PDA

Volledige versie bekijken : [TK/TR] 2GB DDR2 Geheugen

FurtiveDuck
18 oktober 2007, 21:36
Beste,

Ik heb hier 2 latjes van 1gb DDR2 geheugen liggen, het geheugen zou ik gebruiken in m'n systeem, maar wil het moederbord niet booten met het geheugen erin. Hierbij zou ik het dus graag ruilen met 2GB DDR2 geheugen van eventueel een ander merk.

Het geheugen werd een tijdje geleden aangekocht hier op het forum en het is nog in nieuwstaat. Ik ben bereid om het te verkopen aan een deftige prijs, maar ruilen gaat voor en indien nodig ben ik bereid een kleine opleg te betalen.

Het geheugen:

OCZ Technlogy
PN: OCZ2SOE8002GK
PC2 6400
2x 1GB EL Dual Channel
Special Ops Edition
5-5-5-12

Een foto kan je hier (http://www.jaha.be/images/SOEddr2.jpg) vinden. Nog wat informatie kan je hier (http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_ddr2_pc2_6400_special_ops_edition) vinden.

Dit topic stond er al enkele dagen geleden, toen vroeg ik om een slotje omdat ik dacht dat de vorige ruiler en ik wel tot een akkoord gingen komen, maar dit gebeurde spijtig genoeg niet.

Gelieve me te contacten in dit topic, via PM, via MSN of door te mailen naar ibobonduelle@gmail.com

crazy777
18 oktober 2007, 21:49
Beste,

Ik heb hier 2 latjes van 1gb DDR2 geheugen liggen, het geheugen zou ik gebruiken in m'n systeem, maar wil het moederbord niet booten met het geheugen erin. Hierbij zou ik het dus graag ruilen met 2GB DDR2 geheugen van eventueel een ander merk.

Het geheugen werd een tijdje geleden aangekocht hier op het forum en het is nog in nieuwstaat. Ik ben bereid om het te verkopen aan een deftige prijs, maar ruilen gaat voor en indien nodig ben ik bereid een kleine opleg te betalen.

Het geheugen:

OCZ Technlogy
PN: OCZ2SOE8002GK
PC2 6400
2x 1GB EL Dual Channel
Special Ops Edition
5-5-5-12

Een foto kan je hier (http://www.jaha.be/images/SOEddr2.jpg) vinden. Nog wat informatie kan je hier (http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_ddr2_pc2_6400_special_ops_edition) vinden.

Dit topic stond er al enkele dagen geleden, toen vroeg ik om een slotje omdat ik dacht dat de vorige ruiler en ik wel tot een akkoord gingen komen, maar dit gebeurde spijtig genoeg niet.

Gelieve me te contacten in dit topic, via PM, via MSN of door te mailen naar ibobonduelle@gmail.com

wil je ruilen met 2 X G.E.I.L. 1024 Ddr2 533 dual channel kit

- 240pin, Non-ECC, Un-buffered DDR2 SDRAM DIMM

- Aluminum Heat-spreader

- 6 Layers Ultra Low Noises Shielded PCB

- Retail package

- 1.8V - 1.9V

- Lifetime Warranty

hier een link ernaar het zijn 2 dezelfde

http://www.geilusa.com/products/show/id/45

facktuur is er ook bij . ouderdom van 31/1/2007 moest je wilen ruilen is er een facktuur van de rams van jij ? en ouderdom ?

ik ben van westvlaanderen dentergem

FurtiveDuck
18 oktober 2007, 22:29
Hallo,

Dit zie ik eventueel wel zitten. Bij het geheugen zit er geen facuur. Ik kocht het geheugen 2 maanden geleden nieuw hier op het forum. De man waaraan ik het kocht had het geheugen al een tijdje liggen, ongebruikt. Het geheugen kwam hier aan, nog nieuw verpakt. Ik haalde het eruit om te testen in m'n mobo, kwam te weten dat mijn mobo het niet ondersteunt en zo belandde het onmiddellijk terug in het pakje.

