PDA

Volledige versie bekijken : Nacht van de Student 2007

Bunkie
23 oktober 2007, 21:06
26/10 who's going?

http://www.nachtvandestudent.be/lineup.pdf

vraagje, kunt ge ook zonder kaart binnen geraken?

VinceFeet
23 oktober 2007, 21:27
Ik zal er zijn! Ik weet nog niet welke clubs we gaan bezoeken want we zijn met een grote groep dus ben niet de enige die beslist. Wel érg vreemd dat de nacht van de student op een vrijdag plaats vindt maar soit...

Thierrichi
24 oktober 2007, 13:58
Ik zal er zijn! Ik weet nog niet welke clubs we gaan bezoeken want we zijn met een grote groep dus ben niet de enige die beslist. Wel érg vreemd dat de nacht van de student op een vrijdag plaats vindt maar soit...

Zo vreemd is het niet...vorig jaar op woensdag, maar veel te weinig volk...op vrijdag kan in principe iedereen gaan (ook werkende mensen zoals ik) en zullen er dus wel meer mensen interesse tonen en dus ook meer inkomsten opbrengen...en op donderdag is alles zowiezo al gratis in Antwerpen, dus betalen op donderdag zou men ook ni doen?

PapaGanz
24 oktober 2007, 14:06
Zo vreemd is het wél.
Studenten gaan vrijdag normaalgezien naar huis (behalve diegene die dan in Antwerpen zelf wonen) en gaan dan niet meer uit in hun studentenstad op die dag.
Dus je kan het moeilijk een nacht van de student noemen hoor.

Sabe
24 oktober 2007, 14:10
I agree with papaganz !!
Dit jaar kan ik bijvoorbeeld niet omdat ik moet gaan werken op zaterdag :p

Er zullen wel genoeg studenten een dagje langer in antwerpen blijven, daar niet van :D

VinceFeet
24 oktober 2007, 14:49
Zo vreemd is het wél.
Studenten gaan vrijdag normaalgezien naar huis (behalve diegene die dan in Antwerpen zelf wonen) en gaan dan niet meer uit in hun studentenstad op die dag.
Dus je kan het moeilijk een nacht van de student noemen hoor.

PapaGanz heeft het duidelijk begrepen. :p

Al mijn kotgenoten bijvoorbeeld gaan vrijdag niet mee omdat ze vrijdagavond naar huis gaan. Sommigen omdat ze verplichtingen hebben op vrijdag, sommigen omdat ze zaterdag moeten werken en nog anderen omdat ze gewoon geen zin hebben om een dagje langer te blijven.

En wie beweert er dat er vorig jaar weinig volk was? Ik ben in Bonthuys & Café d'Anvers gaan lopen omdat het schandalig druk was. En van die prijs maken de meesten ook geen probleem hoor. Donderdag is het inderdaad gratis inkom op de meeste plaatsen maar dan moet je wel gans de avond naar DJ Jan met de Pet luisteren... Nu komen er toch een paar grote namen die de prijs naar mijn mening wel rechtvaardigen (ook al ken ik ze niet allemaal).

Een vrijdag kan gewoon géén 'nacht van de student' zijn aangezien vrijdag de dag is dat het studentenleven in een stad verdwijnt (om dan maandag terug te keren met het openbaar vervoer :p). Uiteraard is dit goed nieuws voor de werkende mensen en mij maakt het eerlijk gezegd geen fuck uit allemaal. Maar echt veel studenten gaan er niet te zien zijn denk ik.

Sabe
24 oktober 2007, 14:59
petrol vorig jaar was aangenaam :)

niet te druk, niet te weinig volk :D

was perfect zo !

VinceFeet
24 oktober 2007, 15:00
petrol vorig jaar was aangenaam :)

niet te druk, niet te weinig volk :D

was perfect zo !

Ja, probleem was dat wij véél te vroeg in Petrol waren (11u) met als gevolg dat er nog geen kat was. We zijn toen naar Bonthuys vertrokken met het gedacht van 'We komen straks wel terug' maar uiteindelijk is dat er dus niet van gekomen...

Bunkie
24 oktober 2007, 16:37
vraagje, kunt ge ook zonder kaart op voorhand te kopen binnen geraken?

