PDA

Volledige versie bekijken : Bulgarije (Sofia)

Eagle`
3 november 2007, 11:06
In LA 2 weken terug paar meisjes uit Bulgarije ontmoet, waar ik leuke tijd mee gehad heb. Nu we waren voor de zwans bezig om elkaar is op te zoeken. Momenteel volledig broke na een maand California ni zo goe voor de bankrekening tbh :s, ma ik zou het wel is overwegen om is een weekendje Sofia te doen (daar wonen ze nl.).

Iemand ervaring met dit vroeger oostblok land ?

mouly jr.
14 november 2007, 19:31
Ervaring niet, maar ik zou er ook graag naartoe gaan.
Misschien interessant voor je: Skyeurope.com vliegt vanuit Brussel naar Sofia, is een heel goedkope luchtvaartmaatschappij.

Eagle`
16 november 2007, 19:28
Thx voor de link had die maatschappij ondertussen ook al is bezocht, vanwege een banner op 9lives dacht ik. Op het eerste zicht lijken ze inderdaad goedkoop maar als als ze op het einde van de rit de fees & taxen erbij tellen loopt het toch vrij hoog op.

Edit: hmmz in die taksen en fees valt dus er blijkbaar 0,0 lijn in te trekken, als ik dit jaar nog boek loopt het soms op tot 140 EUR en in januari maar 65 EUR...

mouly jr.
16 november 2007, 19:57
ja ze werken niet met vaste prijzen, maar hoe vol het vliegtuig al zit, hoe minder plaatsen hoe duurder. Dus als je op korte termijn boekt zal je meestal meer betalen.

Tip als je niet vasthangt aan bepaalde data: Ja kan bij het boeken een calander opvragen waar alle prijzen opstaan per dag dat er een vlucht is, en dan kies je gewoon de goedkoopste.

Er komt maar 1 keer taksen bij hoor, en dan bij de betaling nog eens 5 euro administratie ofzo. De taksen zijn inderdaad wel duur, meestal zelfs meer dan de ticketprijs.