Ik wil nog wel even wat vragen aan een vriend van mij, want die geeft hetzelfde geheugen als jou. Morgenavond, ten laatste, laat ik u iets weten.

crazy777
18 oktober 2007, 22:39
Hallo,

Dit zie ik eventueel wel zitten. Bij het geheugen zit er geen facuur. Ik kocht het geheugen 2 maanden geleden nieuw hier op het forum. De man waaraan ik het kocht had het geheugen al een tijdje liggen, ongebruikt. Het geheugen kwam hier aan, nog nieuw verpakt. Ik haalde het eruit om te testen in m'n mobo, kwam te weten dat mijn mobo het niet ondersteunt en zo belandde het onmiddellijk terug in het pakje.

Ik wil nog wel even wat vragen aan een vriend van mij, want die geeft hetzelfde geheugen als jou. Morgenavond, ten laatste, laat ik u iets weten. mag ik even weten welk moederbord je hebt aub ?

ShPonGle
18 oktober 2007, 22:44
wat is een deftige prijs? :)

MeuLeMeiSteRrr
19 oktober 2007, 17:59
hey heb hier anders geheugen kitje van 2x1 gig dual channel liggen.2 x1 gig ddr2 pc4200 533 mhz.merk csx. Indien interesse ruil plus opleg. Kan vlug afgehandeld worden

DuffBman
19 oktober 2007, 18:41
heb hier 2 gig van kingston zitten pc 5300 valueram 667mhz slechts 2 maand oud en doosjes zitten er bij
+ 2* 512 geil ram pc 5300 cl 3.4.4.8 die ik erbovenop wil geven
er is geen twijfel dat uw mobo deze ondersteund en ik wil ze gerust brengen naar je?
indien interesse pm me maar
grtz Bman

RealRoot
19 oktober 2007, 19:04
mag ik even weten welk moederbord je hebt aub ?
Gigabyte P35-DS3

FurtiveDuck
19 oktober 2007, 19:05
mag ik even weten welk moederbord je hebt aub ?

GA-P35-DS3

wat is een deftige prijs?

Dat maak jij uit hé.

hey heb hier anders geheugen kitje van 2x1 gig dual channel liggen.2 x1 gig ddr2 pc4200 533 mhz.merk csx. Indien interesse ruil plus opleg. Kan vlug afgehandeld worden
Met citaat antwoorden

Ik heb ook al wat aangeboden geheugen van Longpatje en daar moet ik geen opleg voor doen, dus dat lijkt interessanter. Toch bedankt.

heb hier 2 gig van kingston zitten pc 5300 valueram 667mhz slechts 2 maand oud en doosjes zitten er bij
+ 2* 512 geil ram pc 5300 cl 3.4.4.8 die ik erbovenop wil geven
er is geen twijfel dat uw mobo deze ondersteund en ik wil ze gerust brengen naar je?
indien interesse pm me maar
grtz Bman

Mag ik vragen of het DDR2 is?

RealRoot
19 oktober 2007, 19:08
Dat van DuffBman is zeker DDR2 ;)
want PC5300 komt enkel voor bij DDR2. hoogste snelheid bij DDR is PC4000

brechtvm
19 oktober 2007, 19:09
[..] is er een facktuur van de rams van jij ? en ouderdom ?

......

FurtiveDuck
19 oktober 2007, 19:16
......

Mm..? Het antwoord op die vraag stond al reeds enkele posts hierboven.

brechtvm
19 oktober 2007, 19:29
Mm..? Het antwoord op die vraag stond al reeds enkele posts hierboven.

kan je me aantonen waar ?
ik zie nergens de ouderdom van uw rams staan..
(alsook geen vermelding of u -al dan niet- een factuur heeft)

RealRoot
19 oktober 2007, 19:54
kan je me aantonen waar ?
ik zie nergens de ouderdom van uw rams staan..
(alsook geen vermelding of u -al dan niet- een factuur heeft)

Hallo,

Ik wil nog wel even wat vragen aan een vriend van mij, want die geeft hetzelfde geheugen als jou. Morgenavond, ten laatste, laat ik u iets weten.

