PDA

Volledige versie bekijken : nvidia configuratiescherm - schermkleuren verandert

Chalk
6 december 2007, 17:58
Ik had een 2e scherm aangesloten op mijn computer en ik was aan het zien om "hoe moet ik deze laten detecteren" Ik vind dit, geen enkel probleem.
Dit in: nvidia configuratiescherm
Dan ben ik naar: "beeldschermoptimalisering-wizard uitvoeren" gegaan en heb ik dit gedaan..
Plots wordt mijn hoofdscherm HELEMAAL lichtblauw, je kan nog wel alles zien maar het doet verschrikkelijk veel pijn en alles is lelijk. (vb. telemeter icoontje => geel is nu gewoon zwart, dat van firefox, IE ook.) Dan heb ik in alle nood zitten zoeken hoe dit ongedaan te maken maar ik vond niets.

Dan ben ik naar "bureaubladkleurinstelling aanpassen" gegaan en daar kan ik wel mijn gamma, brightness,... aanpassen maar ik bekom nooit het originele meer..

(als ik dat programmake uninstall is alles dan normaal? en is dit wel een programma dat verwijdert mag worden?)
Ps. mijn pc is al eens heropgestart.
HELP :D

Exit
6 december 2007, 18:29
herstelpunt nemen?

Chalk
6 december 2007, 18:52
herstelpunt nemen?

*en hoe doe ik dat? (ik heb geen backup gemaakt voordat ik dit gedaan heb.)

*Bestaat er ook niet zoals: tijd terugzetten? maar waar staat dit?
Ik dacht: systeemherstel, maar dit is iets was de pc zelf als fout aanziet en een slecht gekleurde monitor vindt hij niet slecht.

//ik heb al gedaan ondertussen: dat prog. gedeïnstalleerd -> heropsgestart
-> veilige modus gegaan -> heropgestart -> prog geinstaleerd -> hij vroeg weer om zelf in te stellen ik zei Ok dan maar.. (het is gewoon terug blauw, maar het is altijd blauw gebleven)

Mijn 2e scherm heeft de juiste kleuren maar staat 4 meter van mij dus ik kan niet makkelijk verwisselen. (slechte kleurenscherm = hoofdscherm 17 inch tft, 2e scherm = 15 inch crt)

Groetjes en bedankt alvast

Exit
6 december 2007, 19:25
systeemherstel = ehrstelpunt = tijd terug zetten

eigenschappen - deze computer ... systeem herstell

Chalk
6 december 2007, 19:40
systeemherstel = ehrstelpunt = tijd terug zetten

eigenschappen - deze computer ... systeem herstell

T'is opgelost. Maar niet via systeemherstel want ik kan de tijd niet terugzetten.
Ik heb een print screen getrokken hoe het er bij mij uitziet in systeemherstel:
http://users.telenet.be/coRCup/raar/systeemherstel.jpg (het rechtse kadertje = eigenschappen)

HOE OPGELOST?
* Mijn dvi kabel uitgetrokken en terug ingestoken :D

het mag dus gesloten worden. TOCH BEDANKT ALLEMAAL !

*edit* kan je me even snel iets uitleggen van dat systeemherstel?

Exit
6 december 2007, 19:45
via help (F1) kunt ge het starten, en normaal via startmenu - programma's - .. ook, hier geen XP ...
en tis blijkbaar niet uitgezet dus maakt windows zelf hertelpunten aan

Chalk
6 december 2007, 20:12
Ok, bedankt.

Mag van mij een part gesloten worden.