PDA

Volledige versie bekijken : The Block Oostende op VT4

Pagina's : [1] 2 3

Razzia
25 september 2007, 22:36
Wie volgt er dit? Heb het altijd al amusant gevonden ^^

Wel spijtig voor die kerel, valt er een buis op hem, nu kunnen ze naar huis.

Jokke99
25 september 2007, 22:41
De Vandenbussche is echt immens grappig! Hij had al ne keer of vier dood kunnen zijn met zijn domme stoten die hij uithaalt :lol:

wouter_dc
25 september 2007, 22:41
Howhow, op wie is er een buis gevallen? Heb het vandaag niet kunnen zien

Jokke99
25 september 2007, 22:42
Debbie en Frank zijn naar huis. Volgende week een nieuw koppel, de man ziet er in de trailer alvast nen hevige uit.

berNd-
25 september 2007, 22:57
djeu trailer gemist :D achjah, spannender voor volgende week :)

Ik eb de Block ook altijd fijn gevonde om naar te kijken :) Als het escaleert ga ik altijd scheef :p anti-sanchez enzo :D hehe

balbe
25 september 2007, 23:15
pfff het steekt toch wat tegen dit jaar, veel meer blabla te zien dan actie. het begint op "de werf" te lijken

@ bernd: anti sanchez--> johan kessel: "ik peer em op z'n bek" :rofl:

berNd-
25 september 2007, 23:20
jah :D

Echt lache !

Maja, dat is sensatiemakerij e ^^

Ik heb ook jaar terug de werf gevolgd, op vtm... Vond ik ook wel cool om te kijken... :)

Razzia
25 september 2007, 23:38
Vind het altijd zalig als er ruzie komt, dan gebeuren de gekste dingen. Ook bv die kerel die daar ff kwam klagen voor het lawaai: "Ik heb gene polies nodig om ervoor te zorgen dat er hier niet meer gewerkt wordt! Begrepen meneer?" :lol:

The Black Mamba
26 september 2007, 00:04
ja die was stoer :) west-vlamingen zijn altijd grappig als ze ruig beginnen doen

ik vond den alain ook wel schitterend , schoolmeesterke dat de anderen geniepig saboteerd :) en roland hangt een beetje den eikel uit

Licargon
26 september 2007, 00:16
Schitterend programma XD

De Roeland valt af zenne ladder, voet gekneusd, dag erna: "Ja 't is 'minder" --> werkt door --> valt WEER af zenne ladder.

En dan dieje beker voor de gouden plafond :rofl:

Garmir
26 september 2007, 01:16
De episode van vandaag was de beste van dit seizoen to nu toe ^^ man man heb ik gelachen :D
Vooral mee debeker van het gouden plafond :p en dan hans zijn comentaar Frank, ge verbergt iets, alleh wa denkte nu over The block ^^ jong jong jong, en aan wa gaan we ons volgende week mogen verwachten :p

En btw kpijs dat die deathline en die drijging iets te maken heeft mee dat ze die gevel moeten renoveren.

Nuja we zien volgende week

Sanchez zijn actie zal hoogst waarschijnlijk weer gieren zijn mee zijne " Mi casa " ^^

Wesdude
26 september 2007, 09:23
En elk jaar moet er wel iemand naar huis. :D Vraag me af hoeveel waarheid erin zit dat dieje geblesseerd was. 14 dagen lang is hem te lui om iet te doen en dan de dag dat hij de motivatie vindt, valt hem direct geblesseerd uit en vertrekt hij. Toeval?

zaffah
26 september 2007, 11:10
Kun je het niet online volgen? Want ik heb het deze keer gemist.

Garmir
26 september 2007, 11:52
En elk jaar moet er wel iemand naar huis. :D Vraag me af hoeveel waarheid erin zit dat dieje geblesseerd was. 14 dagen lang is hem te lui om iet te doen en dan de dag dat hij de motivatie vindt, valt hem direct geblesseerd uit en vertrekt hij. Toeval?

Wesdude, al hoe wel je voor sommige programma's over dit feit gelijk gaat hebben denk ik dat je hier het goed mis zal hebben, Heb je eens naar Frank zijn schouder gekeken toen hij naar het kliniek ging, Je kon duidelijk zijn dat hij uit de kom zat...

Nuja De man met het gouden plafond zal me nablijven :lol:

ChfZ | Hanky
26 september 2007, 13:06
The Block is gewoon gieren!

Mijne favo is de Roland.. De stoten da die doe is ongelooflijk!

En natuurlijk :love: Hanne :love:

Jokke99
26 september 2007, 17:13
Roland met zijne humor: zijn vrouw was zo uitleg aant geven aan de camera over het vertrek van het ander koppel, na haar betoog hij zo kei droog 'soit, kgaan verder mijne muur zetten (of iets in dien aard)'!
R. Vandenbussche is toch wel de grappigste deelnemer na dieje hysterische Erwin (mét mediazuil!) uit het eerste seizoen.

m4nTiS
26 september 2007, 17:18
het Honesty!!!!-koppel van verleden jaar was anders toch ook wle gieren :rofl:

Heb t gistere gemist (nachshift). Zal vant weekend wel nor de herhaling zien.

VinceFeet
26 september 2007, 17:30
Ik vind dieje Roland & zijn vrouw een verschrikkelijk irritant koppel. Echt zo van die katholieke geiten die zichzelf de bom vinden, dégoutant gewoon. Maar wel chapeau voor Roland zijn skills. Die eerste kamer was echt tip top. En het is natuurlijk wel een grappig koppel om te zien.

Ben ik de enige die die schooljuffrouw nog 'redelijk' vind?

Preske
26 september 2007, 17:43
ja :p

ik vind het tot nu toe nog niet al te leuk. ze hebben echt koppelkes genomen waarvan ze 100% zeker zijn dat het ging vonken geven.

ik kan niet zeggen dat er 1 koppel bij is dat ik sympathiek vind.

SweetEmmaRose
26 september 2007, 20:46
Bah die leerkrachten zijn degoutant, die kerel is ok, maar die vrouw heeft helemaal géén intonatie.
Die zei gistre 'amai' .. dan kunde evengoe niks zegge als ge da zo uitspreekt, wtf.
Wel spijtig da frank en debbie weg zijn, mr die hadden wel nogal wa achterstand, maar hun kamer was echt mooi. Al leek het exact op die van roland en martine, mr allé :p
Die alain is maar een bosaap met die camion, fucking hell.

Preske
26 september 2007, 21:22
ge zou zeggen dat diene frank arogant was, maar hij is niets vergeleken met die leerkrachten.

toen ze zich voorstelden tijdens die diner.

"wij zijn die en die, en meer moet daar ni over verteld worden"

SweetEmmaRose
26 september 2007, 22:45
ge zou zeggen dat diene frank arogant was, maar hij is niets vergeleken met die leerkrachten.

toen ze zich voorstelden tijdens die diner.

"wij zijn die en die, en meer moet daar ni over verteld worden"

ja idd, die zijn echt wel raar die twee.
roland en martine vink echt grappig, die spelen het spel, zijn vriendelijk en zijn zoooo positief. ik heb die nog maar weinig slechts hore zegge, echt ni serieus hoe goe die samenwerke :D
die nieuwe blokbewoner ziet er alleszins strak uit :cool:
hoe gemeen is da wel ni da de kamer die ni kwalitatief / ondermaats is, de eigenaars moete vertrekke?
precies big brother da kot.

D3C0Y
26 september 2007, 22:51
mja ze hebben al genoeg problemen gehad in vorige edities om sommige ondermaatse verbouwingen in de appartementen verkocht te krijgen (dus ik versta ze op enig niveau wel)... kdacht zelfs onlangs te hebben gelezen dat er van the block s1 nog steeds 2 appartementen te koop staan omdat niemand ze moet hebben omdat ze zo slecht zijn gebouwd :p

SweetEmmaRose
26 september 2007, 23:04
mja ze hebben al genoeg problemen gehad in vorige edities om sommige ondermaatse verbouwingen in de appartementen verkocht te krijgen (dus ik versta ze op enig niveau wel)... kdacht zelfs onlangs te hebben gelezen dat er van the block s1 nog steeds 2 appartementen te koop staan omdat niemand ze moet hebben omdat ze zo slecht zijn gebouwd :p

Mja die verdiene wel genoeg uit die serie anders zoude ze ni met een nieuw seizoen beginne :p

Timooo
26 september 2007, 23:26
Nu doen ze toch wel moeite om ervoor te zorgen da alles echt kwalitatief in elkaar sta. De locatie is trouwens ook een pak beter, Oostende. Daar is volgens mij toch een grote markt voor, allé, toch vergeleken met et Falconplein van vorig(?) jaar. Kvraag mij af of die ooit zijn verkocht geraakt, want echt een hippe Antwerpse buurt kunt ge da toch nie noemen :S

Trouwens wa ook enorm grappig is is da Roland en Martine altijd hun kleding aan elkaar aanpassen. Draagt Martine een oranje trui, Roland ook. Echt tot nu toe hebben die altijd al gematched rondgelopen :rofl:

Razzia
2 oktober 2007, 22:30
Bruno is geestig :D

Darius Craven
2 oktober 2007, 22:59
Roland en Martine zijn geweldig grappig, allee, die passen zo goe samen.
Echt op alle vlak op elkaar afgestemd.

En het West-Vlaams zorgt altijd wel voor de nodige humor.
Tzijn serieuze werkers, da wel :)

Close_Up
2 oktober 2007, 23:04
Maar lang leve de ondertitels :) Vond het ook wel grappig roland en martine, ja dat hebben ze van ons, ah kijk die hebben allemaal dezelfde laminaat zoals wij die al hadden en dan nog van ja die open haard exclusief hé, en behangpapier, heel duur behangpapier ook helemaal nieuw. Moest het nu nog allemaal waar zijn(wat ik niet weet) dan komt het in ieder geval al niet meer geloofwaardig over. Ze leveren wel kwaliteit zo lijkt.

Unilever
2 oktober 2007, 23:11
Den Alain is leraar bij mij op school *trots enal*

Diene west vlaming is echt kapotliggen. Eerst zit hij op zijn vriendin te zagen da ze te lang wegblijft en dan gaat hij even met den anderen gaan zuipen :p

D3C0Y
2 oktober 2007, 23:31
tis zijn vriendin ni btw :p, zijn gewoon vrienden

Razzia
2 oktober 2007, 23:54
Die West Vlaamse rant op haar was lachen :lol:

sink
3 oktober 2007, 02:30
diene bruno, zalige kerel :p

kversta wel alles wat em zegt, maar de ander bewoners blijkbaar niets :D

eerst zitten zagen op z'n 'vriendin' dat ze ver een halve dag nodig heeft om ffkes boodschappen te doen, en daarachter zelf op de lappen gaan.. :rofl:

maar 1 ding begrijp ik wel nie goe; ze hadden daar alle 2 ne kater van hier tot in timboektoe, maar toch waren ze van izegem naar de kust geraakt met hunne auto.. ofwel hebben ze ffkes veel chance gehad, ofwel nen taxi gebeld?

