PDA

Volledige versie bekijken : Burnout Paradise

Mike Ty$on
14 december 2007, 11:24
Wat vinden jullie ven de demo?

ik heb al een paar filmpjes bekeken en het ziet er leuk uit
http://www.gametrailers.com/game/4419.html

Goldrusher
14 december 2007, 11:32
't Is alleszins niet meer de Burnout van vroeger.

Nu één grote open wereld, à la NFS (Underground 2 ?), waarbij je aan kruispunten een event of race kan starten. Sommigen omschrijven het zelfs als een Tony Hawk met auto's.

Maar grafisch is't wel een zeer knap spel. En de handling is ook dik in orde, de crashes zijn deftig, online kun je met iets van 10 mensen denk ik, in het stukje van de demo is dat beperkt tot 4.

Fun verzekerd...maar 't is geen racer meer zoals vroeger.

Vantham
14 december 2007, 11:50
mss niet meer de racer van vroeger, maar als hij beter is, is het goed. vanavond eens testen

kiewitcity
14 december 2007, 18:39
hopelijk kunt ge de races via een menu selecteren..zoals bij most wanted anders duurt het veel te lang voor de single player...verwacht zeer veel v deze game..

valdemaniak
15 december 2007, 16:06
ik vind m leuk spelen, echt wel leuk die open stad imo

maar grafisch oogt de ps3 versie scherper, als ik op de demo's af mag gaan toch

Mike Ty$on
15 december 2007, 16:31
een vergelijking PS3/Xbox 360
http://www.gamersyde.com/news_5656_en.html

het is meer een free roaming race game geworden

josuwa
15 december 2007, 17:33
zalig, echt machtig om mensen uit te nodigen om er dan eens goed aanin te knallen! =D

ngL-
15 december 2007, 18:54
Eerste Burnout die er echt next-gen uitziet! Een stap vooruit tov de port die Burnout Revenge was. Ik heb wel mijn twijfels over het freeroamen... in een game als Need for Speed heb je nog een beetje de tijd om af en toe naar je kaartje te kijken maar tegen deze snelheden lijkt me dat redelijk onmogelijk :eek: De begeleidende stem (van het "radiostation") zegt dan ook dat je best de hele stad vanbuiten leert.... tjah... :) Ook leek er mij (in de demo alleszins) vrij weinig te beleven? 1 stuntrun en 1 race ofzo... Nee denk dat ik deze tweedehands ga zoeken ofzo :)

josuwa
15 december 2007, 22:38
hoeveel keer krijg je wel niet op je scherm 'Event locked in demo'. Beter kijken, er is weldegelijk veel te doen! :p

vidiot
16 december 2007, 08:28
Vet, vet, vet!
Burnout is de beste arcaderacer en dat word met Paradise weer bevestigd!
Pure adrenaline!
En ja, dat zijn 4 uitroeptekens achter mijn zinnen!

IIcon
16 december 2007, 12:06
yep, da wél, maar tis nu zeker mooi dat alles vrij is!

Dark_ParaSite
16 december 2007, 13:33
Wat me nog het meest aanspreekt aan de demo is het feit dat er sluikreclame zou zijn voor een nieuwe ssx game :)

http://www.insidegamer.nl/xbox360/burnoutparadise/nieuws/18897/Burnout-Paradise-demo-hint-naar-nieuwe-SSX.html

Annebel123
16 december 2007, 15:37
kort: demo trekt op nie veel...

Mike Ty$on
16 december 2007, 16:08
Wat is jullie snelste tijd in die burning route
mijne: 1:06:65

kiewitcity
16 december 2007, 16:51
demo getest , ziet er zeer goed uit ..... hopelijk kunt ge in single player races en dergelijke apart kiezen ...heb het zo niet op da rondrijden...

map in het oog houden word wel effe wennen denk ik ...1ste keer al dadelijk verkeerd gereden.

zie ook uit na midnight club los angeles .

NeoCracer
16 december 2007, 17:11
Online is het wel plezant, zeker dat je via Xbox Live Camera de mensen kan zien die je geramd hebt. Vind ik wel zeer origineel !

Voor de rest, grote fun op MP.
Maar ik denk niet dat ik direct zou kopen en dat het snel in de kast zou liggen bij mij...

hummel
16 december 2007, 17:37
kvind het ook wel knap gedaan dat ge vanboven aan het beeld ziet als er een straat nadert, zodat ge nie constant op het kaartje moet kijken of er een straat aankomt

valdemaniak
17 december 2007, 09:09
en uwe auto doet zijn richtingaanwijzer aan, mochten er zijn die het te snel vinden

megamold
17 december 2007, 09:37
ik vond de demo zalig en ik kan nu al nimer wachte :)

kvond het wel een beetje jammer dat de oude crash mode er niet meer in zit
en in de demo kunt ge de nieuwe crash mode ni probere dus daar benk een beetje ongerust over.

maar da komt wel goed :D

powerparking FTW !

edit: naart schijnt online updates voor de demo
clicky (http://n4g.com/News-92919.aspx)

kiewitcity
17 december 2007, 19:00
hummel valdemaniak...was me allemaal niet opgevallen...
nog is opnieuw demo testen en is te goei zien....

Mike Ty$on
17 december 2007, 21:39
Demo Burnout Paradise krijgt via updates nieuwe content ( X360, PS3 )

17 december 2007 - Voor diegene die de demo van Burnout Paradise al hebben grijs gespeeld, laat hem nog even op je harde schijf staan want ontwikkelaar Criterion Studios laat in een persbericht weten dat er in de loop der tijd een aantal updates verschijnen. De updates duren voort tot en met de releasedatum van de game zelf, die op 23 januari valt.

De updates bevatten nieuwe content in de vorm van nieuwe toernooien, nieuwe gebieden en uiteraard ook nieuwe wagens waarmee je het online tegen elkaar kunt opnemen. Waneer we de eerste update mogen verwachten is nog niet bekend.

Bron (http://www.insidegamer.nl/playstation3/burnoutparadise/nieuws/18928/Demo-Burnout-Paradise-krijgt-via-updates-nieuwe-content.html)

Mike Ty$on
18 december 2007, 20:58
Exclusive Guns N' Roses trailer :p
http://www.gametrailers.com/player/29030.html

kiewitcity
19 december 2007, 18:54
van die lekkere muziek mag er voor mij wel meer inzitten....

is de release datum overal hetzelfde ...23 januari of krijgen we m hier weer later...

Mike Ty$on
19 december 2007, 19:17
vrijdag 21 januari Kiewit

Yan
19 december 2007, 19:20
Waneer zal de demo beschikbaar zijn voor Silver member ? Morgen ?

Mike Ty$on
21 december 2007, 12:57
Complete Burnout Paradise soundtack bekend

Check HIER (http://www.x-power.be/?act=nieuws&content_id=7978&game_id=678)

Karstizzle
21 december 2007, 15:26
En een erg uitgebreide preview van de game vind je in de nieuwe Chief die vanaf vandaag in de winkel ligt ;)

Decay
21 december 2007, 16:26
Kvind hem eigenlijk maar stom. Ben ik nu raar? :unsure:

_ns_
21 december 2007, 16:35
Boh nee :p, demo vind ik wel leuk, maar zal ik niet kopen, burnout ben ik na een tijd zoooo beu...

megamold
21 december 2007, 18:30

maar natuurlijk ni

ge zijt gewoon gek ;)

Decay
21 december 2007, 19:43
Boh nee :p, demo vind ik wel leuk, maar zal ik niet kopen, burnout ben ik na een tijd zoooo beu...

Nr2 gehad vroeger, was kickass :) Deze was ik eigenlijk al direct beu :p Tbegon plezant maar toen zag ik opeens een onduidelijke open wereld dat mij te veel aan NFS deed denken. Aangezien we er daar al meer dan genoeg van hebben vind ik deze dus een beetje overbodig :p

Karstizzle
22 december 2007, 15:48
Ik heb hem nu al een paar keer gezien en gespeeld sinds Leipzig, en ik vind hem echt wel de moeite (zeker in vergelijking met de laatste twee edities). De snelheid is weer fenomenaal, de crashes zijn prachtig, en de soundtrack is lekker ;)

Mike Ty$on
5 januari 2008, 18:37
Paradise demo krijgt een update

De demo van Burnout: Paradise (de welke ongeveer 860 MB weegt) kan je al sinds december downloaden, maar zij die het nog op hun harde schijf lieten staan, hebben weer een reden om de demo opnieuw te spelen. Criterion Games kondigde namelijk op haar website aan dat ze vandaag het maximum aantal spelers naar acht verhoogden, terwijl je vroeger Burnout: Paradise maar met z'n vieren kon spelen. Ook voegden ze 13 nieuwe Freeburn Challenges toe, zodat je nog iets anders met 5, 6, 7 of 8 personen kan doen dan elkaar verpletteren. Je hoeft trouwens geen auto-update te downloaden: de wijzigingen werden reeds doorgevoerd.

Het eigenlijke spel zelf staat nog steeds gepland voor een release op 24 januari.

Bron (http://www.x-power.be/?act=nieuws&content_id=8025&game_id=678)

kiewitcity
6 januari 2008, 15:58
het spel krijgt in de meeste revieuws toch al over de 90 procent ....benieuwd hoeveel de power unlimeted deze gaat geven.

The Moff
6 januari 2008, 16:59
ik mis de slow motion bij de crashes. Kheb wel enkel met multiplayer gedaan, misschien daarom?

megamold
7 januari 2008, 09:25
ik mis de slow motion bij de crashes. Kheb wel enkel met multiplayer gedaan, misschien daarom?

yup

slow motion + multiplayer = big nono eh :)

RED REVOLUTION
10 januari 2008, 07:29
Het lijkt erop dat het een beetje lijkt op Test Drive U., kga hem toch maar is even downloaden

megamold
10 januari 2008, 08:52
ik vond TDU redelijk hard tegenvallen eigelijk, het idee erachter was goed. de uitwerking niet echt.

