PDA

Volledige versie bekijken : Dagtrip U.K.

Blue-Bora
8 december 2007, 17:02
Ello,

Zijn er hier mensen die al eens een dagtrip naar de U.K. hebben gemaakt met de wagen?

Ik ga daar iets kopen, en als ik dat laat opsturen moet ik daar een PAK import-tax op betalen.
Daarom zou ik graag naar ginder gaan met boot/trein om men pakje daar op te halen en daarna terug te komen.

Ik moet daarvoor in de buurt van "Hull" zijn.

Wie weet welk de beste formule is voor mij om daar te geraken met men eigen wagen?

Alvast Bedankt !

moehaa!
8 december 2007, 18:24
Goedkoopste is dan om de ferry te nemen.

Blue-Bora
8 december 2007, 23:20
Goedkoopste is dan om de ferry te nemen.

En waar moet ik daarvoor zijn?
Kan ik daarvoor bij Neckermann terecht?

Ik heb ook gehoord van iemand dat er een Ferry rechtstreeks naar Hull zou varen. Dat is dan wel een overnachting aan boord want die is wel ff onderweg.

Piejie
8 december 2007, 23:37
Jep, P&O vaart vanuit Zeebrugge naar Hull dacht ik. Kijk eens op hun site. Overtocht duurt inderdaad een tijdje (14 uur).

snake880
8 december 2007, 23:42
Hoeveel zijn de taxen op dat pakje wel? Want naar daar gaan kost ook wel wat.

SweetEmmaRose
8 december 2007, 23:51
Wij gaan vaak voor 1dag naar londen met de eurostar. Op 2uur zijt ge er.
Alleen zijn de treinen in Engeland zelf wel minder voorspelbaar.

Idd dezelfde vraag als hierboven, hoeveel taxen moet ge dan wel ni betale?

Blue-Bora
9 december 2007, 14:00
Volgens mij is dat 21%, eigenlijk gewoon onze BTW die erbij komt....

Of kan er iemand dat met zekerheid zeggen hoeveel % dat is? Ik vind er niet meteen info over op het internet.

Het gaat om een thermische camera.

Hoeveel kost zo'n oversteekje met de eurostar?

*edit*

Heb net wat info gevonden op de P&O site.
rond de 200 euro voor een heen en terugreis Zeebrugge-Hull.

Dat valt nog goed mee.

chosen1
9 december 2007, 14:33
Jep, P&O vaart vanuit Zeebrugge naar Hull dacht ik. Kijk eens op hun site. Overtocht duurt inderdaad een tijdje (14 uur).

14u onderweg? :wtf:

dit was bij ons toch niet zo ze! smorgens boot op, smiddags daar, 's avonds boot terug

moehaa!
9 december 2007, 14:55

dit was bij ons toch niet zo ze! smorgens boot op, smiddags daar, 's avonds boot terug

Zeker da dat vanuit Zeebrugge naar Hull was?
En niet bv vanuit Calais?

mauron
9 december 2007, 15:00

Ik denk dat ge dan denkt aan een reis Oostende-Ramsgate (ongeveer 4 uur) of Calais-Dover (2 uur of minder), Van Zeebrugge naar Hull zijt ge de hele nacht onderweg.

@Blue-Bora, moet ge per se in Hull zijn om dat ding te kopen? Moesten er winkels zijn in de omgeving Dover-Folkestone zijt ge veel minder lang op weg (ferry van 2 uur of drie kwartier in de Eurotunnel) en kost het u ook een pak minder om daar te geraken...

SweetEmmaRose
9 december 2007, 15:14
eurostar.com
Maar ongeveer evenveel als de ferry, rond de €200
Ik had is geprobeerd met morge om 7u vertrekke en om 23 terug en da was vanaf €175.

Blue-Bora
9 december 2007, 15:31
Ik denk dat ge dan denkt aan een reis Oostende-Ramsgate (ongeveer 4 uur) of Calais-Dover (2 uur of minder), Van Zeebrugge naar Hull zijt ge de hele nacht onderweg.

@Blue-Bora, moet ge per se in Hull zijn om dat ding te kopen? Moesten er winkels zijn in de omgeving Dover-Folkestone zijt ge veel minder lang op weg (ferry van 2 uur of drie kwartier in de Eurotunnel) en kost het u ook een pak minder om daar te geraken...

Ik ben al enkele weken info aan het opzoeken, en de dichte winkel die zoiets heeft dat ik nodig heb ligt ginder :) De rest ligt in Japan en de V.S. en die zijn een stuk duurder. Ik heb bij deze verdeler een mooie korting gekregen.
De kosten om ginder te geraken wegen niet echt op om een dichtere locatie te vinden. Zo'n camera kost ongeveer 40x zoveel als het tripje naar ginder ;)

eurostar.com
Maar ongeveer evenveel als de ferry, rond de €200
Ik had is geprobeerd met morge om 7u vertrekke en om 23 terug en da was vanaf €175.

Ik denk dat ik dan beter af ben met de ferry naar Hull te gaan en daar een kwartierke te rijden. Dan moet ik niet zover rijden en moet ik me niet haasten ;)

chosen1
9 december 2007, 15:49
Calais-Dover was het als ik me niet vergis! my mistake

Blue-Bora
9 december 2007, 15:58
Calais-Dover was het als ik me niet vergis! my mistake

Duurt idd niet zo lang ;)

Zeebrugge Hull is veel verder.
Hull ligt al in midden van de U.K. (naar boven toe dan he)