PDA

Volledige versie bekijken : S939 - Asus A8N-SLI Premium!!

XYRIS
16 oktober 2007, 07:47
A8N-SLI Premium

- Ondersteunt AMD Socket 939 Athlon 64FX/Athlon 64
- AI Cool-Pipe
- AI Selector
- AMD Cool 'n' Quiet!-technologie
- nVIDIA NFORCE4 SLI MCP
- PCI Express-architectuur
- SATA 3Gb/s

Specs: http://nl.asus.com/products4.aspx?modelmenu=2&model=539&l1=3&l2=15&l3=148&l4=0
Foto's:http://users.telenet.be/XYRIS/4000+/
(foto's met cpu nog op enz, die al verkocht is, indien gewenst foto van enkel moederbord...)
Factuur aanwezig!
Nog garantie tot 26/09/2008 !

Min prijs: 50€
Richtprijs: 65-70€

SUPER bordje! geen klachten over! Ook één van de betere borden 939 serie!

BIEDEN ECLUSIEF
VERZENDEN KAN (4.30 Post <2 Kg- 3€ KIALA)
AFHALEN KAN OOK IDD

XYRIS
17 oktober 2007, 18:54
*-* Upje *-*

2nd2none
19 oktober 2007, 14:27
bod 50€

Is verzenden via kiala even veilig/veiliger dan met de post ?

Smitch
19 oktober 2007, 14:35
bod 50€

Is verzenden via kiala even veilig/veiliger dan met de post ?
veiliger

(free bump)

dehatim
19 oktober 2007, 18:48
veiliger

(free bump)

even een corectie, verre van veilig!!!! mijn pakketje is ondertussen al 2 maanden onderweg ipv 2 dagen!

free up; ik wou de persoon waarschuwen

XYRIS
19 oktober 2007, 23:25
veiliger

(free bump)

even een corectie, verre van veilig!!!! mijn pakketje is ondertussen al 2 maanden onderweg ipv 2 dagen!

free up; ik wou de persoon waarschuwen

Ok... dit was de laatste off topic, kiala is veiliger in het opzicht van tracking.
Maar je pak komt niet altijd op zelfde tijd aan. Heb al 2 dagen gehad en heb al 3 weken gehad... gemiddelde zal ergens een Kleine week zijn...
Zouden een POLL kunnen maken hierover om zeker te zijn.

ZITORA
20 oktober 2007, 07:09
bod 55eur excl + kiala

XYRIS
20 oktober 2007, 11:23
bod 55eur excl + kiala

Ok, genoteerd!

Ik zal staks nog een fot trekken van moederbord en alles wat erbij zit.

D@SîR0
20 oktober 2007, 23:14
SUPER bordje! geen klachten over! Ook één van de betere borden 939 serie!

geen idee wat gij geprobeert hebt te doen met da bordje, maar ik heb het al 3x kunnen terugsturen omdat het niet meer of enorm traag (uren) bootte.

misschien dat het met lage belasting nog allemaal goed draait, maar vanaf dat ge een hoop sata-schijven aansluit en een zwaardere cpu met SLI steekt heeft dit bord het bij mij niet langer dan 5 maanden uitgehouden (op een kwaliteits 820W voeding). ben blij dat ik van het mijne van af ben geraakt

nck2040
21 oktober 2007, 10:52
Heb dit bord ook en ben er momenteel toch al content van geweest, enkel 1 S-ATA slot kapot gegaan...

***free up***

XYRIS
21 oktober 2007, 12:00
geen idee wat gij geprobeert hebt te doen met da bordje, maar ik heb het al 3x kunnen terugsturen omdat het niet meer of enorm traag (uren) bootte.

misschien dat het met lage belasting nog allemaal goed draait, maar vanaf dat ge een hoop sata-schijven aansluit en een zwaardere cpu met SLI steekt heeft dit bord het bij mij niet langer dan 5 maanden uitgehouden (op een kwaliteits 820W voeding). ben blij dat ik van het mijne van af ben geraakt

Danku voor uw ONnuttige commentaar kerel. Maar het is niet dat jij
het na de zak krijgt da da voor al die bordjes zo is e. en niet iedereen
heeft zoveel in zijn pc gepropt...

Ik vind dit gewoon een super bord omdat ik heb VOORAL gekocht heb voor
zijn PASSIEVE koeling!

Heb dit bord ook en ben er momenteel toch al content van geweest, enkel 1 S-ATA slot kapot gegaan...

***free up***

Foto volgt straks.
Even toch in geheugen -ondanks 'verouderd- bord het ene goed bord is, jaartje oud MET garantie, nooit geen cpu's oc'ed en dergelijke.

Continue the selling!

XYRIS
22 oktober 2007, 10:53
*-* Upje2 *-* 65 is meeneemprijs

.conne.
22 oktober 2007, 11:25

nforce 4 chipset heeft nogal wat problemen met NCQ op SATA(II) schijven, dat zal wel het probleem wel geweest zijn.. maar uren duren om te booten dat lijkt me wel straf, gewoon enkele minuten langer dan normaal en performantie gewoon veel trager doordat de schijven aan ongeveer 9 Mb/s schrijven ipv 60-70 Mb/s... NCQ afzetten op uw controllers en probleem is opgelost normaal.

{FgnZ} DeBroin
22 oktober 2007, 12:26
Ik bied je 65€ (meeneemprijs dacht ik??)
zou wel graag hebben dat je aangetekend verstuurd...
Is ergens rond de 6€ die erbij komt...
Dus hierbij bod van 71€...

Grtz

XYRIS
22 oktober 2007, 12:27
Ik bied je 65€ (meeneemprijs dacht ik??)
zou wel graag hebben dat je aangetekend verstuurd...
Is ergens rond de 6€ die erbij komt...
Dus hierbij bod van 71€...

Grtz

Owkay, msn voor snelle afhandeling? smooth_Criminalke@Hotmail.com

{FgnZ} DeBroin
22 oktober 2007, 12:39
Owkay, msn voor snelle afhandeling? smooth_Criminalke@Hotmail.com

Hey,

zit op mijn werk momenteel en kan hier niet op msn.
Zal je snel een pm'etje sturen :)

Grtz

ZITORA
22 oktober 2007, 16:03
DOOOh , te laat.

@ DeBroin laat eens weten als het een goed MBken is.

{FgnZ} DeBroin
23 oktober 2007, 07:32
DOOOh , te laat.

@ DeBroin laat eens weten als het een goed MBken is.

Hehe, idd te laat :-)
Het is een goed mobo'tje hoor... Heb vroeger exact hetzelfde gehad, maar heb het weggedaan omdat ik andere pc in elkaar gestoken heb. Nu heeft mijn vriendin haar moederbord het opgegeven en had ik nieuw nodig, vandaar dat dit natuurlijk voorkeur kreeg, omdat ik al zo eentje gehad heb en er vrij content van was :)

grtz