Mistic
11 januari 2008, 04:27

ah gelukkig ben ik niet den enige da er zo over denkt...

burnout is echt geen game waar ik wil in gaan freeroamen... gewoon menutje was goed genoeg voor mij, da freeroamen is een waste of time imho gewoon om de spelduur wa te verlengen... ook ben ik erg twijfelachtig over de 'nieuwe crashmode'...

dunno denk da'k et eerst ga huren... momenteel is de re-release van Burnout 3 via de Classics een interessantere optie denk ik :-)

megamold
11 januari 2008, 08:56
ik denk dat de nieuwe crashmodes net leuker gaan zijn . ze gaan mss niet zo "over the top" zijn als bij de vorige maar je hebt wel meer controle ( ervoor moest je gewoon rijden en zodra je gecrasht was moest je enkel nog wat knopjes rammen en een beetje met je auto rondgooien.

als je bij B:P crashmode activeert ontploft de auto en kan je telkens als je de grond raakt ontploffen en zo heel de map rondcrashen als je het kan volhouden :D en ik ben er zeker van dat deze mode ook wel heel overdreve situaties zal teweeg brengen :D

_DM_
11 januari 2008, 11:05

In de singleplayer is da inderdaad inbegrepen, wel lachen om als ge vollen bak op ne muur rijdt de slow mo te zien, en dan te merken dat eigenlijk enkel uw voorste deel van de auto kapot gaat :p

megamold
11 januari 2008, 11:16
In de singleplayer is da inderdaad inbegrepen, wel lachen om als ge vollen bak op ne muur rijdt de slow mo te zien, en dan te merken dat eigenlijk enkel uw voorste deel van de auto kapot gaat :p

tis ook meestal de voorkant van de auto die ergens tegenop knalt eh ;)

u dak en zijkant buigen ook door, gewoon niet zo overdreven hard als de voorkant

Mistic
12 januari 2008, 03:30
ik denk dat de nieuwe crashmodes net leuker gaan zijn . ze gaan mss niet zo "over the top" zijn als bij de vorige maar je hebt wel meer controle ( ervoor moest je gewoon rijden en zodra je gecrasht was moest je enkel nog wat knopjes rammen en een beetje met je auto rondgooien.

als je bij B:P crashmode activeert ontploft de auto en kan je telkens als je de grond raakt ontploffen en zo heel de map rondcrashen als je het kan volhouden :D en ik ben er zeker van dat deze mode ook wel heel overdreve situaties zal teweeg brengen :D

ik vond net het 'semi-realistische' van deze crashed wat zo cool was :-) nu ist gewoon pinball met auto's... but we'll see when it gets here eh :-)

Darius Craven
13 januari 2008, 01:40
Crash Mode kon me het minste boeien, dus laat maar komen ;)

Mike Ty$on
20 januari 2008, 19:45
Teamxbox review
http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1459/Burnout-Paradise/p1/
mooie score

Ign review
http://xbox360.ign.com/articles/846/846030p1.html

MacNappy
20 januari 2008, 21:56
De X-Power review er ook bijzetten he Mike ;p

http://www.x-power.be/?act=reviews&content_id=8070&game_id=678

megamold
20 januari 2008, 22:46
als dit geen must buy is dan weet ik het nimeer :D

Mike Ty$on
20 januari 2008, 22:54
De X-Power review er ook bijzetten he Mike ;p

http://www.x-power.be/?act=reviews&content_id=8070&game_id=678

sorry bout that :)

wist niet dat jullie al gereviewd hadden, sebiet eens lezen

The Moff
21 januari 2008, 20:12
hoe zit dat nu met die update van die demo? komt die er nog, want ik zou eerst eens de crash mode willen testen. Als die goed is koop ik hem. Heb toch bons van de fnac gekregen voor mijne nieuwjaar van mijnen baas. (die ik niet kan uitstaan :p)

Cerulean
21 januari 2008, 21:46
Dude... Zelfs het minste opzoekwerk kan u al informeren dat er geen crash mode IS.

megamold
21 januari 2008, 22:46
Dude... Zelfs het minste opzoekwerk kan u al informeren dat er geen crash mode IS.

wrong :p
ze hebbe het hernoemd naar showtime mode

zelf met het minste opzoekwerk had je dit kunnen weten

Decay
22 januari 2008, 00:01
wrong :p
ze hebbe het hernoemd naar showtime mode

zelf met het minste opzoekwerk had je dit kunnen weten

:rofl: :applause:

valdemaniak
22 januari 2008, 09:29
hehe :)

ik ben trouwens echt aan t wachten op dit spel... ik vind de open world ervaring juist de vernieuwing die dit spel nodig heeft. Ik bedoel: wie wil er nu nog in saaie menukes een raceke kiezen - laden - 3.2.1 start
en vooral da crashen vond ik zo artificeel. Nu rijdt ge rond en als u iets opvalt waar ge nu coole crash zou kunnen doen doet ge da gewoon.
vloeiend, gene stress in nodeloze menu's, en direct online met uw maten

prima deal als ge t mij vraagt :)

megamold
22 januari 2008, 09:38
yup
must buy :D
alleen jammer da ik dit weekend het land uit moet zonder men 360 :cry:

dus moetk donderdag en vrijdag ma vollenbak racen eh

megamold
22 januari 2008, 18:26
kben het net kunne gaan halen en manne, het owned :D
ook de nieuwe showtime mode vind ik wel leuk, tis anders als crash ma tis ok, ni zo stresserend :D

Marginal0
22 januari 2008, 18:30
den demo was precies maar prak, ma da is ook alleen maar rondrijden in de stad. Ook niet veel aan. :)

Mss haal ik hem wel 2dehands maar momenteel is't ni zo impressive imo

Darius Craven
22 januari 2008, 19:30
Ik kreeg deze namiddag bericht dat hij er was, ma zat een hele dag in opleiding boehoehoe... Mja, morgen is't weer gwn werken, dus na het werk naar de GM en RACEN :)

megamold
22 januari 2008, 19:55
tis echt wel dikke fun
en de snelheid is genoeg voor u gezicht te doen smelte :D
ma tis idd ni perfect, zoals bijna elke review wel zegt. ma et blijft totale fun !

valdemaniak
23 januari 2008, 10:39
ik heb mij gisterenavond al serieus geamuseerd! fucking hell, er zijn zooooooveeeeeeel shortcuts ni normaal... het beeld dat de demo schetste is gewoon lame eigenlijk. Er zijn immers zoveel verschillende buurten die ook allemaal een eigen karakter hebben... daarbij komt nog dat de stad nog veeeel groter is dan ik eigenlijk verwachtte.

Races kunnen kort en krachtig zijn, maar evengoed van de ene kant van de stad naar de andere, en dan ben je ff bezig hoor. Er wordt dan ook constant van plaats gewisseld, en ook AI tegenstanders nemen verschillende routes en rijden soms zelfs eens verkeerd. Road rage vind gewoon plaats in heel de stad, gewoon constant blijven gaan: echt zalig. En de nieuwe mode Marked Man is in t begin makkelijk maar wordt snel wat moeilijker... iedereen tegen u in een race is eigenlijk waar het over gaat. Hard hitting contest hehe

En ik heb gisterenavond een heuse 8-baan ontdekt die eigenlijk niet niet op de kaart staat... in het zuiden (zuid-westen misschien) staan er ergens langs de baan van die hekken om door te knallen.
Op uwe mini map zit ge dan precies in de bossen (ge zit ook tss bomen) en daar is ne vervallen 8-baan gebouwd... als ge met uw maten online zijt kunt ge daar perfect een raceke houden (tis zo'n oval baan precies waar ge bijna verticaal kunt gaan rijden), super

en ik ben er zeker van dat er nog zo dingen zijn... heb gisteren trouwens al een aantal superjumps gedaan aan een stuwdam - waanzinnige hoogtes en gewoon facemelting brütal action... haha

ook het achtervolgen en "takedownen" van nieuwe wagens is een leuke touch. Ge zijt aan t rondtouren en ineens vlamt er ene langs u door met de auto die ge kunt winnen: hop erachter en blijven gaan tot ge hem hebt - en dan pas naar de junkyard om uw voitureke op te halen... ik ben er helemaal zot van

de nieuwe showtime mode vervangt nu de crash mode en ik vind het leuk da ge da enkel moet/kunt doen wanneer ge er zin in hebt - ik was nooit zo'n fan van de crash mode omdat die zo articieel overkomt. Maar eerlijk is eerlijk: de showtime mode is de minste van allemaal en qua pure harde botsingen was de crash mode beter.

dat is dan ook mijn enige opmerking over het spel.. .de rest is super!

megamold
23 januari 2008, 10:44
ook het feit da ge ni kunt herstarten vind ik geen probleem, bij de vorige burnout was ik altijd aant stressen als ik een bepaalde race ni uitgereden kreeg, nu kies ik een willekeurig kruispunt, start de race, en als ik verlies sta ik altijd op of in de buurt van een ander kruispunt en activeer ik gewoon deze.

in mijn geval neemt het de stress weg, en het is lekker onvoorspelbaar :)

Mike Ty$on
23 januari 2008, 10:55
wat mij stoorde aan de demo is dat de map die niet overzichtelijk was
hebben jullie daar last van?

en de AI? is die een beetje goed? :)

valdemaniak
23 januari 2008, 10:55
inderdaad, da's nog een pluspunt dat ik vergeten was, silly me :)
als ge t ni erg vind ga ik u straks (of in slechtste geval) morgen eens toevoegen megamold... kunnen we wat challenges doen

megamold
23 januari 2008, 10:58
inderdaad, da's nog een pluspunt dat ik vergeten was, silly me :)
als ge t ni erg vind ga ik u straks (of in slechtste geval) morgen eens toevoegen megamold... kunnen we wat challenges doen

allllraaait :niceone:
gistere ook nog wa challenges gedaan met tekno be

de ai is goed, hoe verder ge zit met races hoe agressiever de andere racers, tis ook totale chaos op de baan soms omda er veel meer auto's rondrijden ( road rage :eek: )

enja de map niet overzichtelijk, da ligt eraan wa ge overzichtelijk noemt, int begin is het redelijk hard wennen ma na een tijdje merkt ge het nog nimeer :)

valdemaniak
23 januari 2008, 11:00
@ Mike: de AI is goed tot nu toe, vooral het feit da ge aan t racen zijt en voor u ook AI rijders af en toe eens crashen tegen geparkeerde auto's of tegenliggers maakt het geloofwaardig. ik zou wel willen dat ze wat aggressiever uit de hoek zouden komen tijdens een race... maar dat komt ook nog wel denk ik (tijdens marked man enzo zijn ze toch lekker aggro)

ze nemen ook verschillende routes naart eindepunt (gisteren kwamen we met 4 man uit 3 verschillende richtingen op een kruistpunt... FUUUUUUUN)

de map is idd niet superoverzichtelijk, ge zult de omgeving moeten leren kennen... maar uw auto gebruikt zijn richtingsaanwijzers om de juist afslage aan te geven... Als ge dat volgt komt ge altijd wel in de juiste richting terecht :)

edit: megamold heeft mijn laatste zorg weggenomen ivm de AI aggressiviteit... game on!

