PDA

Volledige versie bekijken : De Laatste Show, seizoen 2 met Frieda

Foirzie
13 november 2007, 16:45
di 13/11/07 - Op maandag 26 november start het negende seizoen van "De laatste show". Presentatrice Frieda Van Wijck ontvangt haar gasten voortaan aan tafel en krijgt er een "bijzitter" bij. "Het programma moet verrassender, actueler en breder worden".
Elke dag is er een andere "bijzitter" die samen met Van Wijck de gasten interviewt.
De dagelijkse rubrieken verdwijnen. Om de twee weken komt kok Jeroen Meus wel nog langs op woensdag. Op de andere woensdag heeft dokter Hendrik Cammu een rubriek over gezondheid.

De Laatste Showband blijft. De show krijgt ook een nieuwe begintune die "volgens kenners meer funky, maar minder melodisch klinkt", zegt Van Wijck.

Bron: http://www.vrtnieuws.net

Ik kijk er weer naar uit om Frieda aan het werk te zien. Ik vond ze een heel goede keuze om vorig seizoen Mark Uyterhoeven op te volgen.
Het format is licht verandert hopelijk beïnvloedt dit de kwaliteit van de show niet. De makers zullen wel weten wat ze doen denk ik. Het doet me een beetje denken aan de talkshow op Nederland. Paul en Witteman. Ook met twee mensen en hun gasten komen rond de tafel zitten.

Ik kijk er alvast naar uit!

Blackend
13 november 2007, 22:55
Bwa ze doet dat niet slecht, maar de show is weer iets te statisch. Allemaal gewone stoeltjes. In die zeteltjes was dat toch iets gezelliger & ging het er toch gemoedelijker aan toe imo.

Meyer88
14 november 2007, 15:28
frieda doet haar best maar tzal nooit meer zijn zoals met de marc :(

Foirzie
26 november 2007, 18:58
Vanavond opnieuw de eerste aflevering van de laatste show
DE GASTEN VAN Maandag 26 November 2007

Dimitri Leue (Kakkewiet)
Annelies Rutten (Slimste mens)
Peter Dalhuijsen (Pokermeester)
Annabelle Van Nieuwenhuyse (Komt over vondelingen praten)
Afsluiten doet de laatste show band met het nummer 'smoke on the water'

Rubmifer
26 november 2007, 19:32
annelies rutten :applause: :p

¨$^µù^§èçà#&&²
26 november 2007, 20:01
Met Mark was het echt enorm saai. Ik kon beter gewoon op café gaan. Echt niks interessant werd er toen gezegd. Alleen wat mopjes van onze Mechelse vriend.

Foirzie
26 november 2007, 20:26
Ik vond mark nochtans goed.

[EZ]
26 november 2007, 20:59
Ik vond mark nochtans goed.
²
En dan met wekelijkse gasten als Guy Mortier en Luc De Vos was't echt platliggen elke keer :D

Nuja, met Frieda was't zo erg nog nie (hoewel veel van de gasten afhangt natuurlijk)
Hopelijk is't ook een ander decor, dan van het vorig seizoen was echt :puke:
...imo

Wover
26 november 2007, 22:50
Amai, dit vond ik echt barslechte televisie.

Allemaal zo "gemaakt", slechte interviews, concept volledig verneukt, zeker de laatste show band die daar nu eigenlijk voor niks meer bijstaat...

De seizoenen met het decor met de visjes waren de beste...

Foirzie
26 november 2007, 22:56

Allemaal zo "gemaakt", slechte interviews, concept volledig verneukt, zeker de laatste show band die daar nu eigenlijk voor niks meer bijstaat...

²
True that

GaMe®
26 november 2007, 23:43
Jawadde, hoe saai was me dat?

Ik wil mark terug met zijn zetels! :(

Dakantochnie
26 november 2007, 23:52
Jawadde, hoe saai was me dat?

Ik wil mark terug met zijn zetels! :(

²

Terug een warm decor, een goede sofa en een gezellig gesprek, dat is wat De Laatste Show nodig heeft. Een tafel, een kille studio en serieuze gesprekspartners kan je ook vinden bij Terzake.

