PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Steam Account (HL², CS Source, HL² Ep 1, HL² Deathmatch, HL² Lost Coast)

localhost1985
14 oktober 2007, 23:12
Yo,

hierbij verkoop ik mijn Steam account met volgende spellen:

Half Life ² DVD
Counter-Strike: Source DVD
Half Life ² Episode One DVD
Half Life ² Deathmatch Downloaden via Steam
Half Life ² Lost Coast (Weggelaten level uit Half Life ², later uitgegeven om nieuwe DirectX10 licht effecten te tonen) Downloaden via Steam

De DVD's van Half Life ² en Episode One zijn gloednieuw.
Enkel 1x gebruikt om de boel te installen. Verder hebben ze enkel de binnenkant van mijn kast gezien :)

Procedure bij aankoop:

DVD's worden verzonden
Ik verander het paswoord van de account naar 'blabla' ofzo, en geef het door aan de koper.
Koper logt in met de account en wijzigt het paswoord en het email adres van de account, en stuurt me een screentje ter bevestiging.

Screen:
Klik (http://users.pandora.be/edraket/junk/steam.JPG)

Met die guest pass voor Counter-Strike: Source kan je iemand een invite sturen om Counter-Strike: Source te spelen, zonder dat die persoon het moet kopen.

Minimum: €15 excl
exclusief bieden aub.

Wie vrijdag 19 oktober om 23:59 het hoogste bod heeft krijgt de boel.

Lon$daLe
14 oktober 2007, 23:44
uit interesse , wat is het steam ID ?

localhost1985
15 oktober 2007, 20:41
uit interesse , wat is het steam ID ?

Hehe, maakt dat uit? :p

Dunno, maar ik kan er misschien inkomen dat een mogelijk koper zijn toekomstige steam_id liever niet op een forum ziet staan?
Of ben ik hier mis in?

Het is toch maar een naam ...
PM kan desnoods als je het echt wilt weten.

Lon$daLe
15 oktober 2007, 22:54
steam id staat altijd vrij als je leagues speelt , op enemy down is het verplicht in je profiel , en dat kan iedereen zien , met steam id bedoel ik bv STEAM_0:0:256756 ofzo , in console status typen als je op een cs server zit

wil je het niet ier zetten PM het me dan ofzo , kben ne verzamelaar van low steam ID's , drm dak het vroeg

PiXeL
15 oktober 2007, 23:48
Het is maar een nummertje van je account, kan geen kwaad het te weten iedereen kan het zien als je ermee op een server speelt, en Lon$daLe wil waarschijnlijk een lowdigit (zo weinig mogelijk cijfertjes). :)

localhost1985
16 oktober 2007, 19:47
ow wist ik niet :)

maar ik heb de boel atm niet geinstalled.
kan ik em dan ook opvragen?

nu effe terug ontopic, komop guys & gals, geen geld voor 2 origienel spellen + account!

localhost1985
17 oktober 2007, 18:23
account aan vriend verkocht voor €15

mag slotje op.

Lon$daLe
17 oktober 2007, 18:57
jmmr , kwou 25 geven maar nooit antwoord gehad op mn vraag :)

verder zoeken dan maar

localhost1985
17 oktober 2007, 20:02
sorry mate, dacht dat je alleen het nummertje wou weten :doh:
maarja, kan m'n maat nu niet in de zeik zetten ...

ik meen wel dat er nog nen andere is die z'n boel verkoopt.
suc6