RiCo-G
3 oktober 2007, 13:12
Heerlijke platte westflut die Bruno :) Zalig gecast is die:D

@sink da vroeg ik me ook af

boogje
3 oktober 2007, 13:51
Irritante medebewoners tegenover het West-Vlaams koppel. Ze krijgen 3 dagen voorsprong, ze klagen van hier tot ginder, het koppel in kwestie besluit om iedereen een plezier te doen door een dag minder voorsprong te nemen en er eentje te laten vallen en dan zijn ze nog meer boeman!

Jaloerse kinderen...

sink
3 oktober 2007, 13:55
"der is nen hoek af" :rofl:

Bigbuddha
3 oktober 2007, 13:59
't zijn acteurs!

nixie
3 oktober 2007, 19:09
bjorn vind i kden beste ze :)
die kan zo droog zijn

zat
nee moe
zat
moe

Trench
3 oktober 2007, 20:59
Idd diejen bjorn is de max :) As er iets nie goe is, of as hij iets kwijt is wordt dieje direct superpissig. Kzou zo denk ook reageren, maar ietsje minder extreem wel :p Ma dieje spreekt mij echt wel aan, zo droog.

Over den bruno (op een mega droge manier): Ik verstaan dieje nie é :applause:

En inderdaad, die gasten hadden beide ne kater smorgens, er moet toch iemand gereden hebben zout ge denken. Eerst dacht ik: misschien heeft iemand van de productie gereden ofzo, maar als er iemand van de productie bij was, dan zoude ze daar zéker beelden van in het programma gestoken hebben.

RealRoot
3 oktober 2007, 21:09
of waarschijnlijk net niet ;)

Stijn89
3 oktober 2007, 21:09
bjorn, bruno en dan den roland zijn de beste.

ik herken mezelf redelijk hard in bjorn. Ik word ook direct lastig, vooral
als ik iets speciaal ( lager ofzo van ne motor ) ergens speciaal leg om hem niet kwijt te doen, en hem dan toch wel nimeer vind.

en diene bruno is echt zalig

TIIMM
3 oktober 2007, 21:12
kvind bruno de shieksten

Die praat zo west vlaams en niemand verstaat die éh Xd :)

bram4815162342
3 oktober 2007, 21:18
hihi idd, en jis van Izegem. De andere koppels verstaan em bijna nie, tis bere funny

berNd-
3 oktober 2007, 21:46
die nieuwe is keihard :p

die kan werke, zuipe, grof zijn.... love it :D

Implar
4 oktober 2007, 21:48
En da die gast west-vlams klapt is echt geestig eh, kmoen zeest nie no den ondertitiels kiekn :D
En nateurlijk ist geestig vo jen eign stad eki op tv te zien :)

Vertaling: Bruno is super met zijn West-Vlaams, hij kan de andere wss echt uitschelden zonder dat ze het begrijpen :D
Je eigen stad op tv zien is ook wel eens leuk :)

nixie
5 oktober 2007, 18:31
kmoen zeest nie no den ondertitiels kiekn

is da ni gewoon da ge ni naar de ondertitels moet kijken...

S.conceiçao7
5 oktober 2007, 19:06
ik ken één van die schilders, die er dinsdag in geweest is, katinka maes :love:

Cartek
5 oktober 2007, 19:14
waaaaaaaaaaw

Bloob
6 oktober 2007, 04:30
ik ken één van die schilders, die er dinsdag in geweest is, katinka maes :love:

ma gij zijt geflipt!

Selderijstok
6 oktober 2007, 11:56
Kmoe morgen in oostende zijn, ne keer passeren in die straat, mss zie ik nog iets :)

S.conceiçao7
6 oktober 2007, 12:02
ma gij zijt geflipt!

danku :p

blazingsvbiker
6 oktober 2007, 12:38
ejaot é hiere in ostende, zient aal platte babbeloars , westvloams on the top , en ze zitn nu aan de gevelafwerking, alle rutn zitn der al in, is altied wel twien daje tegnkomt als je ki passseert in di stroate , ist ni den een ton ist den andereen

Glor
6 oktober 2007, 14:02
Den Alain is leraar bij mij op school *trots enal*

Diene west vlaming is echt kapotliggen. Eerst zit hij op zijn vriendin te zagen da ze te lang wegblijft en dan gaat hij even met den anderen gaan zuipen :p

Die zijn vriendin is mijn leerkracht Engels geweest :p Sint-Lodewijks in Lokeren^^. Echt een dikke bitch, maar ze heeft wel nog in de P-magazine gestaan.

Preske
6 oktober 2007, 14:27
die twee leerkrachten zijn dus echt hatelijke mensen :)

Sprits
6 oktober 2007, 23:40
lol @ diene ene me zijn nieuw haardvuur :rofl:
iedereen moest wete da het exclusief was :lol:

Razzia
7 oktober 2007, 14:35
Best onozel wel, alsof iedereen dat appartement gaat kopen omdat er een 1337 haardvuur in staat.

pie-jie
7 oktober 2007, 16:50
it's good to be an izegemnoare :D

die kerel met al zen exclusiviteiten steekt zwaar tegen :x

sash1m1
7 oktober 2007, 17:26
persoonlijk als ik zo'n haardvuur zie staan wil ik het appartement al niet meer kopen. Das al even erg als die ene die een lcd in zijn schouw stak en er dan een filmpje van vlammen op afspeelde :puke:

GroovyBeatsss
7 oktober 2007, 20:12
Beste fragment uit seizoen tot nu toe is da me bjorn.

Plezant joeng the Block, plezaaaant!

:lol:

Trench
10 oktober 2007, 01:29
Den Bjorn is echt den plezantsten eruit :)
Bjorn: ROLAND JOENGE, ge kunt best uwe mond houde, want daar gaan vodde van kome:applause:

Preske
10 oktober 2007, 01:35
die twee homo's van verleden keer waren der ook weer bij.
ge weet wel, die twee die alles beter wisten en deelnamen om te bewijzen dat niet alle homo's strandjanetten waren.
alleen jammer dat zij net het toonbeeld van strandjanetterij waren ^^

m4nTiS
10 oktober 2007, 03:58
Diene Roland ziet er mij nen ambetante mens uit.
Als ge kritiek krijgt op uw werk (wa terecht was imo) en ge weet da t puur aan de tijdsdruk ligt, dan relativeerde da. Zeker als ge al 30 jaar in de stiel zit. Moest uw werk op geen fluit trekken dan waarde al lang falliet... ma nee, hij ni...liever wa boekig rondlopen en de lastige uithangen.

ben is benieuwd naar volgende week..ziet er weer netjes uit. Allen tegen Roland :p

berNd-
10 oktober 2007, 08:06
Die Bruno is hard :p zijn vriendin ietsje minder maar boeie :D

snake880
10 oktober 2007, 12:28
Roland is ne stielman
*bleit* *bleit*
en die dan zo afbreken, da doede ni
*snik* *snik*
zeker ni op zo'n manier. De mensen komen al dertig jaar terug omdat hij kwaliteit levert
*bleeeeeeeeeh*
:rofl:

Razzia
10 oktober 2007, 13:09
Meh.

Bruno is zo ne spast he :D

Kijk al uit naar volgende week.

Squealer
10 oktober 2007, 13:36
gij zij nen toffen snake :niceone:

(...)

Mienod
10 oktober 2007, 14:10
Geestige kerel dieje Bruno :D
Ik moet meer gaan zien want gisteren was het de eerste keer.

soenne
10 oktober 2007, 14:52
die twee homo's van verleden keer waren der ook weer bij.
ge weet wel, die twee die alles beter wisten en deelnamen om te bewijzen dat niet alle homo's strandjanetten waren.
alleen jammer dat zij net het toonbeeld van strandjanetterij waren ^^

got to say +1 LOL

en idd, die bruno is wel ne toffe gast en ne stielman die zin vak kent !

EternalSilence
10 oktober 2007, 15:05
die westvlamingen zijn echt zalig :lol:
en zijn de enigste die ondertiteld worden.
(en ook de beste :unsure: )

die 2 homo's, was wel een verrassing, herinner me dat nog van vorig jaar.
diene brede altijd tegen die smalle :: poes :: zeggen als koosnaampje ^^

die waren echt grappig ^^

roland (die oudere vakman) was wel in zijn gat gebeten door die brief :p

GroovyBeatsss
10 oktober 2007, 19:53
Was leuke aflevering ja:)

Alleen toenk die 2 homo's hunne kop zag:D *Denkt terug aan de hammam* :lol:

Anywayz, ben benieuw wat er volgende week staat te gebeuren:p

berNd-
10 oktober 2007, 19:58
jo, die afleveringen worden uitgezonden via telenet digitaal... mag ik bij iemand komen kijken? :D

Preske
10 oktober 2007, 22:50
die westvlamingen zijn echt zalig :lol:
en zijn de enigste die ondertiteld worden.
(en ook de beste :unsure: )

die 2 homo's, was wel een verrassing, herinner me dat nog van vorig jaar.
diene brede altijd tegen die smalle :: poes :: zeggen als koosnaampje ^^

die waren echt grappig ^^

roland (die oudere vakman) was wel in zijn gat gebeten door die brief :p

morja, hoe zou ge zelf geweest zijn.
die twee "volksexperts" kwamen daar eens hun gedacht zeggen, ze vonden alles lelijk...
jo, die afleveringen worden uitgezonden via telenet digitaal... mag ik bij iemand komen kijken? :D

als ge vrouwelijk zijt, ongv 20 jaar, knap gezichteke hebt en de auto niet langs ene kant inzakt als ge instapt, moogde komen zien ja :p

Razzia
10 oktober 2007, 23:22
morja, hoe zou ge zelf geweest zijn.
die twee "volksexperts" kwamen daar eens hun gedacht zeggen, ze vonden alles lelijk...

Vond dat ook maar onozel. Het viel op, de moderne lofts waren spuuglelijk volgens hun, diegenen die old style waren ingericht dan weer niet...

Ze hadden echt geen beter koppel kunnen uitnodigen om te komen kijken he :unsure:

m4nTiS
11 oktober 2007, 03:29
Ze hadden echt geen beter koppel kunnen uitnodigen om te komen kijken he :unsure:

Idd..of op op z'n minst een koppel dat wat meer "objectief" was ipv puur op eigen smaak voort te gaan. Had daar een ander koppel gezet en ge had 99% zeker een ander menig gekregen... Vraag is natuurlijk in hoeverre da heeft meegespeelt in de bepaling van de kamerprijs.