Mike Ty$on
23 januari 2008, 11:14
sounds good :)
merci voor jullie snelle reply

megamold
23 januari 2008, 11:18
kmoet wel zegge, het knipperlicht op de auto vind ik ni echt handig om op te kijke voor de afslag te vinden , ik kijk liever naar de straatnamen
int midde vanbove staat de naam van de straat waar ge op zit en als ge bv na links moet gaa er linksbove op u scherm een straatnaam beginne flikkeren, deze naam gaat dichter en dichter naar het midden en als ze tege elkaar zitte moet ge afdraaien :)

Fonskuh
23 januari 2008, 11:31
Ben het spel net gaan halen en als ik het speel loopt mijn 360 vast na ongeveer 5min spelen, ik kan zelf geen race uitrijden. Zijn er nog mensen met dit probleem? Of een idee wat ik eraan kan doen?
Ik krijg zo rode lijnen op mijn scherm..

Thnx

megamold
23 januari 2008, 11:48
Ben het spel net gaan halen en als ik het speel loopt mijn 360 vast na ongeveer 5min spelen, ik kan zelf geen race uitrijden. Zijn er nog mensen met dit probleem? Of een idee wat ik eraan kan doen?
Ik krijg zo rode lijnen op mijn scherm..

Thnx

check u kabels is , check is voor stof op u 360, controleer de dvd eens.

dit gaat niet aan het spel liggen maar aan de console, dus ofwel moet ge erges iets proper maken ofwel is u 360 een langzame dood aan het sterven

als de cd vol met krassen ofzo staat, gewoon teruggaan naar de winkel.

valdemaniak
23 januari 2008, 11:55
kmoet wel zegge, het knipperlicht op de auto vind ik ni echt handig om op te kijke voor de afslag te vinden , ik kijk liever naar de straatnamen
int midde vanbove staat de naam van de straat waar ge op zit en als ge bv na links moet gaa er linksbove op u scherm een straatnaam beginne flikkeren, deze naam gaat dichter en dichter naar het midden en als ze tege elkaar zitte moet ge afdraaien :)

cheerz! ja eigenlijk kijk ik niet naar het knipperlicht, maar luister ik naar het geluid ervan - komt legio met de kant waarnaar je moet uit linker of rechterspeaker

oh ja, één zwaar nadeel vind ik het gebrek aan splitscreen multiplayer:sad:
online is natuurlijk dubbel zo graaf als meeste spellen, maar toch

megamold
23 januari 2008, 12:33
tja offline multiplayer heeft afgedaan, ik persoonlijk heb het nooit gebruikt.

ik deel mijn scherm met niemand zeg ik u ! :D

vidiot
23 januari 2008, 13:00
Ben hem ook net gaan halen, we zullen er eens 'invliegen' :p.

The Moff
23 januari 2008, 19:19
klinkt mooi allemaal, kzal der mij zaterdag ook eens achtergaan.

I~MushrooM
24 januari 2008, 04:38
Ja goed spel wel, veel te doen, on en offline. Alleen spijtig daje races etc ni kan herstarten. Int begin boeit da ni zo miss omdat er toch zoveel te doen is; maar naarmate je alles bijna gedaan hebt,..

RaZoR be
24 januari 2008, 09:17
cheerz! ja eigenlijk kijk ik niet naar het knipperlicht, maar luister ik naar het geluid ervan - komt legio met de kant waarnaar je moet uit linker of rechterspeaker

oh ja, één zwaar nadeel vind ik het gebrek aan splitscreen multiplayer:sad:
online is natuurlijk dubbel zo graaf als meeste spellen, maar toch

alweer al een spel zonder offline multiplayer :(. dat is blijkbaar de trend tegenwoordig?
op ps3 is er ook al geen race game met offline splitscreen :s

valdemaniak
24 januari 2008, 11:11
inderdaad.. en hoe cool was t geweest om samen op dezelfde zetel paradise city onveilig te maken...

IIcon
24 januari 2008, 18:57
Kan je dan de events doen mss met 2?

ngL-
24 januari 2008, 21:52
raar hoe meningen kunnen verschillen. Ik vond Burnout Revenge stukken beter dan deze. Daarstraks nog even de demo opgestart voor een 2nd run maar sjeezes jonges... der is toch echt nie veel te doen in die stad? Of ligt da gewoon aan de beperkte bewegingsvrijheid van dien demo? Ook die challenges waren mij nie helemaal duidelijk..... :p Burnout Revenge ftw :(

phixiuZ
24 januari 2008, 22:24
Het ligt aan de demo hoor. Heb net de Burnout Paradise video review gezien op Gamespot en daarin wordt heel duidelijk gezegd dat demo niet echt een goede representatie is van wat de full game biedt. Full game is veel opener, veel meer vrijheid en mogelijkheden, 't is ook een demo voor iets eh..

syndrom
25 januari 2008, 00:45
Hoeveel kost het spel zo?

megamold
25 januari 2008, 08:20
raar hoe meningen kunnen verschillen. Ik vond Burnout Revenge stukken beter dan deze. Daarstraks nog even de demo opgestart voor een 2nd run maar sjeezes jonges... der is toch echt nie veel te doen in die stad? Of ligt da gewoon aan de beperkte bewegingsvrijheid van dien demo? Ook die challenges waren mij nie helemaal duidelijk..... :p Burnout Revenge ftw :(

kijk eens naar de map, op ELK kruispunt wat je ziet is er een race, marked man,burning lap , road rage , stunt run te doen
dus der is meeeeeer als genoeg om te doen zuh :p

valdemaniak
25 januari 2008, 09:05
een vraagske: ik heb gisteren ff freeburn online gedaan met ne kameraad en dan konden we tegen elkaar racen. Ik kon echter geen ander event type opstarten precies? Ik vermoed omdat we maar met twee waren?

Iemand een idee of je marked man of zoiets kan doen als je met meerdere bent??

Darius Craven
26 januari 2008, 03:50
In het begin vond ik het wel wat wennen die open stad, maar nu krijg ik meer en meer het gevoel dat dit een logische volgende stap was voor Burnout... Alleen volgende keer nog wat uitgebreider qua locaties misschien, keuze tussen 2 of 3 steden ( mis het Oosterse, of het sneeuwlandschap... Of eventueel een Las Vegas achtige setting )

The Moff
27 januari 2008, 15:54
weet er iemand hoe je die sponsor codes krijgt?

En hoe je een time attack doet op een bapaalde straat? ik krijg steeds de showtime.

L0k1-
27 januari 2008, 16:35
In het begin vond ik het wel wat wennen die open stad, maar nu krijg ik meer en meer het gevoel dat dit een logische volgende stap was voor Burnout... Alleen volgende keer nog wat uitgebreider qua locaties misschien, keuze tussen 2 of 3 steden ( mis het Oosterse, of het sneeuwlandschap... Of eventueel een Las Vegas achtige setting )

zou inderdaad nice zijn, volgende week ga ik ook burnout paradise hebben. gametrailers review was wel tof om te zien :)

Mike Ty$on
27 januari 2008, 16:58
En hoe je een time attack doet op een bapaalde straat? ik krijg steeds de showtime.

bedoel je de burnout route?

dan heb je juist die specifieke wagen anders kun je daar niet racen

Tritser
27 januari 2008, 23:57
ingame, pijltje naar rechts (d-pad) daar kan je uw challenge kiezen, time attack of showtime....

The Moff
28 januari 2008, 19:53
ingame, pijltje naar rechts (d-pad) daar kan je uw challenge kiezen, time attack of showtime....

Ik vind de game online wel wat raar aanvoelen in de zin van, als je iemand van de baan wil rammen je 95% van de keren zelf het decor inbeland.

microlink
28 januari 2008, 21:30
Is idd wel wat raar aanvoelen in het begin... Maar tzal wel wennen natuurlijk. Tenige dat ik toch erg mis is het herstarten van een race. Voor de rest zeker geslaagd.

Darius Craven
28 januari 2008, 23:44
Na een 10-tal uurtjes kan ik concluderen dat deze game echt een topgame is, 8/10 voor mij, was 9/10 geweest als er weer bij zat en iets meer variatie qua landschap... En 9.5/10 als er nog meer van alles in zat :)

Ik kan gewoon uren lang naar crashes kijken, heerlijk gewoon. Wederom een toptitel!

ballou007
29 januari 2008, 00:03
Even een vraagje, had NFS Pro Street maar bij niet zo fan van het hele tuning en drifting gedoe en meer van de pure klassieke racing, doe ik dan goed om Burnout Paradise te kopen?

megamold
29 januari 2008, 00:08
Even een vraagje, had NFS Pro Street maar bij niet zo fan van het hele tuning en drifting gedoe en meer van de pure klassieke racing, doe ik dan goed om Burnout Paradise te kopen?

als je een realistische racer wilt ni, ma als ge gewoon fun wilt hebbe dan is het een dikke aanrader :)

The Moff
29 januari 2008, 19:54
de replay value is toch niet zo groot hoor. Je kunt het vergelijken met andere burnout games, als je de andere delen nog lang bleef spelen, dan is dat met deze ook het geval, anders ben je er snel op uitgekeken.

I~MushrooM
30 januari 2008, 06:11
Enige tips voor de show stunts voor het elite rijbewijs? Vind die nogal moeilijk

W3sl3y
31 januari 2008, 16:17
:lol: da gillette fusion power buske dat er rond rijdt

megamold
31 januari 2008, 16:28
net een artikel gelezen

burnout: paradise xbox live requires harddrive (http://n4g.com/industrynews/News-105694.aspx)

persoonlijks niks van gemerkt, aangezien ik een hdd heb

tis een mes wat langs 2 kante snijd natuurlijk, dit wil zeggen da games beter gaan kunnen worden omda er niet langer rekening moet gehouden worden met het feit dat sommige mensen geen hdd hebben.

maar natuurlijk zet je dan de mensen zonder hdd in de kou.
mja een 360 kopen zonder hdd is maar redelijk dwaas vind ik

any thoughts?

