PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Pentium IV 3ghz aan spotprijsje

halovision
31 december 2007, 12:05
In opdracht van een vriend, verkoop ik het volgende systeem :

Intel Prescott 4, 3000mhz
Zalman cooler
ABIT IC7 mobo (Socket 478)
1536MB RAM DDRI
ATI 9800 PRO (met zalman cooler)
Maxtor SATA 320Gb HDD
Creative Soundblaster 24-bit
DVD/CD combo
550/650 PSU (niet zeker)
Thermaltake XaserV (black) case

Richtprijs : 200€

De stukken worden niet apart verkocht.
Ophalen : kan in Dilbeek of St-Genesius-Rode

benwake
31 december 2007, 15:23
word 150€ afgehaald ook aanvaard? Socket 478? Welke voeding? Welk mobo?

halovision
31 december 2007, 17:44
heb ff m'n post aangepast.
het gaat om een abit ic7 moederbord met een 478 socket.
en geen 160 maar 320 gig hdd. deze zullen we low level formatten, zodat de koper er zelf een OS op kan installeren.

halovision
31 december 2007, 17:49
word 150€ afgehaald ook aanvaard? Socket 478? Welke voeding? Welk mobo?

hij zou er toch graag minstens 200€ voor krijgen, wegens aankoop nieuwe pc.
natuurlijk staan we open voor een nieuw bod.

afhalen in Rode kan, is niet ver van Leeuw ;)

benwake
31 december 2007, 22:03
hij zou er toch graag minstens 200€ voor krijgen, wegens aankoop nieuwe pc.
natuurlijk staan we open voor een nieuw bod.

afhalen in Rode kan, is niet ver van Leeuw ;)

150€ vond ik mooi

plat_muisken
1 januari 2008, 17:16
mogelijkheid te brengen naar gent / oostende?

halovision
1 januari 2008, 19:09
hey,

hoeveel zou je bod dan zijn?

mogelijkheid te brengen naar gent / oostende?

plat_muisken
1 januari 2008, 20:47
hey,

hoeveel zou je bod dan zijn?

150 euro zonder de 9800 pro

dan wel incl levering

neppi
2 januari 2008, 13:01
ik wil de 9800pro dan wel!

halovision
2 januari 2008, 13:13
hey neppi,

wat zou je bod zijn op de 9800 pro ?
en zou je die komen afhalen of heb je liever via kilopost?

de gemonteerde zalman cooler + fan op de 9800 pro ziet er zo uit :
http://www.zalman.co.kr/upload/product/zm80c_hp_a_p.jpg

werd gemonteerd in pc winkel destijds.
het gedeelte rond de kaart is niet zwart, maar blauw, zoals op deze foto :
http://www.h-essers.nl/images/products/zalman/521.jpg

neppi
2 januari 2008, 13:22
Wat dacht je van 15€ excl? Liefst verzending als dat gaat.

plat_muisken
2 januari 2008, 13:25
dan neem ik de 9800 pro er wel bij

165 euro incl levering en 9800

halovision
2 januari 2008, 19:26
ik geef het hem door & hou jullie op de hoogte.

halovision
4 januari 2008, 19:27
UPDATE

Intel Prescott 4, 3000mhz
Zalman cooler
ABIT IC7 mobo (Socket 478)
1536MB RAM DDRI
ATI 9800 PRO (met zalman cooler)
Maxtor SATA 320Gb HDD
Creative Soundblaster 24-bit
DVD/CD combo
Sweex 450W PSU
Thermaltake XaserV (black) case

plat_muisken
4 januari 2008, 23:31
had niet gezien dat er geen dvdrw bij zat. mijn bod vervalt sorry

halovision
5 januari 2008, 18:06
er zit wel een dvdrw in hoor, van samsung of lg.

plat_muisken
5 januari 2008, 20:56
dan geldt mn bod wel nog :-)

wanneer gaat hij afsluiten?

halovision
13 januari 2008, 20:36
verkocht aan benwake op 12/01. was de keuze van de verkoper.
bij deze topic gesloten en bedankt voor de getoonde interesse.

plat_muisken
14 januari 2008, 12:18
er staat nergens in de thread iets over een afsluitdatum en ook niet dat er een bod boven het mijne verkozen wordt.

deze thread is niet correct afgehandeld

neg itrader bij deze

W00pER
14 januari 2008, 12:23
Ik kan mij er anders wel bij aansluiten dat €150 afgehaald een beter bod is dan €165 incl levering.

plat_muisken
14 januari 2008, 12:42
Ik kan mij er anders wel bij aansluiten dat €150 afgehaald een beter bod is dan €165 incl levering.

