PDA

Volledige versie bekijken : Spindle : 25 x Fujifilm 16x DVD-R

Fumanchu
6 januari 2008, 21:38
Enigste wat ontbreekt is het plastiekje rond de spindle.
Weg wegens verkeerd meegebrachte bestelling door ouders :P. Ik heb een oudere dvd speler die -r jammer genoeg niet kan lezen.

€ 20 incl. verzendingskosten of 17 afgehaald and it's yours :)

Fumanchu
7 januari 2008, 17:27
up 1/3

Fumanchu
16 januari 2008, 10:02
up 2/3

doe een goed bod en ik overweeg het ..

Frizzly
16 januari 2008, 13:00
Enigste wat ontbreekt is het plastiekje rond de spindle.
Weg wegens verkeerd meegebrachte bestelling door ouders :P. Ik heb een oudere dvd speler die -r jammer genoeg niet kan lezen.

€ 20 incl. verzendingskosten of 17 afgehaald and it's yours :)

Ik vind het overigens vrij vreemd dat je oude DVDspeler het -R-formaat niet kan lezen terwijl dit net het oudste DVD-formaat is... als oudere spelers ergens een probleem van kunnen maken is het DVD+R eigenlijk...
+ nog geen maand geleden verkocht ik hier mijn Verbatim DVD+R spindels van 50stuks voor slechts 20€... ik zou je prijs mss toch maar wat aanpassen...

Fumanchu
16 januari 2008, 14:36
Vreemd of niet, ik ben er niets mee :ironic:
En mensen mogen altijd gerust -zoals aangehaald- een bod uitbrengen...

Michiel0912
16 januari 2008, 14:55
Bod 10€ excl

Fumanchu
16 januari 2008, 22:39
noted!

RSSD
17 januari 2008, 18:34
Uwen eersten itrader is negatief, hoe wil je dan vertrouwen opwekken ?
Ik had interresse maar aangezien uw negatief punt zou ik toch willen dat je het eerst op de post doet...

Fumanchu
17 januari 2008, 18:59
En ondertussen zijn er ook al andere dingen verkocht waarvoor ik geen itrader gekregen heb. De deal gaat zoals altijd : eerst geld, dan opsturen. Mits meerprijs kom ik het aan u deur brengen (behalve voor deze spindle, daar ga ik echt geen +15 km voor rondtaffelen ...)

En die neg. itrader. Djeez, das een futiliteit maar whatever ze :)

Sorry dat ik niet voor iedere verkoop achter een onnozel itrader puntje ga zagen hoor ..

RSSD
17 januari 2008, 19:26
En ondertussen zijn er ook al andere dingen verkocht waarvoor ik geen itrader gekregen heb. De deal gaat zoals altijd : eerst geld, dan opsturen. Mits meerprijs kom ik het aan u deur brengen (behalve voor deze spindle, daar ga ik echt geen +15 km voor rondtaffelen ...)

En die neg. itrader. Djeez, das een futiliteit maar whatever ze :)

Sorry dat ik niet voor iedere verkoop achter een onnozel itrader puntje ga zagen hoor ..

Met zo een houding ga je er zeker geraken.
Als je echt zo betrouwbaar bent waarom stuur je dan niet eerst op ?
Die itrader is een basis van betrouwbaarheid,als uw eerste punt dan nog negatief is noem ik dat geen futiliteit hoor.
Whatever, veel succes nog...

Fumanchu
17 januari 2008, 19:35
Ik had dat gerust willen doen maar als uw vraag eerder als een bevel overkomt kunt gij gewoon vierkant mijn gat kussen. Ik hoef niks omdat gij iets wilt, snappie?

Bedankt ;)

RSSD
17 januari 2008, 19:37
Beste RSSD,

FleDser heeft zojuist gereageerd op een een onderwerp waar je zich voor heeft aangemeld met de titel - Spindle : 25 x Fujifilm 16x DVD-R - in het Computer forum van 9lives Forum.