Private_BE
26 november 2007, 23:57
frieda doet haar best maar tzal nooit meer zijn zoals met de marc :(

Kvond Marc ook zalig, vooral met zen gasten zoals Kamagurka.
Toen keek ik elke dag uit om laatste show te kijken, nu kijk ik liever naar iets anders :p

^^VooDoo^^
27 november 2007, 07:46
Mijn interesse is al lang verlore in de laatste show sinds marc weg is ... en gisteren nog is poging gedaan, ik dacht dak naar een één of andere serieuze talkshow aant kijken was. Trok echt op niks ....

Darius Craven
27 november 2007, 11:07
Met Marc was het meer relaxed, in zijn geheel. Betere humor, zetels, niet TE serieus gemaakt... Nu is het een beetje zoals Canvas meets Eén.
Ik kijk graag naar beide zenders, maar om compleet andere redenen.

Mja, wat wil je. Tzal Frieda haar smaak en keuze zijn. Ze is grappig, maar ze staat beter met een tafel zeker? :)

Krayola
27 november 2007, 21:23
Pfff, ik kijk niet meer naar DLS sinds het met Frieda begonnen is. Gisteren nog eens gekeken om te zien hoe het was. Niet veel verbeterd. En die Dimitri Leue was zo ni grappig.

[EZ]
27 november 2007, 21:35

Kvond da erna leuker, me die gele en rode zetels...

Ma nu vind'k het eiglijk wel beter als vorig seizoen, toen zat der zo'n reusachtige tafel tussen de zetel en Frieda, nu is't een op zich mooie tafel die daar nie echt past :p

Die ingebouwde TV is wel maar dom, sommige gasten moeten dan ondersteboven zien :crazy:

Ironpole
27 november 2007, 21:39
Saaie aflevering gisteren, ik haak nu af.
Slimste mens was véél boeiender en spannender.

Cerv.Be
28 november 2007, 07:27
Sinds Frieda dit presenteert kijk ik er niet mee naar ... Het zal nooit meer hetzelfde zijn imo

Foirzie
28 november 2007, 07:56
Alle gezelligheid is weg van de show

KoenDK
28 november 2007, 11:43
Annelies Rutten wist niet dat ze een MILF was, laat staan dat ze wist wat het wil zeggen :D

Darius Craven
28 november 2007, 11:47
Vond dat veel grappen ook niet echt geslaagd waren... Heb geen één keer echt gelachen. Spijtig...

GaMe®
5 december 2007, 23:42
Wat was me dat vandaag toch maar met die vrouw uit Kazachstan en hare "allochtonen" en "azioot" ofzoiets? :s

Man man..

Thales
6 december 2007, 12:09
idd zeker toen bart de wever aan het babbelen wa en zij zo van die domme opmerkingen maakte, had ik echt zo iets van wijf hou je bek.
Ook bart keek maar raar.

Typhon`
6 december 2007, 13:47
mja, het is idd een pak minder interessant geworden. Niet echt meer van die rubriekjes, het is zelfs gewoon bijna slechter dan zomer 2007 (of eender ander jaartal).

Darius Craven
6 december 2007, 22:41
Allee, tga over geweld in games...

SHIGSY
6 december 2007, 22:46
Gegamed maar dan heel raar uitgesproken...

Pff, ik ben die "onderzoeken" zo beu he. Geen idee of er ergens een topic van is maar ik ben die "wetenschappelijke onderzoeken op ocharme 400 mensen waar we dan een rijp besluit van kunnen nemen voor 250M + mensen" meer dan beu...

Edit: De afsluiter moet waarschijnlijk de slechtste interpretatie van een Snoop-lied ooit geweest zijn...

flameboy
6 december 2007, 22:54
Amai zeg, wa voor een serieus gedoe is da geworden. Echt niet tof meer om te bekijken, zeker nu de zetels weg zijn.

Darius Craven
6 december 2007, 23:03
Dat lied op het einde was idd maar... "matig" :)
En het was een heel kort stukje over gamen, en de gamers geven het zelf toe...
Ik kan op dit forum ook een onderzoek bij 400 mensen uitvoeren en verslag uitbrengen. Tjonge jonge...

