PDA

Volledige versie bekijken : [TK]Asus Striker Extreme (OC Board), nForce 680i SLI (ATX, PCI-e, SATA II, RAID)

JelleVDB
4 januari 2008, 13:41
Ik heb nog een Asus Striker Extreme moederbord op overschot liggen, was van plan om er een systeem van te bouwen maar heb later toch afgezien van dit plan. Dit bord is een perfect Overclocking moederbord, perfect voor gamers en overclockers! Bord is ongeveer 6 maanden in mijn bezit nu. Alle accessoires en software komen met het moederbord mee, behalve de doos. :)De nieuwprijs is €250 dus ik verwacht er toch nog €150 van te krijgen.

Specs:http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=1958

Afhalen kan te Hamme, Oost-Vlaanderen en te Leuven, Vlaams-Brabant. Ik kan ook persoonlijk leveren tegen €0.10/KM.

Groetjes,
Jelle

JelleVDB
4 januari 2008, 18:01
Eerste Upke :)

wieda
4 januari 2008, 18:17
Moest je er niet vanaf geraken en je wilt ze écht kwijt, €100 excl. :x.

Witte
4 januari 2008, 18:26
Hmm, nooit een systeem mee kunnen bouwen maar toch de doos kwijt gespeeld, klinkt beetje raar in m'n oren. Anyway, zonder doos ook geen garantie, kan je niet nog een keertje kijken. De maximum FSB weet je wss ook niet?

JelleVDB
4 januari 2008, 19:04
Bord is wel een week getest geweest, daarmee is de doos weg. Garantie is via een factuur bij de winkel, dus de doos is niet nodig. Zit nog 1.5 jaar garantie op (2 jaar garantie toen ik het kocht) Max FSB is 1333 geloof ik. Wieda, 'k zal er rekening mee houden :)

By the way het moederbord is "Republic of Gamers Series", voor de kenners :)

Witte
4 januari 2008, 19:12
Met maximum FSB bedoelde ik de maximale FSB oc, niet wat er out-of-the-box ondersteunt wordt :)

JelleVDB
5 januari 2008, 03:01
Uhm kzou het echt niet weten, waar kan ik die info vinden? Maar het moederbord is gemaakt om te overclocken, het zal wel deftig zijn :)

JelleVDB
5 januari 2008, 10:48
Tweede upke

Foert
5 januari 2008, 11:28
weet iemand of dit moederbord de nieuwe cpu's ondersteunt, bv. de :
INTEL CORE 2 QUAD Q9550
ik vind er nie zo veel van terug, en de asus site ligt precies down...

extremepc
5 januari 2008, 11:39
http://core.tweakers.net/nieuws/51091/asus-en-dfi-regelen-penryn-support-voor-680i-moederborden.html

mvg

Zex\
5 januari 2008, 12:37
triple SLI mogelijk met dit bord? of is dit alleen mogelijk met 780i?

BMF|Johan
5 januari 2008, 14:00
triple SLI mogelijk met dit bord? of is dit alleen mogelijk met 780i?

Daar heb je idd nForce 780i SLI voor nodig.

extremepc
5 januari 2008, 14:07
dacht dat dat met de 680i ook mogelijk was
want de 780i is gewoon zelfde of de 680i maar met extra chip voor 2.0 pci expres

piotke
5 januari 2008, 15:09
- En die extra chip doet het em net ;-)

- Ondersteund geen nieuwe cpu's helaas, toch niet de quad cores.

Massman
5 januari 2008, 15:11
- 45nm wordt ondersteund door 680i mits bios update. Alle Asus en Dfi 680i borden zullen een bios update krijgen.
- 3-way sli is mogelijk op een 680i

extremepc
5 januari 2008, 15:11
Penryn ondersteuning is aantocht door bios update

maar had ik artikels gelezen dat 3 sli mogelijk was

ok massmann was mij juist voor

piotke
5 januari 2008, 15:15
Eerst zien dan geloven. En penrynn is nog iets anders dan Yorkfield ;-)

JelleVDB
5 januari 2008, 15:24
Ja triple sli gaat, er zijn 3 pci-e sloten (Alledrie 16x!) Van die nieuwe cpu-ondersteuning zou ik niet weten, kzou er de release notes voor de laatste bios eens moeten bijhalen dan.

Massman
5 januari 2008, 15:26
Eerst zien dan geloven. En penrynn is nog iets anders dan Yorkfield ;-)

PM thorgal voor yorks + 680i ;)

Zex\
6 januari 2008, 17:22
als deze triple SLI kan..

bod van 100
(negeer maar als het te laag is)

JelleVDB
6 januari 2008, 17:26
Er is al €100 geboden door Wieda, hij was eerst :)

white_steam
6 januari 2008, 19:08
120€ exl. indien je kan verzekeren dat er 100% garantie opzit

JelleVDB
6 januari 2008, 19:32
Zit nog zeker 1,5 garantie op bij de winkel waar ik het gekocht heb, en dan is er nog de Asus garantie, maar weet niet hoe dit juist zit.

Bod genoteerd.

Domingo6611
6 januari 2008, 21:37
ivm die triway sli ---> bord heeft 40 lanes = 16+16+8 (zal eerder sli zijn + physics kaart)
bod van 125€ exl (onder voorbehoud)

Massman
6 januari 2008, 22:19
Zit nog zeker 1,5 garantie op bij de winkel waar ik het gekocht heb, en dan is er nog de Asus garantie, maar weet niet hoe dit juist zit.

Bod genoteerd.

Zonder doos betwijfel ik of je garantie gaat krijgen hoor. N/o, maar ik heb evt. interesse, maar ik wil wel zeker weten dat er garantie opzit.

JelleVDB
6 januari 2008, 22:31
@ Domingo6611, Noted, @ Massman er zit dus zeker garantie op, dat garandeer ik :)

Guardian-X-
6 januari 2008, 23:08
@ Domingo6611, Noted, @ Massman er zit dus zeker garantie op, dat garandeer ik :)

Maar de vraag is of je beroep kan doen op die garantie als je de doos niet hebt?

