PDA

Volledige versie bekijken : Voetbal spel

Hatchetman
25 november 2007, 17:30
Vond nergens een tread om dit te plaatsen.
Zou een een voetbal game willen proberen maar weet niet welke ik best neem.
Heb nooit pes of fifa of eender welk gespeeld en nu vraag ik me af welk te kopen.
Niet te moeilijk controls en waar ik me een paar uur me kan amuseren.

tip?

Maximum Destruc
25 november 2007, 18:22
Fifa 08!

tgc_9012
25 november 2007, 19:00
PES 6 is toch wel pakken beter dan Fifa 08 imo.

Hatchetman
25 november 2007, 19:07
Heb ooit gehoord dat 1 van deze 2 beter geschikt is voor beginners aangaande controls?

apriliars50
25 november 2007, 20:43
Ik zou ook fifa nemen. Maar ja, in deze thread ga je niets wijzer komen vrees ik. De ene zal PES zeggen de andere FIFA.

josuwa
25 november 2007, 21:45
voetbalspellen zuigen, shot dan zelf he :-/, serieus n/o, maar er is echt niks zo dom als sportsims op ne spelleke. (behalve dinge die ge int echt ni kunt elke dag a la paintball enzo)

BiZi
25 november 2007, 21:47
voetbalspellen zuigen, shot dan zelf he :-/, serieus n/o, maar er is echt niks zo dom als sportsims op ne spelleke. (behalve dinge die ge int echt ni kunt elke dag a la paintball enzo)

Ik ben helemaal geen sportgame liefhebber, maar deze comment slaagt dus echt op niets.

valdemaniak
25 november 2007, 21:49

ja inderdaad, daarom dat millioenen mensen op deze planeten urenlang de verschillende paintball simulatiegames spelen :rofl:

edit: haha Bizi beat me to it

fixer187
25 november 2007, 21:49
congrats jos voor uw bijdrage...:ironic:

San Yokohama
25 november 2007, 21:50
Ik ben helemaal geen sportgame liefhebber, maar deze comment slaagt dus echt op niets.

² that...

Ikzelf zou persoonlijk voor Fifa 08 gaan, vind ik gewoon beter op consoles dan pes.. (wat niet van de pc-versie gezegd kan worden btw..)

josuwa
25 november 2007, 21:57
ja inderdaad, daarom dat millioenen mensen op deze planeten urenlang de verschillende paintball simulatiegames spelen :rofl:

edit: haha Bizi beat me to it

genoeg mensen spelen gekke sporten op een console, kijk naar de Wii.
Maar ik wist dat mense me zouden neerschieten om het te zeggen, maar kom op, denk eens na. Denk gewoon eens goed na: 'Waarom voetbal ik niet?'

valdemaniak
25 november 2007, 22:25
en wat als ik nu wel voetbalgames én voetbal 'in t echt' speel? Dáár al eens aan gedacht?

een voetbalgame is toch gewoon met het spel voetbal bezig zijn? zelf uw favoriete ploeg uitbouwen? ff de actie op de mat leggen die als amateurploeg nooit zal lukken... gewoon omdat je voetbal (of eender welke sport) super vindt?

of zijt gij zo ne pro?? jongen, uw opmerking slaat nergens op

EDIT: on topic: mijn avatar zegt genoeg :D

josuwa
25 november 2007, 22:30
Djeez, zie ze nu op mij vliegen. :rofl:
Het was mijn mening he, maar soms echt, zeggen mensen dat ze... Laat al maar :rofl:. Ga maar wat voetbal spelen op je x360 dan.

Duc1n0
25 november 2007, 22:45
Lol ik zou voor PES 2008 gaan eerlijk gezegd.
Waarom ?
Speelt gemakkelijker en en de camera ( zich op veld als je aant spelen bent )is beter dan fifa 08 vind ik persoonlijk + de achievments lijken mij ook veel doenbaarder dan bij fifa 08

valdemaniak
26 november 2007, 00:30
Het was mijn mening he, maar soms echt, zeggen mensen dat ze... Laat al maar :rofl:. Ga maar wat voetbal spelen op je x360 dan.

hela nu nie liggen onnozel doen hé: ge komt in een topic over een voetbal spel verkondigen dat voetbal spellen niet hoeven

ik geef u een reden waarom velen ze wel moeten, en dan komen pruilen: het was maar een mening?:naughty:

maar soit, ik zal voetbal spelen ja, kunt gij u nog wa amuseren met uwe paintball

Hatchetman
26 november 2007, 00:53
Ok thanks,heb me beslissing genomen was ook totaal vergeten dat je demo's kan DLen (not used to it yet :$ ).

grtz,

Cerulean
27 november 2007, 06:57

Kijk kijk, we zitten met een klein kindje op 't forum... Sterk bezig.

Lemme
27 november 2007, 14:01
Closed op aanvraag van de threadstarter.