jouw subjectieve mening doet er niet toe. ik vraag mij af waarom jij je hierbij moeit.

trouwens ik moet me niet verantwoorden; dat moet de koper doen en indien HIJ en NIET jij beweert dat dat eer beter / slechter bod is dan moet hij dat MEDEDELEN, zo ook een afsluitdatum

hou je er bij deze buiten aub

halovision
14 januari 2008, 19:24
hey plat muisken, bedankt voor je negatieve waardering hoor!
ik doe hier alles via de regels. benwake heeft hier gepost en ik heb gepost dat het afgesloten is. dat je er naast gelopen bent, is toch niet mijn probleem?
als de verkoper verkiest dat de koper komt afhalen is dat toch zo?
gaan brengen aan de kust of in gent was voor diene jongen niet mogelijk!

dus gelieve dat recht te zetten, want ik laat het er niet bij.

halovision
14 januari 2008, 19:31
@ plat_muisken

als jij niet kan komen afhalen en mijne vriend kan niet komen leveren, dan zitten we toch met een probleem?

toch logisch dat het pakket aan benwake verkocht werd...

halovision
14 januari 2008, 19:43
ik zou maar opletten hoor plat_muisken.
heb jouw itrades eens bekeken. in deze topic http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=533121 kreeg je een positieve waardering, terwijl je in dat topic zelfs niets had gepost! wie doet er nu verdachte zaken?

plat_muisken
14 januari 2008, 20:39
ik zou maar opletten hoor plat_muisken.
heb jouw itrades eens bekeken. in deze topic http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=533121 kreeg je een positieve waardering, terwijl je in dat topic zelfs niets had gepost! wie doet er nu verdachte zaken?

1. Ik heb nooit iets vermeld over VERDACHTE ZAKEN. Ik heb idd niets gepost in die thread aangezien het via pm geregeld is. wil je soms mijn bankafschriften zien? ik dacht het niet :angry:
2. Jij zegt idd doodleuk dat de pc verkocht WAS en niet wanneer hij verkocht zal worden zodat ik eventueel mijn bod kan verhogen.
3. Jij hebt nooit gezegd in je BEGINPOST dat afhalen niet kon en ook niet na mijn bod (je zei: wat zou je bod dan zijn) dat is de indruk geven dat levering wel mogelijk is.
4. Indien blijkt dat levering niet moglelijk is, waar ik perfect kan inkomen dien je dat te melden en mij de kans te geven om mijn bod te verhogen of aan te passen; zodat ik mijn bod opmaak in functie dat ik de pc ga afhalen.

als jij denkt dat je deze thread correct afgehandeld hebt, voel je vrij om zoveel mods te contacteren als je wil maar ik ben het echt beu mijn tijd te verliezen aan zulke gasten als gij die iets te koop aanbieden maar niet de VERANTWOORDELIJKHEID hebben om die tot een goed eind te brengen.

Bij deze heb ik gezegd

plat_muisken
14 januari 2008, 20:41
ahja: leuk iemand ben jij. ik geef jou een neg itrader en dus geef jij mij er ook 1? amai wat een volwassenheid.

*)BOB(*Kenshee
14 januari 2008, 20:43
wil me niet moeien maar puntje 1 muis mag tog volgens de regel niet ? heb daar al infractionpoints voor gehad ...

halovision
14 januari 2008, 20:46
verkopen via pm is verboden en dat zou je moeten weten met je ex 100% iTrader status. overloop nog eens de rules zou ik zeggen.

maar mij een negatieve itrade aanlappen, omdat de verkoop met jou niet mogelijk was, dat ondersteun je dan wel?

ik herhaal. jij kon NIET komen afhalen en wij konden NIET komen leveren. dus een deal met jou was NIET mogelijk.

reageer je frustratie ergens anders af, maar laat mij hierbuiten, oké ?

ik ben geen kind en ga m'n tijd niet verdoen bij mods, ze zullen er zelf wel achterkomen.

plat_muisken
14 januari 2008, 20:47
wil me niet moeien maar puntje 1 muis mag tog volgens de regel niet ? heb daar al infractionpoints voor gehad ...

ik las een thread bij de gezocht categorie: man zocht rekenmachien. ik pm hem, het komt tot een deal, toch niets verkeerd. kan zijn dat die i-trader daar mss niet mag staan maar als dat het punt zou zijn verwijder dat gerust he.
kan me echt niet schelen hoeveel pos itrader er staan bij mijn account, mensen die met mij reeds zaken deden weten dat ik alles correct afhandel.

plat_muisken
14 januari 2008, 20:55
ik herhaal. jij kon NIET komen afhalen en wij konden NIET komen leveren. dus een deal met jou was NIET mogelijk.