Sry voor de :offtopic:

JelleVDB
7 januari 2008, 01:35
Jep, met de factuur van de shop kan je daar beroep op doen :)

JelleVDB
10 januari 2008, 00:40
Morgen om 22.00 sluit ik de verkoop! De hoogste bieder zal ik PM'en.

Greetz

JelleVDB
10 januari 2008, 13:19
Domingo6611 heeft zijn bod ingetrokken, hoogste bieder is nu White-steam

Greetz

white_steam
11 januari 2008, 11:12
zie p-mail

Berry
18 januari 2008, 18:14
JelleVDB, gelieve te reageren op mijn mails, telefoon of PM!

Berry
30 januari 2008, 19:51
Meeneemprijs van 150€ geboden

JelleVDB
30 januari 2008, 20:09
Het bord is al weg... sorry :)

Berry
30 januari 2008, 20:13
Inderdaad, ik heb het bord gekocht van jou voor 150€ en hij is stuk, en u wilt uw garantiebon niet geven... Triestig... Meermaals proberen te bellen op uw telefoon, u wilt niet opnemen, u getuigt van een vrij laag niveau. Deze persoon is een bedrieger in hoogste vorm!

noobie
30 januari 2008, 20:38
Inderdaad, ik heb het bord gekocht van jou voor 150€ en hij is stuk, en u wilt uw garantiebon niet geven... Triestig... Meermaals proberen te bellen op uw telefoon, u wilt niet opnemen, u getuigt van een vrij laag niveau. Deze persoon is een bedrieger in hoogste vorm!

Als dit echt zo is ...zou ik naar zen huis gaan
Tenzij jij het mobo niet goed installed hebt?Als je dat achterste knopje(van uw mobo) niet indrukt gaat uwen pc niet aan he !!!

Berry
30 januari 2008, 20:43
Als dit echt zo is ...zou ik naar zen huis gaan
Tenzij jij het mobo niet goed installed hebt?Als je dat achterste knopje(van uw mobo) niet indrukt gaat uwen pc niet aan he !!!

Heb al talrijke game PC's samengesteld en doorverkocht dus weet ik wat ik doe ;). Naar zijn huis gaan en zijn strot instampen? Ben ik veel te oud en wijs voor geworden (en ook veel te veel voor betaald :-)) Als ik hem een negatieve I-trade geef, dan verwijderen ze (de mods) die itrade omdat ik geboden heb via pm lol :help::oink: terwijl hij zelf ermee akkoord ging, heb dit allemaal op mail staan...

noobie
30 januari 2008, 20:46
Heb al talrijke game PC's samengesteld en doorverkocht dus weet ik wat ik doe ;). Naar zijn huis gaan en zijn strot instampen? Ben ik veel te oud en wijs voor geworden (en ook veel te veel voor betaald :-)) Als ik hem een negatieve I-trade geef, dan verwijderen ze (de mods) die itrade omdat ik geboden heb via pm lol :help::oink: terwijl hij zelf ermee akkoord ging, heb dit allemaal op mail staan...

Daarvoor moede zijn strot nie inslaan.Ten slot gaat het toch over 150 Euro en het feit dat ge naar zen huis gaat wil al serieus wa zeggen.

Smitch
30 januari 2008, 20:54
Daarvoor moede zijn strot nie inslaan.Ten slot gaat het toch over 150 Euro en het feit dat ge naar zen huis gaat wil al serieus wa zeggen.

ja vind ik ook..dit is imo een vorm van oplichting :? ik zou ook naar zijn thuis gaan en gwn het mobo terug afgeven en geld terugeisen op een vriendelijke manier...niet meer dan normaal!

Gamer
30 januari 2008, 20:56
Tja, zo zie je maar dat in PM bieden meestal schade en schande is....

Maar, dit wil niet zeggen dat de verkoper van zijn lasten verlost is natuurlijk.

Berry
30 januari 2008, 20:56
ja vind ik ook..dit is imo een vorm van oplichting :? ik zou ook naar zijn thuis gaan en gwn het mobo terug afgeven en geld terugeisen op een vriendelijke manier...niet meer dan normaal!

Eerst zei hij dit:

----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David
Sent: Sunday, January 13, 2008 1:30 AM
Subject: Re: Asus Striker Extreme

Beste,

Moederbord is dus zeker kapot? Ik zal het moeten rma'en dan, wel heel spijtig.
Die onderdelen waren nog bestemd voor een andere verkoop, zal ze per ongeluk laten
liggen hebben, vroeg me al af waar het was. Het probleem is, zit juist in de examens,
dus ik kan moeilijk naar kortrijk of ieper komen. Excuses voor de problemen, ik wou
er zeker van zijn dat je geen problemen had maar mss iets verkeerd gelopen met transport
of condens ofzo. Maar zeg maar welke dagen je volgende week kan afspreken, kneem het
mobo wel terug dan.

Groetjes,
Jelle

En dan dit:

To: David
Sent: Friday, January 18, 2008 8:31 PM

Beste,

Ik zit momenteel in de examens en ben dan ook niet zoveel op de pc, mijn gsm staat altijd op stil omdat deze niet mag afgaan tijdens het examen.
Ik heb het eens besproken met mijn ouders en ik ga het moederbord niet vergoeden, het is getest geweest voor het hier buiten ging en het werkte
100%. Ik heb het moederbord ook goed vervoerd dus daaraan kan het ook niet liggen. Ik vind het heel spijtig dat het kapot is maar ik sta alleen in
voor mijn eigen daden. Heb je het moederbord direct geprobeerd nadat je thuis gekomen bent? Je moet ongeveer 6 uur wachten na het vervoer voor
je het in gebruik neemt, anders zit er nog condens op en kan dit kortsluiting geven (Ik ben niet zeker dat dit gebeurd is maar het zou een mogelijkheid
kunnen zijn, het is geen beschuldiging) Volgens mij RMA je het bord het best bij Asus. Voor de onderdelen die er per ongeluk bijzaten zal het best
zijn dat deze via de post worden verstuurd, als ik ze komen ophalen ben ik veel meer geld kwijt aan brandstof dan dat de goederen waard zijn :-)

Groetjes,
Jelle

Sinsdien, niets anders dan miserie... :help:

Berry
30 januari 2008, 21:06
Dit heeft hij jongstleden mij verteld, terwijl hij in de verkoop topic zegt dat hij een factuur heeft.