Foirzie
7 december 2007, 10:17
het nummer op het eind was slecht :)
die van lalalover kon ook een pak zeiken imho, dan hebben ze niet genoeg succes met muziek maken, dan gaan ze maar zoiets doen...

Wesdude
7 december 2007, 19:16
Hopelijk heeft Snoop het nie gehoord :lol: jeezes :rofl:

[EZ]
7 december 2007, 19:23
Dienen "bankzitter" was gisteren ook mar nen drogen ze, jeeees... :ironic:

Dienen Dimitri Leue van een paar dage gelede viel nog mee imo, in z'n beerkostuum in da museum :lol:

Dillyracer
7 december 2007, 20:09
Jaja, vanaf nu zijn er ineens kinderen in GTA die je moet omver rijden om meer punten te scoren.

Private_BE
7 december 2007, 20:21
Jaja, vanaf nu zijn er ineens kinderen in GTA die je moet omver rijden om meer punten te scoren.

Hebben ze da gezegt?
Mannekes hoe erg is dat, kunnen die niet beter onderzoek doen..

Wat het nog belachelijker maakt is dat het helemaal tegenovergestelde is wat iedereen wel weet buiten die.
Rij mensen om en flikken komen achter u aan -> busted
Dus die "keuren" mensen omverrijden toch niet goed en zeker niet met punten ofzo :angry:

[EZ]
7 december 2007, 20:26
lol, idd, dacht ook ff van wtf :p

en dan probeerde hij nog GTA uit te spreken :rofl:

Wesdude
7 december 2007, 20:31
-Ja en dan moede dus werkelijk kindjes omverrijden voor meer punte hé

-jaja car theft auto ofzoiet

:doh:

shiftyke
7 december 2007, 21:01
Lol wie zei dat?

WooZ
7 december 2007, 21:03
Zo'n journalist van de Story, ben zijn naam kwijt.

[EZ]
7 december 2007, 21:18
neen, Nic Balthazar

Tiediiee
8 december 2007, 21:23

Inderdaad... wij weten dat zoiets niet kan in GTA maar al die andere non-gamers die naar dat programma kijken en die geen bal van gta kennen zullen natuurlijk die baltazar geloven omdat die daarover sprak en over een "onderzoek erover" (zoiets in die aard d8 ik)

Door zulke uitspraken komt opnieuw de gamewereld in een slecht daglicht:doh:

De laatste show is qua humor de laatste tijd sterk achteruit gegaan. die kerel in da berenpak is het enige waarmee ik gelachen heb.

Geef mij maar opnieuw die kerel van "alles kan beter" die had tenmiste gevoel voor humor!

Krayola
8 december 2007, 21:38
Inderdaad... wij weten dat zoiets niet kan in GTA maar al die andere non-gamers die naar dat programma kijken en die geen bal van gta kennen zullen natuurlijk die baltazar geloven omdat die daarover sprak en over een "onderzoek erover" (zoiets in die aard d8 ik)

Door zulke uitspraken komt opnieuw de gamewereld in een slecht daglicht:doh:

De laatste show is qua humor de laatste tijd sterk achteruit gegaan. die kerel in da berenpak is het enige waarmee ik gelachen heb.

Geef mij maar opnieuw die kerel van "alles kan beter" die had tenmiste gevoel voor humor!
Als gij em kunt gaan overtuigen om van de Provence terug naar hier te komen. Doe maar :p.

Foirzie
9 december 2007, 13:47
Ik vond het trouwens best grappig dat Frieda niet echt overtuigd was door die pipo van lalalover :)

[EZ]
9 december 2007, 20:36
Ik vond het trouwens best grappig dat Frieda niet echt overtuigd was door die pipo van lalalover :)
²
:lol:

btw, Kamagurka zijn jagen sketch staat op YouTube (hij had die ooit is voor een vorig seizoen van DLS gemaakt)
http://www.youtube.com/watch?v=tExqLefKOaE
:rofl:

Foirzie
11 december 2007, 23:12
Gabriel Rios, de bootvluchteling :')