Neemt ni weg dat Roland reageerde gelijk een klein kind.

Uw job: 30 jaar ervaring, de nodige tijd om iets af te werken, tevreden klanten

The block: een spel, nipte deadlines, lastige omstandigheden (weinig slaap etc...)

Toch maar normaal da ge allis ne steek laat vallen in zo een spel?
Relativeert da dus en bewijs met devolgende kamer da ge t wel kunt ipv kwaad te zijn.
Trouwes...als m bij mij als ne slechte stielman overkomt is t ni vanwege z'n job, maar door z'n accidentjes.

sumoman_4
11 oktober 2007, 04:15
Kun je die afleveringen van The Block Oostende ergens online bekijken? 'k Heb de 2 laatste al moeten missen :(

Insomnia187
16 oktober 2007, 21:54
die van antwerpen, zo arrogant amai nog niet, die bjorn

bloodoo
16 oktober 2007, 22:04
Roland zet eindelijk die omhooggevallen West Vlaamse geit eens goed op haar plaats +1. En bij mij had ze nadien zelfs geen sorry gekregen.altijd maar met pijlen schieten,maar O WEE als ze zelf es geraakt wordt hoor.

Insomnia187
16 oktober 2007, 22:04
Roland zet eindelijk die omhooggevallen West Vlaamse geit eens goed op haar plaats +1. En bij mij had ze nadien zelfs geen sorry gekregen.altijd maar met pijpel schieten,maar O WEE als ze zelf es geraakt wordt hoor.

hah i agree :) wel een goede stek

hatetn
16 oktober 2007, 22:05
Uw job: 30 jaar ervaring, de nodige tijd om iets af te werken, tevreden klanten

The block: een spel, nipte deadlines, lastige omstandigheden (weinig slaap etc...)

als ge ne job vindt die is zoals gij et zegt moogde ne keer bellen kga direct veranderen
enige verschil met een gewone job en the block is da ge niet zo laat werk en ge u slaapt hebt + het werk kennen en gewoon zijn en het hele dagen kunnen om te presteren
zonder ervaring en normale werkdruk(in de bouw toch) dan geraak je er niet
kijk naar die schrijnwerker die geraakt er wel

hah i agree :) wel een goede stek

idd die was zo goed
dunno wa er goed is aan beginnen over hun kinderen.
der zijn er nog geweest die kinderen hadden en er aan meededen, t'is nie omda ze er aan meedoen da ze hun kinderen verwaarlozen. die wist gewoon nie wa zeggen dus gaat em maar zo laag mogelijk

sink
16 oktober 2007, 22:46
om te bonzen :rofl:

Sagax
16 oktober 2007, 23:04
de reclame voor volgende week laat uitschijnen dat noch bjorn, noch roland de kamerprijs hebben binnengesleept? :wtf:

kvind die bjorn trouwens een belachelijk kereltje, zijn ego is zo groot dat hij begint te flippen als hij ziet dat ook hij fouten kan maken en mogelijks prijzen kan mislopen

ze konden er blijkbaar niet goed tegen dat roland & co. countertactics gebruikten bij het elektriciteitsspel :p

D3C0Y
17 oktober 2007, 00:46
de reclame voor volgende week laat uitschijnen dat noch bjorn, noch roland de kamerprijs hebben binnengesleept? :wtf:

kvind die bjorn trouwens een belachelijk kereltje, zijn ego is zo groot dat hij begint te flippen als hij ziet dat ook hij fouten kan maken en mogelijks prijzen kan mislopen

ze konden er blijkbaar niet goed tegen dat roland & co. countertactics gebruikten bij het elektriciteitsspel :p

reacties zullen wel uit de context gerukt zijn bij andere zaken, der zal wel iemand de kamerprijs gewonnen hebben

Nessaja
17 oktober 2007, 01:10
ik erger mij toch het meest aan roland en martine, de roland die denkt echt dat de zon uit zijn gat schijnt en beschouwt de rest van de deelnemers als amateurs en hij is de kenner, zo nen arrogante en zijn neerbuigende commentaartjes altijd, zijn geslijm bij Sanchez (vakmannen onder elkaar) en dan zijn vrouw "ja roland ge hebt gelijk roland, roland is den beste, roland is ne vakman,...." dat ge uwen echtgenoot steunt en -den beste- vind is niet meer dan normaal, maar die doet precies of roland is de doe-het-zelf-god die neergedaald is op de aarde. Zijn werk op zich is mss wel goed maar als ge het zelf constant moet zeggen hoe goed het wel is, dat irriteert na een tijd wel.

dien Alain ook maar ne zeveraar, zitten zagen over de andere deelnemers hun conneries maar hij is precies al vergeten dat hij in het begin ook heeft zitten kloten door die camionette aan te slagen, zoals het twee uur langer wegblijven dan afgesproken, laten volzitten met zijn gerief zodat er ni veel anders meer bijkon,... afijn ik zou van hem geen auto kopen :p er klopt iets niet aan diene mens

sink
17 oktober 2007, 01:17
dat spel wat zo belachelijk dat het niet meer normaal was.. spelregels? die hebben ze wel uitgelegd maar dat werd gene klop mee rekening gehouden op't einde.. het enige wat telde is welke stekkers er in zaten op't einde..

als't zo zit, versteek ze gewoon ne minuut voor't einde.. :ironic:

Squealer
17 oktober 2007, 10:03
Ja roland heeft zowat arrogante trekjes, maar ze zijn echt niets in vergelijking met die andere 2 koppels. Roland zijn arrogantie is... een beetje ambetant. Dat van die andere 2 koppels is ergerlijk....
Kbedoel, wie beginter eletriek af te tappen? Bruno. Die spant dan samen me Bjorn, en dan beginnen bleiten als ze hetzelfde worden gelapt (wat op da moment volkomen normaal is) En dan nog de pretentie hebben om onder de neus van Martine, terwijl ze hem probeert af te weren, eletriek af te tappen! Waar zijde mee bezig?
Volgende week wordt trouwens nog maar eens het verschil in de verf gezet tussen de boerenkinkels en de meer volwassen, gesofistikeerde koppels (roland & martine en alain en .?.)

Nessaja
17 oktober 2007, 14:21
mja ik zeg niet dat die ander op veel sympathie kunnen rekenen van mij, sjoemelen kunnen ze blijkbaar goed, tot het tegenover hen is dan het precies al wat minder plezant, maar die roland..., ik krijg bijna uitslag van die mens, zelfs al is hij mss goed in zijn vak (hij zit tenslotte ook tss nen hoop amateurs en hij schildert en bricoleert als beroep), wilt nog altijd niet zeggen dat hij constant zichzelf moet zitten verheerlijken (en zijn madam erbij). En dat van "moet gij ni bij uw kindje zijn" was er flagrant over toen keerde mijn maag bijna om, hij mag nog zo dikwijls als hij wil zeggen dat het maar een spel is maar als het erop aankwam schuwde hij het onder de gordel slagen precies toch niet, hij was ook degene die onmiddellijk en als eerste met Alain afsprak om gewoon geen electriciteit meer te gebruiken om de anderen ne kloot af te trekken.

Wesdude
17 oktober 2007, 14:27
Ach ik begrijp de roland wel. Zoals da nieuw koppel deed sinds ze daar zijn :ironic: kzou ook zo reageren denk ik en een verontschuldiging zouden ze nie moeten verwachten nadien.

fraaanche
17 oktober 2007, 14:43
D: Leer schilderen Roland!
R: Moet gij ni bij u kindje zijn?
D: A nee, persoonlijk mag niet **bleit**

En dan bij dien elentrick aftappen vantzelfde, joenges toch :ironic:. Als ge iets lapt bij iemand, dan moet ge toch niet verschieten dat die krak hetzelfde terugdoen? Ik ken zelf een paar mannen van Izegem, da zijn ook al zo'n zeveraars, precies een ziekte ginder ;)

red bull1
17 oktober 2007, 15:28
Ja roland heeft zowat arrogante trekjes, maar ze zijn echt niets in vergelijking met die andere 2 koppels. Roland zijn arrogantie is... een beetje ambetant. Dat van die andere 2 koppels is ergerlijk....
Kbedoel, wie beginter eletriek af te tappen? Bruno. Die spant dan samen me Bjorn, en dan beginnen bleiten als ze hetzelfde worden gelapt (wat op da moment volkomen normaal is) En dan nog de pretentie hebben om onder de neus van Martine, terwijl ze hem probeert af te weren, eletriek af te tappen! Waar zijde mee bezig?
Volgende week wordt trouwens nog maar eens het verschil in de verf gezet tussen de boerenkinkels en de meer volwassen, gesofistikeerde koppels (roland & martine en alain en .?.)

Bjorn en Kim wisten niet dat Bruno was begonnen.
Dan is het toch logisch dat je zo reageerd als je denkt dat de twee andere koppels een vuil spelleke spelen.
Wetende dat dit koppel een van de enigste zijn die 's morgens er als eerste uitmoeten om te gaan werken.
Moe, tijdgebrek ,tegenslag (hun verkeerde hoekjes) en dan een spel dat er voor zorgt dat ge niet kunt doorwerken..... krijg je zo'n reactie.

Wat Roland zijn uitspraak betreft: ging er over en niet alles hebben ze laten zien.

Over smaak wil ik mij niet uitspreken.
Ieder heeft een verschillende smaak.

verschil tussen boerenkinkels en gesofistikeerde koppels?????
bruno is een vakman die ook kan werken onder druk
Roland is een vakman die zijn tijd nodig heeft (die heb je niet in de Block)

Nessaja
17 oktober 2007, 15:55
jah zoals da nieuw koppel deed..., ze waren amper binnen en ze begonnen al te zagen over die drie dagen doorwerken (hebben ze zelf niet om gevraagd he), mja de "professionals" voelden het al aankomen dat het wa moeilijker ging worden om te winnen zeker, het is niet dat dien bjorn en frank? concurrentie waren he, prutsers eerste klas, die zouden een jaar en x aantal pogingen nodig hebben om een kamer deftig af te werken.
Ik vind het eigenlijk allemaal klojo's, maar de vandenbussche gewoon de grootste, trouwens die commentaar van da schilderen van die een geit, tja als ge constant tegen iedereen verkondigt dat ge ne vakman zijt met 30jaar ervaring en dan gebeurt zoiets dan komt da terug gelijk een boomerang, zeker als ge er zelf zo ne show rond gemaakt hebt en zegt dat "de kenners" er zelf niks van kennen en uw vrouw bijna een zenuwinzinking krijgt, omdat haar ventje zijn voetstuk wankelt.
Moest ik met dat programma meedoen kzou het ook niet kunnen laten om er constant steken over te geven, en die mag van mijn "prestaties" ook zeggen wat hij wil, je m'en fou, als ge botst moet ge tegen de weerbots kunnen ook, maar da wilt niet zeggen dat die dan over mijn kinderen ofzo zou moeten beginnen he, because that's a whole different ball game.