Beste,

De originele factuur heb ik niet meer, alleen maar de online versie, dit heb ik verteld bij de verkoop.
Die factuur zou ik direct opsturen indien ik ze had. Als je wil kan ik eventueel de RMA regelen en
geef ik je alle gegevens. Ik antwoord op al uw mails maar ik zit momenteel in de examens dus niet
veel op de pc. Je mag van mij gerust afkomen, maar ik neem het moederbord niet terug dus ik zie
niet het nut daarvan in behalve dan voor ruzie te komen maken. Het gaat dus niet om 'willen' geven,
het gaan om 'kunnen' Ik wil sowieso dat die RMA geregeld is, dus geef maar een seintje als ik het
moet regelen.

Groetjes

Smitch
30 januari 2008, 21:31
hmzzz, ik gok dat hij nog tot vrijdag examen gaat hebben..daarna is het krokusvakantie. wat ik zou doen is dus daarna asap contact opnemen en hem de rma laten regelen

Mythos
30 januari 2008, 22:21
Niet te vergeten dat de fotos die hij mij had gePMed toen ik interessen toonded die van een striker waren en niet extreem.

Ben je wel zeker dat het een Extreem is en niet gewoon een striker?

wieda
30 januari 2008, 22:28
en hem de rma laten regelen

Als 't een vuile truuk was (condens?), gewoon laten terugbetalen maar geef hem gewoon even de tijd?

Gamer
30 januari 2008, 22:37
Condens van vervoer ? :)
LOL.

noobie
30 januari 2008, 23:00
Condens van vervoer ? :)
LOL.

Heb daar ook nog nooit van gehoord??(Of reed hij met een cabrio in de regen)En na vervoer moet je zogezegd 6 uur wachten om aan te sluiten?Nog nooit van gehoord...:lol:

Gothrek
30 januari 2008, 23:13
of om ervoor te zorgen dat zijn moederbord niet bederfde legde hij er ijs op

JelleVDB
31 januari 2008, 00:50
Ja voor jullie is het allemaal wel grappig...voor mij niet. Het mobo is getest geweest voor het de deur heeft verlaten. Dat van die condens kan dus wel, als ze een PC leveren geven ze altijd het advies om 12 uur te wachten met het opstarten van die PC omdat dit anders kortsluiting kan geven. Ik zeg niet dat dit gebeurd is, maar dit kon gebeurd zijn. Ik ben niet echt geneigd om hem zijn geld terug te betalen en daarna met een kapot mobo te zitten dat ik niet kan RMA'en omdat er ergens iets gesmolten is. Hij heeft ook nog 2 goederen van mij (Een DVD-RW drive en een WLAN kaartje) dat nog per ongeluk in de doos zijn blijven zitten. Deze goederen had ik ook verkocht aan andere personen op het forum, maar Berry weigert dit op te sturen. Ik heb eigenlijk niet veel goesting om hiermee in discussie te gaan op dit forum omdat het anders toch maar een eindeloze lange thread wordt waar iedereen elkaar ligt te bekritiseren. Ik verkoop geen kapotte goederen en ben ook nooit van plan dit te doen. Hij zou beter eens nadenken wat hij allemaal met het moederbord heeft uitgestoken voordat hij mij verwijt van gestolen goederen te verkopen, dat ik een oplichter ben enz... Een vriendelijk verzoekje kan soms veel nut hebben.

Hungry®
31 januari 2008, 07:54
je beweerde dat er een factuur was bij de winkel. Ik vond dat al raar hoor. Je kan evengoed om alle duidelijkheid vermelden dat jij zelf er geen van hebt. Welke winkel is dat dan? En staat die factuur dan op jouw naam?

Voor alle duidelijkheid, ik neem hier geen standpunt in omtrent wie wat verkeerd gedaan heeft, maar van die condens, komaan zeg. Dat is iets om de schuld bij de koper te gaan verplaatsen.

Is er geen derde partij die in de buurt van koper woont en die ook ervaring heeft in pc s om dat moederbord eens uit te testen, zonder dat ik aan competenties van koper moet ga twijfelen natuurlijk? Gewoon op de plank een opstelling doen. Om uitsluiting te verkrijgen of het wel echt kapot is.

Teemto
31 januari 2008, 08:36
:offtopic:Is dit nu een verkoop topic of een klachten topic?!
Zet dit dan toch onder het algemene By-it & Sell-it topic.

Condes :rofl:
Had dan beter ESD aangehaald :D

RocKer
31 januari 2008, 12:16
En het is algemeen geweten geen doos geen garantie,heb ik toch altijd geweten,zelf meegemaakt.

Maar dat was geen probleem volgens TS,dus was het eigenlijk van in het begin bedoeld om te rippen.

My 2cents.

JelleVDB
31 januari 2008, 13:26
Uhm Rocker, voordat je begint te beschuldigen zou je beter eerst eens wat kennis opdoen. Zonder serienummer is er geen garantie, en dat serienummer staat ook op de doos. Het serienummer in kwestie staat ook op de factuur vermeld (Hij heeft dit gezien) dus de doos was sowieso geen probleem. Je beschuldiging tegen mij is dan ook heel lichtzinnig en kinderachtig. En dat van die condens hebben ze mij ooit verteld bij Fujitsu-siemens toen ze een nieuwe pc brachten. Het kan zijn dat dit klopt, kan ook zijn dat dit niet klopt. Anyway dit wordt dus al zoals ik dacht een flame-thread, dit bewijst nog maar eens wat voor nut het heeft een geschil openbaar te maken op dit forum. Ik had foto's van het bord, hij heeft de tijd gehad om alles na te kijken, een oplichter zal zich daar niet mee bezig houden denk ik. Ik zal dit zelf wel regelen met de koper voordat iedereen hier gefrustreerd geraakt.

