PDA

Volledige versie bekijken : [TK]InVision X1 Projector

Frizzly
4 oktober 2007, 18:17
Ik verkoop hierbij dus een quasi nieuwe InFocus X1 projector twv 1500€ voor slechts 400€!!!!
Reden van verkoop: kheb me zelf al een LG-XG2 projector en deze zou dus gewoon stof staan vangen...
artikeltje: http://www.projectorcentral.com/infocus_x1.htm

Speaking of HDTV, the X1's rendering of 1080i is a thing of beauty. Not enough resolution here to do justice to HDTV you think? Think again. All we could do is look at the X1's surprisingly clean image, shake our heads, and ask, "How much is this thing again?"

Conclusion

Normally we would insert a competitive analysis at this point, comparing the X1 to products that are its closest competitors. We will do so when we have more stick time with some of the new widescreen LCD products that are coming in below $2,000. But at this point we can say that the InFocus X1 is in a class by itself. It represents incredible projection value for the money. And at the moment, Infocus is sweetening the pot just a little more…if you register your purchase online at InFocus' website, you get three additional years of warranty added to the two that already come with it.

So let's see now. Amazing picture quality, a price of $1,599, a 3000-hour lamp, a 5-year warranty (until March 31). Frankly, we would be remiss in our duty if we did not give this gem our highest recommendation. The X1 sets a price/performance standard against which all other economy-class competitors will be measured in the months to come. If $1600 is your budget for a projector, buy the X1.

Hier is da catch: De projector moet nog weg voor 12u vannacht! Het is dus enkel voor de snelle beslissers! Anders neemt mn pa hem terug uit mn polle :(

Het gaat hier over de projector + een draagtas + de kabels en het originele boekje!
Of er nog garantie op zit... geen idee! Ik heb allesinds geen factuur!

Happy bidding :niceone:

Frizzly
4 oktober 2007, 20:47
Snel zijn mensen... enige kans om een projector van deze kwaliteit te vinden voor zo'n prijsje!

Casual-T
5 oktober 2007, 00:23
projector nog te koop?

Frizzly
5 oktober 2007, 08:50
Ken enkel nog via email of MSN worden geregeld, aangezien deze draad gesloten moet zijn...

gravendelver
5 oktober 2007, 10:01
Ik heb maanden geleden dezelfde projector aangeboden (de HomeCinema versie ervan) hier voor dezelfde prijs en heb hier geen koper gevonden. Ik denk dat je best 2dehands.be probeert.

Frizzly
5 oktober 2007, 10:11
Het gaat hier ook over de HomeCinema versie eigenlijk :P
And will do...

MeuLeMeiSteRrr
5 oktober 2007, 10:51
mss prijs wa meer zakken :-)

gravendelver
5 oktober 2007, 11:49
mss prijs wa meer zakken :-)

Omdat mensen op een bepaald forum er te weinig voor over hebben? Lijkt me nogal een onlogischse stap als je het voor die prijs zeker kwijt geraakt op andere plaatsen, is ook zeker dit bedrag waard (indien de lamp nog niet te veel branduren heeft natuurlijk).

Frizzly
5 oktober 2007, 17:29
Omdat mensen op een bepaald forum er te weinig voor over hebben? Lijkt me nogal een onlogischse stap als je het voor die prijs zeker kwijt geraakt op andere plaatsen, is ook zeker dit bedrag waard (indien de lamp nog niet te veel branduren heeft natuurlijk).

Die prijs laat ik idd zeker niet zakken, de lamp heeft namelijk nog maar 57u gebrand = niets... je kan er nog dik 2000u mee doen :D

Casual-T
6 oktober 2007, 12:15
is 400 meeneemprijs, ik bied 400 als hij perfect werkt. daarom wil ik hem dan ook eerst komen testen.

Casual-T
7 oktober 2007, 15:48
sluit je de thread dan?