Pixie360
17 oktober 2007, 16:20
Den Roland is begonnen mee een achterdeurke in da spel waar Bruno en Bjorn dan op gereageerd hebben. Wat perfect logisch is bij mij. Alain (tamzak nr 1) heeft dan nog een achterdeurke gevonden die ze ook hebben uitgebuit. Dus ik vindt de reactie van den Bruno om eletriek af te tappen van Roland dan perfect.

Roland heeft zo'n eigen dunk over zen eigen dat al de rest mensen zijn waar hij op kan schijten. Zo'n uitspraken doe je gewoon niet! Dat de Roland nen vakman is oke da zie ge aan z'n afwerking wanneer hij gigantisch veel tijd heeft, maar wanneer hij in tijdsnood zit laat het ferm de wensen over.

karolleke
17 oktober 2007, 16:22
ik vond wel toen het nieuwe koppel begon dat ze recht hadden op die drie dagen. De andere koppels waren tenslotte al een volledige week en een weekend bezig aan die kamer. De nieuwelingen konden er ook niet aan doen dat de vorige zo laat aan die living waren begonnen. Voor de rest vind ik Roland inderdaad een zageman maar Bruno en zekers Danielle dat zijn maar ordinaire mensen. Vind het alleen erg dat Bjorn en Kim zich laten kennen en meedoen met die kinderachtige flauwekul. Hetgeen wordt gezegd toen Bjorn electriciteit wou aftappen bij Martine dat die niet zou weten dat Bruno dit eerst had gedaan is zever. Die machines in het appartement bij Bruno moet hij ook hebben gehoord.
Volgens mij is het soort zoekt soort en dan nog liever die zageman van een Roland dan die ordinaire types zonder manieren.

karolleke
17 oktober 2007, 16:24
Roland heeft zo'n eigen dunk over zen eigen dat al de rest mensen zijn waar hij op kan schijten. Zo'n uitspraken doe je gewoon niet! Dat de Roland nen vakman is oke da zie ge aan z'n afwerking wanneer hij gigantisch veel tijd heeft, maar wanneer hij in tijdsnood zit laat het ferm de wensen over.[/QUOTE

Hetgeen ik niet versta is dat iedereen die uitspraak van roland teveel vind, maar wat Kim en Danielle ten opzichte van Roland zegden dat kon dan blijkbaar wel. Loop nog een keer tegen de stelling dan krijgt ge ze misschien ook allemaal op een rij. Awel dat vindt ik er ook over maar blijkbaar mogen de madammen dat wel en moet Roland dan nog zeggen ge hebt gelijk (ik ben geen fan van Roland hoor)
Volgens mij zijn de twee dames eerst beginnen schelden.

berNd-
17 oktober 2007, 16:26
Waarom was dat zo erg? 'Moet gij niet bij u kindje zijn?'

Ik heb sommige stukke gemist, is er iets voorafgegaan met haar kindje of zoiets??

Ik vind die bruno nog altijd keihell :) en die vrouw van bjorn...

En die 2 leerkrachte die ergere mij niet echt, die zijn beetje stiller als de rest denkek, alleen jammer dat ze zoveel beroep doen op professionele werkkrachten.

karolleke
17 oktober 2007, 16:29
dat snap ik dus ook niet dat ze zoveel beroep doen op aannemers (Elke en Alain). Ik dacht toch dat Alain een leraar was voor aannemers of zoiets in die aard.
Eigelijk is het wel zo en zijn Elke en Alain nog de normaalste van allemaal.

Nessaja
17 oktober 2007, 16:46
tis gewoon laag om dat kind erbij te betrekken en haar dus onrechtstreeks een slechte moeder te noemen, dat em zegt dat danielle een dik gat heeft, ne lelijke smoel, zo dom als een varken, ... zou'k normaal vinden als reactie op haar commentaar van de stelling, zijn vijzen en zijn schilderskunsten etc, maar waarom over haar kind beginnen? dat vind ik gewoon flauw en ongepast omdat dat buiten het spel staat.
En nee met dat kind is er niks speciaals, gewoon dat danielle haar kind bij de papa heeft gelaten terwijl zij meespeelt in theblock, hadden ze 5 minuten daarvoor 2 seconden laten zien in het programma.

karolleke
17 oktober 2007, 17:16
jamaar zo is het altijd als je wordt uitgedaagd dan zeg je dikwijls dingen die je anders niet zou zeggen. De manier waarop danielle vorige week reageerde , op een super kinderachtige manier toen ze de kamerprijs wonnen dat was misschien bij de andere koppels ook wel blijven hangen.
Ik vind wie de bal kaatst kan de bal terug verwachten en heb zeker geen medelijden met danielle. Ze heeft gekregen wat ze verdiend.

Squealer
17 oktober 2007, 17:29
Dat van "moet gij ni bij uw kindje zijn" was er idd over. Had er eigenlijk medelijden mee....
MAAR, toen ik de preview zag voor volgende week, en die vriendin van Bruno Roland hoorde uitlachen en provoceren toen ze daar op straat aant bbq'en waren "moete geen sauciske ebben roland!?", verlang ik er zo hard naar datij da zinneke nog nekeer bovenhaald tegen haar. Direct gedaan met lachen, kan ze weer bleiten ...
Srry, ze leek mij ok, ma sinds da electriciteitsspel is er zeer veel duidelijk geworden over het karakter en de mentaliteit van de koppels..

hij was ook degene die onmiddellijk en als eerste met Alain afsprak om gewoon geen electriciteit meer te gebruiken om de anderen ne kloot af te trekken.

Was dat niet zijn volste recht? Was niet verboden... Wat het wél heeft verkloot, is Bruno die eletriek aftapte. Bruno wist op da moment niet dat roland en alain een spelleke speelden door met opzet niets te verbruiken heel den dag; nee hij had gewoon eletriek nodig voor zen aannemer, veegde zen gat aan alles en iedereen, en snokte de kabel uit. Wrong move. Alles daarna is een logisch gevolg daarvan.

verschil tussen boerenkinkels en gesofistikeerde koppels?????
bruno is een vakman die ook kan werken onder druk
Roland is een vakman die zijn tijd nodig heeft (die heb je niet in de Block)

dat bedoel ik niet, ik heb het over het gedrag

sink
17 oktober 2007, 19:47
ik vond het eigenlijk z'n volste recht, hij betaalt daar aannemers om daar te werken, en niet om niks te doen..
en met dat spelleke hadden ze naar mijn mening echt de bedoeling om dergelijke situatie uit te lokken en te zien wat de reactie was van de koppels als hun aannemers niets konden doen..

langs de andere kant kon bruno wel meteen z'n generator hebben gebruikt ipv eletriek te gaan aftappen en zo heel de miserie in gang steken

Squealer
17 oktober 2007, 21:57
dan moetem nie meedoen met the block é, das een spel. Dienen aannemer is trouwens nie van em, maar van VT4 ....

annelies1
17 oktober 2007, 22:31
Roland zet eindelijk die omhooggevallen West Vlaamse geit eens goed op haar plaats +1. En bij mij had ze nadien zelfs geen sorry gekregen.altijd maar met pijlen schieten,maar O WEE als ze zelf es geraakt wordt hoor.

Die sorry heeft Hans er moeten uitsleuren, en ze heeft zijn excuses niet aanvaard.
Wij kennen Danielle van in Leuven en ze heeft een kindje die zwaar ziek is geweest en de reden dat ze meedoet aan dat programma is voor als haar kindje nog een operatie nodig heeft ze geen probleem heeft om die te betalen of gelijk wa hij nodig heeft ze hem kan geven, en dan vraagt daar één of andere zak of haar kindje nog niet dood was, of het nog leefde kwee ni maar die vent verdiend de kogel en iedere mens ter wereld die kinderen heeft en ze graag zietzou het zelfde zeggen. Iedere dag reed Danielle rechtstreeks van de Block naar haar kindje om er dan bij te blijven tot de laatste minuut ze kon. Dus "die geit" is hier ook zeker niet gepast, laag van u om zo u over mensen uit te spreken als je hen niet kent.

Preske
17 oktober 2007, 22:44
Die sorry heeft Hans er moeten uitsleuren, en ze heeft zijn excuses niet aanvaard.
Wij kennen Danielle van in Leuven en ze heeft een kindje die zwaar ziek is geweest en de reden dat ze meedoet aan dat programma is voor als haar kindje nog een operatie nodig heeft ze geen probleem heeft om die te betalen of gelijk wa hij nodig heeft ze hem kan geven, en dan vraagt daar één of andere zak of haar kindje nog niet dood was, of het nog leefde kwee ni maar die vent verdiend de kogel en iedere mens ter wereld die kinderen heeft en ze graag zietzou het zelfde zeggen. Iedere dag reed Danielle rechtstreeks van de Block naar haar kindje om er dan bij te blijven tot de laatste minuut ze kon. Dus "die geit" is hier ook zeker niet gepast, laag van u om zo u over mensen uit te spreken als je hen niet kent.

speciaal geregistreerd om dat hier te zeggen?

das erg van haar kindje, maareuh, de kans dat ze geld uit de block haalt is miniem. van alle blocks, zijn er maar 2 of 3 koppels die er geld hebben uitgehaald.

De tijd dat ze in de block spendeerd, is tijd dat ze bij haar kindje zou kunnen zijn, of extra geld verdienen.

Als ze geld nodig heeft, dat ze een benefiet organiseert. Zal haar veel meer geld opbrengen voor veel minder moeite.

pie-jie
17 oktober 2007, 23:07
the block is gewoon zalig :) !
gewoon al die onenigheden en ruzies gelijk kleine kinderen is mooi om te zien.
en Bruno is gwn zalig chill :)
hoe die zich van niets aantrekt is perfect. al die koppels maken maar ruzies en krijgen hun kot ni af en hem doet gewoon door en tis tenminste af!
(hoewel hij volgende week blijkbaar toch wat frustratie heeft :P!)
en van izegem zijn is een mooi extraatje :D

Insomnia187
17 oktober 2007, 23:08
true, en dan nog, zelf heb ik ze nog niet veel zien doen, moest ze dan echt geld nodig hebben,...