Emperor_Blade
12 december 2007, 00:34
pfff, ik ga morgen naar de laatste show in het publiek met nog een aantal van men klas, moet voort school

Wesdude
12 december 2007, 09:53
Roept tijdens de uitzending maar dat slecht is :doh:

[EZ]
12 december 2007, 12:55
Lien Van De Kelder is toch lekker ding ze :D

en diene Chris Dusosis is precies ne mongool als'm lacht -_-

Cycloon
12 december 2007, 15:58
pfff, ik ga morgen naar de laatste show in het publiek met nog een aantal van men klas, moet voort school

Die studios zijn echt hatelijk om in te zitten ze, zit super oncomfortabel en tis daar enorm warm, ge zult blij zijn als het gedaan is :p

[EZ]
12 december 2007, 20:25
btw, lol @ da ademspel van Lien gistere :lol:

Emperor_Blade
12 december 2007, 23:32
tviel goe mee, spijtig geen rugleuning maar zachte kussentjes
temperatuur was precies goed
urbanus was ook grappig en miss belgie geil ding

word wel veel uitgeknipt tussen de gesprekken, en je merkt dat volledig niet op tv

Foirzie
13 december 2007, 12:12
Gisteren was nog wel goed, Frieda was al terug wat grappiger en urbanus kan ook geen minuut zonder mop.

Darius Craven
13 december 2007, 12:16
Urbanus mag elke dag daar zitten van mij...
Dat die es ne talkshow of zo doet :)

Conqie
13 december 2007, 13:53
Er is met dit sezioen een nieuwe redactie aangesteld.
wat ook de reden is voor de iets minder humoristische weg dat ze opgaan...

skampy
13 december 2007, 14:19
wordt wel veel uitgeknipt tussen de gesprekken, en je merkt dat volledig niet op tv

toch wel.

[EZ]
13 december 2007, 17:07
Idd, soms is't een grap en het publiek lacht of geeft applaus en een fractie van een seconde later is alles trug serieus en is't publiek muisstil...
En ze springe ook van den hak op den tak :p

Conqie
13 december 2007, 21:59
wees blij dat ze het monteren, idem met de pappenheimers enz.

die progammas zijn extreem saai als publiek, neem het van me aan

^^VooDoo^^
13 december 2007, 22:03
Je kent er wel veel van precies conquerpoy :o

Doe je iets in de media wereld soms?

Conqie
13 december 2007, 22:04
Je kent er wel veel van precies conquerpoy :o

Doe je iets in de media wereld soms?

half en half ;)

^^VooDoo^^
13 december 2007, 22:06
half en half ;)

Nice :)
Ik zou graag aan Narafi studeren, om zo toch ooit ook in de TV wereld te belanden :)

Welke richting heb jij gedaan?

/Sorry voor offtopic!

Conqie
13 december 2007, 22:08
Nice :)
Ik zou graag aan Narafi studeren, om zo toch ooit ook in de TV wereld te belanden :)

Welke richting heb jij gedaan?

/Sorry voor offtopic!

Wel das toevallig, ik studeer daar en werk af en toe mee met producties als camera assistent (kabelsleper :p )

GaMe®
13 december 2007, 22:49
Wel das toevallig, ik studeer daar en werk af en toe mee met producties als camera assistent (kabelsleper :p )

Haha, op de voetbal heb ik soms zo'n kabelsleper in't oog.
Wat een verschrikkelijk jobke heeft die toch maar..
Vooral als het regent en modderig is!

Die loopt voor 2u aan een stuk maar achter die cameraman aan en die natte, vuile kabel maar oprollen en afrollen,..

Echt niet leuk denk ik :p

Emperor_Blade
14 december 2007, 11:52
ik zit ook op narafi, net als conq. in onze les productionmanagement deze woensdag heeft den Henk Vermeulen gezegt dat het een nieuwe redactie is bij de laatste show :p

Conqie
14 december 2007, 12:46

Die loopt voor 2u aan een stuk maar achter die cameraman aan en die natte, vuile kabel maar oprollen en afrollen,..

yup, niet altijd leuk (valt te zien op welke plaats je staat :p ) maar het betaald en is een goede springplank

GaMe®
15 december 2007, 13:56
yup, niet altijd leuk (valt te zien op welke plaats je staat :p ) maar het betaald en is een goede springplank

Dat vermoeden had ik ook al, 't zijn altijd wel jonge gasten die met de kabel moeten sleuren achter een ervaren cameraman.