Dyselinck
31 januari 2008, 13:43
Met maximum FSB bedoelde ik de maximale FSB oc, niet wat er out-of-the-box ondersteunt wordt :)

Tja, dat zal je zelf moeten ondervinden... Hangt af van welke koeling je gebruikt, en wat je oc' skills zijn ;)

RocKer
31 januari 2008, 16:04
en dat serienummer staat ook op de doos
Die heb je toch niet meer.

Het serienummer in kwestie staat ook op de factuur vermeld
Die had je toch ook niet,hoe kan je dat dan zien.

Je beschuldiging tegen mij is dan ook heel lichtzinnig en kinderachtig
Wie is dit hier nu.

Berry
31 januari 2008, 16:36
Eerst en vooral jelle, betreft het "een gedeelte" van de online factuur die je mij hebt doorgemaild, en bovendien heb je me een ander moederbord verkocht dan je eerst op de topic vermeldde. Dat gaf je zelf toe en mij heb je nooit foto's getoond van het correcte moederbord!
En probeer snel iets te regelen want het sleept veel te lang aan!!!

JelleVDB
31 januari 2008, 21:36
Die heb je toch niet meer.

Die had je toch ook niet,hoe kan je dat dan zien.

Wie is dit hier nu.

Ik heb wel nog de online PDF versie, dusja.
Bemoei je met met je eigen zaken waar je zelf
in betrokken bent. En op je vraag "Wie is dit hier nu?" antwoord ik: gij.
Ik ga dit met Berry zelf regelen dus andere mensen
moeten hier zich hier niet in mengen.

Berry
2 februari 2008, 17:50
Lol, had ik wel gedacht dat hij dit zou doen, mensen, leer van deze situatie, ik ben helaas 150€ kwijt maar 1 ding is zeker, ik passeer nog wel eens in Hamme...

To: David Beerlandt
Sent: Saturday, February 02, 2008 2:04 PM

Dat is een regelrechte schending van mijn privacy en nu ga ik u zeker niet meer helpen. Met Baffel en Zoutvat moet je het zelf maar regelen want
in feite heb jij hun goederen onrechtmatig in bezit en je wil ze niet meer overhandigen, dit kan geclassificeerd worden als diefstal. Ik trek me hier
tussenuit en wil ook geen verder contact met u.

2008/2/1, David Beerlandt <David.Beerlandt@telenet.be>:
En btw, LOL, ik manipuleer de feiten... wel, ik wil gerust de volledige mail op internet plaatsen, daar ik totaal niks verkeerd gedaan heb. Als je recht in je schoenen staat. Jij hebt mij, eerst en vooral een moederbord verkocht weliswaar zonder factuur. Een case-id heb ik 2 weken geleden zelf al gemaakt, maar ik heb nog steeds geen factuur (zelfs geen een online versie)...
U weet dat u 100% fout bent en u probeert dat nog enigzins op deze manier een beetje recht te zetten. Maw, u probeert mij eigenlijk te chanteren? Als jij dit doet dan doe ik...
Het is niet moeilijk, eerst moet de rma in orde zijn, of ik stuur niets op. Moeilijk is dat toch niet? En als je nu nog afkomt met dan stuur ik het ook niet op, dan bewijs je nogmaals dat het niet helemaal snor zit.
Zoals ik al zei daarvoor, het geld interesseert mij niet, het is het principe, ik zou zo moeten verkopen in mijn winkel, dan zou ik geen clienteel meer overhouden.
Als je iets verkoopt, met garantie erop nota bene, dan moet je altijd de factuur erbij geven. U zei op het forum dat de factuur aanwezig was, dus zou ik die graag hebben (ja, zelfs de online versie) en DAN pas stuur ik die items op, deze mail zal ik trouwens sturen naar Baffel en Zoutvat zodanig dat ook zij op de hoogte zijn van de situatie.

Berry
2 februari 2008, 17:52
Sorry, dubbele post :)

Berry
2 februari 2008, 18:50
LOL zelfs de KOPER is hier nu al in fout :rofl::applause::rofl:

Sent: Saturday, February 02, 2008 6:46 PM
Subject: Re: Fw: Asus Striker Extreme

Je zegt het zelf, tijdverspilling... De situatie spreekt zich 100% uit in mijn voordeel. Als je je nu eens volwassen had
gedragen was het mobo al lang binnen bij Asus. Dat is het laatste wat ik hierover te zeggen heb want ik verspil echt
teveel tijd en energie aan u.

2008/2/2, David Beerlandt <David.Beerlandt@telenet.be>:

Maar toch zal ik persoonlijk een aangetekende brief schrijven, ter attentie van uw ouders om hen de hele zaak uiteen te leggen met een kopie van al onze é-mails.
Een kwestie van tijdverderf ;)

Mvg,

From: David Beerlandt
To: Jelle Van den Broeck
Sent: Saturday, February 02, 2008 6:36 PM

Ik zeg maar 1 ding LOL!

Het was je bedoeling om het moederbord defect te verkopen zonder factuur. Geen probleem! Iedereen op het forum zal het weten. U mag uw RMA houden.
Maar owee als ik in de buurt van Hamme langskom...