Deetje
18 oktober 2007, 09:56
Mja toch, kinderen erbij betrekken (zeker als ze zwaar ziek zijn geweest en al) en een vrouw een slechte moeder noemen, is zowat het laagste dat je kan zeggen.

In't begin vond ik die Roland een toffen, maar dat is al LANG omgeslaan. Zo reclame maken voor zichzelf en zijn vrouw die zo heel de tijd zit te beamen. En Alain, daar is idd iets mis mee en zijn vrouw ziet er ook maar een scharminkel uit.

soenne
18 oktober 2007, 14:41
Kvond het pretty funny dat VT4 spelregels opstelde voor hun elektriciteitspel en die dan niet volgde.

Mensen die elektriciteit aftappen, nemen niet meer deel aan het spel. Zowel Bruno als Alain hebben afgetapt. Boot die dan uit he spel ffs. Enige terechte winnaar was Roland. True, hij was de eerste die met een achterpoortje afkwam, maar naar mijn menig was dit spel bedoeld om afspraken te maken en conflicten te krijgen. Alles voor kijkcijfers.

Mja toch, kinderen erbij betrekken (zeker als ze zwaar ziek zijn geweest en al) en een vrouw een slechte moeder noemen, is zowat het laagste dat je kan zeggen.

Zover dat ik weet, is er NERGENS vermeld geweest dat het kindje van Danielle ziek was. Erg voor haar, ik weet het. Maar kvind nie daze moet beginnen klagen en zagen over kwetsende woorden, wanneer zij de ruzie gestart heeft. Ze zit al heel het spel anderen te provoceren en wanneer zij eens in de klappen deelt, haalt ze het emo gedoe boven.

BTW: meedoen om geld in de block? Foute combinatie man >.<
Ze geraken nog steeds hun appartementen uit seizoen 1 nie kwijt lol

karolleke
18 oktober 2007, 16:07
als dat waar is van haar kindje dan vindt ik dat heel erg maar dat is nog geen excuus om zich te gedragen gelijk een klein kind.
Want belachelijk en kinderachtig is ze wel en dat heeft niks met dat kind te maken.

deathsythe
18 oktober 2007, 16:28
inderdaad... (zoals inde volgende aflevering; ej moeje geen sauciskes emmen en na het winnen van hun kamerprijs, diene nananananana)
trouwens zij begon zwaar uit te halen naar roland en martine, en omgekeerd
maar veel harder ^^, ma zoals al gezegd werd, in zo een ruzie, waar gij en uw vrouw worden uitgekakt, wilde u het best verdedigen :) cft kindje van die westvlaamse :)

Cyclone
18 oktober 2007, 16:29
vandenbusche rules!!! :p

die danielle is echt een achterlijke gans imo...

SweetEmmaRose
19 oktober 2007, 19:53
Ist ni vandendriesche?
Jaja seg iedereen was daar zen goesting ant zegge en als Roland is goe raak iets zegt dan krijgt hij alles op hem, hahaha. Alle kinderachtig gedoe, maar hij heeft wel echt touché iedereen gekwetst of verbaasd. Ik had geen sorry gezegd achteraf ze, kinderachtig wijf met streken. Met of zonder een kind met ziekte, whatever.
Die Bruno is echt een freak tot en met, die lijkt mij echt sociopathisch ofzo.
Verder zijn de kamers allemaal heel schoon hé, 2 modernere stijlen, 2 klassieke gezellige stijlen.

soenne
19 oktober 2007, 21:00
Ist ni vandendriesche?
Nah, tis vandenbussche

Die Bruno is echt een freak tot en met, die lijkt mij echt sociopathisch ofzo.

TBH, kvind em wel pretty cool, alleen blaast ie soms wa hoog van den toren. soit tis ne vakman op en top me uber goe reacties.

Verder zijn de kamers allemaal heel schoon hé, 2 modernere stijlen, 2 klassieke gezellige stijlen.

Kdacht da ook van s1&2 van de block, sommige kamers pretty nice, tot daze verkocht moesten geraken. Via TV kunde ma een slecht beeld maken hoe de kamer int echt uitziet. Schuinhangende plafond, dingen die nie vastliggen, ... kunde helaas nie zien via TV

Cycloon
20 oktober 2007, 23:41
Die danielle is echt een irritante trut. Mocht ik die in het echte leven kennen ben ik bijna zeker dat ik die zo hard mogelijk zou negeren. De manier waarop ze over zichzelf denkt, zich laat opvallen, ... En als ze dan persoonlijk wordt aangevallen doet ze alsof ze een weerloos meisje is die een tekort heeft aan zelfvertrouwen. Bruno daarentegen is wel grappig om te zien op TV :p

Timooo
21 oktober 2007, 00:38
Die danielle is echt een irritante trut. Mocht ik die in het echte leven kennen ben ik bijna zeker dat ik die zo hard mogelijk zou negeren. De manier waarop ze over zichzelf denkt, zich laat opvallen, ... En als ze dan persoonlijk wordt aangevallen doet ze alsof ze een weerloos meisje is die een tekort heeft aan zelfvertrouwen. Bruno daarentegen is wel grappig om te zien op TV :p

²nd, toen ze die kamerprijs in ontvangst nam om maar een voorbeeld te geven. Arrogant wijf vind ik da. Oké, da Roland haar kind erbij betrok ging er misschien over, maar der kwam ook al vanalles uit hare mond naar Roland en zijn vrouw toe . Haar reactie was imo enorm ongepast.

Sagax
21 oktober 2007, 02:42
Mja Roland heeft misschien een punt; als moeder uw "zwaar ziek kindje" achterlaten voor een TV-spel.. :)

En die bruno heeft toch wel een zware fout gemaakt met zijn badkamertegels, toch voor iemand die laat uitschijnen dat hij de perfecte stielman is

NaWaN
21 oktober 2007, 04:20
Op alles posts hier ga ik eigenlijk niet veel reageren, omdat iedereen een andere mening heeft.

Maar wat ik wel wou zeggen is dat wat wij te zien krijgen, dat dit maar een heeeeeeeeeeeeeeel klein deeltje is dat wat in werkelijkheid gebeurt. En als ge weet dat dit een 'programma' is weet je ook dat ze sommige mensen en/of koppels eruit gaan laten springen in zowel goede als slechte rollen.
Van sommige 'evenementen' dat we hebben gezien op tv is er wss al een hele reeks van dingen gezegt en gebeurt dat wij niet te zien hebben gekregen.

Daarom vind ik dat er sommige posters hier, mss eerst hieraan moeten denken alvorens commentaar te geven aan ... eigenlijk VT4 haar eindproductie. Want zij bepalen wat we te zien krijgen en dat moet eigenlijk vonken geven anders ist maar een saai programma met weinig kijkcijfers.

Dit is mijn persoonlijke mening

annelies1
21 oktober 2007, 10:20
Op alles posts hier ga ik eigenlijk niet veel reageren, omdat iedereen een andere mening heeft.

Maar wat ik wel wou zeggen is dat wat wij te zien krijgen, dat dit maar een heeeeeeeeeeeeeeel klein deeltje is dat wat in werkelijkheid gebeurt. En als ge weet dat dit een 'programma' is weet je ook dat ze sommige mensen en/of koppels eruit gaan laten springen in zowel goede als slechte rollen.
Van sommige 'evenementen' dat we hebben gezien op tv is er wss al een hele reeks van dingen gezegt en gebeurt dat wij niet te zien hebben gekregen.

Daarom vind ik dat er sommige posters hier, mss eerst hieraan moeten denken alvorens commentaar te geven aan ... eigenlijk VT4 haar eindproductie. Want zij bepalen wat we te zien krijgen en dat moet eigenlijk vonken geven anders ist maar een saai programma met weinig kijkcijfers.

Dit is mijn persoonlijke mening
I agree, wij zien 1 uur van een ganse week, en iedere verstandige mens ziet en weet toch hoeveel ze knippen en plakken. Kblijf erbij bepaalde zijn hier overdreven grof en eigenlijk nog kinderachtiger bezig of in The Block, vormen een bepaald beeld van mensen die ze niet kennen, en ik ben zeker dat de meeste er volledig naast zitten. Elk zijn mening en persoonlijkheid maar aub RESCPECT.

SweetEmmaRose
21 oktober 2007, 18:50
Ja ok, maar das het enige waar wij een mening op kunnen hebben.
Ik denk da iedereen wel door heeft da er meer aan de hand is, das bij alle tvshows.
Discussie gaat over wat er op tv gebeurt, of da ni reeel is of ni, who cares.

ferre
21 oktober 2007, 20:02
geef mij maar roland en martine ipv danielle en bruno zenne, wa een paljassen zijn me dat en al die commentaar van dannielle...

Sphinkx
21 oktober 2007, 21:31
Die paljassen zorgen er wel voor dat het prog interessant blijft. Beter gezegd is mss interessanter...

Er zijn 2 koppels die voor de ambiance zorgen, en dat is nog altijd het voornaamste van TV :eek:

Sagax
21 oktober 2007, 22:47
Als er marginale zaken gezegd worden dan worden ze gezegd. Ge moogt knippen en plakken wat ge wilt, daar verander je de context mee, maar niet wat er gezegd is. Dus we kunnen wel degelijk een mening vormen :) Als je geen mening wilt vormen over mensen die je niet kent, zet de tv dan maar af want zowiezo vorm je meningen en beelden over alles wat je te zien krijgt. tot hiertoe mijn :offtopic:

karolleke
22 oktober 2007, 14:47
[QUOTE=annelies1;9256886]I agree, wij zien 1 uur van een ganse week, en iedere verstandige mens ziet en weet toch hoeveel ze knippen en plakken. Kblijf erbij bepaalde zijn hier overdreven grof en eigenlijk nog kinderachtiger bezig of in The Block, vormen een bepaald beeld van mensen die ze niet kennen, en ik ben zeker dat de meeste er volledig naast zitten. Elk zijn mening en persoonlijkheid maar aub RESCPECT.

Als de deelnemers respect willen dan kunnen ze beter niet meedoen aan een programma op tv want zo gaan ze dat zeker niet krijgen.

Dakantochnie
22 oktober 2007, 15:49
Ze hebben allemaal wel iets daar.

Roland: Vrij verstandige mens, ook wel sympathiek in de omgang denk ik en een absolute vakman. Maar, het probleem is dat hij dat van zichzelf beseft en daar net een beetje te veel voor uitkomt. 't Is goed, we weten dat je het kan, maar we kunnen dat ook zelf zien. Wel een doorzetter.

Martine: Tot over haar oren zot van haar vent, en dat mag heel de wereld weten. Ze moet eens leren van alles een beetje te relativeren. Ja, Roland is een vakman, maar ook die maken al eens foutjes.