:oink: .... duidelijker kan niet?

:lol: leer lezen zou ik zeggen :lol:

brechtvm
19 oktober 2007, 20:02
excuses..had er idd blijkbaar overgeleze..
gezien er geen factuur is vervalt mn interesse dan ook

@Realroot : ik kijk er al naar uit als jij eens een misser maakt ;)

MeuLeMeiSteRrr
19 oktober 2007, 20:05
lol ik bedoelde opleg van mijn kant :=-)

FurtiveDuck
19 oktober 2007, 20:09

De interesse was er al uit van mijn kant. € 40 opleg, spijtig hoor.. Maar vind ik teveel en aangezien er geen factuur bij zit wou jij ze ook niet. Ah, toch bedankt.
Realroot maakt geen missers btw.. Hij is le pro zelve :P. Neeh, iedereen maakt vergissingen.

lol ik bedoelde opleg van mijn kant :=-)
Met citaat antwoorden

Aaah, mijn excuses dan. Maar nee bedankt, ik zou graag PC5300+ hebben. :)

RealRoot
19 oktober 2007, 20:10
:offtopic:
:offtopic:
sure, no problem :) gierigaard
kzal er dankbaar voor zijn :bow:

brechtvm
19 oktober 2007, 20:15
De interesse was er al uit van mijn kant. € 40 opleg, spijtig hoor.. Maar vind ik teveel en aangezien er geen factuur bij zit wou jij ze ook niet. Ah, toch bedankt.
Realroot maakt geen missers btw.. Hij is le pro zelve :P. Neeh, iedereen maakt vergissingen.
ter info (om te weerleggen wat iedereen via pm zei) :
- mijn ram is mss 'maar' mushkin, maar :
a. met factuur
b. met overclock chips
EDIT : c. speciaal voor onze goede vriend realroot : Mushkin 2 x 1Gb DDRII PC6400 High Performance (draait dus ook PERFECT op pc5300 speeds (dat doet het hier trouwens))
enfin, bij deze houd het voor mij op...
Op realroot ga ik zelfs niet ingaan.. (dont like eigenwijze mensen)

RealRoot
19 oktober 2007, 20:17
ja, maar hij zoekt geen overclock ram, gewoon ram die werkt op z'n mobo.

ook moet het minimum PC5300 zijn. want hij heeft een e6750.

DuffBman
19 oktober 2007, 21:48
in elk geval moet ge maar wat laten weten he als ge geintereesseerd bent
ge krijgt 3 gig voor 2 en k kom erom het staat u vrij en je
a is pc 5300 ddr2 667 mhz
grtz Bman

FurtiveDuck
21 oktober 2007, 19:53
Ik ben nog altijd op zoek. ;)

FurtiveDuck
23 oktober 2007, 14:29
Nadat DuffBman mij toch wist te vertellen dat het moederbord normaal het geheugen wel ondersteunde, en hij me zei dat ik toch best even het geheugen zou nakijken, heb ik het geheugen aan een vriend gegeven.

Op zijn ander moederbord (wat normaal heel geheugen ook ondersteund) doet het geheugen ook niets. Ik kom dus tot de conclusie dat het geheugen niet werkt en ik ben ook niet van plan iemand te belazeren! Dus hierbij, bedankt DuffBman, je bespaarde me van een hoop problemen.

Ik zal nu even contact proberen op te nemen met de gast waarvan ik het geheugen gekocht had.

DuffBman
23 oktober 2007, 19:38
graag gedaan vriend
kvind het ok ma triestig voor je maar als je de verkoper kent miss heeft hij meer gegevens om de garantie te regelenof miss neemt hij ze gewoon trug en miss loopt het nog allemaal los en ge moet me dan maar trug contacteren
sry again
mvg Bman
btw ik had er geen probleem van gemaakt ze shit happens en probs zijn er om opgelost te worden!