Mvg,
David

Berry
2 februari 2008, 19:00
Sent: Saturday, February 02, 2008 6:54 PM

Ja ik heb verteld dat ik defecte artikelen verkoop (niet dus) , die factuur zou ik je nog gegeven hebben moest je je zoals een normaal
volwassen persoon gedragen maar nu krijg je het sowieso niet omdat ik je niet kan betrouwen met die andere serienummers erop.
Volgens mij heb je het zelf kapot gedaan en wil je er nu nog winst uithalen, het moederbord is getest toen het hiet buiten ging. Kijk
eerst eens naar jezelf voor je anderen beschuldigd. En u bent niet 100% in orde, als ik deze correspondentie voorleg aan de politie
zal blijken dat u de goederen onrechtmatig in bezit houdt en dat zal op uw strafblad komen. Vertellen dat ik een heler ben zal ook op
uw strafblad komen omdat ik een aankoopbewijs heb. Nu is het aan u, als u mijn naam besmeurt of de goederen niet aan de kopers
bezorgd, besmeur ik uw strafblad. Btw ik heb ook nog de overschrijving die bewijs dat ik je betaald heb voor de verzendingskosten.

Doet U maar, ik ben 100% in orde, het is u die niet in orde bent me dunkt. U verkoopt defecte artikelen en geeft geen factuur erbij. U doet wat u niet laten kunt jongeheer. En btw, het zijn geen leugens, u hebt het mij zelf allemaal verteld via é-mail!

Sent: Saturday, February 02, 2008 6:44 PM

Van mij mag jij vertellen wat je wilt, je bewijzen zijn nogal overtuigend... Ik wilde je nog helpen
maar volgens mij is er iets serieus mis in uw hoofd. Je ziet mijn voornaam die nog duizenden
andere mensen delen op een site staan en dat is je bewijs? Doe eens volwassen, en als je nog
wat meer leugens verspreid over mij ga ik een klacht indienen tegen u wegens laster en eerroof.
Je hebt nog 1 week de tijd om de goederen te versturen en daarna dien ik een klacht in wegens
onrechtmatig bezit van die goederen.

Berry
2 februari 2008, 19:02
Het is gelijk een soap, kent er toevallig iemand een regisseur? :)

Berry
2 februari 2008, 19:10
Sent: Saturday, February 02, 2008 7:00 PM

U hebt al bewezen dat u niet te vertrouwen bent, en u beschikt over een zeer labiel karakter.
Indien de RMA in orde zou zijn vrees ik dat die goederen niet bij de kopers terecht gaan komen,
dit gaat over veel geld voor mij. Die mensen hebben al betaald. Ik ga hier niet verder op in.
En dit nog: als u mijn private gegevens zoals adres e.d. nog blijft openbaar maken zal hier
een staartje aan komen.

U had uwzelf alle ellende kunnen besparen, door enkel een kopie door te mailen zoals u BELOOFD hebt op de dag van de aankoop. Tot op heden is dit nog niet gebeurd dus uw 100% voordeel is maar 10 meer...
Zoals ik al eerder aanhaalde, geen probleem, het is mij totaal niet om het geld te doen, het is het PRINCIPE!
U wilt niet correct handelen, dus...
Indien u toch niet de intentie hebt om een kopie door te mailen, waarom hamer je dan steeds op die stukken op te sturen?
Zoals ik eerder aanhaalde, eerst de RMA in orde en dan pas de stukken. Raar hé? Hoe zou dit komen dat ik dit zou eisen...

Smitch
2 februari 2008, 19:11
Het is gelijk een soap, kent er toevallig iemand een regisseur? :)
nee maar ik ben allesinds al een trouwe fan die elke aflevering volgt!

Berry
2 februari 2008, 19:12
nee maar ik ben allesinds al een trouwe fan die elke aflevering volgt!

Hehehe, ik mis enkel nog Darth Vader en onze Luke ;)

Of mischien die gasten van The Days of our Lives...

Berry
2 februari 2008, 19:17
heeft er iemand het nummer van steven spielberg?

JelleVDB
2 februari 2008, 19:22
Persoonlijk vind ik het wel laag bij de grond dat je hier alles zet, dat getuigt niet van veel respect. Dat zal ook mijn mening niet veranderen. Zolang die goederen niet bij de kopers zijn, kan ik die RMA niet regelen. Voor een 30+er had ik toch wel wat meer volwassenheid verwacht.

Berry
2 februari 2008, 19:24
Persoonlijk vind ik het wel laag bij de grond dat je hier alles zet, dat getuigt niet van veel respect. Dat zal ook mijn mening niet veranderen. Zolang die goederen niet bij de kopers zijn, kan ik die RMA niet regelen. Voor een 30+er had ik toch wel wat meer volwassenheid verwacht.

30+???

Ben nochtans maar 26, maar allé... :rofl:

JelleVDB
2 februari 2008, 19:27
Komt op hetzelfde neer... je bent precies een kind van 12 jaar. Maar soit, allerlaatste berichtje dat ik hier aan ga vuil maken, je kent de voorwaarden en ik ga hier niet meer over discussieren omdat toch altijd dezelfde argumenten boven water komen.

Berry
2 februari 2008, 19:28
Sent: Saturday, February 02, 2008 7:25 PM

Die factuur is juist mijn troef om die goederen terug te krijgen als je het nog niet had beseft. En nu kan ik je de factuur
sowieso niet geven om je die serienummers van de andere hardware kan gebruiken, waar je wel in staat toe zou zijn omdat je
precies wel wat wraakgevoelens koestert. Als die RMA wordt geregeld, gaat het via mij. Dan zie ik ook direct wat er verkeerd
is aan het mobo zodat jij mij niets kan voorliegen. Ik wil dus hierover niets meer horen, dit gaat mijn allerlaatste email zijn naar u!
Als ik bericht krijg van Baffel en Zoutvat dat ze het ontvangen hebben neem ik contact op met u, voila.

U snapt het blijkbaar ook niet, ik vroeg al van dag 2 achter een kopie van de factuur voor de garantie, sinsdien wil je die niet geven, waarom zou ik dan mijn laatste troef uitspelen om die factuur te krijgen?
Quid pro quo Jelle...

Mvg,

Sent: Saturday, February 02, 2008 7:17 PM

Je snapt het niet, hoeveel keer moet ik het nog zeggen? Ik ben geen oplichter en wil hetzelfde als u, dat je een werkend mobo hebt.
Maar door uw aanpak met mij en het achterhouden van die spulletjes ben ik ook wel wat terughoudend geworden! Ik behandel u zoals
jij mij behandelt. Die kopers staan buiten de zaak en daar heb jij ook al een vergoeding voor gekregen, en toch ga jij dit nog achterhouden?
Dat is niet juist volgens mijn gevoel.