I~MushrooM
31 januari 2008, 16:51
Nog 50 events winnen en heb men elite rijbewijs. Heb nu al redelijk wa vette slees. Swel poepsimpel ivg met revenge

KenSpectre
31 januari 2008, 17:53
net een artikel gelezen

burnout: paradise xbox live requires harddrive (http://n4g.com/industrynews/News-105694.aspx)

persoonlijks niks van gemerkt, aangezien ik een hdd heb

tis een mes wat langs 2 kante snijd natuurlijk, dit wil zeggen da games beter gaan kunnen worden omda er niet langer rekening moet gehouden worden met het feit dat sommige mensen geen hdd hebben.

maar natuurlijk zet je dan de mensen zonder hdd in de kou.
mja een 360 kopen zonder hdd is maar redelijk dwaas vind ik

any thoughts?

Wel zoals in de tekst staat: staat duidelijk op het dooske he :)

kiewitcity
31 januari 2008, 18:20
Wel zoals in de tekst staat: staat duidelijk op het dooske he :)

dan krijgen ze eindelijk verstand van geen rekening meer te houden met die memory kaarten staat de ontwikkeling voor e groot stuk in de weg...

pech gehad zou ik zo zeggen .... moet m dringend gaan halen ..morgen waarschijnlijk x box verkocht en dan is het tijd voor burnout en sof payback...

TeKnO
31 januari 2008, 18:25
dan krijgen ze eindelijk verstand van geen rekening meer te houden met die memory kaarten staat de ontwikkeling voor e groot stuk in de weg...

pech gehad zou ik zo zeggen .... moet m dringend gaan halen ..morgen waarschijnlijk x box verkocht en dan is het tijd voor burnout en sof payback...

Bespaar u de moeite en blijft van sof payback af, da's letterlijk en figuurlijk een schijtspel ;)

Btw iemand wat tips voor die stuntruns?
Hoe haalde het best in zo'n korte tijd uw score?

I~MushrooM
31 januari 2008, 18:49
Ge kunt de hele stad doorgaan in stuntruns, gewoon eens op boost drukken om de 4 sec, driften om boost te behouden, ni al te snel rijden zoda je ni crasht en voor de makkelijke billboards, jums gaan. Miss best da je de map wa kent om er naartoe te gaan. Vrij makkelijk eens je het door hebt. Bij de laatste moet je 500k halen op 45sec. Maar tijd is ni belangrijk, je kan blijven doorgaan als de tijd stops, just keep the show running

TeKnO
31 januari 2008, 20:18
Merci voor de tips, eens uitproberen.

kiewitcity
1 februari 2008, 17:53
in de power unlimited zeggen ze dat je de career kan uitspelen in ongeveer 15 uur ...iemand een idee of dit zo is ..en hebt ge dan ook al u offline achievements behaald ??

mezelf kennende gaat dat bij mij weeral is 3 keer zo lang duren , revenge ook nooit kunnen uitspelen ..reden ben zeker 4 soms zelfs 10 sec sneller en toch blijft da ding zeggen beoordeling niet verbeterd ...

is dit bij paradise ook het geval dat ge beoordeeld word op u races of moet ge ze gewoon winnen....

Darius Craven
1 februari 2008, 18:49
Ik zit nu aan 9u en ik denk dat ik nog lang nie op de helft zit...

I~MushrooM
2 februari 2008, 17:33
Burnout elite hier. Kan nu golden skins zetten op bepaalde wagens. Bling Bling

devil
2 februari 2008, 22:48
hoe kan je eigenlijk zien welke events je al gedaan hebt ?
wand het gebeurt dat ik soms ene pak die ik al gedaan heb.

The Moff
3 februari 2008, 20:47
hoe kan je eigenlijk zien welke events je al gedaan hebt ?
wand het gebeurt dat ik soms ene pak die ik al gedaan heb.
er komt een vinkje op je map bij het event.

Mike Ty$on
4 februari 2008, 12:49
zijn er veel online achievements?

ik heb het de laatste week niet meer aangeraakt :$

NeoCracer
4 februari 2008, 13:36
Is dit spel echt een aanrader...Ik heb nog nooit een Burnout gespeeld, alleen maar op mijn PSP...

Ik heb de demo gespeeld, en ik vond de Multiplayer echt wel tof...Maar soms echt ééndradig, veranderd dit in het echte spel? Kan je meer doen dan alleen maar rondrijden in de ganse stad en elkaar van de baan rijden? Of kan je ook op een bepaald parcours iemand van de baan rijden?

TeKnO
4 februari 2008, 14:16
Is dit spel echt een aanrader...Ik heb nog nooit een Burnout gespeeld, alleen maar op mijn PSP...

Ik heb de demo gespeeld, en ik vond de Multiplayer echt wel tof...Maar soms echt ééndradig, veranderd dit in het echte spel? Kan je meer doen dan alleen maar rondrijden in de ganse stad en elkaar van de baan rijden? Of kan je ook op een bepaald parcours iemand van de baan rijden?

Als ge twijfelt huur het dan eens.
Online zijn er ook challenges, waaronder stunts, drifting, team challenges en dergelijke.
Je kan ook zelf je races maken aan de hand van checkpoints.

Fir3wulf
7 februari 2008, 20:45
nice spel :)

vidiot
8 februari 2008, 15:11
Voor complete lijsten van garages, superjumps, races, cars, ...

http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/article/847/847935/snakeeysfriex_rightdevil77_burnout_paradise_2008ja n30.jpg
http://faqs.ign.com/articles/849/849758p1.html
http://search.ign.com/articles?genNav=true&typeName=31&query=burnout&objtName=article

L0k1-
8 februari 2008, 21:15
wat ik zo prachtig vind aan dit spel is de multiplayer, simpel en gebruiksvriendelijk en vrij veel variatie in challenges.

daarnaast ook nog de races waar je complete vrijheid hebt om van punt A naar punt B te rijden :)

I~MushrooM
9 februari 2008, 02:14
ik kom altijd wel dezelde challenges tegen :) zijn elke keer een clone, die van met 2 tem 8

Mike Ty$on
11 februari 2008, 22:05
voor de gasten die het moeilijk hebben voor die 20 Xboost chain en de millionaire club achievement :p
check spoiler

check dit youtube filmpje, heel makkelijk http://www.youtube.com/watch?v=kscqCAFvGqw :cool:

Fir3wulf
12 februari 2008, 04:50
ik rij veel verkeerd tijdens een race:p

kiewitcity
12 februari 2008, 18:08
en ik zit hier al bijna 1,5 week te wachten op burnout en sof .............. die nog moeten aankomen...miljaar nog niet...

LifeAspect
12 februari 2008, 18:09
burnout besteld bij eci... duurt toch al weekje... hopelijk heb ik het vrijdag <.<

I~MushrooM
13 februari 2008, 02:41
101% complete, platinium cars, jeej

apriliars50
13 februari 2008, 10:38
en ik zit hier al bijna 1,5 week te wachten op burnout en sof .............. die nog moeten aankomen...miljaar nog niet...

Laat even weten hoe sof3 meevalt he?

NeoCracer
18 februari 2008, 22:42
Amai, ik heb het vandaag gekocht, zo goed online.
Iedereen helpt u met die challenge als je hulp nodig hebt !

Ik zit meer online als offline...Mja :p
Als je me online ziet mag je me altijd een invite sturen (Gamertag: NeoCracer)

kiewitcity
23 februari 2008, 16:43
Laat even weten hoe sof3 meevalt he?

sof is op gebied vd single player ronduit belachelijk ... vb derde level ge moet een helikopter neerhalen... schiet erop eerste checkpoint gehaald , 2de keer tweede checkpoint ge zijt bijna dood ..herlaad laatste checkpoint en hup ge hoort die heli nie meer loopt wa rond en daar staat m tss huizen in met eene zwevend erin ..;mannen blijven komen .... hup nog ma is opnieuw proberen te laden , hup zelfde probleem ... dan maar heel de level herladen (gelukkig is het een korte level ) 1,5 u over gedaan eer ik er door was.....

soms staat ge op een rots te kijken .. niks aan de hand niemand te zien ge hoort niks ..hup ineens wit beeld en hup alweer dood...

van beeld vind ik het niet zo slecht .....

online speelt m wel redelijk goed ..als er niet te veel lag is tenminste...enkel ranked ..komt ge altijd als eerste in een lobby alle ik toch en dan moet ge wachten er komt wel redelijk rap 4 man in ...maar ze wachten nooit op meer volk ... ze starten de game dadelijk ...

al bij al valt het nog mee ..... had er eigenlijk veel meer van verwacht...

megamold
23 februari 2008, 18:31
sof is op gebied vd single player ronduit belachelijk ... vb derde level ge moet een helikopter neerhalen... schiet erop eerste checkpoint gehaald , 2de keer tweede checkpoint ge zijt bijna dood ..herlaad laatste checkpoint en hup ge hoort die heli nie meer loopt wa rond en daar staat m tss huizen in met eene zwevend erin ..;mannen blijven komen .... hup nog ma is opnieuw proberen te laden , hup zelfde probleem ... dan maar heel de level herladen (gelukkig is het een korte level ) 1,5 u over gedaan eer ik er door was.....

soms staat ge op een rots te kijken .. niks aan de hand niemand te zien ge hoort niks ..hup ineens wit beeld en hup alweer dood...

van beeld vind ik het niet zo slecht .....

online speelt m wel redelijk goed ..als er niet te veel lag is tenminste...enkel ranked ..komt ge altijd als eerste in een lobby alle ik toch en dan moet ge wachten er komt wel redelijk rap 4 man in ...maar ze wachten nooit op meer volk ... ze starten de game dadelijk ...

al bij al valt het nog mee ..... had er eigenlijk veel meer van verwacht...

sof staat ook ni echt bekend als een doordachte shooter eh
voor sof te spele is het gewoon verstand op nul en zoveel mogelijk knallen :D

kiewitcity
24 februari 2008, 15:21
sof staat ook ni echt bekend als een doordachte shooter eh
voor sof te spele is het gewoon verstand op nul en zoveel mogelijk knallen :D

weet het ; maar deze keer zit de hele game vol met bugs en zever....

Piejie
25 februari 2008, 16:00
Kan je met de demo online?

megamold
25 februari 2008, 16:25
weet het ; maar deze keer zit de hele game vol met bugs en zever....

kameraad van mij heeft het ook en hij heeft mij nog niks gezegd van bugs ofzo
mja mss is ergens huren ofzo :)

Fir3wulf
25 februari 2008, 16:50
ist nie simpeler van een sof-thread te starte? :)

Fir3wulf
29 februari 2008, 18:22
Anyhow, vandaag de 20x burnout achievement en de 1.000 000 points at a stunt run behaald :)

me so happy

Mr. Orange
29 februari 2008, 21:23
Kan je met de demo online?
Ja hoor.

megamold
29 februari 2008, 21:44
Ja hoor.

correctie , je kon met de demo online. maar met de volledige release hebbe ze de demoservers platgelegd.

