PDA

Volledige versie bekijken : Weekendje zee: hoe eraan beginnen?

xDama
31 oktober 2007, 02:02
Hallo

Ik veronderstel dat dit wel in het juiste subforum staat.

Ik zou eind van deze maand graag een weekendje zee doen met iemand. Dus van vrijdag tot zondag.

Maar om eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee hoe ik hieraan moet beginnen. Ik heb nog nooit dergelijks zelf gepland, dus ik weet niet echt hoe ik hieraan moet beginnen.

Mijn voornaamste probleem is feitelijk, hoe vind ik een betaalbaar verblijf? Veel zullen we niet nodig hebben, keukentje, slaapkamer en een ruimte om een beetje te zitten nzo.
Als er bv. mensen zijn die bepaalde dingen kunnen aanraden... Het zou me een enorme hulp wezen! Of bepaalde plaatsen waar ik iets leuks kan vinden...

Ook vroeg ik me af: zijn er dingen waarvoor je moet opletten? Ik weet bv. niet of zo'n weekendje iets afhuren onder contract of whatever is...

Als jullie me een beetje op weg zouden kunnen helpen zou ik al enorm tevreden zijn :)

manushan
31 oktober 2007, 02:31
Huurt een huisje in sunparks aan zee. Een huisje voor u alleen toegang tot een zwembadje. En voor de rest kunde gaan en staan waar ge wilt. Perfecte oplossing. prijzen...www.sunparks.be

Preske
31 oktober 2007, 02:47
hebt ge nergens een nonkel of tante met een caravan? Ge komt er trouwens wel laat mee af ze makker. "eind deze maand" is morgen al :p en met die feestdag denk ik dat ge zwaar zult mogen dokken.

Als ge eind november bedoelt, zult ge u ook nog moeten haasten.

enneuh, manushan, hebt ge die prijzen al eens bezien van sunparks. tmoest iet betaalbaar zijn.

xDama
31 oktober 2007, 02:58
Ja ik bedoel dus eind november :)

Sunparks is mijn nét iets te duur. Ik zou toch onder de 100 EUR willen blijven voor enkel het verblijf.

Preske
31 oktober 2007, 12:29
300-400 euro vind ik ook te duur enkel en alleen maar om van uw teen te kunnen geven :p

maar onder de 100 euro is héél optimistisch denken hoor.

xDama
31 oktober 2007, 19:35
Voor gwn 2-3 dagen ergens een simpel appartementje/studio te krijgen? Da's een goeie 35 EUR/dag, ik vind dat toch geen overdreven lage prijs hoor...

Wover
31 oktober 2007, 20:55
Ocean Resort Blankenberge

Weekend promotie 2 nachten - tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt € 169 (is dus prijs voor 2 personen, niet per persoon)

Gevonden via http://www.hotelhotel.be/kust.html

[LRRP]
1 november 2007, 21:06
Voor gwn 2-3 dagen ergens een simpel appartementje/studio te krijgen? Da's een goeie 35 EUR/dag, ik vind dat toch geen overdreven lage prijs hoor...

Ocean Resort Blankenberge

Weekend promotie 2 nachten - tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt € 169 (is dus prijs voor 2 personen, niet per persoon)

Gevonden via http://www.hotelhotel.be/kust.html

Acces Hotel is echt de moeite, kennissen hebben er een tijdje geleden een weekend doorgebracht.
Kweet wel niet of uw budget het gaat toestaan...
En zeker goed op tijd boeken ;)

Radiance
2 november 2007, 00:02
http://www.eindelijk.be/ is een klein verhuurbureau'tje uit Boom dat wel wat dingen aan de kust heeft. Grote luxe hoef je er over 't algemeen niet te verwachten, maar ze zijn wel goedkoop.