PDA

Volledige versie bekijken : aankoop 2de Xbox, wat te doen

snoopertrooper
17 december 2007, 08:38
Beste,

1. ik heb net een Elite bijgekocht. Nu wil ik mijn Premium verkopen. Heeft er iemand zo'n kabeltje van Microsoft om mijn gegevens en data van de éne harde schijf nr de andere over te zetten? Ik woon in Merksem, Antwerpen.

2. Hoe kan ik een bewijs van garantie nakijken.
Mijn originele Premium gekocht op de launch dag, 2 jaar geleden heeft 3mndn geleden een "ring of death" gehad.
Ik heb nadien een nieuwe Xbox360 gekregen. Normaal wordt mijn garantie dan verlengd met een jaar.
Maar hoe kan ik hier een bewijs van krijgen.
Potentiële kopers vragen hier achter...

3. Wat moet ik doen met mijn "nieuwe" tweedehands Elite die reeds geregistreerd is? Moet ik dit doorbellen naar Microsoft en alles op mijn naam laten zetten?

Alvast bedankt.
Graag wat informatie van de kenners.

megamold
17 december 2007, 09:44
die transferkabel kunt ge bestellen via xbox.be maar dit kan lang duren ( ben al bena 3 weken op mijn aan het wachten )

normaal staat er bij uw file bij microsoft da uw garantie verlengd is geweest , dit staat normaal in verbinding met de serienummer van de xbox zelf.

en of ge u registratie kunt laten overzetten weetk niet, maar zover ik weet maakt het niet zoveel verschil uit, je kan nog altijd alles doen, alleen ontvang je de promo emails van MS niet meer

MrZodiac
17 december 2007, 10:12
1. Ik heb dat, maar niet van MS, bij consoleshop.be kan je dat bekomen

2. niet, bij 2'e hands verkoop vervalt de garantie, enkel op een RROD geeft MS nog garantie bij 2'e hands console's

3. Niets, dat is namelijk onmogelijk.

megamold
17 december 2007, 10:14
wow zodiac , ik zie dat gij van zonhoven zijt :)
zou ik mss die data tranfer dinges is kunnen lenen voor een uurke ?
want ik moet mijn hdd ook nog doorverkopen ( mijn oude xbox is al doorverkocht )

MrZodiac
17 december 2007, 10:32
wow zodiac , ik zie dat gij van zonhoven zijt :)
zou ik mss die data tranfer dinges is kunnen lenen voor een uurke ?
want ik moet mijn hdd ook nog doorverkopen ( mijn oude xbox is al doorverkocht )

Ik denk da ge beter uw schijf meeneemt, want op een uurke is dat niet gedaan. de laatste keer heb ik er dik 3 a 4 uur over gedaan om de backup te nemen en nog eens zolang om hem terug te zetten.

Maar in princiepe is dat geen probleem.

megamold
17 december 2007, 10:37
das wel heel lang :)
is het een officiele of een thirf party?
kwil natuurlijk geen saves ofzo kwijt zijn
welke is da just die gij hebt want ik vind niks gelijkaardig op consoleshop?

MrZodiac
17 december 2007, 11:49
das wel heel lang :)
is het een officiele of een thirf party?
kwil natuurlijk geen saves ofzo kwijt zijn
welke is da just die gij hebt want ik vind niks gelijkaardig op consoleshop?

Het is en blijft M$, dus dat is niet abnormaal lang.

Dat is Thrid Party.... (want MS vraagt veel te veel voor iets wat minder waard is.)

Ik heb al 10-tallen schijven gebackupped zonder iets kwijt te zijn.

Ik heb er zelf geen van console shop, heb dat ergens anders gehaald, maar dacht dat ze dat daar hadden.

Uitlenen doe ik trouwens niet, dat is volledig ongebouwd in een console....

megamold
17 december 2007, 12:01
? hmm
hebben we het wel over hetzelde dan?
voor men data van 20gig naar 120 gig over te zetten ?

MrZodiac
17 december 2007, 12:12
backup nemen en terugplaatsen is een stap extra dan enkel overzetten...

megamold
17 december 2007, 12:34
ok in da geval moetk is langskomen met mijn schijfkes eh :)

_ns_
17 december 2007, 12:37
naam ofzo gaat niet om over te zetten...

megamold
17 december 2007, 12:40
ja ik ga dan eerst mijn gamertag moeten downloaden op die 120 gig zeker

_ns_
17 december 2007, 12:41
My bad was aan de TS gericht :p, console veranderen van naam gaat niet, 'moet' in principe bij de eerste eigenaar blijven voor garantie.

dr.lee
13 januari 2008, 13:02
My bad was aan de TS gericht :p, console veranderen van naam gaat niet, 'moet' in principe bij de eerste eigenaar blijven voor garantie.

Idd, ik heb een half jaar geleden 360 van iemand overgekocht, is onlangs stuk gegaan, via helpdesk staat die 360 nu wel op mijn naam geregistreerd, maar ik heb enkel nog garantie op rrod (normaal zou garantie nog een half jaar geldig moeten zijn indien ik originele eigenaar was).

Tits
8 november 2008, 15:10
Hier heb ik mss meer geluk?
Heeft iemand deze kabel die ik kan lenen(tegen vergoeding eventueel)?