Mr. Orange
29 februari 2008, 21:51
Euh, ik heb deze week nog met de demo online gespeeld.

megamold
29 februari 2008, 22:10
Euh, ik heb deze week nog met de demo online gespeeld.

en ik heb op meerdere sites officiele meldingen gelezen dat ze de demoservers ginge platleggen

mja als ge et nog hebt kunne spele dan zal nog nog wel werken zeker

Mr. Orange
29 februari 2008, 22:26
dat ze de demoservers ginge platleggen
Dus ze liggen nog niet plat ;) Nee serieus, ik heb geen problemen ondervonden. Morgen eens testen of het nog altijd kan.

megamold
14 maart 2008, 15:17
http://n4g.com/News-122508.aspx

all dlc islands FREE !

kiewitcity
16 maart 2008, 15:58
das nog is goed nieuws ..... heb de game hier al 3 weken liggen nog steeds nie aan begonnen , is werk van maken.

kiewitcity
10 april 2008, 18:25
jongens toch verkeerd rijden dat ik doe ..wel nog maar e klein uurke gespeeld . zal wel beteren zeker ..is serieus wennen ... effe boven gehaald om de youtube filmpjes ...en dit lukt niet die zogezegde glitch , misch verkeerde tankstation genomen .

Sprant!x
11 april 2008, 10:32
Vraagje voor mensen die ook Burnout 3 en Revenge hebben gespeeld:

Biedt het spel genoeg vernieuwing om ook zo een lange tijd op te zitten? :)
Want met deel 3 heb ik me echt kapotgeamuseerd, rond de 100u op het singleplayergedeelte (had geen internet op me PS2), maar met Revenge heb ik me echt niet geamuseerd, na een goeie 10u lag het al langs de kant.

Razzia
11 april 2008, 16:10
Ik vind het feit da ge telkens moet pauzeren om op u map te kijken om te zien welke weg ge best pakt gewoon kut. Moet eerlijk zeggen dat ik er reteweinig op gespeeld heb. Burnout 3 heb ik me op kapot geamuseerd, maar denk toch dat ik Paradise ga verkopen. Het ligt hier toch niets te doen.

megamold
11 april 2008, 16:21
ik heb da toch nooit moete doen zuh, meestal pauzeer ik int begin check ik mijn route ongeveer en dan race ik gewoon tot waar ik meot zijn.

imho werkt het ook goed als ge u geluid goed luid zet zodat ge u pinkers hoort

rafvg
11 april 2008, 17:43
Inderdaad geluid goed hard zetten en op het geluid afgaan. Maar soms schieten ze toch wel te laat in actie die richtingaanwijzers en ben je al voorbij de straat waar je in moest...

Iemand van jullie al het elite rijbewijs gehaald?

kiewitcity
11 april 2008, 18:25
Vraagje voor mensen die ook Burnout 3 en Revenge hebben gespeeld:

Biedt het spel genoeg vernieuwing om ook zo een lange tijd op te zitten? :)
Want met deel 3 heb ik me echt kapotgeamuseerd, rond de 100u op het singleplayergedeelte (had geen internet op me PS2), maar met Revenge heb ik me echt niet geamuseerd, na een goeie 10u lag het al langs de kant.

burnout takedown was gewoon de beste v allemaal .
revenge veel te veel laden ,en e achterlijk beoordelings systeem ..zo krijg ik men tijdritten niet behaald , terwijl ik dik 10 sec onder de tijd zit ..iedere keer beoordeling niet verbeterd.

paradise vind de muziek wel zeer goed , kunt ge de game niet in het nederlands zetten.... en inderdaad als uwe pinker aangaat is het volle trek handrem trekken en dan mist ge de bocht nog de helft vd tijd... vraag me alleen af wat dit op het laatste vd game gaat geven telkens terug om u auto te wisselen enzo ....
da ze ma ne update doen da ge op u map een race kunt selecteren en dan gewoon dadelijk start..zou veel simpeler en vele uren besparen denk ik ...
ma ja nu nog ma is racen....

Koonut
11 april 2008, 22:56
paradise valt heel goed mee, tis enkel nogal overweldigend in het begin omdat ze zo dom zijn geweest om geen retry optie er in te steken waardoor het leren van de stad niet echt zo snel gaat als het leren van een handvol tracks op een paar dagen..

tis vooral een enorm goede opzet om racegames online te krijgen en ik ben enorm benieuwd hoe het genre gaat evolueren want ondanks datk er in het begin niet echt meteen een fan van was ben ik nu ook wel volledig overtuigd in het sandbox model

hoop enkel dat ze de volgende game nog iets meer arcade maken en nog fellere stunt mogelijkheden geven(think Crackdown suv stylee ^^)

burnout 2 blijft hier nog altijd wel de favoriet van de serie

I~MushrooM
12 april 2008, 01:32
Zaten idd te weinig spectaculaire dingen in buiten wa vette jumps enzo

kiewitcity
12 april 2008, 16:53
dit is wel een game waar ik zonder na te denken een uur aan e stuk kan rondrijden zonder iets te bereiken alle gewoon op zoek gaan achter jumps of de wagens die ge moet rammen om ze te krijgen ..iets wat ik anders nooit gedaan heb .

niemand die weet of ge de game in nederlands kunt zetten ... heb al overal zitten zoeken ma niks gevonden ....

Fir3wulf
12 april 2008, 17:04
nope denk da nie.

wa ik ook leuk vind is al die gele gates zoeke. Soms tijdens ne race draai ik trug om die te pakke ak die nog nie heb :p

DreamTheater
16 april 2008, 00:16
Ik moet zeggen, ik vind het soms vreemd dat ik mij zo kan verliezen in Paradise City. Eens ge begint met de game zijt ge rap een uur of twee kwijt... Ge ziet altijd wel iets dat je kan proberen, nieuwe race of event uitproberen, wat hidden gates of billboards zoeken, of de road rules doen. Ja de game zit uitzonderlijk goed in mekaar, had het niet verwacht en die crashes blijven ongelooflijk, zelfs na dertig uur spelen. Heb ze allemaal gespeeld behalve Revenge, en deze is toch wel de spectaculairste, maar Burnout 2 was de leukste.

I~MushrooM
16 april 2008, 01:20
niemand die weet of ge de game in nederlands kunt zetten ... heb al overal zitten zoeken ma niks gevonden ....

Nee helaas, heb me bij revenge ziek gelachen met de vertaling. Zoals er is stront aan de knikker en van die dingen

megamold
16 april 2008, 08:31
om een of andere reden haat ik games spelen in het nederlands
alles klinkt gewoon zo impotent, onnozel , achterlijk

geef mij dan maar engels :)

I~MushrooM
16 april 2008, 12:30
ik ook maar revenge was echt lachen

kiewitcity
16 april 2008, 19:04
ik ook maar revenge was echt lachen

was ook goed in revenge...

kiewitcity
1 mei 2008, 16:49
alle elite behaald alle schowtimes bijna burning routes.... totaal van 550 g en al dik 45 u gespeeld ...
na elite laten ze de aftiteling zien ... en toch heb ik men achievement niet van alle events te verkennen ..vind t ma raar..
true elite nog is 109 events , amaai .......

op youtube staan alle superjumps per area uitgelegt , mis er nog een paar ....

blijven gaan..

Koonut
1 mei 2008, 17:35
ik heb ook alle events nogma juist gevonden, kunt normaal aantal ergens in u menu nakijken(zoals quasi alles)
tip: doe zo snel mogelijk alle burnout routes, zijn bijna altijd wel routes die u heel goed van pas gaan komen online

Carrotman
1 mei 2008, 17:47
Word Paradise nog veel online gespeeld? Heb het hier gekocht op ebay en ben wel benieuwd. Op Revenge zit nimeer volk

kiewitcity
2 mei 2008, 12:02
Word Paradise nog veel online gespeeld? Heb het hier gekocht op ebay en ben wel benieuwd. Op Revenge zit nimeer volk

normaal gezien wel .... ma gisteren kon ik ook maar twee lobbys vinden waar ze aan het racen waren en dat waren dan ook nog mannen v in de top 100..niks tegen kunnen beginnen , iedere keer dnf ..

iedereen zit ma gta te spelen , zal wel beteren na e tijdje ..

iemand een idee hoe ge juist die snapschots moet versturen ...
die v 50 verzamelen zijn de foto finisches denk ik ..zogezegde mugschots ..

zie nergens iets staan in lineup hoe ge iets kunt versturen ..of moeten ze dit via een update nog fiksen.

menelec .... sommige burnout routes zijn belachelijk makkelijk en andere vloek ik me op kapot , omdat er met die bepaalde wagen gewoon niet te rijden valt... soms komt ge bijna geen verkeer tegen en de andere keer rijden er ineens 2 bussen langs elkaar , gans de baan geblokkkerd ..probeer dan nog ma is op tijd te stoppen ..

al bij al vind ik het een vette game ..effe wennen in begin ma erna dikke fun.

kiewitcity
2 mei 2008, 12:17
Voor complete lijsten van garages, superjumps, races, cars, ...

http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/article/847/847935/snakeeysfriex_rightdevil77_burnout_paradise_2008ja n30.jpg
http://faqs.ign.com/articles/849/849758p1.html
http://search.ign.com/articles?genNav=true&typeName=31&query=burnout&objtName=article

dacht dat ik enkel de superjumps ging uitprinten ..miljaar 19 paginas .. en de inkt was weeral op... duur hobby ......

Carrotman
8 mei 2008, 22:47
Kheb Paradise vandaag gekocht en ik moet zeggen, het is effe wennen. Een ander Burnout genre en de nieuwe gametypes zijn ook wel effe wennen.

Tof spel desalniettemin :) Achievements blijkbaar wel makkelijk te halen. Ik speel 2uur en heb er al 9:)

Paar vraagjes:
- Hoe kan je zien of je een 'event' al hebt gecomplete? Staat daar dan zo een vinkje naast?
- Is er nog veel man online? (nog niet getest, zou eerst wat single player willen spelen zodat ik controls onder de knie krijg)
- Ik zit na 2 uur al aan 10%. Gaat precies snel.. Zijn er nog hardere, moeilijkere challenges?

