PDA

Volledige versie bekijken : Wintersport gebied voor volgende week (liefst zo dichtmogelijk)

berNd-
25 oktober 2007, 18:51
Ik zoek dus een gebied waar het al mogelijk is om te snowboarden hehe

We woude 2 daagjes gaan onder de komende vakantie... ergens een gletsjer ofzo...

Weet iemand ergens iets zijn niet te ver enzo? :p

Alvast bedankt hehe :)

killerbeam
25 oktober 2007, 23:32
check versesneeuw.nl, daar kan je zien waar het volop sneeuwt. Dicht bij huis ga je nog niets vinden.
Grens Italie-Frankrijk sneeuwt het nu volop en het weekend wordt er stralend.
Ik wou dat ik ook kon vertrekken maar jah...

Gentille
26 oktober 2007, 14:31
Ligt er in Duitsland ook geen sneeuw (wordt er daar dit weekend geen wedstrijden gehouden?)

berNd-
26 oktober 2007, 14:55
Daar is Pow WoW railbattle geweest ja, in Augsburg :)

Thx voor de tip killerbeam :)

Niels111
30 oktober 2007, 22:50
Bernd,

Met hoeveel zijn jullie?

Ik was van plan do - vr - zat - zo te gaan, maar menne compagnon heeft plots afgezegd terwijl de goesting om te gaan blijft... :)

Naar waar trekken jullie?

Waar overnachten jullie?

Wanneer vertrekken jullie?

Regards,

Niels

Niels111
30 oktober 2007, 22:52
Ik was van plan naar KAPRUN te gaan, daar hebben de kitheizhorn of zoiets, een gletsjer op een hoogte van 3000m . Ondertussen met de vers gevallen sneeuw kunt ge normaliter makkelijk tot 2000m skien.

Pistes zijn niet te moeilijk, dus voor ieder wat wils. Verder zijn er ook drie funparks, dus moest ge van stunts houden ;-)

Ik heb daar alvast een pensionneke in men adresboek waar ge voor 29 euro per nacht kunt slapen avec ontbijt. Dus da's ook ni duur...

Anyway, I wanna go, let me know !

berNd-
11 november 2007, 02:11
Hm dat klinkt wel mooi... :) da ga ik zeker es voorstellen aan maten, maar ja de vakantie is ondertusse al om :)

Mss voor de volgende hehe

Artic*
11 november 2007, 12:51
Hintertux, zimmertal, solden, Kaprun, Stubai allemaal mogelijkheden :)

Niels111
11 november 2007, 12:52
ik probeer den 31ste december verlof te pakken zodat ik vrijdagavond 28 december kan vertrekken naar Oostenrijk. Oudjaar ginder vieren dus.

Woensdag kunnen we dan weer huiswaarts trekken.

Conclusie:
- Zaterdag op de sneeuw
- Zaterdagnacht in de après
- Zondag skiën
- Zondagnacht in de après
- Maandag skiën
- Maandagavond oudjaar vieren
- Dinsdag skiën
- Woensdag huiswaarts vertrekken

Nice heh? :D

Tenzij ik volk meekrijg van mijn vriendenkring (wat ik zeer betwijfel aangezien ik met hen al twee skitrips heb gepland) laat ik wel iets horen ;-)

Artic*
11 november 2007, 12:59
Naar waar trekte Niels? Wij zitten dan in Hochgurgl in die periode :)

Niels111
11 november 2007, 13:05
Mijn voorkeur ging uit naar ISCHGL. Ik ben daar een paar keer geweest en niets overtreft de APRES daar... Hilarische keten daar, prachtig om uit te gaan.

Artic*
11 november 2007, 15:28
Mijn voorkeur ging uit naar ISCHGL. Ik ben daar een paar keer geweest en niets overtreft de APRES daar... Hilarische keten daar, prachtig om uit te gaan.

Seizoens afsluiter daar is idd ongeloofelijk :bow:

Niels111
11 november 2007, 15:45
Niet alleen de seizoensafsluiter ;-)