PDA

Volledige versie bekijken : Reverze (23/12/2008) @ Lotto Arena, Antwerpen

Schummi88
2 november 2007, 17:18
AFFICHE

http://partyflock.nl/images/upload/131462_original.jpg

Reverze, België’s grootste en bekendste spektakel-event van de hardere stijlen, zal zaterdag 23 februari weer grenzen verleggen en de massa meenemen in een reis naar een onbekende wereld, vreemde culturen en een unieke sfeer die je maar 1 keer per jaar kan meemaken…

Nu zaterdag 3 november gaat de voorverkoop van start via de bekende vvk-punten. Bass Events is er van overtuigd dat de kaartenverkoop dit jaar weer zéér hard zal gaan en de tickets ver voor aanvang zullen uitverkocht zijn zoals de vorige edities.

Reverze breidt dit jaar ook gevoelig uit met de nagelnieuwe Lotto Arena die voor het eerst voor een dance-event in gebruik zal genomen worden.
Ook het luxe Hospitallity Center zal weer gebruikt worden, dit jaar voor een speciale VIP-area waar de namen voor de toekomst zichzelf gaan bewijzen.

Naast het verhaal en thema dat zich in de aanloop van het feest verder zal onthullen, zullen de bezoekers alvast muzikaal verwend worden en wellicht voor soms hartverscheurende keuzes gesteld worden voor welke zaal of dj te kiezen.
Wie er allemaal bij zal zijn maken we nu alvast bekend, de zaalindeling en timetable blijft nog geheim…

TICKETS

35,50 Euro ex fee

Tickets kosten 35.5€ ex fee, incl. gratis openbaar vervoer van De Lijn in Antwerpen. (tram, metro, bus). Je kan dus gebruik maken van de P+R parkings en met gratis openbaar vervoer tot aan de ingang van het Sportpaleis reizen.

VIP TICKETS

250 Euro ex fee / 4 personen

De prijs voor een VIP-ticket is 250 Euro ex fee.
Dit ticket is geldig voor 4 personen. Inbegrepen in het ticket :

*Aparte VIP-ingang
*VIP-parking naast de VIP-ingang
*Gratis vestiare
*Eén fles champagne
*Food buffet (warm & koud)
*Eén leuk gadget
*Exclusieve toegang tot de VIP-area in het Hospitally Center

Met dit ticket kan je geen gebruik maken van het gratis openbaar vervoer van DE LIJN in de regio Antwerpen. De bezoekers moeten zich met 4 aanmelden aan de VIP-ingang. In het VIP-ticket is één parkingplaats voorzien bij het tonen van het ticket aan de VIP-parking.

Line-Up

Dark-E
Deepack
Coone vs Ruthless (Live)
Donkeyrollers (Live)
Vince
Darkraver
D-Block & S-Te-Fan
Ronald V
Headhunterz
Q-IC
Tatanka
Binum
Chicago Zone
Ghost (Live)
Noise Provider
Greg C
Dr Rude
Manu Kenton
The Playboyz vs Tek Soldierz (Live)
Promo
Evil Activities
Panic
Korsakoff
Zatox
Activator
E-Max
Lethal MG
Noisecontrollers (Live)
Brennan Heart
Scope DJ
Wildstylez
Frontliner aka Abject
Mark With A K
DJ Dess
Vicious D & Larsson
Samuel Sanders
DJ Gave
Karl F (Live)
Elektrostan (Live)
Jones & Sjoekoe
Francois
Secret Act

Hosted by MC Villain, MC Renegade, MC Syco, MC Lunatick

De line-up waar we allemaal van droomden denk ik :bow:

PoMpElSiEn
2 november 2007, 17:26
zeker en vast :)
morge kaartje kopej :D

Schummi88
2 november 2007, 17:30
zeker en vast :)
morge kaartje kopej :D

Ik ga me zo'n VIP kaartje halen, er gaat toch sowieso nog 3 man mee :D

Cind3r^
2 november 2007, 17:31
aanwezig.

neomitochondria
2 november 2007, 21:48
zalig he :D

hier affiche

http://www.bassevents.be/reverze-2008.jpg

vind het wel schandalig duur geworden die VIP, hetgeen je er maar voor krijgt...

Jaws
3 november 2007, 00:01

hier affiche

vind het wel schandalig duur geworden die VIP, hetgeen je er maar voor krijgt...
Deze keer krijgen ze blijkbaar toch een aparte room met eigen DJ's, maar waarom zou ge naar opkomend talent gaan luisteren, als al die topdj's in de andere rooms draaien natuurlijk.

Ik ga zeker met een gewoon ticket en ik verwacht dat het weer een supervet feest wordt :). De namen zijn in ieder geval weer de moeite. Sjoekoe is trouwens iemand van het forum hier (of vroeger toch, kheb er nog mixjes van staan).

PoMpElSiEn
3 november 2007, 06:18
Sjoekoe is trouwens iemand van het forum hier (of vroeger toch, kheb er nog mixjes van staan).

sjoekoe is een vaste waarde in de tekroom van complex :)
trouwens 10november deepack en larsson & vicious d te complex -> hardstyleeeej :d

Eagle`
3 november 2007, 12:16

hier affiche

jama coone komt :)

sjoekoeloeroe
3 november 2007, 13:02
Deze keer krijgen ze blijkbaar toch een aparte room met eigen DJ's, maar waarom zou ge naar opkomend talent gaan luisteren, als al die topdj's in de andere rooms draaien natuurlijk.

Ik ga zeker met een gewoon ticket en ik verwacht dat het weer een supervet feest wordt :). De namen zijn in ieder geval weer de moeite. Sjoekoe is trouwens iemand van het forum hier (of vroeger toch, kheb er nog mixjes van staan).

en ik zit hier nog altijd :p
maar dan op het ps3 forum

en de line up voor de vip is zekers meer dan de moeite waard ;)

Dafference
4 november 2007, 02:23
De line-up waar we allemaal van droomden denk ik :bow:
Ik droomde een hardcore Lotto Arena ipv dat kleine hardcore-zaaltje vorige keer, helaas blijft er weinig van over als ik de hc-namen eruit haal..

Voor de meesten zal deze line-up inderdaad wel heerlijk zijn, maar ik wacht de zaalverdeling toch nog af voor ik beslis.

Vind 35 euro eerlijk gezegd ook wat te duur maar kom, hopelijk word met dat extra geld de geluidskwaliteit wat opgekrikt.

Schummi88
4 november 2007, 12:52
hopelijk word met dat extra geld de geluidskwaliteit wat opgekrikt.

"Wat geluid betreft hebben we niets in het persbericht gezet maar zijn we toch weer een aantal stappen vooruit, oa. op politiek niveau wbt geluidslimiet en ook technisch wat betreft techniek, gebruikte materialen en andere zaken om een zo hard en zuiver mogelijke sound te creëren.

Op Coone & The Gang was die vooruitgang zeker al merkbaar en we doen ons best om op Reverze dit punt nog een stuk te verbeteren.

Laat ons zeggen dat we kosten noch moeite sparen om er het maximum uit te halen, binnen de grenzen die van hogerhand worden opgelegd natuurlijk.

Komt helemaal goed !"

Dit zijn de letterlijke woorden van iemand van het management :)

Rammste1n-
4 november 2007, 15:45
ill be there =]

?therapy?
4 november 2007, 16:02
Kwil eerst de zaalindeling weten. En dan hopen dat het geluid er wat beter is :p

Schummi88
18 november 2007, 19:11
VIP line-up

Scope DJ
Wildstylez
Frontliner aka Abject
DJ Gave
Elektrostan (Live)
Samuel Sanders
Karl F Live
DJ Dess
Jones vs Sjoekoe
Vicious D & Larsson

Hosted by MC Lunatick

Toch de juiste keuze gemaakt om als VIP te gaan. Vooral dan toch voor Scope DJ, Gave en Elektrostan :D

PoMpElSiEn
18 november 2007, 19:18
k ga ook zoewizo vip
vicious d en larsson zijn kennis van mij :)
dus mag hun zeker niet missen op reverze

verder voor scope dj en wildstilez !

Dafference
23 november 2007, 14:57
Hey,

De hardcore dj's, op 1 dj na, zullen achter elkaar in de Lotto Arena spelen.

"Da klein kot" wordt niet meer als zaal gebruikt. :)

Bass Events staat niet gelijk aan jump, dat is een foute veronderstelling. Ik denk dat het lijstje namen van deze Reverze line-up dat wel bewijst en ook onze vorige feesten gaan veel verder dan "jump" alleen.

We stellen ook inderdaad vast dat er, vooral dan hier op PF, leden zijn die idd vragen naar meer hardcore of een hardcore feest.
Wij laten de hardcore niet volledig links liggen (Bassleader-zaal bv) maar op dit moment is hardcore niet onze "core-business" en dat zal het ook nooit worden. Er zijn volgens ons al genoeg goede hardcore-organisaties en -feesten. (amai, waar dan? - red :p)
Dit wil niet zeggen dat wij nooit een hardcore feest zullen geven, maar op dit moment hebben we niets concreet hierin aan te kondigen.

En bovendien, en dit is geen persoonlijk verwijt, zou het ons misschien al wat meer motiveren moesten bepaalde hardcore Partyflockers niet op elk topic of bericht van onze feesten komen zeuren voor hardcore of het feest of het concept ervan niet steeds komen uitmaken voor "troep", "kanker" en nog een hele resem andere negatieve commentaar.

Wat betreft het geluid.
Het Sportpaleis is een unieke locatie maar met beperkingen.
De feesten waar jij naar verwijst dateren uit een tijd dat er nog geen normen waren en dat alles zo maar kon.
Wat je misschien niet weet is dat deze zelfde feesten de aanleiding zijn geweest tot de verstrenging van de normen en het opleggen van een hele hoop regels waar wij nu nog mee dienen rekening te houden.

Wij investeren jaar in jaar uit enorm in het zoeken en toepassen van de nieuwste technieken om een verbetering in geluidskwaliteit en -ervaring te creëren voor onze bezoekers.
Ons laatste feest in het Sportpaleis (Coone & The Gang) was daarin een serieuze stap vooruit, we hebben hier zeer veel positieve commentaar gekregen en nemen dus die ervaring mee naar ons volgende event, Reverze, met de bedoeling ook daar nog vooruitgang te boeken.