Lol voor u is 50€ misschien al veel geld, maar 150€ die ik aan u betaald heb is nog veel meer geld. En welk adres? Ik zie nergens uw adres staan beste vriend.
U beschikt even als mij over een zeer labiel karakter want met al de dingen die u reeds beloofd hebt...
Maar doe vooral geen moeite meer, ik had reeds door van dag 1 dat u mij een kat in de zak hebt verkocht (dat komt ervan als je de mensen de dag van vandaag, veel te veel vertrouwt...). Mijn vrouw zei toen al, we zijn ons geld kwijt! Hij zag er nochtans ne sympathieken uit me zijne krullebol... :)))

Berry
2 februari 2008, 19:35
Komt op hetzelfde neer... je bent precies een kind van 12 jaar. Maar soit, allerlaatste berichtje dat ik hier aan ga vuil maken, je kent de voorwaarden en ik ga hier niet meer over discussieren omdat toch altijd dezelfde argumenten boven water komen.

Da zijn zo van die stoere internetberen hé... ;-)

Berry
2 februari 2008, 19:40
Raar hé, dit was eigenlijk de oplossing niet? We spreken af, ik breng die items mee en hij de factuur, maar plots antwoordt hij niet meer... Eindelijk toont hij zijn ware aard...

From: David Beerlandt
To: Jelle Van den Broeck
Sent: Saturday, February 02, 2008 7:30 PM

Kijk, ik ken nog een veel beter manier, we spreken af, ik breng die "items" mee en u brengt de factuur mee!
Indien u in dit niet toestemd, dan weet ik precies hoe laat het is!

Sent: Saturday, February 02, 2008 7:25 PM

Die factuur is juist mijn troef om die goederen terug te krijgen als je het nog niet had beseft. En nu kan ik je de factuur
sowieso niet geven om je die serienummers van de andere hardware kan gebruiken, waar je wel in staat toe zou zijn omdat je
precies wel wat wraakgevoelens koestert. Als die RMA wordt geregeld, gaat het via mij. Dan zie ik ook direct wat er verkeerd
is aan het mobo zodat jij mij niets kan voorliegen. Ik wil dus hierover niets meer horen, dit gaat mijn allerlaatste email zijn naar u!
Als ik bericht krijg van Baffel en Zoutvat dat ze het ontvangen hebben neem ik contact op met u, voila.

Hungry®
2 februari 2008, 19:46
ben jij dat niet dat op 15 jan een bod deed op hetzelfde mobo op een NL site?

JelleVDB
2 februari 2008, 19:46
Kerel ik ga geen €20 brandstof meer verrijden voor u. Ik heb de verzendingskosten ook al betaald trouwens. Die factuur krijg je sowieso niet meer in handen omdat mijn andere hardware hier ook op staat, als de RMA gebeurt, gebeurt die via mij zodat jij mij niets kan voorliegen ivm het defect. Ik ga geen tijd en geld meer verspillen aan u. Kijk eerst naar jezelf voor je andere mensen beschuldigd. En dit zal dan mijn allerlaatste bericht zijn tot als ik mezelf weeral eens moet verdedigen tegen jouw beschuldigingen.

JelleVDB
2 februari 2008, 19:48

Neen, ik ga geen mobo kopen in Nederland, er zijn wel meer dan 1 Jelle's in de Benelux? Volgens mij is Berry een beetje aan het gek worden. Dit moederbord had ik op overschot dus ik ga het sowieso niet vervangen, dit was hiervoor al vermeld.

Hungry®
2 februari 2008, 19:48
answer please.

Berry
2 februari 2008, 19:50
Kerel ik ga geen €20 brandstof meer verrijden voor u. Ik heb de verzendingskosten ook al betaald trouwens. Die factuur krijg je sowieso niet meer in handen omdat mijn andere hardware hier ook op staat, als de RMA gebeurt, gebeurt die via mij zodat jij mij niets kan voorliegen ivm het defect. Ik ga geen tijd en geld meer verspillen aan u. Kijk eerst naar jezelf voor je andere mensen beschuldigd. En dit zal dan mijn allerlaatste bericht zijn tot als ik mezelf weeral eens moet verdedigen tegen jouw beschuldigingen.

Geen probleem, ik kom wel naar Hamme, allé voor die factuur é :-)!

JelleVDB
2 februari 2008, 19:50
answer please.

Ben ik trouwens een antwoord verschuldigd aan u? Als je eens met gezond verstand zou nadenken zou je het antwoord zelf wel kunnen formuleren...

Hungry®
2 februari 2008, 19:51
ik heb toch niet gezegd dat dat aangekocht werd op die NL site onder Jelle?
Je bent wat snel.

JelleVDB
2 februari 2008, 19:51
Geen probleem, ik kom wel naar Hamme, allé voor die factuur é :-)!

Leer lezen, ik ga hier niet meer op in.

JelleVDB
2 februari 2008, 19:52
ik heb toch niet gezegd dat dat aangekocht werd op die NL site onder Jelle?
Je bent wat snel.

Ik heb de link al gekregen van Berry een paar uurtjes geleden, ben jij soms Berry niet? Het lijkt er wel op. Het kan me niet veel schelen wat Berry of jij te zeggen hebben. Ik weet dat ik eerlijk heb gehandeld en dat is genoeg voor mij. Als dit een poging is voor mij zwart te maken is het wel heel erg zielig.

Berry
2 februari 2008, 19:55
Leer lezen, ik ga hier niet meer op in.

Jelle wat is uw probleem nu, ik ben bereid om zelf te komen naar Hamme met die items en om een kopie te bemachtigen van die factuur. Indien U hier niet mee instemt, dan toont dit wel degelijk uw ongelijk!