Mike Ty$on
8 mei 2008, 23:41
er staat normaal een vinkje naast ja
maar als je voor een ander license gaat, verdwijnt dat natuurlijk wel :)

ivm met de leeftijdsduur van het spel
bij het laatste license moet je alle races completen, daar ben je zeker een tijd zoet mee
dan word het gewoon saai imo

DreamTheater
10 mei 2008, 01:46
- Ik zit na 2 uur al aan 10%. Gaat precies snel.. Zijn er nog hardere, moeilijkere challenges?

Ja, ge gaat u amuseren met de Stunt Runs en de langere Burning routes. In 't begin is het nog very easy, maar wacht tot ge elite license wilt halen... :angry: Dan mis ik toch de 'restart race' optie.

Carrotman
10 mei 2008, 20:46
er staat normaal een vinkje naast ja
maar als je voor een ander license gaat, verdwijnt dat natuurlijk wel :)

ivm met de leeftijdsduur van het spel
bij het laatste license moet je alle races completen, daar ben je zeker een tijd zoet mee
dan word het gewoon saai imo

'Ander' license? :p Als ik vb Race 1 heb gedaan en heb daarna een license behaald moet ik Race 1 dan nog eens doen ofzo?

kiewitcity
12 mei 2008, 19:12
'Ander' license? :p Als ik vb Race 1 heb gedaan en heb daarna een license behaald moet ik Race 1 dan nog eens doen ofzo?

volgens mij blijft alles hetzelfde , dus zult ge races spelen die ge nog al gedaan hebt ..enige verschil de tegenstanders zijn veel agressiever en er is meer verkeer op de baan....

Carrotman
12 mei 2008, 20:56
Ahzo.

Kheb het nu toch al een stuk of 10 uur gespeeld en kmoet zeggen, tis iets anders dan ik gewend ben van Burnout. Tof spel maar enige nadeel is dat het vaak wat ingewikkeld is om de juiste weg te volgen. Als ge 200km/u door de straten vlamt en ge moet plots naar rechts en dan crasht ge...

Over de online challenges: tof tof, in het begin gemakkelijk maar zitten ook wreed moeilijke tussen. Vooral die met 8 spelers, als er 7 spelers die challenge al gecomplete hebben, en dat de 8ste dan opeens leaved... Moet ge terug die challenge doen :s

Is het aangeraden om eerst de singleplayer te spelen? Ik heb misschien 20 autos unlocked ofzo en ik zie iedereen in zo F1/sportwagens rijden terwijl ik nog in mijn C en B-license autokes rijd...

kiewitcity
13 mei 2008, 17:18
tja heb het zogezegd uitgespeeld en heb er dik 40 u over gedaan en heb nog maar 580/1000 om elite te worden moet ge nog eens 110 races doen en de stuntrun staat dan op 250000 punten en da lukt me niet goed.....
denk da ge al u burning routes of de game helemaal uitspelen eer ge die f1 wagen krijgt...

I~MushrooM
13 mei 2008, 18:18
Combo aanhouden, zachtjes driften, om zo ergens tot een open plek te raken om dan de donutdrift te blijven doen

Koonut
13 mei 2008, 22:17
donutdrift = laaaaaaaaaaaaaaaaaame
ga gewoon wa stunten in de canyons en voor ge het weet haalt ge u eerste millioen binnen
en tis idd aangeraden om de "campaign" eerst uit te spelen, met bijna elke stunt run, burning route etc leert ge de stad beter kennen en zult ge online een betere kans maken
denk er zelfs nog niet eens aan om online te beginnen zonder op zijn minst u A license te hebben want de kans dat je ook iet wint is enorm klein

Carrotman
13 mei 2008, 22:22
Kheb toch al ongeveer 20 keer online een race gedaan en 10 keer gewonnen ofzo. Twaren misschien juist noobkes :p
Met stuntrun heb ik al in de 400,000 (veel geluk), grappig als je weet dat ik bij sommige stuns met moeite 30,000 kan halen :D

I~MushrooM
13 mei 2008, 23:26
lame of ni, sommige zijn moeilijk. En als ge er ni al te veel tijd in wilt steken komt da van pas

Mike Ty$on
14 mei 2008, 13:56
²that carrotman
100.000 halen was voor mij al een zware opgave :D

kiewitcity
15 mei 2008, 18:09
²that carrotman
100.000 halen was voor mij al een zware opgave :D

inderdaad .... heb wel een v 1280000 gehaald ..ma dat was bij die lekkere glitch aan het tankstation..... anders nooit v ze leven dat achievement gehaald ...

kloterij bij deze games is ze gaan automatisch op pauze maar de tijd blijft door lopen ..
bij gta 4 juist dezelfde zever .. sta veel te dikwijls buiten te paffen .. zit op 32 % en aan 25 u dus niks te achievement van binnen de 30 u ...ma ja..

Carrotman
18 mei 2008, 22:08
Vraagje over paar achievements:
Hoe stuurt je camera shots?
Wat is de "Paid and Displayed" achievement?

Is er trouwens al sprake van een nieuwe Burnout? :p

I~MushrooM
19 mei 2008, 02:56
x360a.org

Carrotman
19 mei 2008, 17:41
Daar staat "Visit www.burnout.ea.com to find out more" maar ik vind er niks van terug.

kiewitcity
19 mei 2008, 19:15
Daar staat "Visit www.burnout.ea.com to find out more" maar ik vind er niks van terug.

heb wel online een paar mugschots ontvangen van winnaars of verliezers ...maar vind ook nergens niks van verz .......

maar in het begin hebt ge een optie om ze af of op te zetten voor iedereen ,friends .... heeft iets te maken met die webcam.... u eigen foto of u gamerprofiel v live ..

vraag me dit ook al lang af.

paid and displayed heb dit achievement gehaald ... denk alle tankstations en dergelijke en de parking garages allemaal hebben gevonden .....

kiewitcity
19 mei 2008, 19:25
geraak enkel bij de mugschots v ps3....

als ge u gamertag v live ingeeft en enter klikt gebeurd er niks ...

druk op nederland en ga redelijk naar onder daar ziet ge mugschots enzo staan ...maar krijg het niet aan de praat ivm xbox 360.... dikke bucht site.

Carrotman
27 mei 2008, 20:48
Hoe begin ik aan Time Road Rule? Ik heb the Showtime Road Rule (momenteel 15 ofzo) ontdekt maar ik weet niet hoe ik een Time Road Rule kan doen...

kiewitcity
29 mei 2008, 18:01
gewoon met da vierkants toets .... groen is de ofline tijd ..zilver als ge schowtime hebt en goud als ge time en schowtime hebt ...

time road rule opzetten ... en dan tot het einde v die bepaalde straat rijden ..en de tijd begint automatisch te lopen .... soms wel niet makkelijk ...

super_veloce
25 juli 2008, 09:28
als er iemand wat challenges wil doen, voeg mij toe:
plastic bottle

valdemaniak
6 augustus 2008, 15:36
met die cagney update nog eens wat gespeeld, blijft leuk spel

maar ik moet dus nog 1 billboard, 1 gate en 2 jumps doen, en ik vind ze niet (in mijn menu kan ik bv zien in welk gedeelte ik nog wat moet doen, maar meer uitleg is daar niet)

is er ergens een website waar al die dingen te vinden zijn?

EDIT: hier dus http://www.senocular.com/burnout/
maar amai da's uitpluiswerk als ge al 399 van de 400 hebt :/

super_veloce
6 augustus 2008, 15:52
ondertussen al 2 world records van de timed challenges:)

de update wordt beter met de minuut, alleen de 2 nieuwe auto's zonder boost vind ik minder

L0k1-
6 augustus 2008, 17:01
donutdrift = laaaaaaaaaaaaaaaaaame
ga gewoon wa stunten in de canyons en voor ge het weet haalt ge u eerste millioen binnen
en tis idd aangeraden om de "campaign" eerst uit te spelen, met bijna elke stunt run, burning route etc leert ge de stad beter kennen en zult ge online een betere kans maken
denk er zelfs nog niet eens aan om online te beginnen zonder op zijn minst u A license te hebben want de kans dat je ook iet wint is enorm klein

die achievements voor die scores vond ik nog simpel, had meer problemen met 100% powerparking of hoe dat ook noemde :unsure:

L0k1-
6 augustus 2008, 17:03
met die cagney update nog eens wat gespeeld, blijft leuk spel

maar ik moet dus nog 1 billboard, 1 gate en 2 jumps doen, en ik vind ze niet (in mijn menu kan ik bv zien in welk gedeelte ik nog wat moet doen, maar meer uitleg is daar niet)

is er ergens een website waar al die dingen te vinden zijn?

EDIT: hier dus http://www.senocular.com/burnout/
maar amai da's uitpluiswerk als ge al 399 van de 400 hebt :/

heb ergens een afbeelding van de kaart gedownload en stonden alle billboards, fences en superjumps op. Heb gewoon die foto in photoshop geopend en telkens ik het had aangevinkt op de kaart? Nu je kunt toch al een goed deel laten vallen, sinds je er nog maar een paar moet doen :)

oops dubbelpost :)

frero
6 augustus 2008, 17:13
Paid en displayed= alle parkeergarages in de stad vinden, smash de gates bij de ingang om ze te "ontdekken"

camera shots zijn foto's van jezelf die, als je een xbox live vision cam hebt worden genomen als:
-je een roadrule van ene van je vrienden breekt
- iemand een takedown op jou haalt
-je eerstes finisht

Ik heb ondertussen alle offline achievements al en de bulk van de online (including party animal!)

En manne, voor stunt runs gewoon is rond de quarry kijken. Daar haal ik gemakkelijk 2 miljoen

Airdip
8 augustus 2008, 16:23
hey iedereen ik heb deze middag burnout paradise gekocht, updates geinstalleerd enz, maa nu is mijn vraag naar jullie toe: hebben jullie ook zoveel last (gehad) met de weg te vinden bij races, want imo is die minimap veel te klein :s :p

frero
8 augustus 2008, 16:31
Ik raad je aan eerst even te free roamen en leren bochten te nemen enzo. Heb ik ook gedaan en ik had in een mum van tijd genoeg aan de flikkerende straatnamen om races te winnen.

kiewitcity
8 augustus 2008, 18:43
inderdaad flikkerende straat namen en op de pinkers v uwe auto letten alhoewel die soms juist op het laatste nipperke beginnen te flikkeren...

hangt ook wel veel af met wat voor auto ge aan het racen zijt bij sommige valt er niet te rijden vooral bij de burning routes erger ik me daar soms kapot aan...

frero
8 augustus 2008, 19:20
Bwaa, wanneer ge die laatste auto's vrijspeelt rijdne die echt wel machtig.

