PDA

Volledige versie bekijken : Shared Rooms ?

Vlad Tepes
10 oktober 2007, 16:11
Hey,

Ik wil in December naar Rome gaan met Tuifly, ik ben nu opzoek naar hotels en doe dat via de tuifly site zelf, ik zie daar staan, Private rooms en shared rooms(die stukken goedkoper zijn)
Wat kan ik verwachten van shared rooms? met onbekende in een kamer ?

zipke
10 oktober 2007, 19:23
Wrs wel e. Een shared room zal dan zijn dat jij een bed koopt/reserveert eigenlijk en dat er dan iemand anders bij jou wordt geplaatst die ook geen partner heeft.

Vlad Tepes
11 oktober 2007, 11:53
dat is niet leuk, want als ge een freak of iets langs u krijgt dan kunt ge zeker al niet slapen :D

S.conceiƧao7
11 oktober 2007, 11:58
jakkes, dan sta je smorgens op, en kom je in de badkamer waar die andere pipo in heeft gekakt. en snachts ligt die andere zich misschien te masturberen, en hoor je hem hijgen :s

zou nix vor mij zijn!

ShadesOfJae
11 oktober 2007, 19:26
steekt maar een taloor in u broek :)

Pimpin
11 oktober 2007, 19:30
jakkes, dan sta je smorgens op, en kom je in de badkamer waar die andere pipo in heeft gekakt. en snachts ligt die andere zich misschien te masturberen, en hoor je hem hijgen :s

zou nix vor mij zijn!

dan begint ge toch gwn mee te masturberen?

ShadesOfJae
11 oktober 2007, 19:31
Voor tzelfde geld ligde daar wel met een bommeke naast u :):)

feral
11 oktober 2007, 19:31
kan tegen vallen kan mee vallen

in londen hebben we paar hostels gedaan

- punt : lelijke zatte stink mensen op u kamer

+ punt : sweedse vrouwlijke volley bal ploeg in hostel zat op een kamer met 5 van die meiskes dan fuifke in hostel zelf best party ever .

gravendelver
13 oktober 2007, 10:44
Ik weet niet voor hoelang het is maar als het maar voor enkele nachten is zou ik een hostel niet afraden. Zeker als je alleen gaat betaal je veel te veel voor een hotelkamer, en Rome is ook vrij duur. Ik heb vorige maand voor de tweede keer enkele nachten in davidsflat geslapen in een shared room. Ik kan het aanraden aangezien ik er nu 2x ben geweest en niets ergs meegemaakt heb ofzo, ik zeg er wel bij dat je niet op luxe moet rekenen. Je zit op een kleine kamer met enkele stapelbedden (goed en proper opgemaakt wel) en een airco. Er zijn twee kleine badkamers, stellen niet veel voor. Nuja, je betaalt ongeveer 25 euro per nacht incl een ontbijtcoupon waar je iets verder 1 koffiekoek en 1 koffie kan gaan halen. Voor dat geld heb je in andere landen of steden vaak meer maarja... Ik zou deze aanraden omdat hij heel goed gelegen is, in tegenstelling tot vele hostels.

http://www.davidsflat.com/