PDA

Volledige versie bekijken : Avi/Wmv sound equalizer

Varathx
19 december 2007, 11:33
Hey,

Weet er iemand een prog waarmee je het geluid van avi (of wmv) files kan equalizen?

Het zit namelijk zo, ik record mijn muziek in Lord o/t Rings Online op met Gamecam maar het geluid is niet al te best, de reden waarom ik Gamecam over Fraps verkies is omdat Fraps de boel nogal danig vertraagd tov Gamecam. Het gaat over 30fps tov 40fps wat vrij veel is als je muziek ingame probeert op te nemen.

Of als er iemand nog een andere goede videocapture prog weet mag deze het ook laten weten natuurlijk.

Thx,
Varath

Snd
19 december 2007, 11:40
probeer gewoon eens Harddiskogg, is enkel geluid opnemen en vrij simpel programmatje

Varathx
19 december 2007, 15:08
Hm er moet wel beeld bij zijn ook, het is de bedoeling dat ik men filmkes post op Youtube. Men 1st liedje staat er al op maar men 2nd is pakke sneller dus ik moet zoweining mogelijk last van lag hebben anders is het niet te spelen

Zoiets als dit dus (men 1st filmke op Youtube) : http://www.youtube.com/watch?v=6-I_CZngpPE

EDIT : Hm het is blijkbaar iets anders waar men probleem zit !
Ik heb juist nog eens met Frags geprobeert maar dan men resolutie lager zetten zodat ik minder lag heb maar het geluid is nog altijd crappy. Het rare is dat het daar voor wel perfect ging en zuiver, nu is het persies of het is het hard opgenomen... ik zal het dus ergens anders moeten zuken, mss instelling imv opnemen van geluid ...