-------> vanwaar haal je dat nu? zowel mijn 'mobiliteitsprobleem' als het jouwe wordt hier terplekke uitgevonden?!

en stop eens oude koeien uit de gracht te halen. het gaat hier om deze verkoopsthread.

halovision
14 januari 2008, 21:22
het gaat idd over deze verkoopsthread die je aan het verpesten bent.
wie is de foutieve? jij met je infraction, zie andere topic of ik die een correcte verkoop heb gedaan? ik heb me aan de regels gehouden en had vermeld aan wie verkocht is geweest + dat topic is afgesloten. eerlijkheid kost me hier punten. nogmaals bedankt daarvoor.

Kwertie
14 januari 2008, 22:09
Het is hier alweer een moeilijkere kwestie omdat de threadstarter niét heeft vermeld dat hij afhalen verkiest boven levering. Ik begrijp dat de threadstarter liever afhaling heeft en daardoor het andere bod verkoos. Dit mocht echter wel meegedeeld worden in deze thread, zo was het duidelijk voor muisken en voor ons als mod.

Strikt genomen heeft plat_muisken wel gelijk en had hij het hoogste bod. Er werd hier duidelijk gecommuniceerd via PM (wat wel begrijpelijk is), maar dan moet de status ook meegedeeld worden in de thread en niet achteraf.

@ halovision
Ik begrijp dat 't voor jou ook moeilijk is, gezien je maar een tussenpersoon bent en ondertussen negatieve feedback gekregen hebt. Toch wil ik je met aandrang vragen zoveel mogelijk de regels te respecteren zodat kopers niet voor verrassingen komen te staan. Het is wel onterecht om hem hiervoor negatieve feedback terug te geven. plat_muisken heeft immers niks verkeerd gedaan.

halovision
14 januari 2008, 22:19
wel kwertie, ik heb hier ook niets misdaan.
leuk om zo aangepakt te worden als tussenpersoon. dan probeer je iemand te helpen voor nog geen rotte pennie en krijg je in ruil van een onbekende negatieve feedback.

bij deze stop ik gewoon met vriendelijk zijn en ooit nog iets te verkopen.
as usual zijn die met 100% ongenaakbaar en mogen ze ongeldige feedbacks blijven uitwisselen.

halovision
14 januari 2008, 22:34
ik begin zo te denken dat er vriendjespolitiek bestaat.
kerels die pippotopics starten om elkaar itrade punten te geven en het dan nog niet volgens de rules doen. en het niet eens nodig vinden om eens in dat zevertopic zelfs te posten.

maar die mogen blijven begaan, zie gamer & plat_muisken oa.
ja want die worden bij het raporteren gewoon gedelete en in de doofpot gestoken en die personen behouden hun onkraakbare 100% itrader

halovision
14 januari 2008, 23:11
@ mods doe hier iets aan

halovision
14 januari 2008, 23:27
wie is hier volwassen? chill kiddo. je kon het jou gewoon niet laten. alsof benwake jouw snoepje had afgenomen. één woord : zielig

btw, het is niet verplicht een deadline op te geven. moet ik ook mijn afmetingen doorgeven om een topic correct af te sluiten?

en dat je de steun krijgt van een mod is nu eens totaal verkeerd.

ahja: leuk iemand ben jij. ik geef jou een neg itrader en dus geef jij mij er ook 1? amai wat een volwassenheid.

Art
15 januari 2008, 00:31
OMdat je in pm zo nodig vind om verder te doen over hem halovision.
Kwertie heeft gelijk en moet zich niet meer verdedigen.
jij bied dit hier te koop aan en als iets niet volgens de regels verloopt moet jij er de gevolgen voor gedragen.
Dat je vriend het heeft afgehandelt maakt hier niets aan.
De TS die iets verkoopt draagt de verantwoordelijkheid over hoe het dan verloopt, verknoeit u vriend het zal de TS er voor boeten.
Want dan kan iedereen zo voor zen vriend verkopen en dan uiteindelijk zich van niets gebaren als er iets verkeerd loopt.

En hier dan nog eens beweren dat iemand word voor getrokken zal u niet helpen.Wij zien ook niet alles 100%.
Als er ons iets ontgaan is kan ons dit altijd gemeld worden.Maar eerst van vriendjespolitiek klappen en niet tonen waar we iets vergeten zijn , kan niet.