Ik doe nu mijn laatste jaar Multimediatechnieken, zeg al van kinds af aan dat ik graag cameraman zou willen worden, dus misschien kom ik jullie volgend jaar nog wel eens ergens tegen. :)

GaMe®
17 december 2007, 22:57
Morgen zal het wel ne keer interessant zijn met Siska Schoeters, Tomas De Soete & Peter Van De Veire. :)

H3li0s
17 december 2007, 23:53
Komaan vind niemand die Frieda nu ni de irritanste ooit ?
Serieus ik kan die echt gene seconde bezig zien zonder mij te schamen in haar plaats.
Hoe slecht is die wel ni...

squan
18 december 2007, 00:38
Morgen zal het wel ne keer interessant zijn met Siska Schoeters, Tomas De Soete & Peter Van De Veire. :)

jup, en ik heb nooit geweten dat Siska zo'n hete was tot de tv-spot. Ik kijk!

Foirzie
18 december 2007, 09:55
nen echten emo op teevee :')

GaMe®
18 december 2007, 14:41
Komaan vind niemand die Frieda nu ni de irritanste ooit ?
Serieus ik kan die echt gene seconde bezig zien zonder mij te schamen in haar plaats.
Hoe slecht is die wel ni...

Ik geef u gelijk. :) Vooral als die engels probeert te praten. :)

TeOtWaWkI
18 december 2007, 22:30
Verlegen meisje siska!

ClayDavis
20 december 2007, 23:03
man, hoe slecht is de laatste show wel niet geworden. Kwas er net naar aant kijken, en ik vind het zo slecht dat ik het hier gewoon moet posten. Nochtans moet er toch iets interessants te krijgen zijn uit de De Waele broertjes en Mark Eyskens.

Foirzie
20 december 2007, 23:12
2 many dj's had precies niet veel intresse in de show.

Pred
20 december 2007, 23:15
ik ben ook geen Frieda fan. Die zit daar precies heel den tijd alsof ze van toeten of blazen weet. Eens dwaas lachen en dan de volgende vraag van haar papierke aflezen.

Cycloon
20 december 2007, 23:39
Ik vind de humor van de meeste mensen in de laatste show wel redelijk geforceerd overkomen de laatste tijd. Net alsof ze het hebben ingeoefend.

GaMe®
20 december 2007, 23:52
ik ben ook geen Frieda fan. Die zit daar precies heel den tijd alsof ze van toeten of blazen weet. Eens dwaas lachen en dan de volgende vraag van haar papierke aflezen.

Echt he, die weet soms gewoon niet hoe ze moet reageren. Dan lacht ze dwaas en leest ze gewoon de volgende vraag af.. :s

ferre
21 december 2007, 00:09

voetbal is nog een easy jobke, een veldrit ofzo daar en tegen is andere koek :)
maar wel heel leuk
en jah, de meeste shows op tv zijn in real life (tijdens opnamens) saai of duren enorm lang) soms word een show 2u beeldmateriaal van opgenomen en daar moet in geknipt worden dat er nog 45min. overblijft, ni simpel bij zon semi live programmas

soenne
21 december 2007, 12:07
Kvind het dwaas dat de laatste show teveel deadlines volgt. 2 min aan dat onderwerp, 5 min babbelen over dat.

Soms zijn er echt wel toffe discussies tussen de gasten onderling op gang, die echt interessant zijn en grappig daarbij. Dan onderbreekt Frieda plots: Ok dank je wel bla bla bla en gaan ze over naar volgend onderwerp, die veel minder interessant zijn.
C'mon laat ze uitbabbelen, zou toffere tv zijn.

en idd, gisteren leek 1 van die soulwax gasten totaal nie geinteresseerd in het concept. Was best wel grappig haha. Kvond ze ook nie echt spontaan overkomen, but whatever, hun muziek is best wel goe :p

^^VooDoo^^
21 december 2007, 12:31
Ben ik de enige die enorm lastig aant worre was van da mens dat daar bijzat? Die marrokaanse .. of whatever et mocht zijn.