Bjorn: Een arrogant, kinderachtig en dom gastje. Zelf als eerste om complotten te smeden, uit te lokken en vals te spelen, maar kan absoluut niet tegen zijn verlies. Bovendien zijn zijn reacties altijd erg flauw en laf. Doodergerlijk ventje. Dit is het type man dat zijn ex-vriendin zou stalken.

Kim: Op zich nog zo geen slecht karakter, maar ze lijdt onder haar vriend. Ik denk dat ze het zo slecht nog niet meent met alles en iedereen, maar hij verknoeit het telkens mee voor haar. Zij is een pak verstandiger dan hij. Die relatie duurt geen vijf jaar meer.

Bruno: Arrogant klein kind met veel doorzettingsvermogen. Zijn ego kan heel de block vullen. Dit is het type man dat je straal negeert en er dan nog altijd in slaagt om op te vallen. Het liefst van al zou je hem hard zijn smoel willen slaan.

Danièle: Al even kinderachtig als haar vriend. Kan niet tegen haar verlies en is een vals iemand.

Elke: Nogal kleurloos meisje. Niet echt een werker, geen opgever. Geen ruziestoker, geen heilige. Het type dat hoogstens een goede kennis van je wordt.

Alain: Kalm iemand die probeert de zaken op een rijtje te zetten. Ook hij is een beetje kleurloos.

Dit is natuurlijk maar mijn mening.

Thales
22 oktober 2007, 15:52
ahja tis duidelijk dat koppel Björn en kim en danielle en bruno de simpelste zielen zijn. Maar toch heb ik een voorkeur voor Bruno.. is echt een harde werker. En ik denk dat ie de kamerprijs zal winnen en dat zijn reactie dat je zag in de filmpkes ( toen ie die lamp kapotsjotte ) uit de context genomen is.
En de reactie van alain van " de onverdiende winnaars" slaat op bruno, want die en zen lief hadden gezegd dat roland moest winnen.

|nfected
22 oktober 2007, 16:13
Ik denk dat alain hem gaat winnen, vraag mij niet waarom. en ja ik weet dat ze normaal dat nt kunnen winnen.

SweetEmmaRose
22 oktober 2007, 22:43
Danièle: Al even kinderachtig als haar vriend. Kan niet tegen haar verlies en is een vals iemand.
Dit is natuurlijk maar mijn mening.

daniele en bruno zijn geen koppel hé :)

Thales
22 oktober 2007, 22:52
daniele en bruno zijn geen koppel hé :)

nee?
ik dacht dat iedereen daar dat was.

Razzia
22 oktober 2007, 23:01
Zij zijn vrienden van elkaar :)

TeOtWaWkI
22 oktober 2007, 23:02
cafébaas klant?

SweetEmmaRose
23 oktober 2007, 04:08
nee?
ik dacht dat iedereen daar dat was.

Nee zij heeft toch een kind met die haar vriend. Da hebben ze gezegd ze :)

Darius Craven
23 oktober 2007, 11:11
Ik denk dat alain hem gaat winnen, vraag mij niet waarom. en ja ik weet dat ze normaal dat nt kunnen winnen.

Was ook mijn eerste gedacht, dat ze een uitzondering maken omdat de kamer al zo ver af is... Of er komt GEEN kamerprijs of ze verdelen hem of whatever... Of de beelden zijn uit de context :)

Tis hier precies de Lost of Heroes thread met dat speculeren :rofl:

nixie
23 oktober 2007, 16:48

same thoughts here

Tha Soul
23 oktober 2007, 20:58
Volgens mij gaat bruno de kamerprijs wel winnen, maar gaat hem toch nog commentaar krijgen van de "jury" en is hem daarom zo pissed in de fragmenten

Squealer
23 oktober 2007, 21:45
das toch nen toffen e! den bruno... azo een klein kind. en ie eeft nog onterecht gewonnen ook

Freekje
23 oktober 2007, 22:40
ben ik hier nu de eenigste die het "zalig" vind dat nen boerenkinkel uit de westvlaaming nen leerkracht ( those who cant , teach ? ) en nen vakman gewoon belachelijk maken op tv ?

SweetEmmaRose
23 oktober 2007, 22:43
ben ik hier nu de eenigste die het "zalig" vind dat nen boerenkinkel uit de westvlaaming nen leerkracht ( those who cant , teach ? ) en nen vakman gewoon belachelijk maken op tv ?

Um da ligt aan die beoordelers denk ik want de anderen doen zeker geen slecht werk. We weten toch van het begin dat Bruno er iets van kan? Die heeft gewoon een hoog werktempo wat goe van pas komt in de bouw.
Die leerkracht doe aaaalles zo traaaaaaaag.
Voor de rest is de linkerhelft echt marginaaaal ant doen, geez precies een bende pubers! Strontzat op tv, proficiat.

Dakantochnie
23 oktober 2007, 22:44
Voor de rest is de linkerhelft echt marginaaaal ant doen, geez precies een bende pubers! Strontzat op tv, proficiat.
Volledige ².
Op die leeftijd u zo gedragen is serieus zielig.

Thales
23 oktober 2007, 22:47
door het voetbal niet kunnen kijken.
Iemand die es vlug kan zeggen wat er gebeurd is. ik weet nu al dat de kamerprijs voor bruno is, maar wat waren de reacties? van roland en van de anderen.

deyoeri
23 oktober 2007, 22:53
't is mijn mening, maar ik vind Bruno dus echt schitterend.

Squealer
23 oktober 2007, 22:54
zaterdag ist herhaling
@deyoeri: "da zegt meer over u dan over ons" :)

soenne
23 oktober 2007, 22:57
Iemand die es vlug kan zeggen wat er gebeurd is. ik weet nu al dat de kamerprijs voor bruno is, maar wat waren de reacties? van roland en van de anderen.

Den Roland is teleurgesteld omdatie de perfecte kamer heeft afgeleverd qua perfectie en toch niet gewonnen heeft. Bruno had paar schoonheidsfoutjes en heeft toch gewonnen en da kan nie volgens den Roland.

Alain en Elke denken er tzelfde over, terwijl Kim&bjorn bruno zin kar trekken.

Bruno heeft ook meegeholpen me Bjorn zijn kamer, wat vo flink wa irritatie zorgde bij den Roland, wa Bruno zalig vind offc.

Rest mij nog te vermelden da die 4 ne boertigen bbq hielden en da Danielle mij ferm tegenstak me aarne "Sangria, Sangria Baby"

Dakantochnie
23 oktober 2007, 22:57
Reacties waren er niet echt van de anderen. Bruno had de pretentie om bovenop zijn kamerprijs nog eens kwaad te zijn op de anderen ook omdat hij vond dat hij niet genoeg erkenning kreeg.
Verder is er nog een feestje georganiseerd door de linkerhelft waarop ze zich allemaal compleet onder tafel hebben gezopen (wat eigenlijk vooral plaatsvervangende schaamte opleverde).

Preske
23 oktober 2007, 22:58

komt op dit neer

linkerkant = whine whine whine, bitch bitch bitch
rechterkant = bitch bitch bitch, whine whine whine

bruno kan normaal niet met de kamerprijs meedoen toch? want hij was bezig aan een kleine kamer

Macresco
23 oktober 2007, 23:04
Bruno:"Allé nie goed afgewerkt, zij moeten er toch nie in wonen en ik ook nie, waarom maken ze er dan zo'n drama van" bedoelt op zijn schoonheidsfoutjes.

Dat is in zo vele opzichten regelrecht verkeerd.

firemen
23 oktober 2007, 23:11
Linkerkant: zuipe,zuipê zuipe
rechterkant: werke werke & winne!

Bruno & Danielle: We moen der toch nie in wonen: moest ik da iemand oren zeggen over een huis da IK ga kopen, dan koop ik het zeker niet!

Roland & Martine de terechte winnaars van de kamerprijs: goede afwerking, mooi, sjiek, stijkvol, kwalitatief en kwantitief hoogstaand!

Bruno & Daniel: onterechte winnaars, slechte afwerking, slechte kwaliteit, accomodatie, etc...

Alain & elke: lekker chillen maar toch sjieek gasten.

BRUNO & DANIEL: ga daar weg jong!

nixie
24 oktober 2007, 10:02
't is mijn mening, maar ik vind Bruno dus echt schitterend.

ik ook maar hij kan echt kinderachtig zijn. En met die opdracht samen met roland gedroeg hem zich nochtans normaal. VOlgens mijn loopt hem achjter danielle haar kar. Bruno zegt zelf da hem da spel gewoon wilt afmaken en zo goe mogelijk. Danielle daarentegen is vooral bezig met het sociale aspect denk ik, en hij volgt haar daarin omdat ze zijn kennis is.

Den Roland is teleurgesteld omdatie de perfecte kamer heeft afgeleverd qua perfectie en toch niet gewonnen heeft. Bruno had paar schoonheidsfoutjes en heeft toch gewonnen en da kan nie volgens den Roland.

Alain en Elke denken er tzelfde over, terwijl Kim&bjorn bruno zin kar trekken.

Bruno heeft ook meegeholpen me Bjorn zijn kamer, wat vo flink wa irritatie zorgde bij den Roland, wa Bruno zalig vind offc.

Rest mij nog te vermelden da die 4 ne boertigen bbq hielden en da Danielle mij ferm tegenstak me aarne "Sangria, Sangria Baby"

Tja, als ge een kleine slaapkamer aflevert die perfect is, dan kunde tog wel weten dat als er daartegenover een badkamer, die bijna perfect is op de afwerking van de mozaik na, dan wete tog da da ni tegen elkaar opweegt.

Alain en Elke zijn idd traag maar ik vind ze wel nog steeds het koppel dat het minste stookt enzo, ze willen alles zo wa rustig houden.

Da Bruno meehielp met de kamer van bjorn en Kim vind ik gewoon een heel chique gebaar. Ok hij deed het om Roland te pesten maar tog... Bjorn en Kim staan elke morgen kei vroeg op en werken vaak laat door. Ze mochten ook wel is wat geluk hebben na al de tegenslag.

En dan die BBQ. Bjorn en Kim willen bruno en danielle bedanken voor de hulp, zeker niet verkeerd. Maar het was verkeerd om de andere niet te vragen of een glaasje aan te bieden. Nuja, ze hebben 250€ misgelopen en een hele dag werk en ze hebben zich is goe belachelijk gemaakt. Vooral danielle dan... als ge ni tegen den drank kunt laat het dan toch zo alsjeblieft.

