PDA

Volledige versie bekijken : Irritant probleem (auto page up-down)

the_viper66
23 december 2007, 14:06
Sinds kort heb ik met momenten last van schermen die automatisch scrollen (bij alles waar gescrolled kan worden; internet explorer, vensters in windows, zelfs het start-menu).
De ene keer blijft m'n scherm bovenaan hangen; ik kan naar beneden scrollen maar dan gaat hij meteen weer naar boven en omgekeerd, zeer irritant.
Soms is het zo erg dat hij gewoon willekeurig zit te scrollen, terwijl ik m'n toetsenbord of muis niet aanraak.

PC is 100% spyware en virus-vrij, hier kan het dus niet aan liggen.

Iemand die weet hoe dit komt?

Exit
23 december 2007, 14:27
ontkoppel de muis en of keyboard eens ...

the_viper66
23 december 2007, 14:56
Dacht eerst ook dat het hieraan lag.

Heb het toetsenbord (MS Wireless Keyboard Elite) en de muis (MS Habu) al een paar keer ontkoppeld/aangesloten en de batterijen van het tobo vervangen; maakt geen verschil.

Het rare is dat het probleem zich niet constant voordoet, soms 2 dagen (bij wijze van spreken) geen last van en dan opeens terug weer wel :sad:

Exit
23 december 2007, 17:46
ontkoppel de ontvanger eens, aangezien het wireless is ... mogelijks ontvangt deze iets of denkt iets te ontvangen, test op het moment dat het beweegt door te ontkoppelen

anders eerder virus ofzo hoor

the_viper66
23 december 2007, 17:59
ontkoppel de ontvanger eens, aangezien het wireless is ... mogelijks ontvangt deze iets of denkt iets te ontvangen, test op het moment dat het beweegt door te ontkoppelen

anders eerder virus ofzo hoor

Spyware/virussen kunnen het niet zijn.

Zal de ontvanger van het toetsenbord eens ontkoppelen wanneer het probleem zich terug mocht voordoen (vandaag gelukkig nog geen last van gehad).

Mvg.