Sabe
24 oktober 2007, 16:48
euh

kunt aan de deur kopen ja ...

pak duurder en gelimiteerd natuurlijk

PareGoriC
24 oktober 2007, 17:02
in brussel is het vandaag dag van de student!
http://www.studentbrussel.be/dagvandestudent/site.htm

Muska
24 oktober 2007, 17:14
En Leuven ?

Flipkikker
24 oktober 2007, 21:38
Wij gaan ws niet naar nacht van de student,
is vrijdagavond, en ik ga ofwel naar huis terug, ofwel tot zaterdag blijven om te trainen
Ik zou het zelf wel nog zien zitten, maar meesten van men vriendenkring gaan terug naar huis...

Slechte dag dus :s

Vorig jaar was wel goed, naar 5 clubs geweest en ons goed geamuseerd :]

Godlessarto
26 oktober 2007, 18:37
Wat zou de prijs zijn aan de kassa?

Sabe
26 oktober 2007, 18:52
Wij gaan ws niet naar nacht van de student,
is vrijdagavond, en ik ga ofwel naar huis terug, ofwel tot zaterdag blijven om te trainen
Ik zou het zelf wel nog zien zitten, maar meesten van men vriendenkring gaan terug naar huis...

Slechte dag dus :s

Vorig jaar was wel goed, naar 5 clubs geweest en ons goed geamuseerd :]

en mij gezien :D

BiZi
26 oktober 2007, 19:27
Ik heb een viptafeltje in de noxx kunnen bemachtigen. Allen drank & food for free ^^

^Ferluci
26 oktober 2007, 20:37
Ik heb een viptafeltje in de noxx kunnen bemachtigen. Allen drank & food for free ^^

hoe is het daar feitelijk? kzoek er al een tijdje naartoe te gaan

DevilDown
27 oktober 2007, 23:22
hoe is het daar feitelijk? kzoek er al een tijdje naartoe te gaan

Idd, spill your guts :)
Wat vond ge ervan?

BiZi
28 oktober 2007, 13:04
PRO:

* Supreme locatie (voor mij althans)
* Zeer vet ingericht
* Waanzinnige muziek (beide zaaltjes)
* Mogelijkheid tot het kopen van een fles champagne van € 1200 ;)

CONTRA:
* Volk & Sfeer: Momenteel zit er nog veel te veel volk dat gewoon eens een kijkje komt nemen. Ik heb steeds den indruk dat niemand zich er amuseerd... Soit, zolang ge met ne goeie groep maten gaat is het altijd wel in orde.

In ieder geval, heb weer free vip tix kunnen regelen voor deze donderdag, dus ik ga zowiezo ;)

eddie
28 oktober 2007, 13:10
noxx is pretensieuze shit...

ben den vrijdag naar Blast Your Ghetto in cafe capital geweest, zeer uitstekend feestje:
leuk volk
machtige muziek : fanklub dj's, vicarious bliss, vance
en mooi prijsje van 5€

volgend weekend ist daar weer fanklub (http://www.fanklub.be/)
aanrader !

Tekzav
28 oktober 2007, 13:43
noxx is pretensieuze shit...

ben den vrijdag naar Blast Your Ghetto in cafe capital geweest, zeer uitstekend feestje:
leuk volk
machtige muziek : fanklub dj's, vicarious bliss, vance
en mooi prijsje van 5€

volgend weekend ist daar weer fanklub (http://www.fanklub.be/)
aanrader !

die fanklub is niet minder pretensieus dan noxx zenne, maar dan in de tegenstelde richting, om ter marginaalst. Uiteindelijk draait het allemaal om gezien te worden, in elke subcultuur.

eddie
28 oktober 2007, 14:48
die fanklub is niet minder pretensieus dan noxx zenne, maar dan in de tegenstelde richting, om ter marginaalst. Uiteindelijk draait het allemaal om gezien te worden, in elke subcultuur.

ok maar bij noxx gaat het er ook wel wa decadenter aan toe e...
speciale vip lounges die neerkijken op het 'pleps' hoewel het grootste deel vant pleps daar nog altijd rond loopt me een schalleke van 500€