PDA

Volledige versie bekijken : [TK] PC Intel Core 2 DUO 2.13 GHZ ...

Xzoration
13 oktober 2007, 15:55
Wegens aankoop van een nieuwe iMAC verkoop ik mijn "oude inboedel". Deze pc is mijn eerste pc welke zelf up-2-date gehouden werd met nieuwe onderdelen

Specs:

CPU:

Intel Core(TM) 2 DUO
6400 @ 2.13GHZ

MOBO

Asus P5N32 SLI-SE Series (doos + extra kabels + driver cd aanwezig)

VID

NVIDIA GeForce 7900GT 256MB(DDR3)
PCIe 16x
+ doos met kabels etc

RAM

CORSHAIR 2 X 1GB(xms2)
DDR2-800
PC2-6400

HARD DISKS

maxtor 180GB(7200rpm)
maxtor 80GB (7200rpm)
rounded IDE-CABLES (doorzichtig)

SOUND

Audigy 2 ZS Soundkaart (5.1) + driver cd

SCREEN

Samsung SyncMaster 930BF
4ms DVI - 19"
+ doos voor vervoer

CASE

ANTEC SOHO case met 1 doorzichtige wand
De kast bevat aan de linkerzijde aan de onder kant gebruikerskrasjes van het openen van de wand.

POWER

500watt voeding (SATA power)

Other Devices

NEC DVDRW
LG DVDROM
Microsoft Desktop wireless elite Keyboard + Muis +driver cd
Quickcam Ligitech pro4000 + driver cd

Vraagprijs:
1299 euro

Contact info
Zetzsche Dimitri
dimitri@zetzsche.be
Telefoon: aan tevragen via mail :)

NB:

Alle HD's worden geformatteerd en een nieuwe installatie van window XP Prof. Alle Drivers van videokaart, moederbord, geluidskaart worden geinstalleerd.
Ook word het de pc gecleand van het stof, de fans van en rond de CPU-koeling worden zo goed en kwaad als het kan proper gemaakt.
DE PC WORDT IN 1 PAKKET VERKOCHT ER IS GEEN SPRAKE VAN VERKOOP IN ONDERDELEN, ALLE REACTIES IVM MET ONDERDEEL VERKOOP WORDEN GENEGEERD !

Het is niet gegarandeerd dat de bijgeleverde drivers cd's de laatste nieuwe drivers zijn ! Hiervoor wordt verwacht dat de koper de website van de producent checked voor updates !
Gelieve geinteresseerde reacties via email te sturen, dank bij voorbaat !

Mvg

Dimitri Zetzsche

KO
13 oktober 2007, 16:05
Zolang als je maar weet dat een nieuwe, betere pc minder kost.

http://www.jaha.be/product_info.php?cPath=50&products_id=1344&osCsid=16721baf7494065be456c34ce9a1a48d
+
http://www.komplett.be/k/kl.aspx?bn=10401

Xzoration
13 oktober 2007, 16:13
Is mijn vraagprijs maar, geinterreseerde mensen bieden maar.

AccuCore
13 oktober 2007, 17:06
probeer dan eens volgende formule voor uw vraagprijs:
75% van de MOMENTEEL GELDENDE nieuwprijs!
niet van de prijs dat jij het gekocht hebt he! zo gade de mensen sneller aanzetten tot bieden want zo weten ze ni wa jij wil

fromalk
13 oktober 2007, 17:09
offtopic;

meeloper, gaat ge nu ook al ne imac kopen :p

PiXeL
13 oktober 2007, 20:30
Hoor jaloerse meeloper fromalk eens! :p

Xzoration
14 oktober 2007, 00:10
probeer dan eens volgende formule voor uw vraagprijs:
75% van de MOMENTEEL GELDENDE nieuwprijs!
niet van de prijs dat jij het gekocht hebt he! zo gade de mensen sneller aanzetten tot bieden want zo weten ze ni wa jij wil

Haha jongen ;) deze onderdelen (ik spreek niet van die optic devices) kocht in die tijd voor het dubbele lol.. Dus niet lullen over deze prijs dat die nieuw is, want dan kun je nog wat meer erboven tellen ... Het mobo zal je nu vinden rond de 130 welk ik 216 betaald heb (kasticket stuur ik je door als je wil), dus is net geen -50%, zuggelaar !

successor
14 oktober 2007, 01:21
maar wij kijken niet op de prijs die jij toendertijd hebt betaald eh, wij kijken bij de webshops en wij zien of wij hetzelfde onderdeel hier goedkoper is, en dan moet het nog de moeite zijn...

waarom zou ik bij jouw die pc kopen, terwijl het nieuw goekoper kan, en recenter, dus beter, bij mijn vertrouwde shop , die niet moeilijk doet over de garantie en die zonder verzendkosten afhandelt , enzoverder .....

jouw vraagprijs is misschien de reden, waarom al die posts hier staan, en niet de boden die je zou verwachten ....