Bij deze denk ik dat we uitgebreid gereageerd hebben en hopen we toch het een en ander te hebben verduidelijkt.

mvg,

Bass Events.

Chapeau voor de communicatie eiglek. :niceone:

PoMpElSiEn
23 november 2007, 15:00
eigelijk wel :)
mja ik ben al blij voor ene tophardstyle lineup :)

Dafference
23 november 2007, 15:47
Die hardstyle deejays in de VIP zijn wel tegenvaller.. Alsof iedereen 3 vriende heeft die 250 willen samenleggen? :help:

Schummi88
23 november 2007, 20:56
Die hardstyle deejays in de VIP zijn wel tegenvaller.. Alsof iedereen 3 vriende heeft die 250 willen samenleggen? :help:

Ik heb 3 vrienden :D. Ik vind de Hardstyle DJ's goed die draaien in de VIP room, ze zijn wel eerder van de nieuwe generatie Hardstyle en niet iedereen is daar voor te vinden :).

breez
23 november 2007, 22:49
ik ga er wss wel zijn, maar niet vip

al had ik gave wel es willen zien draaien (de rest van de vip line-up is ook nie mis, maar niet zoveel €'s extra waard imo)

Godlessarto
25 november 2007, 21:59
Line-Up

* Dark-E
* Deepack
* Coone vs Ruthless (Live)
* Donkeyrollers (Live)
* Vince
* Darkraver
* D-Block & S-Te-Fan
* Ronald V
* Headhunterz
* Q-IC
* Tatanka
* Binum
* Chicago Zone
* Ghost (Live)
* Noise Provider
* Greg C
* Dr Rude
* Manu Kenton
* The Playboyz vs Tek Soldierz (Live)
* Promo
* Evil Activities
* Panic
* Korsakoff
* Zatox
* Activator
* E-Max
* Lethal MG
* Noisecontrollers (Live)
* Brennan Heart
* Scope DJ
* Wildstylez
* Frontliner aka Abject
* Mark With A K
* DJ Dess
* Vicious D & Larsson
* Samuel Sanders
* DJ Gave
* Karl F (Live)
* Elektrostan (Live)
* Jones & Sjoekoe
* Francois
* Secret Act

Die wil ik zeker zien.
Gehoord dat het bijna uitverkocht is. Kan iemand bevestigen?

Schummi88
25 november 2007, 22:25
Gehoord dat het bijna uitverkocht is. Kan iemand bevestigen?

De VIP-tickets zijn allemaal de deur uit en van de gewone heb ik geen weet. Er zullen er nog wel een paar beschikbaar zijn maar snel zijn is de boodschap! :)

Cind3r^
25 november 2007, 22:26
mijn lijstje:

deepack
donkey rollers
d-block & s-te-fan
tatanka
zatox
activator
brennan heart
noisecontrollers (live)

:bow:

Schummi88
25 november 2007, 22:30
Als ik men favorieten volg zou ik er 37 moeten gaan bezoeken, wordt dus afwegen spijtig genoeg. Nu ja, DJ Gave moet en zal ik gezien hebben :D

cassie821
9 december 2007, 22:10
Cool op mijn B-Day . Maar jammer genoeg ga ik niet ben niet zo'n fan vh het genre dat ze draaien :)

Encron
9 december 2007, 23:10
Lijkt me wel een zot feestje, voor degene die van dit genre houden natuurlijk...:D
(ik niet dus xD)
Cheerz

Schummi88
10 december 2007, 16:35
euhm wat doet die Lotto Arena in de titel eigenlijk? :D

Ze organiseren dat in 3 Area's (Sportpaleis, Lotto Arena en Hospitality Center). Wrs weer een zotte mod die er met zijn hoofd niet bij is :p

enZiiime
10 december 2007, 16:42
Vince
Noise Provider
Promo
Evil Activities
Panic
Korsakoff
Vicious D & Larsson

De deze doen het voor mij (maar tog gaank ni ^^)

DBK
11 december 2007, 14:56
als ik der ga werken hoop ik dat ik bij den hardcore mag staan, vince!!!, promo, korsakoff, hopelijk darkraver dien een early rave setje speelt, ...

hazerd
11 december 2007, 15:02
Derstraks men ticketje gaan hale se
can't wait ^^

neomitochondria
13 december 2007, 21:13
VIP is al zogoed als uitverkocht...

PoMpElSiEn
13 december 2007, 23:23
De VIP-tickets zijn allemaal de deur uit en van de gewone heb ik geen weet. Er zullen er nog wel een paar beschikbaar zijn maar snel zijn is de boodschap! :)

bron?

Sabe
13 december 2007, 23:29
sjoekoe is een vaste waarde in de tekroom van complex :)
trouwens 10november deepack en larsson & vicious d te complex -> hardstyleeeej :d

true .. sjoekoe is een goei djke :D

sjoekoeloeroe vant forum btw :p

Schummi88
14 december 2007, 06:15
bron?

de Marijn hebben we als bron :p. Maar blijkbaar isser een nieuwe 'intake' gedaan van VIP-tickets maar het zou niet lang meer duren voor die ook uitverkocht zijn.

Schummi88
16 december 2007, 20:07
Het anthem van Reverze zal verzorgd worden door Dark-E. Er komt al zeker een Noisecontrollers remix van het anthem

Wover
22 december 2007, 20:43
Ah nog eens een plaatje van Dark-E zelf :). Meestal iets trancy'er, maar dat mag wel eens :).

Binnekort toch ook eens tickets gaan halen denk ik.

PoMpElSiEn
23 december 2007, 19:37
trailer online
www.bassevents.be

?therapy?
25 december 2007, 17:54
Zaal indeling valt me wat tegen tbh :s

Main - Sportpaleis

Dark-e
Coone vs Ruthless Live
Deepack
Donkey Rollers Live
Binum vs Ronald V
Darkraver vs Vince
DJ Ghost Live
D-Block & S-te-Fan
Tatanka
Chicago Zone Live
Q-IC
Playboyz vs Tek Soldierz
Francois
Secret Act
MC Villain

Lotto Arena

Promo
Headhunterz
Korsakoff
Brennan Heart
Noisecontrollers Live
Zatox vs Activator
DJ Panic vs Evil Activities
Dr Rude vs E-Max
Noise Provider vs Manu Kenton
Lobotomy Inc vs Greg C
Mark with a K
MC Renegade
MC Syco

Hospitality Centre (VIP)

Scope DJ
Wildstylez
Frontliner aka Abject
DJ Gave
Elektrostan Live
Samuel Sanders
Karl F Live
DJ Dess
Jones vs Sjoekoe
Vicious D & Larsson
Hosted by MC Lunatick
Lobotomy Inc vs Greg C
Mark with a K

Mogen ze gerust wisselen met:
Tatanka
Donkey Rollers

Das al véél logischer

Schummi88
25 december 2007, 22:21
Sportpaleis
Binum vs Ronald V
D-Block & S-Te-Fan
Tatanka
Chicago Zone (Live)

Lotto Arena
Noisecontrollers (Live)
Zatox vs Activator
Dr Rude vs E-Max

Hospitality Center
Scope DJ
DJ Gave
Electrostan (Live)

Deze zou ik toch graag een bezoekje brengen. Ik heb zo het gevoel dat ik toch een paar kilometer zal afleggen 's nachts :p. Nu hopen op goede uren en vooral dan toch dat Tatanka niet overlapt met Zatox vs Activator :love:.

Cind3r^
26 december 2007, 02:29
degenen die ik wil zien zijn opgesplitst in 2 zalen, dat wordt kiezen:(

nu hopen dat de timetable wat meezit.

Godlessarto
26 december 2007, 14:21
Main - Sportpaleis

Dark-e
Coone vs Ruthless Live
Deepack
Mark with a K
Binum vs Ronald V
Lobotomy Inc vs Greg C
DJ Ghost Live
D-Block & S-te-Fan
Dr Rude vs E-Max
Chicago Zone Live
Q-IC
Playboyz vs Tek Soldierz
Francois
Secret Act
MC Villain

Lotto Arena

Donkey Rollers Live
Headhunterz
Tatanka
Brennan Heart
Noisecontrollers Live
Zatox vs Activator
Darkraver vs Vince
Korsakoff
Promo

MC Renegade
MC Syco

Zo zou perfect zijn! Massas knallen op het einde met Evil activities en Panic voor een streepje oldschool.

?therapy?
26 december 2007, 15:15
Njah, ik begrijp het eigenlijk niet waarom ze de tatanka & donkey rollers in de main hebben gezet :s

hazerd
26 december 2007, 17:51
Ik zal het meeste in de lotto arena zitte denk ik^^
Alhoewel Tatanka,D-block, Chicago zone & Donkey rollers zou ik ook wel graag zien

aXl_
26 december 2007, 17:57
das wel één van de raardere zaalindelingen die ik al heb gezien. Ipv genres te sorteren per zaal hebben ze in elke zaal alle genres door elkaar gegooid :D

PoMpElSiEn
27 december 2007, 15:19
typisch belgisch, altij alles menge :(

Cind3r^
27 december 2007, 15:31
mark with A K en lobo inc vs greg c wisselen met Tatanka, d-block & s-te-fan, donkey rollers en deepack en je hebt 1 van de betere hardstyle line ups ooit.

neomitochondria
28 december 2007, 12:42
das wel één van de raardere zaalindelingen die ik al heb gezien. Ipv genres te sorteren per zaal hebben ze in elke zaal alle genres door elkaar gegooid :D

valt toch goed mee vind ik, je hebt maar 2 zalen ook he.
de main vooral jump/tek en beetje hardstyle
en lotto vooral hardstyle en hardcore en niets van jump.