Me haar slechte commentaar en zo een irritante lach, het evenaarde de lach van Eva Brems zefs ^_^

Foirzie
21 december 2007, 12:35
Ja ik was daar ook lastig van. Wat een verschrikkelijke stem bah. En slechte moppen! Ik had zelfs de indruk dat ze haar aangevallen voelde over het thema van de dag : stelen.

^^VooDoo^^
21 december 2007, 12:59
Ye, had ik ook :p

Ik herinner nog één van haar "moppen" half en half.

Wat is een remix?

Da irritant mens: awel me zo ne mixer he *aan het uitbeelden me zo ne mixer in de soep*

Fucking hell! Vanaf dan heb ik het afgezet, want kon het nemeer aan :p

soenne
22 december 2007, 14:37
Ben ik de enige die enorm lastig aant worre was van da mens dat daar bijzat? Die marrokaanse .. of whatever et mocht zijn.

Me haar slechte commentaar en zo een irritante lach, het evenaarde de lach van Eva Brems zefs ^_^

zis van kazachstan dachtek but whatever. Ze is idd een irritant mens :)

[EZ]
22 december 2007, 16:26
toen diene van Soulwax Frieda of zijn broer onderbrak en over da decor begon => pwnage :D

Guard
22 december 2007, 17:39
wij keken vroeger altijd naar de laatste show, doch heb ik maar het laatste seizoen gezien van de originele presentator (ken zijn naam niet meer), en toen ik het nadien moest stellen met frieda had ik zoiets van :: tis nie meer hetzelfde :sad:

nu kijken we er niet meer naar

shiftyke
22 december 2007, 19:01
wij keken vroeger altijd naar de laatste show, doch heb ik maar het laatste seizoen gezien van de originele presentator (ken zijn naam niet meer), en toen ik het nadien moest stellen met frieda had ik zoiets van :: tis nie meer hetzelfde :sad:

nu kijken we er niet meer naar

bruno wyndaele was de originele dacht ik dan uytterhoeven en nu frieda, DLS is nu iets te kinderlijk geworden, teveel ketnet humor :(

Foirzie
24 december 2007, 23:45
zOMG! zijn het terug zetels vanaf nu?

Dakantochnie
25 december 2007, 01:46
zOMG! zijn het terug zetels vanaf nu?

Ik vrees dat dat maar voor één aflevering was omdat het Kerstmis is.

Mienod
25 december 2007, 12:45
Het was erg saai gisteren.. Na 5min ben ik verder beginnen zappen.

Foirzie
25 december 2007, 20:08
Vandaag zijn er ook weer zeteltjes

GaMe®
26 december 2007, 15:26
En toch blijft het slecht, zelfs mét zetels! :(

Foirzie
26 december 2007, 22:29
pffff ik moet niet van die saartje hebben he!

Wesdude
27 december 2007, 10:48
Ik ook nie

Dit zal wel het laatste seizoen laatste show zijn heb ik zo het gevoel. :sleep:

Conqie
27 december 2007, 17:23
waarom dat ze dat nieuw team redacteurs hebben aangesteld is mij een raadsel

desP-
28 december 2007, 00:31
Iemand toevallig de persoon in het publiek gezien die achter Dimitri zat ...

Ik dacht eerst dat het iemand was met zware brandwonden maar na een tijd begon ik toch zwaar te twijfelen & was er vrij zeker van dat die gast een masker aanhad oO

Nu vraag ik mij toch af wat er zo speciaal was dat hij zo duidelijk in het gezichtsveld zat of vergis ik mij hier zwaar & had die toch zware brandwonden :/

Kortom heeft er iemand toevallig een screen/clipje liggen ervan ? :P

Krayola
28 december 2007, 00:34
Was in het nieuws vandaag (http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF27122007_030).

shiftyke
28 december 2007, 09:59
Iemand toevallig de persoon in het publiek gezien die achter Dimitri zat ...