Al bij al was het wel weer lachen gisteren :)

zweebee
24 oktober 2007, 11:24
fuck, niemand da gemerkt heeft da die danielle een reet heeft waarop da ge 3 bijbels kunt schrijven?

nixie
24 oktober 2007, 12:36
fuck, niemand da gemerkt heeft da die danielle een reet heeft waarop da ge 3 bijbels kunt schrijven?

true trie, als ze daar zo loopt naar die telefoon...
ff zonsverduistering :p

of was da Kim???

EDIT: Ik vind wel da ze wa meer mogen laten zien hoe de vrouwen werken.
Martine zide regelmatig behang afsteken, schilderen etc, van Kim ziede ook da ze werkt
maar elke en danielle...
wat i kte zien krijg zegt me da die heel den tijd zitten te nikse ofzo gewoon wa opruimen etc...

Razzia
24 oktober 2007, 13:59
Danielle is echt zo een kalf, man man. Zo de trut uithangen.

The Black Mamba
24 oktober 2007, 14:10
Bruno is zo ne coolen :P en ge moet gij eens een badkamer plaatsen in mozaik tegelkes ... da kost ongelooflijk veel geld en ziet er prachtig uit ; bruno was terechte winnaar maar hij had wel meer commentaar mogen krijgen op zijn schoonheidfoutjes want Roland kreeg vorige keer daar wel commentaar op. Roland daarentegen overschat zijn eigen een beetje

|nfected
24 oktober 2007, 14:15
Roland is een zaag, damn man. Danielle moet gewoon gemuilkorfd worden
Voor de rest was alles wel weer ok. En in mijn ogen bruno de terechte winnaar. Roland heeft kweetnie hoelang tijd nodig voor zijn klein kamertje af te krijgen, terwijl (buiten de mozaiek) de anderen een mooie badkamer zet met indirect licht. Daar alleen al zitten roland en die leraar een week aan. Dus verdiende winnaar, maar had beter gezwegen over zijn 99%

Xcessive-
24 oktober 2007, 14:18
De kamerprijs hangt niet alleen af van hoe het afgewerkt is maar ook wat er met gebeurd is. Anders kon je een zeer simpele kamer maken die perfect afgewerkt is en dan de kamerprijs binnen halen.

En Roland kan gewoon niet tegen zijn verlies... Kritiek kan hij niet verdragen.

deyoeri
24 oktober 2007, 14:26
Voor de rest was alles wel weer ok. En in mijn ogen bruno de terechte winnaar. Roland heeft kweetnie hoelang tijd nodig voor zijn klein kamertje af te krijgen, terwijl (buiten de mozaiek) de anderen een mooie badkamer zet met indirect licht. Daar alleen al zitten roland en die leraar een week aan. Dus verdiende winnaar, maar had beter gezwegen over zijn 99%

Kvolg je helemaal. Bruno lijkt mij gewoon een toffe kerel, maar die Danielle...
En Roland, dat is gewoon iemand die het niet kan verkroppen dat men commentaar geeft op zijn werk denk ik. Al was het maar omdat zijn vrouw alles wat hij doet schitterend vindt.

Squealer
24 oktober 2007, 15:34
Ja Bruno lijkt nen toffen, me zijn platte moppen. Kheb al met em gelachen, true, MAAR durf nooit op zijn tenen te trappen of hij ontploft, wordt agressief en begint u zowaar uit frustratie te pesten. Tof ...

deyoeri
24 oktober 2007, 16:07
Ja Bruno lijkt nen toffen, me zijn platte moppen. Kheb al met em gelachen, true, MAAR durf nooit op zijn tenen te trappen of hij ontploft, wordt agressief en begint u zowaar uit frustratie te pesten. Tof ...

Op mijn tenen moeten ze ook niet trappen ze, denk niet dat hij de enige persoon is die zo is.

Squealer
24 oktober 2007, 16:18
Ge kunt daar op 2 manieren mee omgaan..........

|nfected
24 oktober 2007, 16:49
@ hierboven:

Je hebt ntl gelijk, maar het blijft toch leuk om te zien. Roland heeft op zijn trenen getrapt en doordat hij de kleine kamer doet kan hij de kamerprijs niet winnen. Dus maar zijn "vrienden" laten winnen om Roland de sloef af te steken.

Een 28jarigen die de top afwerker met veel meer ervaring de sloef afsteekt (2maal al) is toch mooi om te zien. En Roland weet dat hij het doet om hem de sloef af te steken en wordt er nerveus van :) haha

Trouwens Bruno zegt het ook he, doet niet achterbaks ofzo. Nuja ik zou het ook anders aanpakken, maar wel toffe tv op zo'n manier

sumoman_4
24 oktober 2007, 16:57
Voor de eerste keer in mijn leven schaam ik mij dat ik west-vlaming ben... en dat allemaal door diene bruno en danielle :'(

SweetEmmaRose
24 oktober 2007, 18:21
Het ging er om da vorige keer er werd gekeken naar de afwerking ... dus dacht Roland 'ah da gaan ze dan doortrekken en nu ook doen', dus in feite: een simpele kleine kamer met pérfecte afwerking en niks op aan te merken > een schone badkamer, prachtig ingericht mààr met kleine foutjes in het mozaiek werk.
Maar da werd dus deze keer duidelijk weer anders beoordeeld. Wat wel schandalig is. Dan moete ze maar op voorhand zeggen waar ze het meeste naar gaan kijken dan kunnen ze zich daar op concentreren.

piedjie
24 oktober 2007, 19:44
Het ging er om da vorige keer er werd gekeken naar de afwerking ... dus dacht Roland 'ah da gaan ze dan doortrekken en nu ook doen', dus in feite: een simpele kleine kamer met pérfecte afwerking en niks op aan te merken > een schone badkamer, prachtig ingericht mààr met kleine foutjes in het mozaiek werk.
Maar da werd dus deze keer duidelijk weer anders beoordeeld. Wat wel schandalig is. Dan moete ze maar op voorhand zeggen waar ze het meeste naar gaan kijken dan kunnen ze zich daar op concentreren.

excuse me, maar vorige keer was de graad van afwerking van belang enkel en alleen omdat er geen akkoord was onder de jury omdat de stijlen totaal verschillend waren. Wie heeft er ooit beweerd dat de kamer met beste afwerking steeds wint?? Tis hetgeen daj kan neerzetten dat van belang is en daarom heeft Bruno gewonnen
Terecht trouwens, go bruno, jis bère

SweetEmmaRose
24 oktober 2007, 21:11
Hoohohohoho, ik zeg gewoon wa Roland waarschijnlijk dacht.
Ze moeten gewoon een beter beoordelingsprocedure hebbe.

Bad Religion
24 oktober 2007, 21:17
bruno is lachen, roland nie

voila !

Unilever
24 oktober 2007, 22:39

Amai zeg, indirect licht!

Das maximum 1u werk.

Die mozaiek was rotslecht geplaatst. Dienen boog was precies een zaagtand. En hij heeft tegels vastgeplakt met tec7. Bruno is niet echt een vakman in mijn ogen. meer een prutser met een hoog tempo. Moest Alain niet die problemen hebben gehad met dat verwarmingselement omhoog te hangen dan was hij vast en zeker de winnaar. Roland is een goede vakman en een goede vakman neemt zijn tijd om alles goed te kunnen afwerken. Die geit met haar dik gat wil ik eens graag een djoef geven. Kim en dienen anderen (kan op zn naam nie komen) zitten te zagen op iedereen maar kunnen er de kloten van. Oké ze moeten hard werken. Maar wie doet dan mee aan zo een spel als je al kapot bent van je werk.

Macresco
25 oktober 2007, 01:34
Niemand die moest lanchen omda dieje ene daar 3 uur doet om een gaatje te boren van 6mm ofzo.
Zelfs met een diamantboor.

Freekje
25 oktober 2007, 01:48
Niemand die moest lanchen omda dieje ene daar 3 uur doet om een gaatje te boren van 6mm ofzo.

om nog maar te zweigen dat het een praktijk leerkracht is in een tso school :')

SweetEmmaRose
25 oktober 2007, 02:32

Ahja daar zullen we inderdaad over zwijgen.

Thales
25 oktober 2007, 13:10
ahja
roland is teveel bezig met zen zelf "vakman"
hij levert slecht werk, krijgt kritiek.
en dan opeens zieje hen voor de camera zeggen van
"ik ga eens een kunstwerk maken"
"zoals ik bij een klant normaal doe"
martine : " ja perfect werk e"
: "zoals bij een klant"
roland : " ja zoals bij een klant"

komt er op neer van : ja ik heb slecht werk geleverd, maar ik ben goed, NEEM MIJ NOG STEEDS AAN !!

bang dat ie zen klanten ging verliezen ofzo

ironhorn
25 oktober 2007, 14:16
en ge moet gij eens een badkamer plaatsen in mozaik tegelkes ... da kost ongelooflijk veel geld en ziet er prachtig uit

als zelfs die homo's van vorig jaar het konden :p (met de haman, oke ze konden ook wel werken, maar dat betekent dat alle koppels het konden...)

vond ook dat roland deze keer had moeten winnen, oké het was een kleinere kamer, maar ik zou me schamen voor de afwerking van de badkamer (die rand was niet gewoon wat schoonheidsfoutjes imho)

en nu dat ander koppel zo helpen steekt mij ook wat tegen

anyways: eigenlijk vond ik zelfs dat die andere badkamer had moeten winnen, vond ik het mooist + betere inrichting dan die van bruno en danielle

Krapuul
25 oktober 2007, 15:39
I :love: Alain & Elke's stijl.

Hadden die wa meer chance gehad met hun tegels, hadden die zeker de kamerprijs gewonnen.

Maar zijn reactie op het 3 uur boren voor één gaatje => hilarisch

'Tzijn goei tegels, heel goeie tegels'

Dillyracer
25 oktober 2007, 16:59

Ja, en omdat je leerkracht bent gaat dat boren natuurlijk sneller :wtf:

Razzia
25 oktober 2007, 17:09
They have superpowers!

berNd-
25 oktober 2007, 17:36
Ja, en omdat je leerkracht bent gaat dat boren natuurlijk sneller :wtf:

Hij doelt waarschijnlijk op het feit dat die jongen wel wat kennis van zaken heeft en dat vooraf had moeten weten dat ie er zo lang op ging boren :)

Anyway heb grootste deel van de aflevering gemist dus ik ga zaterdag of zondag (wnr het ook is) kijken hehe :)

En over Bruno, die zorgt voor goeie tv, maar 't zou gene maat van mij kunne zijn :) En moest daniëlle naast mij zitten.... njaaaa :D (iig geen positieve dingen :p)

deathsythe
25 oktober 2007, 17:44
komt er op neer van : ja ik heb slecht werk geleverd, maar ik ben goed, NEEM MIJ NOG STEEDS AAN !!

bang dat ie zen klanten ging verliezen ofzo

jah duh, hoe zou je zelf zijn :x

Thales
25 oktober 2007, 18:01
tlag er gewoon te vingerdik op. Net een stukje dat ze samen gerepeteerd hadden ofzo.

enjuu
25 oktober 2007, 19:03
sangria sangria baby!!
Hoeveel keer hebben we dat wel niet gehoord!
ik kreeg er echt het schijt van!
En dan zo kinderachtig roepen: 'Roland moet ge nog een stukske worst hebben!?'
Ik vraag me toch wel af of dat volwassenen zijn of een bende kinderen zalle!!