Cind3r^
28 december 2007, 15:35
en lotto vooral hardstyle en hardcore en niets van jump.
Lobo inc vs Greg C & Mark with AK = jump..

neomitochondria
28 december 2007, 17:08
Lobo inc vs Greg C & Mark with AK = jump..

ik dacht dat de post van Godlessarto, de goede indeling was...

aXl_
28 december 2007, 17:42
ik dacht dat de post van Godlessarto, de goede indeling was...

maar wat godlessarto gepost heeft is ook niet de officiële line-up :)

op de site van reverze staat:

Main - Sportpaleis

Dark-e
Coone vs Ruthless Live
Deepack
Donkey Rollers Live
Binum vs Ronald V
Darkraver vs Vince
DJ Ghost Live
D-Block & S-te-Fan
Tatanka
Chicago Zone Live
Q-IC
Playboyz vs Tek Soldierz
Francois
Secret Act
MC Villain

Lotto Arena

Promo
Headhunterz
Korsakoff
Brennan Heart
Noisecontrollers Live
Zatox vs Activator
Dr Rude vs E-Max
Lethal MG
Lobotomy Inc vs Greg C
Mark with a K
MC Renegade
MC Syco

Hospitality Centre (VIP)

Scope DJ
Wildstylez
Frontliner aka Abject
DJ Gave
Elektrostan Live
Samuel Sanders
Karl F Live
DJ Dess
Jones vs Sjoekoe
Vicious D & Larsson
Hosted by MC Lunatick

oftewel: overal een beetje van alles :)

vinC-
4 januari 2008, 13:18
Eindelijk wat meer Hardstyle dit jaar :bow: Spijtig wel dat ze niet gewoon op de main jump draaien en hardstyle/hardcore in de lotto arena, want als ik tussen D-block & s-te-fan en Noisecontrollers live moet kiezen gaat het nog lastig worden :oink:

?therapy?
11 januari 2008, 15:21
Tickets zijn bijna uitverkocht hebbek gehoord ( 3000 over gisteren)
dus ik ga direct na school om een ticket ze!

Schummi88
11 januari 2008, 22:05
Tickets zijn bijna uitverkocht hebbek gehoord ( 3000 over gisteren)
dus ik ga direct na school om een ticket ze!

Jup, tzal niet lang meer duren of het is uitverkocht. 18 000 partylovers :D

Dots
11 januari 2008, 23:59
IK KOM AL!!!! ezrever = reverze maar dan reverze

ik ga zeker naar coone VS ruthless!

Cind3r^
12 januari 2008, 15:46
ik ga zeker naar coone VS ruthless!

voor het geld da ge betaalt zou ik beter naar dj's gaan zien die ge nie op iedere jumpfuif ziet..

PoMpElSiEn
12 januari 2008, 15:49
voor het geld da ge betaalt zou ik beter naar dj's gaan zien die ge nie op iedere jumpfuif ziet..

ik ben zeker en vast genne jumpfan maar vond dit op summerfestival een vette set!
en iedereen kiest toch nr wie hij gaat kijke :)

Dots
12 januari 2008, 17:13
wa maakt da nu uit, tis nie zoals op een fuifke da ge daar maar tot 3 uur blijft he, tijd genoeg en zolang ik mij maar amuseer.

Cind3r^
12 januari 2008, 18:52
ik ben zeker en vast genne jumpfan maar vond dit op summerfestival een vette set!
en iedereen kiest toch nr wie hij gaat kijke :)
misschien wel een goede set neergezet, maar ik blijf erbij dat je ze iedere week voor 5 euro inkom kan zien.
als je biijna 40 euro geeft aan een ticket, vind ik het toch niet meer als normaal dat je naar de mannen gaat kijken die bijna nooit op Belgische bodem komen (denk maar aan Activator, Noisecontrollers,..)

maar ieder zijn ding zeker?

PoMpElSiEn
12 januari 2008, 19:05
gevek u zeker en vast gelijk in :d maarja

Schummi88
12 januari 2008, 20:46
Ach als hij ze graag wil zien, waarom niet dan :). Ik heb ze op het Summerfestival gezien en daar was hun set :bow:. Al geef ik op Reverze toch de voorkeur aan Gave, Zatox vs Activator en Dr Rude vs E-Max :D

?therapy?
12 januari 2008, 21:11
misschien wel een goede set neergezet, maar ik blijf erbij dat je ze iedere week voor 5 euro inkom kan zien.
als je biijna 40 euro geeft aan een ticket, vind ik het toch niet meer als normaal dat je naar de mannen gaat kijken die bijna nooit op Belgische bodem komen (denk maar aan Activator, Noisecontrollers,..)

maar ieder zijn ding zeker?
Noisecontrollers :love: wat een heerlijke set hebben die gedraaid op X-Qlusive Zany :scream: (nujah, het waren stuk voor stuk goeie sets. Vanaf 12u toch :) toen begon zany en kwam ik ook toe :p)

Cind3r^
12 januari 2008, 21:43
Ach als hij ze graag wil zien, waarom niet dan
aka minder volk in de lotto arena:applause:

Schummi88
12 januari 2008, 21:53
Ik hoop zo snel mogelijk iets te vinden van het Reverze anthem. Dark-E met zijn melodieuse aanpak en de Noisecontrollers met hun beats :D.

Ah dit blijft toch een zalig filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=PtBsPq2kS8Q :bow:

Dots
12 januari 2008, 22:53
ja ik ken de meeste van die DJ's niet, ben dan ook al even niet meer zo een hard uitgaansman geweest :D iemand goeie raad voor wa goeie DJ's zijn en eventuele samples van hun werk (legaal)

edit: noisecontrollers klinkt inderdaad wel lekker op die youtube clips (en dat is dan slechte kwaliteit he)

Schummi88
12 januari 2008, 23:42
Als je van Hardstyle houdt zeker: Tatanka, Zatox vs Activator en Noisecontrollers gaan bekijken. Qua Jump, Tek, ..: Dr Rude vs E-Max, Binum vs Ronald V, Chicago Zone, ...

samples
Zatox (http://www.djzatox.com/)
Brennan Heart (http://www.myspace.com/brennanheart)
Ronald-V (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=170765045)
The Playboyz (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=134910687)
Tatanka (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=208503369)
Activator (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=199643037)

Schummi88
14 januari 2008, 21:19
er sta een fouteke in den titel menne

De enige fout die het zo kunnen zijn is dat het naast de Lotto Arena ook te doen is in het Sportpaleis en in het Hospitality Center. Een mod heeft het met de verhuis veranderd maar we gaan niet moeilijk doen eh :p.

Schummi88
15 januari 2008, 17:39
En over die 10 maanden verschil gaan we niet moeilijk doen? :unsure:

lol daar hebde ook gelijk in. Ik heb daar 23/02/08 gezet ze. Ach ja, ik weet dat het in februari is :p

lammeken
17 januari 2008, 01:46
waar is dj massiv :(

Cind3r^
17 januari 2008, 22:06
waar is dj massiv :(

in de complex jwt lekker jumpen

Schummi88
17 januari 2008, 22:17
in de complex jwt lekker jumpen

Ik denk niet dat we die daar veel zien. Complex trekt meer en meer de kaart van Hardstyle. Overlaatst is de SWAT-tour van Scantraxx er nog gepaseerd :bow:.

PoMpElSiEn
17 januari 2008, 22:19
Ik denk niet dat we die daar veel zien. Complex trekt meer en meer de kaart van de Hardstyle. Overlaatst is de SWAT-tour van Scantraxx er nog gepaseerd :bow:.

ja scantraxx was daar ma ook ni om over naar huis te schrijve, 3u hardstyle
complex is en blijft jump/tek ze :)

en agge een hardstyleavond moet kieze
release '08 larsson vs vicious d solo tekroom
BESTE avond ooit gehad in complex :)

?therapy?
17 januari 2008, 22:26
Hmm, die 3K tickets die overwaren was blijkbaar maar een verkoopsstunt.... ze hadden er nog 7k naart schijnt :X

en complex hardstyle... djees, nu-hardstyle ja soms keer :angry: dat ze er maar gauw mee stoppen. Zo wat marginale jumperkes uit men klas zitten nu constant te zeggen dat ze voor hardstyle zijn. Maar als ze een hardstyle laten horen ist wel nog jump ze.:ironic:
They drive me insane!
en die SWAT is toch ook niet alles ze. :p

Schummi88
17 januari 2008, 22:26
ja scantraxx was daar ma ook ni om over naar huis te schrijve, 3u hardstyle
complex is en blijft jump/tek ze :)

en agge een hardstyleavond moet kieze
release '08 larsson vs vicious d solo tekroom
BESTE avond ooit gehad in complex :)

Ja inderdaad het hoofdgenre blijft Jump en Tek. Niet dat ik daar tegen ben: Jump, Tek en Hardstyle zijn de genres die mij aanspreken :D.

Ow ja, 10 mei 2008 Bassleader en 28 juni 2008 Summerfestival. Ik zal er één van de weken is topics over maken wanneer de line-ups vrij worden gegeven.

Inv
18 januari 2008, 00:59
Vandaag ticketjes gekocht :woohoo:

Cind3r^
18 januari 2008, 04:02
Ik denk niet dat we die daar veel zien. Complex trekt meer en meer de kaart van Hardstyle. Overlaatst is de SWAT-tour van Scantraxx er nog gepaseerd :bow:.

hij stelde spijtig genoeg niets voor:(

de SWAT tour in nederland ws pas machtig:

The prophet, Technoboy, Brennan heart, Wildstylez, A-lusion & Zatox:bow:

Schummi88
20 januari 2008, 00:00
Reverze 2008 The Compilation (2CD) wordt gemixed door The Playboyz en door D-Block & S-Te-Fan. Deze info komt van John zelf :)

Hij zou voor de eerste week van maart zijn. De keuze van de DJ's is dik in orde :D

deathsythe
20 januari 2008, 18:41
zalige line up wel, en manu kenton suckt :D
lol
mss ganek eerst nog mate vinden die wille :d

Cind3r^
20 januari 2008, 20:51
manu kenton suckt
allez jong, da meende toch nie?

deathsythe
20 januari 2008, 21:06
och hard wel jah
mjah ben ni voor zijn styl,
khebem wel alleen maar horen draaien op jinac in de sottos, ma zijn plate waren té boring.