Ik dacht eerst dat het iemand was met zware brandwonden maar na een tijd begon ik toch zwaar te twijfelen & was er vrij zeker van dat die gast een masker aanhad oO

Nu vraag ik mij toch af wat er zo speciaal was dat hij zo duidelijk in het gezichtsveld zat of vergis ik mij hier zwaar & had die toch zware brandwonden :/

Kortom heeft er iemand toevallig een screen/clipje liggen ervan ? :P

Ik had he ook gezien twas stunt van wwf, kheb naar stijn en de sterreb gekeken dat was nog grappiger dan een gemiddelde afl vd laatste show.

soenne
28 december 2007, 11:23
Iedere keer dat het grappig/interessant wordt sluit ze wel de conversatie af zeker, man man.

Idd, was stunt van WWF, stonden ook aan de stations ed om campagne te voeren om minder CO2 uit te stoten.

AeroFury
3 januari 2008, 12:38
Interessante aflevering gisteren. Heb net de ontdekking gedaan dat ik erg geinteresseerd ben in al die fyisica toestanden.
Ik volg wel een economische richting.
Nuja >.>

sekhmet85
3 januari 2008, 17:02
Hehe, wij hebben die reporters gezien op de Meir, maar ons hebben ze niet getoond:(, wel een leuke aflevering met al die wetenschap!:)

Foirzie
9 januari 2008, 21:23
die Hollanders toch met hun schuiven :')

Meyer88
10 januari 2008, 13:11
Interessante aflevering gisteren. Heb net de ontdekking gedaan dat ik erg geinteresseerd ben in al die fyisica toestanden.
Ik volg wel een economische richting.
Nuja >.>

Voor een fysica richting zijt gij toch niet geschikt ze :p

Mennol
14 januari 2008, 22:28
Steven van Herreweghe en Ronny Mosuse in DLS vandaag, ze zaten ffkes over Cuisine X te praten. Da programma was zot grappig, Stubru mag da wel een keer heruitzenden :D

Defees
22 oktober 2008, 22:16
beetje diggen:

Wat doet marc er naast :O gisteren ook al, is dat blijvend?

Krayola
22 oktober 2008, 22:22
beetje diggen:

Wat doet marc er naast :O gisteren ook al, is dat blijvend?

Neen. Enkel deze week.

Furon
22 oktober 2008, 23:05
Er is altijd een 'grapjas van de week' ofzoiets. Vorige week(?) was dat Stany Crets en Woody Harrelson trapte het gewoon af :')

BleKKie
23 oktober 2008, 12:09
Er is altijd een 'grapjas van de week' ofzoiets. Vorige week(?) was dat Stany Crets en Woody Harrelson trapte het gewoon af :')

2 weken terug, afl met die illusionist was geschift :p
stany was echt bang :D

LittleBIGPlanet
24 oktober 2008, 13:50
Het was een hele week super met Mark Uytterhoeven en gisteren was de kers op de taart met Guy Mortier. :)

sink
24 oktober 2008, 14:00
hoe lang duurt dat eigenlijk nog? da's ondertussen toch al ruim 2 maanden bezig?
kdacht dat vorig jaar de slimste mens ter wereld al lang bezig was..

LittleBIGPlanet
25 oktober 2008, 00:20
YouTube - De Laatste Show - Gefressenes Funden (deel 1) (http://www.youtube.com/watch?v=zNyfMxKSCBU)
YouTube - De Laatste Show - Gefressenes Funden (deel 2) (http://www.youtube.com/watch?v=aLhDQdSMRyQ)
DLS van gisteren met Mark en Guy. :)

-----
25 oktober 2008, 11:10
Kvind Mark Uyterhoeven toch geschikter, Frieda is nooit zo grappig :p

CyBe®-DuDe
25 oktober 2008, 13:40
Kvind Mark Uyterhoeven toch geschikter, Frieda is nooit zo grappig :p

Uyterhoeven kan soms wel vreselijk irritant zijn. Die wilt soms te veel te grappig zijn en laat dan de mensen gewoon niet uitspreken. Ik heb dls alleen woensdag gezien en vooral tijdens de rubriek van Dr. Cammu stoorde dat echt enorm.