Vooral die monstertruck (of de 4x4) is een relief, gewoon overal overheen rijden en bijna nooit meer wrecked :p

super_veloce
8 augustus 2008, 22:33
oefening baart kunst, na een tijdje ken je de weg van buiten, de races zijn eigenlijk makkelijk te winnen

de richtingaanwijzers werken idd soms te laat, maar dat neem je met plezier erbij

de hummer vindt ik wel geen leuke auto, veel te traag naar mijn mening en geen boost, dan verkies ik toch die andere nieuwe auto

NeoCracer
8 augustus 2008, 23:50
Sinds een paar dagen terug beginnen te spelen...
Het is moeilijk om een goede server te vinden, weinig volk speelt het precies nog.

Ik zou graag eens op een server zitten waar ze marked man of van die andere gamemodes spelen.
Waar ik in terecht kom spelen ze enkel race, waarbij ik dan steeds verlies omdat ze F1 wagen hebben :p

Ik heb dit spel sinds de release dacht ik, maar ik heb er veel te weinig op gespeeld. (lees bijna niets)

super_veloce
9 augustus 2008, 09:22
Sinds een paar dagen terug beginnen te spelen...
Het is moeilijk om een goede server te vinden, weinig volk speelt het precies nog.

Ik zou graag eens op een server zitten waar ze marked man of van die andere gamemodes spelen.
Waar ik in terecht kom spelen ze enkel race, waarbij ik dan steeds verlies omdat ze F1 wagen hebben :p

Ik heb dit spel sinds de release dacht ik, maar ik heb er veel te weinig op gespeeld. (lees bijna niets)

je moet idd wel een beetje geluk hebben om een goede server te vinden, het gebeurt soms dat ik gekickt wordt zonder reden maar als je perse eens marked man wil spelen, vragen aan de host, meestal doen ze het dan wel

gisteren met kn magnus alle timed 2player challenges completed

kiewitcity
9 augustus 2008, 15:50
kicken is wel fel bij de burnout games ..... bij revenge gooiden ze me op 3 vd 5 servers eruit ... vuile vriendjes politiek in dees game.....

Airdip
10 augustus 2008, 13:51
ik heb nog niet online gespeeld tbh :p ik heb me gefocust op offline :p
ik heb net A class gehaald, dus misschien vanavond eens online proberen ;)
is er al een releasedate van die davis-patch bekend??

frero
10 augustus 2008, 14:45
Davis zal August 2008 zijn, maar het kan zijn dat de xbox360 versie een kleine vertraging oploopt door het extra werk dat ze moesten verrichten op Cagney. Er is eigenlijk ook nog niet veel gezegd over de kosten. Maar ik verwacht dat deze gratis is en het nieuwe eiland betalend wordt.

kiewitcity
11 augustus 2008, 19:08
Davis zal August 2008 zijn, maar het kan zijn dat de xbox360 versie een kleine vertraging oploopt door het extra werk dat ze moesten verrichten op Cagney. Er is eigenlijk ook nog niet veel gezegd over de kosten. Maar ik verwacht dat deze gratis is en het nieuwe eiland betalend wordt.

ze hebben toen gezegt dat ze de game gratis zouden blijven ondersteunen...

hopelijk houden ze hun hieraan ..is het enige wat me echt aanstond v ea...

Airdip
13 augustus 2008, 08:04
zojuist burnout nog eens opgestart, en bij het 'nieuws' stond nog maar eens hoe hard ze bezig zijn met werken aan Davis om de patch online te kunnen zetten.

[subtiele hint dat er een uitstel volgt?] of ben ik te negatief aan het denken? :p

valdemaniak
14 augustus 2008, 14:26
en de volgende grote update gaat ook gratis zijn! (laatste paragraaf in onderstaande link)
dat noemt men support zie

http://ps3.ign.com/articles/898/898555p1.html

NeoCracer
14 augustus 2008, 15:23
Gisteren mijn eerste 2 online races gewonnen !

Dit kan misschien zielig klinken :p...
Maar ik heb dit spel echt nog niet veel gespeeld. Ik zit net aan mijn B license in de SP.

Ik heb dit spel sinds kort na de release, maar eigenlijk heb ik dit veel te veel links laten liggen. Allemaal de schuld van CoD4 en daarna GTA IV dat uitkwam :p
Maar nu speel ik het terug graag !

*edit*
En inderdaad, soms is het echt moeilijk om je weg te vinden... Ik vind het spijtig dat ze er geen GPS hebben ingestoken. Of toch tenminste een map en je rijrichting, dat zu het ook al makkelijker maken.

Airdip
14 augustus 2008, 18:20
Navigatie zou een nuttige feature zijn voor een volgende update, maar ik vrees ervoor tbh :(
Die bikes zien er wel vetjes uit, voor zover ik al gezien heb. Alleen heb ik mijn twijfels of bikes wel opkunnen tegen auto's :s En of ze takedowns kunnen doen :p

super_veloce
14 augustus 2008, 18:33
Navigatie zou een nuttige feature zijn voor een volgende update, maar ik vrees ervoor tbh :(
Die bikes zien er wel vetjes uit, voor zover ik al gezien heb. Alleen heb ik mijn twijfels of bikes wel opkunnen tegen auto's :s En of ze takedowns kunnen doen :p

het is dus al bekend dat je niet met bikes en cars op hetzelfde moment zal kunnen rijden, de host kiest of er met bikes of met cars gereden wordt

Airdip
14 september 2008, 21:53
Bikes pack komt uit deze week, na lang wachten mogen we eindelijk op die felbegeerde motors kruipen !! =D

robke80
18 september 2008, 19:13
Allright, Bikerpack is er!
Ik heb me er al heel vet me geamuseerd de laatste uurtjes.
Maar wat ik me afvroeg was, ik heb nu al een paar nieuwe achievements unlocked, maar ik zou toch graag eens een overzicht hebben over die nieuwe achievements. Weet iemand waar ik die kan vinden?

Carrotman
18 september 2008, 20:06
Er zijn geen nieuwe achievements

frero
18 september 2008, 21:02
er zijn wel challenges bijgekomen, ergens in een menu op X drukken zou de lijst moeten opbrengen. Maar het izjn geen achievements hoor

Darius Craven
18 september 2008, 23:02
De bikes zijn een leuke extra, maar toch voelen ze niet als volwaardige extra aan. Maar wel pure fun, en chapeau dat ze hun fanbase zo onderhouden.

robke80
19 september 2008, 12:17
Er zijn geen nieuwe achievements

Toch wel hoor, doe maar eens een wheelie, of een hele lange wheelie, je zal er dan 2 achievements voor krijgen. Ik heb er nu al 6 van de 20 verzameld, maar allemaal toevallig hoor.

super_veloce
19 september 2008, 15:47
nog 10 challenges en ik heb de bike update uitgespeeld, de sfeer snachts is fantastisch

kiewitcity
19 september 2008, 19:39
Toch wel hoor, doe maar eens een wheelie, of een hele lange wheelie, je zal er dan 2 achievements voor krijgen. Ik heb er nu al 6 van de 20 verzameld, maar allemaal toevallig hoor.

hey normaal moet ge die achievements toch in u daschbord kunnen zien ...
is vor 250g normaal gezien ...... ma bij pgr 4 heb ik die gratis map ook afgehaald en zie die achievements ook nergens ..iemand een idee moet ge ergens iets speciaal doen ofzo... sewes de bikes is afhalen .. eind dees maand normaal een extra eiland .. t is de moeite deze keer ...

super_veloce
19 september 2008, 19:54
hey normaal moet ge die achievements toch in u daschbord kunnen zien ...
is vor 250g normaal gezien ...... ma bij pgr 4 heb ik die gratis map ook afgehaald en zie die achievements ook nergens ..iemand een idee moet ge ergens iets speciaal doen ofzo... sewes de bikes is afhalen .. eind dees maand normaal een extra eiland .. t is de moeite deze keer ...

er zijn geen achievements bij de bike update,er zijn alleen rewards, lijkt op achievements maar je krijgt er geen punten voor

frero
19 september 2008, 20:15
rewards/challenges, inderdaad. Iets in het spel zelf dat een icoontje geeft dat verdacht veel op het achievement icoon lijkt als je de challenge haalt.

kiewitcity
20 september 2008, 12:59
azo spijtig geen achievements extra .....wou het gisteren afhalen maar het bleef maar duren .. toen maar online grid beginnen te spelen..

robke80
20 september 2008, 19:30
heel spijtig, en dan nog die rewards, er zijn er 20 in totaal en je moet ze allemaal "toevallig" unlocken ofzo? dat vind ik maar stom, dan kun je evengoed geen rewards bijsteken hé.

super_veloce
20 september 2008, 19:40
heel spijtig, en dan nog die rewards, er zijn er 20 in totaal en je moet ze allemaal "toevallig" unlocken ofzo? dat vind ik maar stom, dan kun je evengoed geen rewards bijsteken hé.

het zijn simpele rewards,zoals doe een bepaalde afstand een wheelie, rij zoveel miles, enz

Airdip
21 september 2008, 08:52
ach ja, wees blij dat ze er zijn, dat houdt het spel net die 5 minuutjes langer boeiend :p
btw ik zit momenteel aan 81% bij de bikes patch, en jullie??

super_veloce
21 september 2008, 09:29
ach ja, wees blij dat ze er zijn, dat houdt het spel net die 5 minuutjes langer boeiend :p
btw ik zit momenteel aan 81% bij de bikes patch, en jullie??

101%

Airdip
21 september 2008, 09:49
101%
101, is dat niet als je nog 2 'sets' van die online freeburn challenges hebt gedaan??

super_veloce
21 september 2008, 12:31
101, is dat niet als je nog 2 'sets' van die online freeburn challenges hebt gedaan??

ja ,en alle road rules

Airdip
21 september 2008, 13:10
ja ,en alle road rules

ik heb alle night road rules volgens mijn mapje, maar toch staat er in het overzicht 57/64 ofzo?

super_veloce
21 september 2008, 15:11
ik heb alle night road rules volgens mijn mapje, maar toch staat er in het overzicht 57/64 ofzo?

zeker dat het op je mapje niet bij daylight road rules staat?