Djack
21 januari 2008, 15:09
Reverze gaanek overslaan, vriendin moet 3 dagen dervoor binnen voor operatie

deathsythe
21 januari 2008, 22:10
prolly present :)

hazerd
21 januari 2008, 23:27
en manu kenton suckt :D
Agreed !
van die gast blijf ik liefst zo ver mogelijk van weg lol :p

deathsythe
22 januari 2008, 08:44
lol kben toch ni den enigste ;)
mjah kvin; kheb die maar paar keer horen draaien, en diene staat daar altij zo pcies van, pfff klotejob, diene jonge wilt pcies ni da er ambiance is:)

btw iemand enig idee wnr de timetables komen, en gaan die daar ergens op reverze omhoog hangen (geen enig idee van), of ist beter dagge u 'lijstje' vanbuiten leert ;)

Schummi88
22 januari 2008, 14:44
mjah kvin; kheb die maar paar keer horen draaien, en diene staat daar altij zo pcies van, pfff klotejob, diene jonge wilt pcies ni da er ambiance is:)

btw iemand enig idee wnr de timetables komen, en gaan die daar ergens op reverze omhoog hangen (geen enig idee van), of ist beter dagge u 'lijstje' vanbuiten leert ;)

Die wordt meestal een week op voorhand vrijgegeven en op het event zelf krijg je die nog eens op papier.

deathsythe
22 januari 2008, 15:19
ah mercie

Rajiv
27 januari 2008, 19:24
Kaarten in fnac Gent uitverkocht :)

PoMpElSiEn
28 januari 2008, 16:31
http://youtube.com/watch?v=5CKPpgM4bbg
juist de anthem tegegekomen

http://www.youtube.com/swf/l.swf?video_id=PTXRe1hcMLI&rel=1&eurl=&iurl=http%3A//i.ytimg.com/vi/PTXRe1hcMLI/default.jpg&t=OEgsToPDskJpFjG0XOPGSnkOHgxS9_lB
noisecontrollers remix :love::love::love::love::love:

deathsythe
28 januari 2008, 16:34
no way seriously

gvd smallband

komaan trut laadt die fukking pagina ;)

edit is hij dan al gereleased?

Cind3r^
28 januari 2008, 16:37
melodie klinkt lekker, maar wacht een zuivere sample af om te kunnen oordelen

deathsythe
28 januari 2008, 16:41
aaah zalig eindelijk emmek de climax ^^
:love::love:

enig idee wnr de vinyl uitkomt?

Nestom
1 februari 2008, 03:21
als er nog iemand tickets van Reverze verkoopt, let me know !!

hazerd
1 februari 2008, 18:43
als er nog iemand tickets van Reverze verkoopt, let me know !!

Is het al uitverkocht? Zou me verbazen om eerlijk te zijn

Schummi88
1 februari 2008, 18:54

Bij Toff Music hadden ze er nog een paar dacht ik maar bij FRS was het volledig uitverkocht dacht ik.

Vandaag om men ticketten van Bassleader geweest bij Toff Music, bleek dat ze nog niet binnen waren :ironic:

?therapy?
1 februari 2008, 20:22
Ja, ze zijn al uitverkocht. Er zijn (waren?) nog een paar VIP tickets over door annuleringen maar ik vrees dat die ondertussen ook wel uit de deur zullen zijn.

Dots
1 februari 2008, 21:20
ja dringend een zuivere versie gevraagd indien beschikbaar :D

neomitochondria
2 februari 2008, 16:07
In een klein persbericht van Bass Events staat het volgende:

Tickets in Nederland zijn uitverkocht !

Via Ticketbox zijn er nog enkel een aantal VIP-tickets beschikbaar die vrijgekomen zijn uit niet tijdig betaalde reserveringen. In België zijn er nog gewone tickets verkrijgbaar bij FNAC, Free Record Shop en Teleticketservice.com maar zoals het er nu naar uit ziet zullen deze ook héél snel uitverkocht zijn !

Laatste kans om tickets te gaan halen dus !

Schummi88
2 februari 2008, 19:39
Persbericht van 28 januari 2008

REVERZE SOLD OUT !
All regular tickets are sold out ! No more tickets at the door aswell.
ATTENTION :
Only 20 VIP-tickets (4 persons/ticket) are back available @ FNAC (www.fnac.be) due to cancelled reservations.

Het ziet er naar uit dat er 18 000 man aanwezig zal zijn :D

Dots
2 februari 2008, 19:48
aaah word lekker!!

hazerd
2 februari 2008, 19:48
een gezellig drukte :p

deathsythe
4 februari 2008, 14:28
zalig.

Djack
4 februari 2008, 14:38

Ik heb er nog ééntje liggen dat weg mag.
PM voor meer info :) ( wie het eerst is en het bod staat me aan krijgt het ticket )

nickcollyns
4 februari 2008, 20:51

Pornstar is nog wel goed,kben geen fan maar begrijp wel wrom mensen hem leuk vinden, voor een kwartier dan toch

<RAVEheart>
5 februari 2008, 15:06
Kenton was de bom rond 2004 toen hij Petrol, K30, e.d. maakte. Nu is hij een meeloper zoals er 1000 zijn.

Snd
9 februari 2008, 13:55
^ you go girl!

(100% mee akkoord maw)

?therapy?
14 februari 2008, 15:00
---------------------------------------

20.00 - 21.00 : Francois
21.00 - 21.30 : Playboyz vs Tek Soldierz Live
21.30 - 22.30 : Q-IC
22.30 - 23.00 : DJ Ghost Live
23.00 - 00.00 : Binum vs Ronald V
00.00 - 00.45 : Dark-e
00.45 - 01.15 : Chicago Zone Live
01.15 - 01.45 : Secret Act...
01.45 - 02.30 : Coone vs Ruthless Live
02.30 - 03.30 : D-Block & S-te-Fan
03.30 - 04.20 : Deepack
04.20 - 05.00 : Donkey Rollers Live
05.00 - 06.00 : Tatanka
06.00 - 07.00 : Darkraver vs Vince

Hosted by MC Villain

Area 2 : Lotto Arena
-----------------------------

20.00 - 21.00 : Mark with a K
21.00 - 22.00 : Dr Rude vs E-Max
22.00 - 23.00 : Lobotomy Inc vs Greg C
23.00 - 00.00 : Noise Provider vs Manu Kenton
00.00 - 00.30 : Lethal MG
00.30 - 01.00 : Noisecontrollers Live
01.00 - 02.00 : Headhunterz
02.00 - 03.00 : Brennan Heart
03.00 - 04.00 : Zatox vs Activator
04.00 - 05.00 : Korsakoff
05.00 - 06.00 : DJ Panic vs Evil Activities
06.00 - 07.00 : Promo

Hosted by MC Renegade & MC Syco

Area 3 : Hospitallity Center (VIP)
----------------------------------------------

20.00 - 22.00 : Jones vs Sjoekoe
22.00 - 23.00 : DJ Gave
23.00 - 23.30 : Elektrostan Live
23.30 - 00.30 : Samuel Sanders
00.30 - 01.00 : Karl F Live
01.00 - 02.00 : DJ Dess
02.00 - 03.00 : Scope DJ
03.00 - 04.00 : Wildstylez
04.00 - 05.00 : Frontliner aka Abject
05.00 - 06.00 : Vicious D & Larsson

Hosted by MC Lunatick
Zucht... om 00.30 pas boenken :sad:

Mijn planning:
02.00 - 03.00 : Brennan Heart / D-Block & S-te-Fan
04.00 - 04.20 : Deepack
04.20 - 05.00 : Donkey Rollers Live
05.00 - 06.00 : Tatanka
06.00 - 07.00 : Vince vs Darkraver / Promo

PoMpElSiEn
14 februari 2008, 15:11
ijn planning zal ook zoiets zijn
hier en daarnog de vip meepikken

zalig datdeze ook uurke vroeger stopt zodat ik larsson & viciousD kan hore
en daarnaa vince vs darker/promo

Cind3r^
14 februari 2008, 16:09
20.00 - 21.00: francois
21.00 - 22.00: Dr. Rude vs e-max
22.00 - 22.30: Q-IC
22.30 - 23.00: Ghost
23.00 - 00.00: Noise provider vs Manu kenton
00.00 - 00.30: Dark-e
00.30 - 01.00: Noisecontrollers (live)
01.00 - 02.00: Headhunterz
02.00 - 02.30: Brennan Heart
02.30 - 03.00: D-block & S-te-fan
03.00 - 04.00: Zatox vs Activator
04.00 - 04.20: Deepack
04.20 - 05.00: Donkey rollers (live)
05.00 - 06.00: Tatanka
06.00 - 07.00: Promo

zoiets zal het noodgedwongen worden..

KIA_Killer
14 februari 2008, 17:54
Al die hardcoe mannen hier :oink:
komaan, tek!

deathsythe
14 februari 2008, 18:14
zeker hier,
binum vs ronald v
dark e
secret act
coone vs ruthless
d block en stefan

en in de lotto arena
korsakoff

de rest zien we wel.

idd kia_killer !! ;)

Schummi88
14 februari 2008, 18:38
20.00 – 21.00: Jones vs Sjoekoe
21.00 – 22.00: Dr Rude vs E-Max
22.00 – 23.00: DJ Gave
23.00 – 23.30: Elektrostan
23.30 – 00.00: Binum vs Ronald V
00.00 – 00.30: Dark-E
00.30 – 01.00: Noisecontrollers
01.15 – 01.45: Secret Act…
01.45 – 02.00: Coone vs Ruthless
02.00 – 02.30: Brennan Heart
02.30 – 03.15: D-Block & S-Te-Fan
03.15 – 04.00: Zatox vs Activator
04.00 – 04.20: Deepack
04.20 – 05.00: Donkey Rollers
05.00 – 06.00: Tatanka
06.00 – 07.00: Darkraver vs Vince

Alle 3 de area's eens binnenspringen :D

hazerd
14 februari 2008, 20:22
Damn, veel man tegelijk bezig da ik wilz ien :(
maar shit ik kan echt ni wachten :D
nog 9 keer slapen :p

Cind3r^
14 februari 2008, 21:01
20.00 - 21.00: francois
21.00 - 22.00: Dr. Rude vs e-max
22.00 - 22.30: Q-IC
22.30 - 23.00: Ghost
23.00 - 00.00: Noise provider vs Manu kenton
00.00 - 00.30: Dark-e
00.30 - 01.00: Noisecontrollers (live)
01.00 - 02.00: Headhunterz
02.00 - 02.30: Brennan Heart
02.30 - 03.00: D-block & S-te-fan
03.00 - 04.00: Zatox vs Activator
04.00 - 04.20: Deepack
04.20 - 05.00: Donkey rollers (live)
05.00 - 06.00: Tatanka
06.00 - 07.00: Promo

zoiets zal het noodgedwongen worden..

moet er nog bijvoegen dat ik hoop op een hardtechnosetje van noise provider vs manu kenton en q-ic, en dat ghost zijn "ghoststyle" draait ipv jump
als francois dan nog wilt draaien gelijk op bassleader 2006 zal ik maar een anderhalf uurtje geteisterd worden door jump ^^

Godlessarto
15 februari 2008, 14:20
00.00 - 00.30 : Lethal MG
02.00 - 03.00 : Brennan Heart
04.00 - 05.00 : Korsakoff
05.00 - 06.00 : DJ Panic vs Evil Activities
06.00 - 07.00 : Promo
06.00 - 07.00 : Darkraver vs Vince

Zo gaat mijn avond eruit zien. Lekker basse vanaf 00.30.

neomitochondria
15 februari 2008, 19:15
vind het eigenlijk een vrij slechte timetable, alles mocht beter verdeeld zijn vond ik. tot 2u30 is er jump/tek, vanaf dan nix meer. ook voor de hardstyle/core fans is er dan niets in de vroege avond. zeer jammer

Schummi88
15 februari 2008, 20:07
vind het eigenlijk een vrij slechte timetable, alles mocht beter verdeeld zijn vond ik. tot 2u30 is er jump/tek, vanaf dan nix meer. ook voor de hardstyle/core fans is er dan niets in de vroege avond. zeer jammer

Ze hebben meer voor de opbouw gekozen wat mij wel zint aangezien ik Jump en Hardstyle prefereer. Het laatste uur pikken we Darkraver vs Vince mee, die zullen toch wrs de klassiekers draaien :D.

