PDA

Volledige versie bekijken : Bionic Woman

Latinos
5 oktober 2007, 23:39
Raar dat er nog geen topic is over deze nieuwe serie. U hebt vast al wel de reclame hierover gezien tijdens Heroes (zeer irritant trouwens).

Ik heb juist de eerste aflevering gezien en ik vind het nog wel meevallen. Het gaat over twee vrouwen waarvan lichaamsdelen bij een operatie vervangen worden door 'bionic parts'. Die delen van hun lichaam zijn dus zeer geavanceerd, wat ook betere vechttechnieken met zich meebrengt. :applause: Met hun oog kunnen ze de hele omgeving scannen, en met hun oren kunnen ze veel meer horen dan de normale mensen. Het verhaal is dus sci-fi, zo ook de gebouwen waar het zich in afspeelt. Anyway, ik ga verderkijken naar deze serie, want ik zie dat aflevering 2 ook al ge-aired is. ;)

joeylee
6 oktober 2007, 17:24
ik ben deze serie ook aan volgen
vandaag juist ep2 gezien
qua actie begon het pas echt vanaf deze ep
niet dat het slecht is maar ik had precies toch iets meer verwacht aangezien het van de mensen van BSG komt
maar verhaallijn is precies toch nogal simplistisch en mist diepgang dat BSG wel heeft

Preske
6 oktober 2007, 17:53
basicly, een moderne vervrouweliijkte versie van "the 6 million dollar man" dus?

doen ze wel vaker tegenwoordig :p

Darth-Falcon
6 oktober 2007, 17:59
niet dat het slecht is maar ik had precies toch iets meer verwacht aangezien het van de mensen van BSG komt
maar verhaallijn is precies toch nogal simplistisch en mist diepgang dat BSG wel heeft

da verklaart al het 1 en t ander. bv Kathee sackhoff die de slechte bitch is deze keer :love: + tv die toevallig op BSG staat in ep2 :p

nTFs
6 oktober 2007, 21:31
Ook net episode 2 gezien.
Het is me allemaal wat te gladjes en te clean voorlopig. De serie heeft potentieel maar het moet er wel uit komen. Niet dat je de voorspelbaarheid al van mijlenver ziet aankomen.

wireke
7 oktober 2007, 17:13
Leuke serie , ga ik zeker proberen te volgen :) Wanneer airt de volgende ep? :)

LSDsmurf
8 oktober 2007, 18:24
Niet slecht maar mist idd (nog?) een beetje diepgang.

Leuke serie , ga ik zeker proberen te volgen :) Wanneer airt de volgende ep? :)

Woensdagavond, dus donderdagmorgen via de gekende kanalen te verkrijgen.

sink
28 november 2007, 23:56
ondertussen zitten ze al aan aflevering 8 denk ik?
ik heb net de eerste 2 afleveringen gezien, het lijkt me wel goed mee te vallen.. ik ga de rest ook zeker nog bekijken in de komende dagen :)

saavres
29 november 2007, 19:52
ik heb voorlopig al alle afleveringen gezien.Kmoet zeggen. Naarmate de serie vorderd vinnek het slechter worden. Tverhaal is nogal gewoontjes. Geef mij maar liever heroes of dexter

ClayDavis
29 november 2007, 20:04
ik vond de eerste 3 afleveringen ook maar gewoontjes