PDA

Volledige versie bekijken : Windows Vista Home premium Retail

Juve9le
8 december 2007, 19:58
Hoi

ik heb hier nog een Windows Vista Home premium Retail doosje liggen die ik lange tijd geleden eens aangekocht heb. Ik heb deze 1x geïnstalleerd met de cd key en korte tijd en daarna weer verwijderd. Nu vraag ik mij af, kan deze gewoon op een andere pc geïnstalleerd worden en is er een verschil met deze account en een versie die ik nieuw zou aankopen?
Ik zou deze willen verkopen omdat ik hem toch nooit meer ga gebruiken..

Grtz

kareldk
8 december 2007, 22:16
Hoi

ik heb hier nog een Windows Vista Home premium Retail doosje liggen die ik lange tijd geleden eens aangekocht heb. Ik heb deze 1x geïnstalleerd met de cd key en korte tijd en daarna weer verwijderd. Nu vraag ik mij af, kan deze gewoon op een andere pc geïnstalleerd worden en is er een verschil met deze account en een versie die ik nieuw zou aankopen?
Ik zou deze willen verkopen omdat ik hem toch nooit meer ga gebruiken..

Grtz

neen, ik dacht toch van niet.
Eenmaal de cd-key gebruikt en geregistreerd is kan deze niet meer opnieuw worden gebruikt. :s

Misschien :offtopic:, maar heb ook een vraagje.
Wanneer ik op "tussen vensters schakelen" klik, krijg ik enkel het menu als je alt-tab doet. Maar kan je normaal ook niet zo een 3d-venster modus krijgen?
(gaat hier wel over vista ultimate 64-bit, maar dit doet er niet toe veronderstel ik?)

SimonL
8 december 2007, 22:38
neen, ik dacht toch van niet.
Eenmaal de cd-key gebruikt en geregistreerd is kan deze niet meer opnieuw worden gebruikt. :s

Misschien :offtopic:, maar heb ook een vraagje.
Wanneer ik op "tussen vensters schakelen" klik, krijg ik enkel het menu als je alt-tab doet. Maar kan je normaal ook niet zo een 3d-venster modus krijgen?
(gaat hier wel over vista ultimate 64-bit, maar dit doet er niet toe veronderstel ik?)

windowsknop + tab

Exit
8 december 2007, 23:08
zolang ge dees zelf niet meer ingebruik hebt en deze niet is geblokeerd is dat normaal geen probleem

kareldk
8 december 2007, 23:47
windowsknop + tab
nee, al van alles geprobeerd.
Nuja, maakt eigenlijk niets uit. toch bedankt

witchdemon
11 december 2007, 08:32
32 of 64 biT ?

TiZon
11 december 2007, 14:08
Probeer eens Ctrl+Windowstoest+tab

kareldk
11 december 2007, 16:56
@ witchdemon 64-bit.
@ TiZon: ook niet:confused:

Annun
11 december 2007, 18:00
Hebt ge aero opstaan? Vista niet meer gebruikt sinds de bèta, maar toen moest aero opstaan om flip 3d te gebruiken.

kareldk
11 december 2007, 19:20
Hebt ge aero opstaan? Vista niet meer gebruikt sinds de bèta, maar toen moest aero opstaan om flip 3d te gebruiken.
edit: gevonden, heel erg bedankt!!!