PoMpElSiEn
16 februari 2008, 02:16
zoals op thunderdome :love:
begonne bij hun set, daarna laatste half uurtje unexist meegepikt toen

manman :)

deathsythe
16 februari 2008, 19:22
zalig idd eerst zachtjes beginnen is zalig, dan harder en harder ;) lol
zal ook wel deel van het thema zijn zeker?

Schummi88
16 februari 2008, 20:17
zalig idd eerst zachtjes beginnen is zalig, dan harder en harder ;) lol
zal ook wel deel van het thema zijn zeker?

Hun thema was "Gods & Symbols" en als slagzin daaraan gekoppeld "Who Do You Worship?".

Volgens mij is dat wat verwijzen naar de ruime keuze aan DJ's en dat je zelf voor een keuzeprobleem wordt gesteld: "Wie gaan we bezoeken?" :).

Ik heb er echt zin in gekregen, vandaag Brennan & Heart - Hardstate Channel eens opgevist en straks Hardbass Chapter 13 eens laten knallen door de speakers :D.

deathsythe
16 februari 2008, 22:45
idd tbegint te korte, en zeker door die HQ anthem sample (die ik zelf al wat ge-edit heb :p) vanop bassevents, beginnek echt superveel zin te krijge in da zot feestje :d

GeeKer
17 februari 2008, 06:45
Ik ben daar ook, maar wel met stoppen in m'n oren!:D

Johney
17 februari 2008, 17:27
See you there ^^
REVERZE

Dots
17 februari 2008, 19:25
nog een weekske!!!

deathsythe
21 februari 2008, 20:07
enkele practische vraagskes, hoe vroeg moet je op voorhand vertrekken als je het begin wilt meemake?
ik denk dat de reistijd zelf al een uur en een kwartier zal zijn. of iets meer...
hoe lang aanschuiven doe je daar?
en hoe 'warm' is dat daar :) (maw wat draag je, longsleeve=> te warm?, tshirtje?, pull? :))
zijn er verder nog dingen die ik best op voorhand weet?

Cind3r^
21 februari 2008, 21:27
enkele practische vraagskes, hoe vroeg moet je op voorhand vertrekken als je het begin wilt meemake?
ik denk dat de reistijd zelf al een uur en een kwartier zal zijn. of iets meer...
en hoe 'warm' is dat daar :) (maw wat draag je, longsleeve=> te warm?, tshirtje?, pull? :))
hoe vroeg op voorhand hangt af van waar je vertrekt eh:p en of je met de auto/trein/.. gaat

aanschuiven: er zullen 3 ingangen zijn dus verwacht dat je al bij al vlot zal binnengeraken

wss redelijk warm: meer als een jas/polo is overbodig
pull = te warm

Schummi88
21 februari 2008, 21:31

20u start het daar, zorg dat je er tegen 19u45 staat als je er vanaf het begin wil zijn.

Met een t-shirt kom je al ver, ik draag dat toch altijd :).

Vergeet vooral je ticket, identiteitskaart en geld (drank + eten) maar niet ;).

hazerd
21 februari 2008, 21:35
Wrm wilt iedereen zo vroeg gaan ? :p
Ik kom wrs pas tege 11 , half 12 dan is de jump bijna gedaan :D

sleejer
21 februari 2008, 21:36

Idd...

Als je der om 8 uur al bent, haal je toch nooit het einde? :s

Schummi88
21 februari 2008, 21:40

Ik kom voor de Jump, Hardstyle en Hardcore. Alles meepakken dus :D

Idd...

Maar jawel, ik hou dat toch altijd vol :D. Nee, ik pak geen bollen :naughty:

deathsythe
21 februari 2008, 22:29
idd schummi88, kzou goe me u overeen komen lol :D

Schummi88
21 februari 2008, 22:31
idd schummi88, kzou goe me u overeen komen lol :D

Kom hier sjoe :hug: :p

Cind3r^
21 februari 2008, 22:39

gewoon goed indrinken met een bass erbij:p

Idd...

dat denk je maar:applause:

?therapy?
21 februari 2008, 22:43
Preparty gaat gedaan zijn rond 12u ofzo :D

Dots
21 februari 2008, 22:44
coone VS ruthless vindt ik anders ook wel jump hoor en da is pas rond half 2 ofzoiet.

Schummi88
21 februari 2008, 22:50
coone VS ruthless vindt ik anders ook wel jump hoor en da is pas rond half 2 ofzoiet.

Vanaf dan gaan we stampen :love:

EDIT: Van waar in Turnhout ben je juist Dots? :)

breez
22 februari 2008, 00:05
ik ga er in ieder geval van int begin al zijn ^^

Jaws
22 februari 2008, 01:13
Heeft dat eigenlijk nut?

Ik ben er eens om half10 ofzo aangekomen en eigenlijk was da gewoon saai tot 11u ongeveer :p. Bij andere events hebt ge echt ne show die om 9u begint, ma bij reverze is dat toch niet echt het geval dacht ik. Kben zelf van plan om tegen 11u te gaan, eerst wa voordrinken op cafe of bij iemand thuis :).

neomitochondria
22 februari 2008, 22:17
ik ga al om 17u vertrekken :D, trein van oostende nemen rond 17u40 zodat ik rond 19u45 aan reverze ben en dan feesten tot 7u en dan rond 10 of 11u weer thuis :P

Dots
22 februari 2008, 22:25
Vanaf dan gaan we stampen :love:

EDIT: Van waar in Turnhout ben je juist Dots? :)

kwoon vlak bij het station.

koenpje
22 februari 2008, 23:18
Wij zijn daar al om 20u normaal. In de vip kunde u goe vermaken altijd, en wij moeten de zondag nog op carnaval dus hoe vroeger ge op een event zijt, hoe rapper dagget beu zijt en in u bed kunt ;) Als ge maar om 00u toekomt, wilde maar weg tegen 6u ofzo, maar als ge der al zijt vanaf 20u, hebde alles wel al gezien tegen 3-4u ofzo en kunde met een voldaan gevoel op tijd naar huis keren ;) Mijn lijstje:

20.00 - 21.00 : Mark With a K (Area 2)
21.00 - 21.30 : Playboyz vs Tek Soldierz Live (Area 1)
21.30 - 22.00 : Dr Rude Vs E-Max (Area 2)
22.00 - 22.30 : Q-IC (Area 1)
22.30 - 23.00 : Lobotomy Inc Vs. Greg C (Area 2)
23.00 - 23.15 : Elektrostan Live (Area 3)
23.15 - 23.45 : Noise Provider Vs. Manu Kenton (Area 2)
23.45 - 00.00 : Binum Vs. Ronald-V (Area 1)
00.00 - 00.30 : Dark-E (Area 1)
00.30 - 01.00 : Karl F Live (Area 3)
01.00 - 01.15 : Chicago Zone Live (Area 1)
01.15 - 01.45 : Secret Act (Area 1)
01.45 - 02.30 : Coone Vs. Ruthless Live (Area 1)
02.30 - 03.30 : D-Block & S-te-Fan (Area 1)
03.30 - 04.20 : Deepack (Area 1)
04.20 - 05.00 : Donkey Rollers Live (Area 1)

En mijn oordoppen neem ik sobieso mee :p

deathsythe
22 februari 2008, 23:34
mai, gij betaalt vip voor just karl f en elektrostan te zien ?
of wat zijn nog andere voordelen ?
anyway ik ben er ook rond 8 ^^

sleejer
23 februari 2008, 07:45
Wij zijn daar al om 20u normaal. In de vip kunde u goe vermaken altijd, en wij moeten de zondag nog op carnaval dus hoe vroeger ge op een event zijt, hoe rapper dagget beu zijt en in u bed kunt ;) Als ge maar om 00u toekomt, wilde maar weg tegen 6u ofzo, maar als ge der al zijt vanaf 20u, hebde alles wel al gezien tegen 3-4u ofzo en kunde met een voldaan gevoel op tijd naar huis keren ;) Mijn lijstje:

om 4 uur begint het feesje pas echt :p

sjabieee
23 februari 2008, 10:03
whaaaaa kzie hier nu pas da topic :D ..
Strax ist zover se :D
Dn trein in mee paar flesse champagne en @ reverze der ook nog wa kope me eel dn hoop !!!
En idd @ hierboven om 4u isser pas deftig plek wss .. maja snie erg e , we gaan toch door tottet gdn is :D.

?therapy?
23 februari 2008, 12:52
http://partyflock.nl/news/10661:Reverze.html
Tzijn dus aparte ingangen

deathsythe
23 februari 2008, 14:59
ik ga main direct ze :p
jepla, tbegint te korte !!!

Schummi88
23 februari 2008, 15:05
Iemand zin in een meeting om 23u30 in de voorste hal van het Sportpaleis :p? Tis dak om 0u00 Dark-E wil gaan zien :D

livegamer
23 februari 2008, 15:26
Als er iemand nog een kaart nodig heeft pm me maar

deathsythe
23 februari 2008, 15:43
Iemand zin in een meeting om 23u30 in de voorste hal van het Sportpaleis :p? Tis dak om 0u00 Dark-E wil gaan zien :D

zijt ge alleen mss :)

Schummi88
23 februari 2008, 15:46
zijt ge alleen mss :)

Nee met een paar man, maar het kan is gezellig zijn om de rest hier eens voor een keer in het echt te zien en niet als nickname :D

deathsythe
23 februari 2008, 15:49
vo mij is da goe jong :p ma kben ma me 1ne maat, due to my pussy friends that doesnt like hardstyle :d

Schummi88
23 februari 2008, 16:03
vo mij is da goe jong :p ma kben ma me 1ne maat, due to my pussy friends that doesnt like hardstyle :d

Sgoed, ik draag sowieso een zwart t-shirt van Coone dus je zal me wel zijn bij één van die pilaren aan de inkom zien. Kan zijn dat er nog wel volk bij is (als ze meewillen komen anders blijven ze maar in de zaal ze :p).

Voor degenen die zich geroepen voelen om, om 23u30, ook een goeiedag te komen zeggen. We zullen niet bijten :D.

deathsythe
23 februari 2008, 16:08
jah hopelijk draagt er niemand anders iets van coone of ik zen genegerd. :d

Schummi88
23 februari 2008, 16:11
jah hopelijk draagt er niemand anders iets van coone of ik zen genegerd. :d

Bwa, ik weet hoe ge er uitziet vanop uwe profielfoto. Geen enkel probleem ;).

deathsythe
23 februari 2008, 16:12
lol ^^

Schummi88
23 februari 2008, 16:16
lol ^^

Chance eh, anders is het zoeken naar een speld in een hooiberg :p

deathsythe
23 februari 2008, 16:18
maakt dan zo een plakske me het 9lives logo derop sgoe?
dan zal het toch nog opvalle ? :D:D

Schummi88
23 februari 2008, 16:25
maakt dan zo een plakske me het 9lives logo derop sgoe?
dan zal het toch nog opvalle ? :D:D

We zullen er wel iets op vinden waardoor dak herkenbaar genoeg ben :p. Mits wat meeval loopt er een rosse naast mij, daar kunde moeilijk naast zien eh :rofl:.

Aan al de rest hier, komaan mannen doe sociaal :D!!!

deathsythe
23 februari 2008, 16:28
begin anders te hakke voor den ingang.. of kunde zulke uber tecktonic moves ? :D,
mjah der zal wel geen 20 man me tshirts van coone voor den ingang om da uur dan zitte zeker? :d

Schummi88
23 februari 2008, 16:30
begin anders te hakke voor den ingang.. of kunde zulke uber tecktonic moves ? :D,
mjah der zal wel geen 20 man me tshirts van coone voor den ingang om da uur dan zitte zeker? :d

Ja kzal ff de Nesquik ook gaan halen uit die reportage daar :rofl: :doh:.

EDIT: stuurt anders ff uw msn in PM door ;)

?therapy?
23 februari 2008, 16:41
Nen kleinen met een witte T-shirt waar er LOUDER opstaat. That's me, zeg gerust ies goeiendag ze :)
Bon, tanden nog ies poetsen en gel in men haar doen en ik vertrek.
Hf all :D

*BeLiSiMa*
23 februari 2008, 16:43
Gij moet precies van ver komen :p hehe

tot vanavond manne ;) knallleee!!

?therapy?
23 februari 2008, 16:45
Ver banee :D
Preparty hé ;)

Schummi88
23 februari 2008, 16:46
Nen kleinen met een witte T-shirt waar er LOUDER opstaat. That's me, zeg gerust ies goeiendag ze :)
Bon, tanden nog ies poetsen en gel in men haar doen en ik vertrek.
Hf all :D

Ah, ge komt dus ook ne goeiendag zeggen om 23u30 of moeten we u zoeken tussen die 18 000 man? :p

deathsythe
23 februari 2008, 16:50
zoeken is veel leuker!

Xcessive-
23 februari 2008, 18:43
Als ge nu al aan een préparty begint gaat het niet goed komen...

Dots
23 februari 2008, 18:43
me = zwarte broek met zo zakke aan de zijkant, zwart tshirt met bruin hemd erover. Ik ga daar nie staan om da uur maar als ge me tegenkomt dan herkende mij meschien he :D

Xcessive-
23 februari 2008, 18:46
Als we nu eens afspreken dat iedereen naakt komt? Dan herkennen we elkaar zeker!

Als er iemand nog ticket verkoopt laat mij dan weten.

Schummi88
23 februari 2008, 19:29
Ik vertrek, maakt er allemaal een feestje van daar en misschien tot 23u30 voor degenen die er staan ;)

?therapy?
24 februari 2008, 09:43
Zeer teleurstellend feest.
-Organisatie & beveiling 0/10
-Infrastructuur was ook verre van goed maar kom, daar konden ze dan ook niet zoveel aan doen.
- Minder op geld uit zijn en kwaliteit leveren? Ik betaal geen €37 om voor gesloten deuren te staan hoor. Minder ticketjes verkopen!
- Geluid kon vééél harder. Je voelde bijna niets...
- Belgen... sorry hoor, maar kheb daar toch wat marginaals gezien. Tecktonik op hardcore, jumpen op hardstyle,... oO
- Lockers waren blijkbaar ook al allemaal op dus zijn maar we lockers gaan huren int station
- Als je de weg vraagt verwacht je geen antwoord van: lees de plakaten... die er dan trouwens ook niet echt duidelijk waren.

+ Dj Panic & Dj promo :bow: heerlijke sets jongens!
+ Preparty met GHF! :D Dik feest daar ^_^
+ Gohjah, nog wat andere dj's dak gezien heb. :)
+ Dat water in de lotto arena bij maes! Zalig man! Daar konde dan echt lang op zitte geven zonder oververhit te geraken!

Maar goed, Het einde heeft veel goedgemaakt voor mij! Danku Panic & Promo en GHF!

bitsarecool
24 februari 2008, 11:48
Zeer teleurstellend feest.
-Organisatie & beveiling 0/10
-Infrastructuur was ook verre van goed maar kom, daar konden ze dan ook niet zoveel aan doen.
- Minder op geld uit zijn en kwaliteit leveren? Ik betaal geen €37 om voor gesloten deuren te staan hoor. Minder ticketjes verkopen!
- Geluid kon vééél harder. Je voelde bijna niets...
- Belgen... sorry hoor, maar kheb daar toch wat marginaals gezien. Tecktonik op hardcore, jumpen op hardstyle,... oO
- Lockers waren blijkbaar ook al allemaal op dus zijn maar we lockers gaan huren int station
- Als je de weg vraagt verwacht je geen antwoord van: lees de plakaten... die er dan trouwens ook niet echt duidelijk waren.

+ Dj Panic & Dj promo :bow: heerlijke sets jongens!
+ Preparty met GHF! :D Dik feest daar ^_^
+ Gohjah, nog wat andere dj's dak gezien heb. :)
+ Dat water in de lotto arena bij maes! Zalig man! Daar konde dan echt lang op zitte geven zonder oververhit te geraken!

Maar goed, Het einde heeft veel goedgemaakt voor mij! Danku Panic & Promo en GHF!

is wel minder precies, ik reageer maar op 1 ding aangezien ik er niet bij was, maar wat is er mis met te jumpen op hardstyle? Er is geen specifieke dans voor hardstyle dus ik zie niet in wrom niet iedereen gewoon zelf mag kiezen wat hij doet... tektonic op hardcore daarentegen is wel gewoon fout imo :p

?therapy?
24 februari 2008, 13:49
Op hardstyle stamp je. ;) dus er wel een dans :p

deathsythe
24 februari 2008, 14:15
just wakker, ganse tijd in de main zaal gezete, aangezien de lotto arena teveel volk was en te warm, tenslotte was het ook geslote als we naar korsakoff woude zien, anyway ik ging vooral voor het entertainment, en shit twas zalig... atm filmkes aant uppe ^^
coone, binum vs ronald v, dblock en stefan, ghost, dark e, allemaal zalige setjes, (ma tis eerste keer, ik denk dat dark e nogal snel in herhaling valt)

Trouwens schummi88 tegengekomen :) ké zalig om ké te meeten...

maar ik kan wel inkomen wat therapy zegt, als je voor die zaal wilt gaan, dan hoor je niet voor gesloten deuren te staan, en inderdaad de lotto arena was enorm goed verscholen, eer we daar waren :X, ge zag zo al het volk verkeerd lopen ^^
ge vraagt da daar dan, en da is
langst hinder en dan naar boven... mjah :D

edit de intro van ronald v en binum
http://youtube.com/watch?v=ZI3cZuvNsuU
edit intro van dark e
http://youtube.com/watch?v=Qb69Phl7dEg

hazerd
24 februari 2008, 14:49
Deepack sucked

Dots
24 februari 2008, 15:22
ik vond het heel goe op een paar dingen na:
- te warm
- te veel marginalen in hun bloot bovenlijf

Lamsednav
24 februari 2008, 15:28
Gelukkig ben ik niet gegaan dit jaar, zoals alle andere jaren is dit een overrated feest dat veel te groot is om goed te zijn en blijven.

BiZi
24 februari 2008, 15:39
Van 11 tot 3 in de main gehangen, naar mijn mening trok het daar op niets. Ik durf bijna zeggen dat de set van Da Boy T mij het beste heeft kunnen bekoren. (en das al erg)

Vanaf 4 uur kreeg het feest wel een serieuze boost doormiddel van onze Nederlandse vrienden. Korsakoff komt lekker op gang, met af en toe een paar leuke classics. Na de Hollandse schone, was het de beurt aan Panic & Evil Activities. Zoals hierboven reeds gemeld, héél ferme set.

Ook Promo deed zijn ding goed. De ene keer speelt hij rot slecht en dan de andere keer kan hij iedereen weer verrassen. De laatste 15 minuten waren echt loeihard... en zo hebben we het graag!

Vochtig
24 februari 2008, 15:45
Wahahaha , was weer zalig bom feestje ! :D
Ohjo , behalve dat de Lotto Arena altijd volzat n je niet van sportpaleis nr lotto kon , wel vise versa. Muziek mocht ook wat luider , vooral de bass in sportpaleis , in lotto was bom :)
Enfin , op naar Bassleader :)

Vochtig
24 februari 2008, 15:46
Deepack sucked

Pardon ? :) Dan hebde gij niet goed geluisterd of kende er echt niks van jong :)
Rofl , en wie vinde dan wel goed ? Coone ? :scream:

hazerd
24 februari 2008, 15:48
Pardon ? :) Dan hebde gij niet goed geluisterd of kende er echt niks van jong :)
Rofl , en wie vinde dan wel goed ? Coone ? :scream:

Nee, Tatanka, Donkey Rollers, Panic vs Evil activities & Promo waren allemaal zeer deftig
Kvind die echt slecht deepack kan er ni aan doen :)

Vochtig
24 februari 2008, 15:52
Mja , hij was niet op zijn best :) heb hem op andere feestjes gehoord en daar wastem echt bom gwn :)
Donkey Rollers was zo freaking vet :D Tatanka vondk op Defqon beter eerlijk gezegd , kan ook aan mij liggen. Vond toch wel den DARKRAVA op zijn zaligst :D

?therapy?
24 februari 2008, 16:54
Wahahaha , was weer zalig bom feestje ! :D
Ohjo , behalve dat de Lotto Arena altijd volzat n je niet van sportpaleis nr lotto kon , wel vise versa. Muziek mocht ook wat luider , vooral de bass in sportpaleis , in lotto was bom :)
Enfin , op naar Bassleader :)
Ben ik nu de enigste die vond dat het in de lotto te zacht was :s
Damn, kmoet minder naar Q-dance feestjes gaan dan :s
Volume was wel ok ofzo maar de bass stond precies niet aan? :unsure:
Echt weinig effect ze :p Buiten dus opt einde :crazy:

Nee, Tatanka, Donkey Rollers, Panic vs Evil activities & Promo waren allemaal zeer deftig
Kvind die echt slecht deepack kan er ni aan doen :)
Uhu, deepack is slechter geworden imo

Cind3r^
24 februari 2008, 18:25
aangekomen om 20.40 en nog 10 minuutjes van Mark with A K die (raar maar waar) hardstyle draaide: HHZ - Rock civilization, en nog een paar ander maar schiet me niet meer binnen:p
ff naar dr rude & e-max geweest maar die suckten zwaar:/
dus veranderd naar de main: playboyz enzo: ook bucht
daarna q-ic: paar lekkere plaatjes, maar nog altijd niet echt mijn ding.
om 22.30 was het tijd voor ghost: ook hij draaide weer een paar schijfkes, maar zijn set trok véél te veel op die set van hem op qlimax 2007
van 23.00 tot 00.00: binum vs ronald V: hoewel ik niet echt van jump hou vond ik dit 1 van de betere sets tot nu toe, bij momenten echt een lekkere set.
om middernacht was het tijd om naar de lotto te gaan (stamptijd:evil::applause:) na een halfuurtje aanschuiven en drummen kwamen we net om half 1 binnen: net op tijd voor Noisecontrollers en omg, lekkere set:bow:
daarna een uurtje headhunterz: wat kan ik zeggen, een typische hhz set die naar ht einde toe zwaar afgezaagd raakte..
daarna was het tijd voor Brennan Heart, ook een matige set
na een halfuurtje vertrokken we naar de main vor d-block & s-te-fan:was een redelijk goede set, heel veel eigen nummers gedraaid maar het was nog altijd niet echt hetgene waarvoor ik kwam..
Dat kwam tijdens Deepack:bow: was 50 minuten aan een stuk stampen geblazen en samen met NC de beste set tot nu toe
daarna Donkey rollers: het was een beetje voorspelbaar hoe hun set eruit ging zien, maar toch weer gigantisch liggen knallen:bow:
om 5u was het tijd voor Tatanka en omfg ook hij wist mij een uur aan een stuk an het stampen te krijgen.
om 6 nar de lotto terug gegaan en een halfuurke promo meegepikt, daarna het einde van darkraver en vince gaan zien:applause:

+ Noisecontrollers, Deepack, Donkey rollers & Tatanka
+ vlotte bediening aan de bar
+ vlot binnengegaan
+ Maes refreshment:bow: tijdens hhz en brennan heart continu op liggen stampen
+ vond het wel een mooi decor + lasershow

- had makkelijk 10 kilo cocaine mee kunnen nemen in mijn zakken
- Maes = :puke:
- de doorgang van de main naar de lotto, die om 22u al volzet was, was ronduit schandalig
- geluid mocht wat harder, maar had er me aan verwacht en was nog nipt voldoende

ps: toen darkraver en vince net hun laatste nummer gedraaid hadden zei ik tegen een nederlander langs mij: "Alles naar de klote!" ineens begonnen ze dat nummer te draaien en die hollander keek naar mij van:" wtf een helderziende:eek:"

volgend jaar weer

Cind3r^
24 februari 2008, 18:29
Deepack sucked
dude.. het is mss niet uwe stijl, maar dat wil niet zeggen dat ze sucken, want dat deden ze niet

Dots
24 februari 2008, 19:18
twas wel zalig gabberen tussen de hollanders in de lotto arena :D

Vochtig
24 februari 2008, 20:07
twas wel zalig gabberen tussen de hollanders in de lotto arena :D

Idd , onze vrienden van RTC waren present , rofl met heel ulderen ijzeren winkel en vreemde clothing mee ^^ Dan hedde die mannen uit Luik met ulder slotjes en heel de zever nog nie gezien , me ulder buffalo's .

Idd , als je het geluid vergelijkt met Qbase of Qlimax heb je zoiets van wat draait ie ? Maar al bij al gaat het nog.
Hopelijk gaat het harder bij Bassleader :)

Schandalig was imo de Lotto arena die volzat , daardoor Lobotomy inc gemist :cry:

Dots
24 februari 2008, 20:10
kvond het wel lachen, we woude korsakof gaan zien en ze hadden de lotto arena afgesloten en we begonnen met zen alle te roepen aan de ijzeren hekken die de ingang afsloten van "owoowoohoo" . Was wel fkes vollenbak sfeer :p

Godlessarto
24 februari 2008, 20:57
+ Super setjes van : Korsakoff, Evil activities vs panic.
+ Sfeer in lotto arena, echt lekker hard staan hakke met iedereen.
+ Snelle bediening aan de bar.
+ Goede organisatie.

- Aanschuive bij lotto arena.
- Duur.
- Teveel eentonige hardstyle.
- Strontfleskes op de grond.
- Tekkers op hardstyle.

deathsythe
24 februari 2008, 21:03
jah ze hadden in de main toch wel aan elke uitgang ne vuilbak ofzo kunnen zetten, da vonnek er wa over ^^

exo
24 februari 2008, 21:10
Vond het helemaal niet meer zo goed als voorgaande jaren.

Xoliul
24 februari 2008, 21:30
Heeft er hier toevallig iemand een foto van het Reverze logo op de grote schermen tijdens het event? Ik heb dat namelijk gemaakt, zou wel graag eens een foto ervan zien van tijdens het event :)

*Mercenary*
24 februari 2008, 21:34
- doolhof van main naar lotto en omgekeerd.
- Gene lanyard met kaartje/timetable gekregen (om 23u30 toegekomen en nog vrij veel volk aan 't aanschuiven) Als er 18.000 man kaartje koopt, voorzie dan ook 18.000 lanyards...

+ Dark-e, Da Boy Tommy was eens leuk (Secret Act blijkbaar), Tatanka
+ Lots of chica's :love:
+ vlotte bediening aan toog
+ algemeen goed feestje gehad

Heel veel manne die scheef liepen van de pillen, stoor ik me niet aan maar tviel wel op :D

Dots
24 februari 2008, 21:37
ja idd, de drugsgebruikers waren ook weer aanwezig. Fucking irritant als ze scheef tegen u aanlopen de hele tijd.

Lamsednav
24 februari 2008, 21:45
ff naar dr rude & e-max geweest maar die suckten zwaar:/

dude.. het is mss niet uwe stijl, maar dat wil niet zeggen dat ze sucken, want dat deden ze niet

krisse5844
24 februari 2008, 22:06
Ben er ook geweest ! Gek feestje daar, voor herhaling vatbaar ...

Lotto arena heb ik ff binnen gegaan bij brennan heart , maar weer weg gegaan wegens mij stijl niet ...
Verder ook van de hele avond / nacht geen moeite gedaan om naar de lotto arena te gaan wegens "volzet" melding in de main room en de massa's volk die ik zag staan toen ik om een hamburger ging ...

+

Volmume was voor mij ideaal !

Bediening was snel aan den toog !

The girls :love:

Die marginalen met hoeden , ubergrote zonnebrillen , Punani hemdjes , enz :lol::rofl:

De sfeer ...

Mooi decor en belichting en andere effects

Special eventwas voor mij zeker geslaagd = Da rick vs Da boy tommy => mooi setje geleverd ...

Parkeergelegenheid => op amper een paar minuten wandelafstand ...

-

Juist een beetje een doolfhof effect bij het binnengaan en buitengaan van
het evenement , idem als switching tussen main room en lotto arena ...

Twas er wel erg warm ... FF moeten afkoelen aan de zijkant ( stoeltjes ) van de mainroom rond 03.00 uur ...
Veel bucht op de grond => maar wat wil je met zo'n zotte party's...

Om 20.30 aangekomen en rond 21.15 binnen dusja wat wachttijd voor de boeg gehad , ik vond het een beetje zielig om voor zo'n massa volk zo'n kleine ingangen te maken ... Gelukkig was er opsplitsing van VIP / FNAC / TELEticket ...

Beetje duur naar mijn gedacht ! Maar dat is ook weer eigen aan grote evenementen ( denkt terug aan i love techno in der tijd )...

?
Ik had het idee dat een VIP'er niet zoveel meer kreeg dan een gewone ...

Ze hadden wel een appart balkon , maar om nu te zeggen dat zij het ideale zicht hadden , heb ik mijn twijfels over ...

Algemeen zeker voor herhaling vatbaar !

Op naar bassleader :woohoo: ... Daar zal iedere zaal zijn eigen muziekgenre hebben :applause::applause: Hoop dat het dan vlotjes verloopt , zodat je nniet continu voor volzette zalen staat

?therapy?
24 februari 2008, 22:32
Aftermovie en pics zijn al online :p

Cind3r^
24 februari 2008, 22:56
ze suckten wel degelijk: ixxel - drop that beat, en nog een paar nummers die nieteens jump waren. na een kwartiertje dan ook afgebold

Cind3r^
24 februari 2008, 22:59
btw ik en een kameraad waren binnengeraakt in de lotto bij noisecontrollers, en de rest ging terug naar de main voor de secret act.
toen mijn maat een bericht stuurde wie de secret act was stuurde de andere terug:"da boy tommy en da rick"
wij keihard aant lachen, maar nu blijkt dat ze een redelijke set hebben neergezet:crazy:

iemand die nog een paar tracks van die set herinnert?

Dots
24 februari 2008, 23:02
kben aan het wachten op de eerste livesetjes van reverze :p

deathsythe
24 februari 2008, 23:28
da boy tommy en da rick waren ook veel klassiekers, ik denk aan kol nedra enz, ma echt wel een deftig setje...

*BeLiSiMa*
24 februari 2008, 23:39
+ Donkey Rollers + Tatanka
+ Vlot naar binne nzo, en aan de lokketjes geen monsterfilles

-DOOLHOF ?!? :p
-Fleskes op de grond
-Muziek mocht pak harder, in de main zeker.
-Veel onvriendelijke security

Qua organisatie vond ik het echt een domper eerlijk gezegt :) heb me gewoon echt rot geamuseerd omdat we me ne neige groep waren.. en ja da ge u amuseerd das het gene wat telt hé :)

koenpje
25 februari 2008, 00:06
Twas goed! :)

Echt content dat we vip genomen hadden! Het was daar altijd lekker fris, goed eten en nooit veel volk + KARL F LIVE !!! OMG !! daarvoor alleen al neem ik VIP, echt mijn held! Beste halfuur van de nacht, onbeschrijfelijk!!

Voor de rest, geluid in de main was indd vrij stil, zeker die toppen mochten wat neiger. Zaal 2 maar ene keer naartoe geweest, mochten niet binnen omdat het 'volzet' was. Komen daar zo 4 gasten toe, die security gast (allochtoon) houd die mannen tegen, die overleggen wa, die geven 10€ en die security laat die binnen :eek: Wij willen daar zo achter stappen en mee naar binnen gaan maar mochten niet. Dan na 10min wachten mochtten we eindelijk naar binnen, wat bleek? Int midden van die zaal was overal nog keiveel plek :wtf:

Dan nooit meer naar zaal 2 geweest, altijd switch tussen VIP en main, moet zeggen, VIP was echt tofste!! :) Show was ook weer dik in orde.. Niet te klagen in het algemeen. Hop naar volgend jaar!

Jaws
25 februari 2008, 00:55
Kvond het ook geslaagde avond. Doorda ik meereed met iemand wel wa vroeger aangekomen dan ik had gepland (rond 9u al :s). Niks moeten aanschuiven ofzo dus da was wel chill (waar moest ge btw in godsnaam aanschuiven als ge er tot 21.15 hebt gestaan, kben gewoon direct langs grootste ingang binnen gestapt en kon direct door). Kwerd om 1 of ander reden wel als enigste gefouilleerd :wtf:, zo zot zie ik er ook ni uit :p.
Het geluid in sportpaleis zelf was zoals verwacht veel te zacht, die zaal is gewoon ni gemaakt voor feesjes. In de lotto arena stond het wel hard genoeg imo.
Drank kostte wel teveel, ge betaalt 2,5 per drankske en krijgt ma 20cl, da is er toch over. Maja, voor ene keer pak ik da er ma bij. Tging wel goe vooruit aan den toog :).

Dots
25 februari 2008, 12:04
er stonden verschillende boxen niet eens op vanvoor, toen ik vanachter stond in de main was het inderdaad te zacht, heb daarom ook altijd vanvoor gestaan en daar bleek dat sommige boxen gewoon nie opstonden.

Rajiv
25 februari 2008, 13:59
Ik vond het geluid best nog wel goed in main :)
Natuurlijk niet zo goed als in Lotto Arena, maar is dan ook kleinere ruimte.

souleH
25 februari 2008, 17:25
twas goed, maar moet da nu echt OVERAL hardstyle zijn vanaf 3u

varieer toch es wat meer :(

jump in de viproom was echt super, ge hebt da goe gedaan sjoekoe :D
mainroom bennek bijna nie geweest, was me iets te warm en iets te druk ook.
in de lotto arena waren vooral noise provider vs manu kenton & lethal mg zeer goed!
maar waarom dat lethal mg eigenlijk niet in de main room mag draaien is mij eigenlijk een groot vraagteken... is imo veruit de jump dj met het meeste techniek.
zen jumpstylerz in the mix zijn daar een mooi vb. van
maar voor de rest me heel goe geamuseerd, lekker sfeertje, geluid was in orde alleen ja ben gaan lopen omdat overal hardstyle was :(

Cind3r^
25 februari 2008, 18:43

gast, persoonlijk heb ik het schijt aan jump (n/o) dus ik heb moeten wachten tot 3u voor hardstyle..

Djack
25 februari 2008, 19:17

varieer toch es wat meer :(

jump in de viproom was echt super, ge hebt da goe gedaan sjoekoe :D
mainroom bennek bijna nie geweest, was me iets te warm en iets te druk ook.
in de lotto arena waren vooral noise provider vs manu kenton & lethal mg zeer goed!
maar waarom dat lethal mg eigenlijk niet in de main room mag draaien is mij eigenlijk een groot vraagteken... is imo veruit de jump dj met het meeste techniek.
zen jumpstylerz in the mix zijn daar een mooi vb. van
maar voor de rest me heel goe geamuseerd, lekker sfeertje, geluid was in orde alleen ja ben gaan lopen omdat overal hardstyle was :(

moet het dan constant OVERAL jump zijn ? :p

souleH
25 februari 2008, 19:29
nee da zeggek nie
de main zaal eerst jump dan hardstyle
en in de lotto arena omgekeerd dan ofzo
voor ieder wat wils dan

neomitochondria
25 februari 2008, 19:32
was een enorm goed feesje, maar idd de muziekstijlen mochten toch wel beter verdeeld zijn. ook zogoed als geen plaats op de dansvloer, vanaf 4u begon het wel te minderen. en shit, zoveel "tecktonische" kapsels en dansers al :S, omg zeg.

krisse5844
25 februari 2008, 19:47
LOl @ meesten hier !

Over het geluidsvolume had ik gelijk niet te klagen , zijn jullie allemaal doof ofzo :lol::rofl:... (grapje)

In de main room stond ik bijna heel de avond "onder dat vierkant die omhoog ging" ( was in begin van de avond blauw , dan nog groen en paars geweest denk ik , rood dacht ik ook , ma soit ) En op die plaats vond ik volume luid genoeg... Idd als je helemaal achteraan stond of aan de zijkant in de zitjes was het geluid gelijk "weg" ... Op youtube staan filmpjes van db metingen... En schommelde toch rond de 105 db dacht ik gezien te hebben...

Ff binnen geweest zoals ik al eerder zei in de lotto arena en daar was den bass wel een héél stuk zwaarder ... Maar de zaal opzich was ook kleiner dan mainroom ...

Rajiv
26 februari 2008, 00:37
En op die plaats vond ik volume luid genoeg... Idd als je helemaal achteraan stond of aan de zijkant in de zitjes was het geluid gelijk "weg"
²
Hing echt af waar je stond. In het midden vond ik het echt fijn klinken.
Nu ja, ik vond dat het echt feest beneden plaats vond en niet op de zitjes ;)

Wiggalowile
28 februari 2008, 12:36
Mischien even in gedachte houden dat de geluidsnormen zeer streng worden opgevolgd bij een high profile event als reverze.
Geluid in de lotto arena was harder omdat dat nieuw is en daarom ook veel beter geisoleerd dan het sportpaleis zelf.

Wiggalowile

DeRuben
28 februari 2008, 21:45
kvond de eerst reverze nog altijd de vetste,, naarmate de jaren is het fel gemindert vind ik,, heb de hele tijd in de lotto arena vertoeft voor de headhunterz en noisecontrollers
donkey rollers at main sloegen hard tegen,, tatanka maakte het nog goed maar als je vn de lotto arena kwam merkte je het geluid verschil wel,, denk nit dat het volgend jaar terug komt

Cind3r^
28 februari 2008, 21:54
donkey rollers at main sloegen hard tegen
excuseer, maar donkey rollers waren/was 1 vd betere zoniet de beste hardstyle act van de avond.

is niet mijn mening, is gewoon zo

DeRuben
28 februari 2008, 21:59
lol,, als je andere sets vn de donkeys hebt en als je een kenner bent zul je wel gemerkt hebben dat ze als enige nieuwe plaat 'kick that base (2007 donkey edit)' hebben gedraait,, al de rest was oude rommel,, en dat is WEL mijn mening,, mag dat hier niet ??

Cind3r^
28 februari 2008, 22:28
lol,, als je andere sets vn de donkeys hebt en als je een kenner bent zul je wel gemerkt hebben dat ze als enige nieuwe plaat 'kick that base (2007 donkey edit)' hebben gedraait
nou en, is toch fijn om hun oudere schijven te horen:bow:

al de rest was oude rommel
zegt veel over jou kennis als je dat rommel noemt..

btw je zei dat tatanka veel goedmaakte: de enige nieuwe track die hij draade was Scary track, voor de rest ook maar een "oude rommelset"

DeRuben
29 februari 2008, 10:15
blijkbaar mag je hier dus DUIDELIJK niet je eigen mening vertolken

Schummi88
29 februari 2008, 12:38

Tuurlijk mag je jou mening hier verkondigen, je moet er natuurlijk ook tegenkunnen dat ze reageren op jou mening :D.

Wat Cind3r zegt over Tatanka klopt volledig, die draaide maar 1 nieuwe schijf. Nu ja, toch was het knallen :bow:. Wat jij zegt over Donkey Rollers klopt ook, ze hebben al sterker gedraaid maar om het nu oude rommel te noemen :eek:.

Cind3r^
29 februari 2008, 15:11
zeg ik toch niet?
ik bedoel dat je argumentatie op niets trekt: je noemt donkey rollers een oude rommelset omdat ze zogenaamd maar 1 nieuwe track draaide, terwijl tatanka dat ook deed..

btw buiten kick that beast hebben donkey rollers ook de nieuwe remix van Thunderbeats gedraaid en hun afsluitnummer was (dacht ik) ook een nieuwe.

DeRuben
1 maart 2008, 11:11
soit,, ik vond deze reverze nu absoluut niet geslaagd buiten de headhunterz en noisecontrollers live,, tijd dat ik nederland is ga opzoeken voor de grote evenementen