Airdip
21 september 2008, 15:36
ja...

DeWouter
21 september 2008, 15:39
ik zit nog maar op n paar procent met mn license, heb al wel bijna alle challenges gedaan maar die 1player dingen vind ik niks zonder tegenstanders :(

maarja mag niet zeiken voor zo'n fantastische gratis update ;)

super_veloce
21 september 2008, 18:43
ik zit nog maar op n paar procent met mn license, heb al wel bijna alle challenges gedaan maar die 1player dingen vind ik niks zonder tegenstanders :(

maarja mag niet zeiken voor zo'n fantastische gratis update ;)

had liever ook races met tegenstanders gezien

@airdip een of andere bug, bij mij werkt het correct

Carrotman
21 september 2008, 20:25
Schone update, terug goed voor een paar uurtjes :) Moet nog altijd 50 wins doen op mijn car Elite license.

Ligt het aan mij of zijn de laadtijden int begin echt LANG? 1 minuut voor de opening credits te laden en dan nog is 1 minuut voor die newspage te laden...

frero
21 september 2008, 20:38
Ja inderdaad, de newspage laad echt traag en je kan dat niet skippen.

Airdip
1 oktober 2008, 20:56
ik heb een paar mensen nodig die met mij bikechallenges willen doen, en liefst in het weekend, woensdag of vrijdagavond.

voeg mij toe: TECKEL1962

see you on XBOX Live ;)

Carrotman
11 februari 2009, 18:16
Speelt er iemand deze nog?

Kilroy
11 februari 2009, 22:39
ik speel deze PAS! (juist burnout license gehaald)

gamertag: Kilroy1983

webdesigner
11 februari 2009, 22:41
Ik ook kilroy, ik voeg je toe!

Aiden
12 februari 2009, 12:25
Die moet normaal deze week toekomen. Hier op het forum aangekocht, wacht er wel al tijdje op. :(

Airdip
22 februari 2009, 12:50
kheb die party mode gekocht... waste of money... boeit zelfs niet met 8 bij elkaar...

Koonut
3 april 2009, 23:15
pffffffffff zojuist nog eens online wat willen spelen
had men originele versie deze zomer verkocht en ondertussen de ultimate box terug binnegehaald
wil ik online gaan, krijg ik constant "invalid online persona" op men scherm, wat een gore kutzever is me dat weer met EA hun gedoe :puke:

Airdip
4 april 2009, 07:51
en is dat met xbox live???

kiewitcity
4 april 2009, 16:46
pffffffffff zojuist nog eens online wat willen spelen
had men originele versie deze zomer verkocht en ondertussen de ultimate box terug binnegehaald
wil ik online gaan, krijg ik constant "invalid online persona" op men scherm, wat een gore kutzever is me dat weer met EA hun gedoe :puke:

typisch ea .. ik had dezelfde zever met undercover... scheelt altijd iets met die kut ea games.

Da_monk112
4 april 2009, 17:57
zonder die kut ea hadden we nu nauwelijks een game industrie kerel =^). Da gebash op EA is heel simpel omdat ze succesvol zijn ,maar het wordt nu wel al heel rap heel oud.
De gamingindustrie is uitgegroeid tot een miljarden industrie. Zonder de financering van heel wat miljoentjes per spel is er nog niet eens een kans dat het spel break-even gaat draaien.
Het feit dat EA zoveel spellen kan uitbrengen betekent toch dat ze iets goed doen he =) anders lagen ze nu allang op hun gat.

Ik ben zelf nu aan het studeren om later hopelijk in deze regio te kunnen gaan werken, en hoe meer ik met mensen langs de andere kant praat die daadwerkelijk erin zitten, hoe meer respect ik voor sommige bedrijven krijg ( O.A. EA ).

Koonut
4 april 2009, 18:52
dat gebash is hier vrij duidelijk over hun online integratie en ik denk dat er maar weinig volk is dat het kan tegenspreken dat ze daar bijna altijd ma halfassed werk leveren, heb het met Skate etc ook voorgehad

en EA op zich, buh
veel bla bla, ma uiteindelijk is'r nog altijd niet veel verandert
sure ze hebben de industrie mee grootgemaakt, ma eerder door te volgen dan door effectief een marktleider te zijn

Nintendo, Valve, Blizzard, Capcom etc, dat zijn altijd al de echte grote namen geweest in deze industrie die allemaal al grote risico's hebben genomen

Da_monk112
4 april 2009, 19:26
dat gebash is hier vrij duidelijk over hun online integratie en ik denk dat er maar weinig volk is dat het kan tegenspreken dat ze daar bijna altijd ma halfassed werk leveren, heb het met Skate etc ook voorgehad

en EA op zich, buh
veel bla bla, ma uiteindelijk is'r nog altijd niet veel verandert
sure ze hebben de industrie mee grootgemaakt, ma eerder door te volgen dan door effectief een marktleider te zijn

Nintendo, Valve, Blizzard, Capcom etc, dat zijn altijd al de echte grote namen geweest in deze industrie die allemaal al grote risico's hebben genomen

Maar waarom het risico pakken tho ? akkoord , EA speelt op veilig, en daardoor komt er niet altijd het origineelste uit de bus. Maar als ge kijkt hoeveel mensen daar werken. 2 risico's die falen en daar staan heel veel mensen op straat. De generic crap da die elk jaar 10 keer uitspuwen zou mensen toch niet moete storen ? Tis net daardoor dat ze rustig af en toe een echt goed spel afleveren zonder enig risico.

Myah, just my 2 cents =p

Da_monk112
4 april 2009, 19:34

En enigste die in hele reeks die hier risicos hebben genomen zijn valve en nintendo.

Blizzard heeft geen risico's moeten nemen ooit, na dat hun franchises ( welverdiend I must say ) Warcraft, Diablo en Starcraft naambekendheid verworven hebben, hebben die quasi 0 risico gehad. Nog niet de queue's gezien gehad voor World of warcraft toen em uitkwam ? :P heel weinig mensen in die rijen hadden em toen al gespeeld, maar toch waren er de eerste weken massaal veel verkopen. De mmo op zichzelf hebben ze ook niets nieuws gedaan, ze hebben het gewoon perfect uitgewerkt, zoals het hoort ook eigenlijk, maar opnieuw, nix risico's want ze hebben allemaal bestaande mmo elementen gepakt gehad. Zelfde voor diablo3, iedereen weet nu al dat het een monsterverkoper gaat worden, omdat blizzard het gewoon heel mooi gaat afwerken, dus men moet het nog niet eens testen voor het te kopen.

Blizzard is de top qua games ontwikkelaars, en dat mag iedereen weten, maar ze hebben geen risico's meer moeten nemen sedert een hele lange tijd. En maar goed ook =^) kzou me nogal vervelen zonder hun spellen =p.

en dan nog capcom... zal dat es uitschrijven nadat ik bekome ben van die wall of text hierboven =^)

Koonut
4 april 2009, 20:03
buh puur VOOR de industrie hebt ge een punt, sure, veel volk tewerk gesteld bij EA, bravo
daar geniet ik als gamer enorm van..

Da_monk112
4 april 2009, 20:09
buh puur VOOR de industrie hebt ge een punt, sure, veel volk tewerk gesteld bij EA, bravo
daar geniet ik als gamer enorm van..

Ma ge moet toch niet elk spel spelen dat uitgebracht wordt ? Er is toch nerges een gigantisch bord waar staat : U wordt beboet indien niet elk spel, no matter how Crap-a-licious, tenminste in uw bezit is.

;P der komen toch een shitload aan goeie games constant uit, OOK van Ea.

en btw:

A healthy industry is a surviving industry. Moesten er goed veel ontslagen enzo beginnen vallen dan moogt ge u zorge beginnen maken, want dan is het geld er niet meer voor al die spellen te maken.

Koonut
4 april 2009, 21:12
ik spreek hier toch ni over elk spel? gewoon EA algemeen, shit Ubisoft en Activision zijn ondertussen ook al dezelfde weg op aant gaan
al die powerhouses zijn quasi 90% gewoon same ol trash voor mij

zelfs bij de titels die mij echt aanspreken gelijk Dead Space en Mirror's Edge kunt ge amper spreken van geslaagde games

probleem bij u is da gij al spreekt al puur uit het punt van iemand uit de industrie..
tuurlijk is dat goed voor u dat er een grote tewerkstelling is, ma wat heeft dat nog te maken met de manier hoe EA hun online mogelijkheden integreert? of de algemene kwaliteit van hun games?

Airdip
5 april 2009, 08:30
EA brengt inderdaad veel dezelfde games uit (sport games die elk jaar een nieuwe game krijgen) maar dat zijn ook goede games ! er gaat niets boven n potje fifa met de maten :p
en mirrors edge vond ik toch zeker een mooi spel, alleen hebben ze de verkeerde datum gekozen om het te releasen... en niet te vergeten hoe ze erin zijn geslaagd burnout paradise uit die hardcore comunity te sleuren en wat populairder te maken..

Creamium
5 april 2009, 14:18
Ik vind EA de laatste jaren anders fantastisch. Sinds Ricitiello er baas is, heeft dat echt goeie dingen voor het imago van EA bij de gamer gedaan. Paradise, Dead Space en Mirror's behoren voor mij tot de top deze generatie. Zelfs op de DS beginnen ze leuke dingen te doen, kijk maar naar Henry Hatsworth. New IP bitches.

http://www.bbc.co.uk/blogs/technology/john_riccitiello.jpg

Resistance is futile.

Koonut
6 april 2009, 21:15
and ignorance is bliss

Creamium
9 april 2009, 09:39
lol

makker, ik zie de andere publishers niet frisse en goeie IP's uitbrengen zoals EA dat doet. Jij mag Dead Space en Mirror's Edge niet geslaagd noemen (waarom, dunno), maar het zijn ten minste nieuwe franchises. Voor mij mogen ze voor de rest itereren op hun andere reeksen, als ze aan de andere kant maar dezelfde output hebben als nu.

Da_monk112
9 april 2009, 18:22
lol

makker, ik zie de andere publishers niet frisse en goeie IP's uitbrengen zoals EA dat doet. Jij mag Dead Space en Mirror's Edge niet geslaagd noemen (waarom, dunno), maar het zijn ten minste nieuwe franchises. Voor mij mogen ze voor de rest itereren op hun andere reeksen, als ze aan de andere kant maar dezelfde output hebben als nu.

ik heb een nieuwe beste vriendje gemaakt op 9lives ^_^ ;D