PDA

Volledige versie bekijken : Free games bij Windows vista premium gedeleted

sekhmet85
1 januari 2008, 12:17
Ik heb een probleem met de gratis games die bij Vista Home Premium komen. Ik speel vooral graag Chess titans, maar de laatste dagen ben ik erin geslaagd om al mijn games te wissen! Ik weet totaal niet hoe ik dit gedaan heb maar mijn games folder is leeg en als ik klik op de link in het start-menu vraagt mijn pc het exe-bestand.

Ik zou wel mijn pc niet zomaar willen volledig wissen en herinstalleren, is er een mogelijkheid om alleen die games te installeren, ik heb al gekeken op mijn dvd-rom maar ik kan ze daar niet zomaar op vinden in één of andere folder.

Kan iemand mij helpen?:s:
ps: sorry voor de spelfout in de titel (kan blijkbaar niet meer veranderd worden)

scipicore
1 januari 2008, 12:22
vraag aan iemand die vista heeft of die die exe files wil doorsturen naar u, dan moet ge die gewoon nog op de juiste plaats zetten, easy as that :):)

kan mij voorstellen dat die bestanden nie al te groot zijn :)

*edit* heb net opgemerkt dat die nie alleen exe bestanden zijn, ma de totale grootte van alle bestanden v 1 spel is maximum 30mb ofzo, vele ervan komen zelfs nie aan de 1mb

sekhmet85
1 januari 2008, 12:43
Ooh, danku. Das idd een goed idee. Heb jij die bestanden? Zou je die kunnen doorsturen?

scipicore
1 januari 2008, 12:46
jah ik zou da eventueel wel willen/kunnen doen :D

Exit
1 januari 2008, 15:46
of configscherm - windows odnerdelen (als dit er nog is bij Vista)
of neem herstelpunt van paar dagen terug OF open de herstelmappen zelf en haal er de files uit (rechten enzo wel ff aapassen om erin te komen)

TiZon
1 januari 2008, 15:52
of configscherm - windows odnerdelen (als dit er nog is bij Vista)
of neem herstelpunt van paar dagen terug OF open de herstelmappen zelf en haal er de files uit (rechten enzo wel ff aapassen om erin te komen)

ODe het inderdaad zo:

Configuratiescherm > Programma's & Onderdelen > Windows-Onderdelen In of uitchakelen > "Ontspanning" aanvinken.

Moest het aangevinkt zijn, vink het dan eerst eens af, pas toe en vink het dan weer aan en pas nogmaals toe.

sekhmet85
1 januari 2008, 19:35
Hey, ik zal dat eens proberen van dat aan en afvinken voor de andere files, ik had al eens gekeken maar het stond al aangevinkt. Systeemherstel heb ik ook geprobeerd maar het mislukte telkens.

Dat overzetten van de files is wel een effectieve methode, dat heb ik geprobeerd voor Chess Titans, dus dat werkt ook zeker.

In ieder geval bedankt voor de vele reacties en een Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen!