PDA

Volledige versie bekijken : QOTSA (02/03/08) @ Lotto Arena

spectrious
2 november 2007, 10:30
Queens of the Stone Age begon als het leven van Josh Homme en Nick Oliveri na stonerrockmomument Kyuss. Met een wisselende achterban tonen ze zich als waardige erfgenamen van Led Zeppelin en The Stooges. Mark Lanegan is een graag geziene gast van de groep die zowel op plaat als live regelmatig zijn opwachting maakt. Dave Grohl (Foo Fighters) neemt achter de drums plaats op “Songs For The Deaf” (2002), het album van de grote doorbraak. Oliveri is er intussen niet meer bij maar met de nieuwe bezetting levert Homme achtereenvolgens het hele straffe “Lullabies To Paralyze” en het jongste album “Era Vulgaris” af. QOTSA en België...het is en blijft een verhaal apart. Hun muzikale vrienden in ons land zijn niet meer op één hand te tellen. Vijf keer reeds stond de groep rond Josh Homme op Rock Werchter (2001, 2002, 2003, 2005 en 2007) en keer op keer weten ze er –dankzij ijzersterke sets - nieuwe zieltjes bij te winnen. Josh Homme meent dat naar ons land komen steeds een “beetje vakantie is tijdens het touren”. In het voorjaar maakt de groep uit Palm Desert (Californië, USA) opnieuw de oversteek naar Europa. Ze sluiten een korte tournee af in de Lotto Arena in Antwerpen op zondag 2 maart. De voorverkoop start nu vrijdag. Meteen tickets bestellen is de boodschap !

http://www.queensofthestoneage.com

datum
Bestel tickets
2 mrt 2008
plaats Lotto Arena, Antwerpen
artiest(en) Queens Of The Stone Age
aanvang 20:00 uur
start voorverkoop vr, 2 nov 2007
voorverkoopprijs €34

Nog mensen die gaan? Kheb er alvast voor een groepje mensen gekocht :p.

MonkeyPenis
2 november 2007, 16:18
Pff, ben aant twijfelen. Ben jarenlang enorme QOTSA fan geweest maar dit is wel sterk geminderd. Laatste cd hebk nog niet eens volledig beluisterd, heb hem trouwens ook niet aangekocht...
Heb ze al paar keer gezien op festivals maar een zaalshow is wel wat anders...

hmm

Pred
2 november 2007, 17:41
Ik wil ook wel gaan, eens rondhoren of er iemand meewil

en MonkeyPenis: Era Vulgaris heeft z'n tijd nodig maar er staan zeker een hoop goede nummers op, ik kon er eerst ook niks mee maar tis toch een ferme plaat!

PolletPoulet
2 november 2007, 18:33
tempting =D

Bertold
2 november 2007, 18:46
Kaarten zijn besteld!
woohoo :unsure:

nu hopen dat ze goed zijn
Vond Era Vulgaris in elk geval een van hun minste tot nu toe
we zien wel!

shiftyke
2 november 2007, 20:47
Ik ga!!
Era Vulgaris is zo slecht nog niet hoor, ik vond lullabies to paralyze slechter hoor, maar boeien, we willen liedjes van SFTD en R!!!

Kid_C
2 november 2007, 21:15
Ik wil eerst weten wat het voorprogramma is... Veel te veel geld :(

nTFs
2 november 2007, 21:36
Ik wil eerst weten wat het voorprogramma is... Veel te veel geld :(

In sommige gevallen is da véél beter dan de hoofdact.

Pred
2 november 2007, 22:36
tis al uitverkocht???? scheisse, wou just tickets gaan bestellen :cry:

edit; blijkbaar toch nie, ik was eerst via queensofthestoneage.com naar die teleticketservice site gegaan en daar stond dat er geen tickets meer waren, als ik rechtstreeks naar die teletickerservice site surfte kon ik wel tickets bestellen, hooray

MonkeyPenis
7 november 2007, 17:00
tickets intussen besteld :D

boony
11 november 2007, 19:58
weet iemand hoelang da ongeveer duurt kwestie van een trein terug te kunnen regelen

Schwimm
17 december 2007, 23:45
QOTSA! <3

Je zult sowieso de laatste trein moeten nemen. En dan nog ga je enkele bisnummers missen... 't Is kut, maar 't is nu eenmaal zo.

spectrious
18 december 2007, 00:38
ga me de auto of hang een nacht rond.

l Zion l
18 december 2007, 00:57
ga me de auto of hang een nacht rond.
In Antwerpen? Hmm :unsure:

MonkeyPenis
10 januari 2008, 10:55
Vraagske: heeft iemand zen tickets al aangekregen? Ik heb ze bij het begin besteld en heb ze nog altijd niet aangekregen. Op tts.be staat bij status klaar voor verzenden= de laatste status.

Pred
10 januari 2008, 15:36
oei oei, ik had mijn een week nadien al. En m'n zus heeft daar eens tickets voor Anouk besteld en die had die ook al de week nadien. Kzou toch eens mailen

MonkeyPenis
14 januari 2008, 10:22
Damn, nog chance amai. Ik ben pas verhuisd en heb dus alle adressen moeten veranderen, dus ook die van mijn profiel op tts.
Nu had ik de straat en huisnummer veranderd maar de postcode ni. Ik bel na tts en ze zei da da mijn fout was, dertig seconde later zegt ze ja ik zie da uw tickets op de blacklist staan. Ik al in paniek :p ma da betekent gewoon da enkel gij met uw tickets binnekunt en da ik dus met men pas en bevestigingsformulier na de kassa moet :).

Bijna QOTSA misgelopen :) en 70€ kwijt (twee tickets) :)

Lucky-6
14 januari 2008, 12:55
Biffy Clyro als voorprogramma :)

-=]*Triple-X*[=-
15 januari 2008, 20:53
Als iemand niet kan gaan en 2 of 3 tickets heeft.. gimme a PM!!!!!!!! I need it badly!

spectrious
3 maart 2008, 02:12
twas za-lig ^^

MonkeyPenis
3 maart 2008, 11:44
idd vet optrede,

laatste bis song for the dead :love:

Starrk
3 maart 2008, 11:56
Ik vond het ook goed maar soms zaten ze er wel naast (qua timing).

Wel enorm veel power :D

Bertold
3 maart 2008, 12:55
idd soms er naast , en nog iemand Troy van Leeuwen zien vallen? :D vond dit wel grappig :p

Hoogtepunten:
- de zatlap rechtsboven die stond te dansen en te roken (die was echt hilarisch)
- Somebody's in the wolf
- Sick Sick Sick
- Burn the witch
- Song for the dead (blijft elke keer opnieuw geniaal)

Heb btw alle bisnummers gezien en nog mijn trein naar gent terug gehaald :D wel serieus mogen lopen !

shiftyke
3 maart 2008, 13:45
pfff jammer dat het uitverkocht was ... :(

MonkeyPenis
3 maart 2008, 14:11
ja troy van leeuwen die schoof de hele tijd uit int begin en ene keer issem echt daalgegaan :D

jazicher
3 maart 2008, 14:12
optreden was idd goed, wel jammer van het geluid (stond veel te dof)

Pred
3 maart 2008, 15:12
Ik vond het echt geweldig!! wat een energie toch. A song for the dead blijft magistraal live, niet normaal.
Kwas ook blij "In The Fade" te horen, fantastisch nummer wat ze niet veel live spelen!
voor de rest niks op aan te merken, kvond het geluid eigenlijk goed, kan er ook vanaf gehangen hebben waar ge stond.

Setlist:

You Think I Ain't Worth A Dollar, But I Feel Like A Millionaire
Do It Again
3's & 7's
Feel Good Hit of the Summer
Go With The Flow
Turnin On The Screw
Hangin' Tree
Little Sister
Misfit Love
Battery Acid
In the Fade
Burn The Witch
Make It Wit Chu
Someone's In The Wolf
You Can't Quit Me Baby
Sick, Sick, Sick

No One Knows
A Song For The Dead

Tempest
3 maart 2008, 16:15
Ze hadden into the hollow wel mogen spelen vind ik, das een magistraal nummer. Maar het was echt wel zalig :D.

Maar waarom stopte die zo even bij No One Knows met de volgende woorden: "hang on, hang on. Let's start over, cuz we don't wanne make out, we want to fuck". Of Zoiets?

En de stagediver, echt wel lacheu :D. "He made it all the way trough here :D"

Pred
3 maart 2008, 16:29
Josh zenne gitaarkabel was om zeep denk ik, zijn gitaar maakte een krakend geluid, toen is zo'ne roadie die ff komen vervangen, daarmee dat ze opnieuw moesten beginnen.

Die kerel was wel grappig ja :D ff een toerke opt podium lopen en terug in het publiek duiken :D

Starrk
3 maart 2008, 20:57
idd soms er naast , en nog iemand Troy van Leeuwen zien vallen? :D vond dit wel grappig :p

Hoogtepunten:
- de zatlap rechtsboven die stond te dansen en te roken (die was echt hilarisch)
- Somebody's in the wolf
- Sick Sick Sick
- Burn the witch
- Song for the dead (blijft elke keer opnieuw geniaal)

Heb btw alle bisnummers gezien en nog mijn trein naar gent terug gehaald :D wel serieus mogen lopen !

Kheb u misschien zien lopen dan! :p.

Wij daar zitten sukkelen op die metro. Kzie plots (B) Centraal station staan, wij twee eruit, blijkt dat het nog ene verder was :').

Die zatlap, is dat die in zijn grijze pull aan de deur (helemaal in de hoek?) die kerel was enorm aant geven tijdens Biffy Clyro en zelfs in de pauze :rofl:

Bertold
4 maart 2008, 18:50
ja den diene :D