Dit onderwerp kun je vinden op:
http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=548716&goto=newpost

Het post dat zojuist is geplaatst:
Ik had dat gerust willen doen maar als uw vraag eerder biedend ipv vragend overkomt kunt ge gewoon mijn kont kussen.

Bedankt ;)

En nog reageren met een andere account ook, goe bezig...

Fumanchu
17 januari 2008, 19:38
Verschillende personen in huis .. weet wel ..

Michiel0912
18 januari 2008, 08:52
Wanneer sluit je af?

Fumanchu
18 januari 2008, 09:03
vanavond, 19h

invana
18 januari 2008, 09:42
ik vraag ook altijd eerst mijn geld ... dan opsturen, vind ik maar logisch

kibo
18 januari 2008, 09:57
En nog reageren met een andere account ook, goe bezig...

Verschillende personen in huis .. weet wel ..

Blijkbaar zijn er heel veel personen bij u thuis,
kga dit nog ff verder onderzoeken.
Voorlopig wordt FleDser zowiezo al gebanned als dubbel,aangezien tss post 10-11 bijna identieke uitleg is
(post delete) als post 11,en we een melding hebben van dubbelaccounts.

Fumanchu
18 januari 2008, 10:03
Wat de rest die bende hier uitspook interesseert me geen bal. En ja, nogal logisch dat ik de post van een andere persoon zijn account ga deleten, uitloggen, inloggen onder de mijne en het ga herposten ....

Als je uw besluit opmaakt door te vergelijken op ip : good luck .. aangezien het externe ip voor iedereen hetzelfde is, zelfde situatie op het werk.

Trouwens, flauw hoor but whatever gets your kicks going .. :)

duc1977
18 januari 2008, 12:16
Lijkt me ook logisch om eerst te betalen en dan pas te verzenden !!! Iedereen doet dit. Ik heb zelf al eens eerst verzonden en zo nooit mijn centen gezien :( het was op dit dit forum nog wel.

Triestige reacties hoor :(

BTW mocht hij onvertrouwbaar zijn kon hij gerust een ander acout maken of een nieuwe maken !?

Succes met de verkoop ;)

Extremengine
18 januari 2008, 13:31
Uwen eersten itrader is negatief, hoe wil je dan vertrouwen opwekken ?
Ik had interresse maar aangezien uw negatief punt zou ik toch willen dat je het eerst op de post doet...

Maakt die itrader dan echt zo veel uit voor sommige ?
Als ik morgen een itrader score wil van 200+,dan heb ik da.(zal wel opvallen ;))
Ik heb zelfs nog nooit gebruik gemaakt van het itrader systeem:)
Als je besteld in een webshop moet je toch ook eerst storten :wtf:

@TS
Heb je al eens een firmware update gedaan?
Met andere DVD's kan je wel branden ?

Groetjes

Fumanchu
18 januari 2008, 13:42
Ik kan deze dvd's in principe ook branden, alleen heb ik negatieve ervaringen met - media op mijn dvd speler. Ik ga het allesinds niet proberen of deze fuji's nu wel of niet afspelen, zo kan ik de spindle in zijn 'geheel' verkopen.

Toch bedankt voor de reacties :)

Michiel0912
19 januari 2008, 15:34
Ik annuleer men bod, bij cdrwinkel.be kan je dezelfde spindel voor 7,25€ kopen...

Fartman
19 januari 2008, 15:40
in de threadstarter zn verdediging

cdrwinkel mag niet meer leveren in belgie, dus moet je er zelf in duitsland omryden :)

reden waarom cdrwinkel niet meer mag leveren aan belgie: btw is er nie by volgens de belgische wetgeving:)

Fumanchu
20 januari 2008, 19:24
wel ja, veel rijplezier :P

swuis
20 januari 2008, 21:12
cancel that. goedkoper gevonden.

Free up.

Grtz