PDA

Volledige versie bekijken : X1600pro, Audigy 4, 4*512mb PC6400 Corsair ram

sneax
7 januari 2008, 16:51
Ik verkoop de volgende dingen:

Sapphire X1600pro 512MB (PCI E) 30EUR
http://www.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=133&grp=2

Let op: DVI werkt niet meer (dus enkel analoog of tv-out natuurlijk), voor de rest werkt de kaart perfect.

Sound Blaster Audigy 2 15EUR
Standaard Audigy2, werkt ook op Vista - duidelijk betere geluidskwaliteit dan gelijk welke onboard soundcard! Nadeel is op Vista 64bit werkt de digitale uitgang niet (slechte Creative drivers).

4*512MB Corsair Twinx PC6400 15EUR/stuk

Plextor DVD+/- Writer (extern, USB, Firewire) 30EUR

Voila, de prijzen zijn snelle richtprijzen ik sta open voor alle aanbiedingen, buiten het ram kan ik met de rest toch niks meer doen. Bij te laag bieden kan ik weigeren (voor het geval er hier afkomen met 3EUR voor alles :p ). Omgeving Aalst, opsturen, afhalen. Indien iemand voor een hoog genoeg bedrag koopt uit Gent (stad zelf) dan kom ik daar leveren (vanaf 50EUR ofzo, dus ge moet al alles kopen :p ).

sneax
8 januari 2008, 15:09
bump!!!

Zonnestraal
9 januari 2008, 15:15
is het audigy 4 (zoals in titel ?) of audigy 2 (zoals in thread?) ?

Bravotwo
9 januari 2008, 16:26
Aangezien DVI niet meer werkt doe ik een bod van 15 euro inclusief op dat pci-e kaartje.
Is heel wat onder je richtprijs, dus negeer maar indien te laag.

sneax
9 januari 2008, 16:47
is het audigy 4 (zoals in titel ?) of audigy 2 (zoals in thread?) ?

Oops ambetant foutje. Na wat zoeken blijkt dat ik ze beide heb liggen (Audigy 4 en Audigy 2) ze mogen beide weg. Neem voor de Audigy 2 15EUR voor de Audigy 4 20EUR.

De X1600pro: 15EUR inclusief wil dat zeggen met verzending bij (kom hier niet veel), dat zou weinig zijn maar voor 15EUR + verzending is ze van u. Met wat geluk marcheerd die DVI wél nog, ik heb het niet op andere computers getest kheb mij direct een HD3870 gekocht :p

En die richtprijzen: niet veel van aantrekken, ook voor dat ram - dat zijn mijn geschatte marktprijzen maar voor mij is het nog veel minder waard aangezien ik er toch niks kan mee doen, dus weinig bieden geen probleem me wa geluk aanvaard ik het als het ni té is.

Bravotwo
9 januari 2008, 17:08
De X1600pro: 15EUR inclusief wil dat zeggen met verzending bij (kom hier niet veel), dat zou weinig zijn maar voor 15EUR + verzending is ze van u. Met wat geluk marcheerd die DVI wél nog, ik heb het niet op andere computers getest kheb mij direct een HD3870 gekocht :p

Inclusief is inderdaad met verzending erbij. Voor mij mag dat met Kiala, dan kost dit 3 euro. Welk probleem had je dan juist met die DVI?

Jerre
9 januari 2008, 19:34
4*512MB Corsair Twinx PC6400

€30 afgehaald

sneax
9 januari 2008, 21:18
Inclusief is inderdaad met verzending erbij. Voor mij mag dat met Kiala, dan kost dit 3 euro. Welk probleem had je dan juist met die DVI?

Wel ik startte mijn pc op en mijn flatpanel detecteerde geen signaal op digitaal. Aangezien zelfs de BIOS meldingen niet verschenen neem ik aan dat die uitgang kapot is. De flatpanel is het ni want die is nu digitaal aangesloten op mijn nieuwe kaart.

Ik heb nadien nog een paar weken gewoon met de analoge kabel gewerkt en das geen probleem. Misschien werkt de analoge passthrough van de digitale uitgang ook nog (geen idee).

Jerre: 30EUR afgehaald, voor mij is dat goed - ik wacht nog tot morgenavond 19.00h voor eventuele passanten in deze thread dan is het van u!

Bravotwo: Kiala hoe marcheerd da? Ik vind de website nogal onduidelijk ivm informatie om iets 'op te sturen'. Als ik dat in de lokale gazette winkel kan afgeven (er zijn er een paar in aalst volgens de website) en da kost 3EUR awel dan is 15EUR incl voor mij GOED. 12EUR das ne mega deal :) Zo ja dan is het ook tot morgen 19.00h dan sluit ik deze 2 items af K?

Jerre
10 januari 2008, 19:08
Jerre: 30EUR afgehaald, voor mij is dat goed - ik wacht nog tot morgenavond 19.00h voor eventuele passanten in deze thread dan is het van u!

prima!

je hebt pm ;)

RocKer
10 januari 2008, 20:00
Oops ambetant foutje. Na wat zoeken blijkt dat ik ze beide heb liggen (Audigy 4 en Audigy 2) ze mogen beide weg. Neem voor de Audigy 2 15EUR voor de Audigy 4 20EUR.

Fotoke graag van den 2 en de 4:).