JelleVDB
2 februari 2008, 19:57
Jelle wat is uw probleem nu, ik ben bereid om zelf te komen naar Hamme met die items en om een kopie te bemachtigen van die factuur. Indien U hier niet mee instemt, dan toont dit wel degelijk uw ongelijk!

Het probleem is dat ook mijn andere hardware erop staat en dat ik u niet kan vertrouwen met al die serienummers. Dit heb ik al meer dan 3 keer gezegd. Of moet ik het nog een paar keer zeggen want je onthoudt precies niet zoveel?
Soit, je weet hoe het zit, je mag me gerust zwart maken, maar ik heb andere dingen te doen op een zaterdagavond dan me zoals een klein baby'tje te gedragen.

wieda
2 februari 2008, 19:59
Het probleem is dat ook mijn andere hardware erop staat en dat ik u niet kan vertrouwen met al die serienummers.

Leg over de serienummers een stukje papier en kopïeer het blad.

JelleVDB
2 februari 2008, 20:00
Leg over de serienummers een stukje papier en kopïeer het blad.

Goed idee, dat is een oplossing :)

Hungry®
2 februari 2008, 20:01
betaal gewoon hetgeen je gekregen heb voor een niet werkend mobo terug hé, wat is me dat nu. Dat dat niet via de gewone procedure is aangekocht is van geen belang, wat van belang is is dat je dat hier aanbood en de reglementen zeggen dat de stuff die je aanbiedt in degelijke toestand moeten zijn. Punt aan de lijn en daartegen kan jij niks inbrengen Jelle.

JelleVDB
2 februari 2008, 20:03
betaal gewoon hetgene je gekregen heb voor een niet werkend mobo terug hé, wat is me dat nu. Dat dat niet via de gewone procedure is aangekocht is van geen belang, wat van belang is is dat je dat hier aanbood en de reglementen zeggen dat de stuff die je aanbiedt in degelijke toestand moeten zijn. Punt aan de lijn en daartegen kan jij niks inbrengen Jelle.

Ik kan daar wel iets tegen inbrengen. Ik heb het mobo in perfecte staat geleverd en dan gaat meneer klagen dat het kapot is? Indien ik het zou terugbetalen loop ik het risico dat de RMA niet aanvaard wordt. Alles heeft een reden, vanwaar ken je Berry trouwens? Precies een goede vriend van u.

Berry
2 februari 2008, 20:04
Ik kan daar wel iets tegen inbrengen. Ik heb het mobo in perfecte staat geleverd en dan gaat meneer klagen dat het kapot is? Indien ik het zou terugbetalen loop ik het risico dat de RMA niet aanvaard wordt. Alles heeft een reden, vanwaar ken je Berry trouwens? Precies een goede vriend van u.

Jelle, hoe zit dat nu met Zoutvat? Heb daarstraks een PM van hem ontvangen...

JelleVDB
2 februari 2008, 20:05
Zoutvat gaat ergens anders zijn WLAN zoeken wegens deze vertraging (uw fout, schade dat jij mij berokkent) Dit betekent niet dat dit ineens uw eigendom wordt é , klein kind.

JelleVDB
2 februari 2008, 20:07
Nu heb ik er genoeg van, je blijft maar doordrammen zoals een kindje dat zijn snoepje wil. Haal maar alles uit de kast, van mij hoor je niets meer, ik ben je zo beu als koude pap.

Berry
2 februari 2008, 20:07
Zoutvat gaat ergens anders zijn WLAN zoeken wegens deze vertraging (uw fout, schade dat jij mij berokkent) Dit betekent niet dat dit ineens uw eigendom wordt é , klein kind.

Oei oei, gaan we verwijten gooien? Is er iemand in het nadeel? W8, had u mij niet verlteld dat hij daarvoor reeds betaald heeft enz? Dit getuigt hoeveel u liegt?!?

Hungry®
2 februari 2008, 20:08
Punt één, wat RMA betreft, wat jij nu beweert houdt geen steek. Punt 2, ik ben gene homo Is dat genoeg om meneer van antwoord te dienen? Read my scores, ik heb al genoeg deals gedaan met mensen uite hetganse land om dergelijke aantijgingen niet te moeten accepteren. Ik zie wat er gebeurt, en wat deze zaak betreft ben ik zo vrij om mijn eigen mening te hebben. Of neem je me dat kwalijk?

JelleVDB
2 februari 2008, 20:10
Punt één, wat RMA betreft, wat jij nu beweert houdt geen steek. Punt 2, ik ben gene homo Is dat genoeg om meneer van antwoord te dienen? Read my scores, ik heb al genoeg deals gedaan met mensen uite hetganse land om dergelijke aantijgingen niet te moeten accepteren. Ik zie wat er gebeurt, en wat deze zaak betreft ben ik zo vrij om mijn eigen mening te hebben. Of neem je me dat kwalijk?

Dit neem ik je inderdaad kwalijk omdat je weinig kennis hebt van deze deal en ook omdat je partij kiest. Laatste bericht van mij hier, het loopt hier uit de hand. Dit forum dient niet om ruzie te maken denk ik dus ik ga hier het juiste voorbeeld geven.

Hungry®
2 februari 2008, 20:14
Dit neem ik je inderdaad kwalijk omdat je weinig kennis hebt van deze deal en ook omdat je partij kiest. Laatste bericht van mij hier, het loopt hier uit de hand. Dit forum dient niet om ruzie te maken denk ik dus ik ga hier het juiste voorbeeld geven.
de 'essentie is dat je een niet naar behoren werkend mobo verkoopt en dat je hetgeen je in de thtread beloofde niet wil waarmaken.
Je wil zelfs zelf geen rma aanvragen omdat je geen factuur blijkt te hebben. Logisch, je hebt dus geen factuur. Je hebt dus...niks. Ondanks alle poespas.
Of....kan je op één of andere maniet en oplossing geven?

