele anderen ook

Cathering was goed, bier was uitgedund met water precies. Drankskes waren eveneens klein en duur. Langs alle kanten werd er gewoon geld geklopt en weinig is terug geinvesteerd voor het spektakel omhoog te brengen

just my 2 cents :D

Kermit
14 april 2008, 00:18
da filmke , wajooowwww
en patje was ook op een feejse ier in de buurt en hij speelde freak out today af, en net waneer het "FREAK OUT TODAAAAAAAAAAAAAAY" moment komt swicth em na een andere plaat!

concordia? was ik ook :)

Flare'
14 april 2008, 00:22
idd 2 fabiola had hun nr's langer moete spele vind ik :)

paar filmkes langs mijn kant

http://www.youtube.com/watch?v=mJ9UpUWmHP4
http://www.youtube.com/watch?v=bomukymu-0g
http://www.youtube.com/watch?v=5ZYCMWQIw5o

WOAAAH dien blur me plexus is meeega!

ViskEEE
14 april 2008, 00:28
Ik ga wel akkoord met iedereen wat 2Fabiola betreft, het was wel zéér fijn ze te zien, maar hun liedjes waren véél te kort. Jmmr. Ook Sash was geen bom, maar in het geheel bekeken een magnifieke avond!

I know what I want and I want it know :music:

Krisix
14 april 2008, 01:09
Die filmkes allemaal :crazy:, the rhythm of the night zat er zekers in :cool:. Die sfeer bij het publiek blijft er ene om aan terug te denken :).

Kermit
14 april 2008, 16:40
JIM zal op 23 april een televisiespecial I Love The 90’s The Party uitzenden.
Deze special wordt herhaald op 24, 25, 26 en 27 april.

sQuare
14 april 2008, 17:39
concordia? was ik ook :)

jungle fever in limbuuurg

DBK
14 april 2008, 17:48
b00n had gij iets gestreepd aan? ik denk da ik u heb gezien.
Twas echt wel de moeite, zeker 2 brother on the 4th floor :D

Tah_b00nz0r
14 april 2008, 17:57
ja dbk ik had een wit, lichtblauw, donkerblauw gestreepte trui aan ^^

DJ BUZZE retro
14 april 2008, 18:12
Ik had zooo hard uitgekeken naar Culture Beat - Mister Vain (mijn favoriete eurohouse schijf) maar live vielen ze toch tegen, niet zozeer de zangeres en de rapper, maar wel de samples waarmee ze het deden, alle kracht van het origineel was gewoon eruitgeplukt, jak. Live is bijna altijd minder, maar goed. Slecht was het niet.

De muziek (de stijl, de liedjes) op de avond zelf waren heel goed geslaagd. Wel was het geluid veel te stil en soms zelfs pover (geldt voor zowel de optredens als de DJ's). Sash! draaide heel goed, Regi Pinxten -zoals gewoonlijk- zat meer mensen te irriteren met zijn echo pan en flanger knopjes dan te mixen, waarom halen ze die idioot erbij... achja, juist , bekende naam...

Wat hing daar overigens een vreselijke kotsgeur, ik ben eventjes een half uur naar buiten gemoeten omdat de stank niet meer te harden was, het leek wel alsof 50% daar met een kotsadem rondliep.

6,5 op 10.

+ : muziekkeuze, keuze van de optredens, sfeer, vriendelijke feestgangers (geen agressief en provocerend gedoe zoals op sommige events) , erg attent Rode Kruis team.

- : kwaliteit van de installatie/muziekafstelling, DJ Regi z'n verneukerij, te lang aanschuiven bij het binnenkomen, kotsgeur :P (verluchting)

?therapy?
14 april 2008, 18:25
JIM zal op 23 april een televisiespecial I Love The 90’s The Party uitzenden.
Deze special wordt herhaald op 24, 25, 26 en 27 april.
Iemand die dit kan recorden? :)
Kzou het zeer op prijs stellen. :D

tineke87
14 april 2008, 18:39
amaai twas gewoon een zalig feesje maar seg weet iemand waar we foto's kunne vinden die er genomen zijn?

groetjes tinie

?therapy?
14 april 2008, 18:58
Op netlog staan er foto's
http://nl.netlog.com/ilovethe90s/photo

Berd
14 april 2008, 20:08
We hadden een vip-kaart dus met 4 naar ginder. Eerst wat geknoei om binnen te geraken (was niet echt duidelijk aangegeven waardoor mensen met gewoon ticket aan vip stonden en er bijgevolg ff niemand binnenkon langs die deur :p). Khad eerst wa schrik da't boven nogal statisch zou zijn, maar de meesten waren er duidelijk uit interesse en ni omda ze gratis kaarten hadden :). De miss belgië finalistes waren ook niet onaangenaam om bezig te zien. Onzen bon voor een fles champagne gaan inwisselen en toen hebben we wel een kapitale fout gemaakt. Ineens nog 5 bonnen bijgekocht in de veronderstelling da ge da beneden ook kon bestellen. Da bleek niet zo te zijn (of we vonden het niet) dus wanneer we beneden stonden hebben we noodgedwongen nog wat vodka's besteld. En nadien boven nog de 5 flessen. Waarvan 3 met twee man omdat de vrouwen het opgaven na de 3e fles.

Ondanks alles heb ik er nog vrij scherpe herinneringen van; zalig concept voor mensen die die generatie bewust hebben meegemaakt. Optredens moeten zoals gezegd niet veel langer; gewoon hun hits afwisselen met wat gemixte andere feestnummers. :woohoo:

Blood_Raven
15 april 2008, 00:02
- : kwaliteit van de installatie/muziekafstelling, DJ Regi z'n verneukerij, te lang aanschuiven bij het binnenkomen, kotsgeur :P (verluchting)
Kon het ook pisgeur zijn? In die gang waren der veel aan't pissen omdat ge op een bepaald moment langer moest aanschuive voor te pissen dan voor een pint.

('k Heb nog nooit zoveel man erges zien tegenaanpissen om eerlijk te zijn)

DJ BUZZE retro
17 april 2008, 18:44
Kon het ook pisgeur zijn? In die gang waren der veel aan't pissen omdat ge op een bepaald moment langer moest aanschuive voor te pissen dan voor een pint.

('k Heb nog nooit zoveel man erges zien tegenaanpissen om eerlijk te zijn)

Mogelijk. Maar ik vond het toch veeleer iets van kots weghebben dan van pis :p

?therapy?
26 april 2008, 10:42
Iemand al naar de reportage gekeken op jim tv? Eventueel opgenomen? :p

BlueIce
27 april 2008, 12:05
Iemand al naar de reportage gekeken op jim tv? Eventueel opgenomen? :p ze zenden ze nog ergens een paar keer uit, maar weet niet meer wanneer.
Had het opgenomen op de digicorder, maar naar wat ik zag door er eens snel doorheen te spoelen zijn het enkel de optredens die ze laten zien + interviews met de artiesten

?therapy?
27 april 2008, 14:07
Twas gisteren de laatste heruitzending dacht ik en kzat op een familiefeestje dusjah :sad:
en nujah, als het is zoals je het zegt heb ik daar al een stukje van in een ander programma gezien.

deev´
15 juni 2008, 20:31
Een wat late post, maar hier heb je mijn compilatie:

http://nl.youtube.com/watch?v=pz7L1OeSb3Q