PDA

Volledige versie bekijken : Reis naar Amerika

Rockz
13 november 2007, 19:51
Ik en een maat van mij zouden in de zomer naar de USA willen gaan. Zouden de mensen die al eens naar daar geweest zijn hun ervaringen hier willen neerzetten en eventueel wat goeie tips geven?

Wij hebben absoluut nog geen idee waar we willen gaan, daarvoor schakel ik jullie hulp in :p. Ons budget gaat rond de €4000 liggen.

Er staat maar één ding vast en dat is dat we een NBA match willen bijwonen (en eventueel wat pretparken, heb gehoord dat dat dik de moeite is), en dat we er ongeveer 2 weken gaan verblijven. Voor de rest gaan we kijken wat jullie hier gaan neerpoten en daar eventueel dan informatie over zoeken. We hebben dus geen exacte locatie ofzo waar we naartoe willen. Dus laat maar horen.. :)

Greetz

Oja, misschien handig om te weten, ik ben 20 als we gaan en mijn maat 21.

mythe
13 november 2007, 21:04
Misschien is naar neckerman gaan ofzo. En is vragen wat ze voor dat budget kunnen geven.

Ik denk wel een vrij confortabel reisje.

Kielse
13 november 2007, 22:07
Ik zou zeker een bezoekje brengen aan New York want het is een stad die je eigenlijk wel moet gezien hebben.
Ik had het gelukkig dat mijn ouders iemand kenden die in Manhattan een flat had waar we dan 1 week in konden verblijven.

Het enige nadeel dat je volgens mij gaat ondervinden is dat het in de zomermaanden erg warm kan zijn in Amerika.
Ikzelf ben in de paasvakantie geweest en toen was het in NY ongeveer 20 a 25 graden en 'viel' het nog mee qua toerisme.
Vrienden uit Arizona zeiden tegen mij dat het daar in de zomermaanden tussen de 40 en 50 graden is en dat is natuurlijk niet aangenaam om dan dingen te bezoeken.

slash
13 november 2007, 22:30
Spelen ze wel matchen in de zomer bij den NBA?

Voor de rest auto huren gaat vanaf 21. Gij zult dus niet met die auto mogen rijden. Uw vrienden wel.
Temperaturen voelen daar anders aan dan hier (in Florida toch).

4000€ is heel veel voor 2 weken denk ik.

russian
13 november 2007, 22:49
Je zal naar de meisjes moeten kijken, de WNBA speelt in de zomer :p.

Radiance
18 november 2007, 13:09
Als je veel wil zien en een road trip alike vakantie u iets zegt kan ik Trek America super hard aanraden :
http://www.trekamerica.com

Piejie
18 november 2007, 13:33
Zomer is baseball-tijd :)

daiquiri
22 november 2007, 19:54
Met 4000€ kunt ge in 2 weken héél wat doen. Ben zelf vorig jaar een dikke week in New York geweest voor minder dan 1000 euro (met vlucht, hotel, eten, etc.).

Als je het budget ervoor hebt, zou ik gaan voor één week NY, dan een vlucht naar LA en dan daar aan de west-coast nog wat dingen bekijken, bv. San Francisco, San Diego, Las Vegas ...

Eagle`
25 december 2007, 20:24
4000 euro voor 2 weken is wel redelijk zot, ik zou eerder dan in hostels verblijven, dan zit je er meteen een maand ipv 2 weken. April heb ik verbleven in Holiday Inn hotels aan ongeveer 120 dollar per nacht, die luxe is wel plezant ma da heb je eigenlijk voor niks nodig. Voorbije maand oktober heb ik ganse maand in hostels verbleven, ongeveer 20 dollar per nacht, de luxe is verre van te vergelijken met hotels, maar tis 10 x zo fun, je leert super veel mensen kennen.

Enkele hostels die ik kan aanbevelen aan de West coast:

USA hostel locaties (http://www.usahostels.com/):

- LA
- San Diego
- San Francisco
- Las Vegas

Green tortoise hostel locaties (http://www.greentortoise.com/):

- San Fran
- Seattle

Tip: Indien je LA bezoekt, neem dan zeker het USA hostel te schrader blv. , you won't regret it, ben helemaal alleen op reis vertrokken toen, had so much fun there, you have no idea. Las vegas hostel van USA hostel groep ik ook een zware aanrader, bij een san fran neem dan het green tortoise hostel, stuk levendiger dan het USA hostel daar.