Berry
2 februari 2008, 20:15

Wat ik ook raar vind Jelle, u hebt mij indertijd een stukje van uw "factuur", doorgemaild (zie onderstaande link). Al uw serienummers staan erop, maar aankoop datum en al de rest staat er niet op, dus... Wat is uw probleem dan nog? wrm krijg ik de rest niet om de RMA te regelen?
Blijkbaar is er iets wel serieus verkeerd want u liegt blijkbaar tegen uzelf ook!

Gamer
2 februari 2008, 20:16
Op de ASUS dienst weten ze direct wat er met het moederbord scheelt, trust me :)
En dan nog, als je iets verkoopt en het werkt niet bij de koper, neem je het toch gewoon terug ?

ivm die achtergehouden hardware, is eigenlijk ook not done ?
Wat kunnen die kopers daar nu aan doen ?

Berry
2 februari 2008, 20:17
http://users.pandora.be/yws/Mijn%20PC/Scannen0005.jpg

JelleVDB
2 februari 2008, 20:18
de 'essentie is dat je een niet naar behoren werkend mobo verkoopt en dat je hetgeen je in de thtread beloofde niet wil waarmaken.
Je wil zelfs zelf geen rma aanvragen omdat je geen factuur blijkt te hebben. Logisch, je hebt dus geen factuur. Je hebt dus...niks. Ondanks alle poespas.

Laatste verdediging: Die factuur is er wel, Berry weet dit zelfs. Het mobo
is in goede staat geleverd, ik ga ervan uit dat hij er iets verkeerd mee heeft gedaan (kortsluiting , verkeerde config,...) En ik zou graag hebben dat je mening gefundeerd is met wat feiten, want je trekt snel conclusies merk ik op.
Dus:

1. Het is in 100% werkende staat geleverd, wat er daarna mee gebeurd draag
ik geen verantwoordelijkheid meer voor.
2. Er is een factuur.

Zodat deze beweringen ook de wereld uit zijn.
Hungry, ik stel je voor om je met zaken te bemoeien waar je zeker van bent en stopt met dit giswerk.

Berry
2 februari 2008, 20:19
Op de ASUS dienst weten ze direct wat er met het moederbord scheelt, trust me :)
En dan nog, als je iets verkoopt en het werkt niet bij de koper, neem je het toch gewoon terug ?

ivm die achtergehouden hardware, is eigenlijk ook not done ?
Wat kunnen die kopers daar nu aan doen ?

Ik heb voorgesteld aan jelle om af te spreken zodanig ik die items hem terug kan geven (heb ik op mail staan btw), maar als hij niet wil afspreken...

Berry
2 februari 2008, 20:22
Wat ik ook raar vind Jelle, u hebt mij indertijd een stukje van uw "factuur", doorgemaild (zie onderstaande link). Al uw serienummers staan erop, maar aankoop datum en al de rest staat er niet op, dus... Wat is uw probleem dan nog? wrm krijg ik de rest niet om de RMA te regelen?
Blijkbaar is er iets wel serieus verkeerd want u liegt blijkbaar tegen uzelf ook!

http://users.pandora.be/yws/Mijn%20PC/Scannen0005.jpg

Dus ivm serienummers? B***shit

JelleVDB
2 februari 2008, 20:22
Ik heb voorgesteld aan jelle om af te spreken zodanig ik die items hem terug kan geven (heb ik op mail staan btw), maar als hij niet wil afspreken...

Denk je echt dat ik je aan mijn deur wil hebben? Dit is ten eerste al een gevaar voor mijn eigendom omdat je toch al bewezen hebt dingen achter te houden en het is ook een gevaar voor mezelf. Je koestert wraakgevoelens en dat houd ik in mijn achterhoofd. Door je acties heb ik al geen zin meer om je te helpen, zoek het zelf maar uit, dat zal je misschien leren vriendelijk te zijn in de toekomst.

Berry
2 februari 2008, 20:26
Dubbele post

Berry
2 februari 2008, 20:28
Denk je echt dat ik je aan mijn deur wil hebben? Dit is ten eerste al een gevaar voor mijn eigendom omdat je toch al bewezen hebt dingen achter te houden en het is ook een gevaar voor mezelf. Je koestert wraakgevoelens en dat houd ik in mijn achterhoofd. Door je acties heb ik al geen zin meer om je te helpen, zoek het zelf maar uit, dat zal je misschien leren vriendelijk te zijn in de toekomst.

Ik versta uw probleem niet eigenlijk, ik heb toch uw adres, indien u zo bang bent, kunnen we toch gewoon elders afspreken niet? Zo doe je al, sinds diezelfde dag dat ik je nog een mail gestuurd heb om te zeggen dat de mobo DOA was... Dit getuigt wie jij bent en wat je van plan was!

Massman
2 februari 2008, 20:49
LOL, wat een thread. Dit is precies de reden waarom ik naar de factuur vroeg. Het lijkt me wel allemaal duidelijk zeker?

Bordje kapot, maar geen doos meer => geen garantie, dus maar op 9lives verkopen als werkend + factuur.

Berry, ga naar Jelle thuis, praat met z'n ouders en dat komt wel in orde. :niceone:

eapresley2
2 februari 2008, 20:59
Onlangs een Intel D946GZIS moederbordje terug naar de leverancier gestuurd.RMA ging niet,enkel en alleen omdat dat plastieksken over de socket er niet opzat.Terug thuisgekregen,plastieksken gezocht en weergestuurd.Daarna geen probleem meer.Maar zonder doos zal het al helemaal niet pakken.

tarske
2 februari 2008, 21:46
Heren,
Dit is hier geen discussieforum,praat jullie geschillen onderling als volwassenen uit ipv deze thread vol te spammen,het is hier nog altijd een verkoopsforum en voor ruzies gebruik je pm,mail of messenger.
Ik ga er hier ook nog eens op wijzen dat kopen/verkopen via pm niet de moeite loont,wij kunnen van beide partijen geen verhalen bevestigen en/of tegenspreken hiervoor ga ik deze thread closen en hoop dat jullie er onderling uitkomen want met zo naar elkaar uit te halen los je ook niets op men gedacht !
Mvg