PDA

Volledige versie bekijken : programma's die opstarten @ computer-start verwijderen

mattyh88
12 januari 2008, 21:20
ik zou dus enkele programma's niet automatisch laten willen mee opstarten met de computer, maar dus wel zelf (manueel) wanneer ik ze nodig heb.

Ik heb het reeds geprobeerd met "msconfig" en daar 't een en 't ander uitgevinkt. 1 van die programma's heet "mionet". 't probleem is nu dat mionet 2x in de lijst staat, 1x aangevinkt en 1x uitgevinkt. dus het programma blijft gewoon mee opstarten :(

ook komt er nu altijd zo'n icoontje (bij startup van mijn computer) "geblokkeerde opstartprogramma's" wat redelijk vervelend is...

Dit is allemaal in Vista .. hopelijk kan er iemand mij helpen :)

TiZon
12 januari 2008, 21:22
Om die melding weg te krijgen ga je eerst naar je beveiligingscentrum en daar kan je linksonderaan de meldingen instellen. Daar zet je dan gewoon alles uit. vervolgens ga je in je services.msc (Start > Uitvoeren > services.msc > OK) en je schakeld de service 'Security Center' uit :)

MIOnet : GPS ? Mag uit hoor ;)

mattyh88
12 januari 2008, 21:28
mionet is software voor de Western Digital schijf My Book World :)
ben es aan't kijken naar services.msc nu :)

Exit
12 januari 2008, 21:33
het helpt niet om zomaar ff met msconfig die zaken eruit te gooien als ge NIET in de progs ZELF de optie afzet dat ze autom opstarten
WANT als ge ze dan opstart gaan ze zich zelf natuurlijk terug isntellen voor autom opstarten zoals ge zelf merkt ... logisch want staat zo ingesteld ...

mattyh88
12 januari 2008, 21:34
kebbet nu zo ingesteld in de services.msc op "handmatig" :)
keer zien wa dat da geeft eh :)

mattyh88
12 januari 2008, 21:39
kay, 't werkt, mionet start nie meer op, vetjes :)
merci :D