Creeping Death
25 oktober 2007, 21:01

excuse me, maar vorige keer was de graad van afwerking van belang enkel en alleen omdat er geen akkoord was onder de jury omdat de stijlen totaal verschillend waren. Wie heeft er ooit beweerd dat de kamer met beste afwerking steeds wint?? Tis hetgeen daj kan neerzetten dat van belang is en daarom heeft Bruno gewonnen
Terecht trouwens, go bruno, jis bère

What he said..
En daarbij, op die moziek na hebben ze ni veel fouten laten zien.
Op zich kan het ook geen kwaad. Voor de verkoop krijgen de kanidaten nog wat tijd om wat dingen in orde te brengen.

en nog over dat stroomspel: iedereen zat te kappen op Bjorn, maar bij mijn weten is hij ni diegene die heeft valsgespeeld.

Carrotman
25 oktober 2007, 21:19
Kvond het vorig jaar beter me die 2 chocos :)

berNd-
28 oktober 2007, 15:25
Bjorn heeft toch als eerste stroom gestolen?!

SweetEmmaRose
28 oktober 2007, 15:51
Echt marginaal da ze daar niks op hebben gezegd. Die hadden daar echt moeten tussenkomen of een sanctie moeten geven.

chosen1
28 oktober 2007, 15:55
Echt marginaal da ze daar niks op hebben gezegd. Die hadden daar echt moeten tussenkomen of een sanctie moeten geven.

sensatie.

bon_jovi
28 oktober 2007, 16:07
Ambetante mensen in de block zé
Die cafébazin met haar sangria sangria baby, dan roland met zn zaag.

Volgens mij is diene leraar (ken zn naam niet, degene die zn tegels niet kon boren) nog den beste (zeker kwa sympatie en normaal zijn )

SweetEmmaRose
28 oktober 2007, 16:08
sensatie.

Duuuuurrrh maar toch schandalig.

TeOtWaWkI
28 oktober 2007, 16:09
Die 2 west-vlamingen zijn zulke idioten...Platvloerse idioten

chosen1
28 oktober 2007, 16:12
Die 2 west-vlamingen zijn zulke idioten...

²

khoop echt dat ze niets meer winnen.

zo'n retards.

"zij moeten er toch niet in wonen en wij ook niet dus waarom zo zagen?" (na de commentaar over de tegels door de experts) :wtf:

bon_jovi
28 oktober 2007, 17:09
ik heb het over alain van londerzeel en die van lokeren

pie-jie
29 oktober 2007, 20:33
Ambetante mensen in de block zé
Die cafébazin met haar sangria sangria baby, dan roland met zn zaag.

Volgens mij is diene leraar (ken zn naam niet, degene die zn tegels niet kon boren) nog den beste (zeker kwa sympatie en normaal zijn )

die is mss normaalste maar ik vind em wel de slechtste .. die doet echt ni door imo.
En iedereen vindt Bruno mss een onvriendelijken boer maar heb je al eens gezien hoe dat die doorwerkt? da vinde ni veel meer zulke werkmannen ;)

Unilever
29 oktober 2007, 23:44
die is mss normaalste maar ik vind em wel de slechtste .. die doet echt ni door imo.
En iedereen vindt Bruno mss een onvriendelijken boer maar heb je al eens gezien hoe dat die doorwerkt? da vinde ni veel meer zulke werkmannen ;)

Dan vindt ik toch dat die Bjorn de grootste sukkel hoor. Em eeft gewoon geluk nu dat bruno hem meehelpt. Anders zou hij er niet geraken. En het lijkt mss dat Alain geen ballen doet, maar hij is toch "in principe" klaargeraakt met zijn badkamer hé.

chosen1
29 oktober 2007, 23:51
Dan vindt ik toch dat die Bjorn de grootste sukkel hoor. Em eeft gewoon geluk nu dat bruno hem meehelpt. Anders zou hij er niet geraken. En het lijkt mss dat Alain geen ballen doet, maar hij is toch "in principe" klaargeraakt met zijn badkamer hé.

²

en hij kan er niet aan doen dat hij zo'n harde steen heeft gekozen! of moeten we allemaal voor architect gaan studeren zodat we dit wel weten op voorhand? :unsure:

voor mij mag ofwel Roland winnen ofwel Alain. die ander 2 koppels zijn maar losers die zich er weinig van aantrekken imo.

Darius Craven
30 oktober 2007, 00:24
Het ligt mss gewoon voor die Bruno makkelijker om zn verstand op 0 te zetten en door te werken? :)

Voor de rest kan ik Roland nog wel pruimen, ge moet natuurlijk denken dat ze da monteren.
En Roland zn gezaag soms kan aaneen geplakt zijn, ma als ze zoveel materiaal van platvloers gedrag vinden van die andere is het ook gemonteerd natuurlijk... Maar 1 zo'n moment is genoeg om in mijn achting HEEL fel te dalen.
Sangria Sangria baby... Ne backsteen tegen hare kop ja...

distinct
30 oktober 2007, 12:01
hij laat aannemers zijn badkamer volledig zetten, en nog slaagt hij er niet in om een kast en een radiator op te hangen zodat de badkamer op tijd klaar is. sterk bezig, die mens moet dan jonge stielmannen opleiden. :help:

Thales
30 oktober 2007, 12:08
die alain zen badkamer was helemaal door aannemers gedaan.

enja die danielle is maar een dom wijf, maar die bruno vind ik nog te pruimen. echt overdreven komt die ni uit de hoek tegen die roland enzo. Gewoon meehelpen om hem ne peer te stoven, maar zo persoonlijk aanvallen en gewoon irritant gedrag ( lees sangria baby ) komt er niet echt van hem.
Het was ook die danielle dat zong van " vrolijke vrienden " toen ze samen een opdracht moesten doen.
die danielle is marginaal en dom en man wat een gigantische reet heeft die.

distinct
30 oktober 2007, 21:40
5 min ver en de oude zaag bewijst weer al eens wat voor groot gedacht hij heeft over zen eigen. hij krijgt nooit ideeën van iemand anders, hij doet nooit iets achter. iedereen doet het van hem !

berNd-
30 oktober 2007, 21:50
Haha, echt e,

Zijn versje van 2 min geleden was wel schoon ;)

deyoeri
30 oktober 2007, 21:51
"Hoe stoer zijn uiterlijk ook is..."

:')

Dakantochnie
30 oktober 2007, 21:53
Ja, Bjorn & Kim en Bruno & Danielle kunnen het weer niet laten hun kinderachtige spelletjes te spelen...
Een smoel om op te kloppen hebben die.

Edit: de andere helft van de blok doet al even belachelijk blijkbaar. Spijtig.

distinct
30 oktober 2007, 22:38
mens toch, dien oude... zo'n dikke nek, ongelooflijk.

berNd-
30 oktober 2007, 22:42
Doh ik wil volgende zien :(

Ik vond keuken van bjorn 't mooiste, die van roland heeft teveel spatie, en ik vind dat wel mooi gedaan bij bjorn met die mozaïk :)

Ben benieuwd naar volgende week

snake880
30 oktober 2007, 22:45
Die kamer van Alain vond ik echt lelijk.

Dakantochnie
30 oktober 2007, 22:47
Die kamer van Alain vond ik echt lelijk.
²
Maar dat kakigroen van Bruno begint ook fameus tegen te steken anders.

snake880
30 oktober 2007, 22:51
²
Maar dat kakigroen van Bruno begint ook fameus tegen te steken anders.
Steekt daar 't Belgisch leger in en ge vindt ze nooit meer terug:rofl:

soenne
30 oktober 2007, 22:54
Kvond Roland een goe ding gezegd heeft

"Hoevere is da nog het spel de block als 24/7 aannemers en buurmannen komen om te helpen"

Bjorn&Kim verdienen de kamerprijs gewoonweg niet, tis msh wel mooiste kamer but still ...

ironhorn
30 oktober 2007, 23:00
vond deze keer geen van de kamers echt wow:

kleine slaapkamer bruno en danielle: te somber + stoel was niet mooi
andere kleine slaapkamer (alain en elke?): waarom geen bureau onder dat bed, ipv een lelijke knuffelmuur :/
keuken bjorn en kim: te weinig plaats, hout had te veel lijnen, mozaïek had weg gemogen (alleen tegels)
keuken roland en martine: schoon in kunstlicht, te wit (tov tegels en zulks) in zonlicht en te ver lopen van ene naar andere kant

als ik dan toch iemand moet kiezen, zou ik voor bjorn en kim kiezen, maar daar heeft bruno weer de helft van gedaan...

firemen
30 oktober 2007, 23:01
Bruno en danielle.
Die kakieranden daze allemaal laten doorlopen is op maat gemaakt (verhoogde ook hun kostprijs - hoor bij commentaar van de presentatrice). Dus da heeft hij nie zelve gemaakt. Voor hem ist dan een kwestie vannet erop te "plakken". Zo kannek ook rap ne muur afwerken.

Een mislukt kakiedingske ertegen wa witte verf en tis gefinishd.

ALAIN & ELKE hadden er beter een bureau kamer van gemaakt zonder bed.

Unilever
30 oktober 2007, 23:07
Bruno en danielle.
Die kakieranden daze allemaal laten doorlopen is op maat gemaakt (verhoogde ook hun kostprijs - hoor bij commentaar van de presentatrice). Dus da heeft hij nie zelve gemaakt. Voor hem ist dan een kwestie vannet erop te "plakken". Zo kannek ook rap ne muur afwerken.

Een mislukt kakiedingske ertegen wa witte verf en tis gefinishd.

ALAIN & ELKE hadden er beter een bureau kamer van gemaakt zonder bed.

Ik vond die knuffelmuur nogtans prachtig!:puke:

firemen
30 oktober 2007, 23:15
Die knuffelmuur is levensgevaarlijk voor kleine kindjes. ze kunnen er zo in verstikken. Iets te hard aan trekken en tis kapot.

Tzou meer effect hebben gehad moesten ze er voorbeeld 1 streep rood, 1 wit, 1 rood. Het bed wegdoen en er een ganse bureaukamer van maken. Tegen die wand dan een kleine zetel zetten, tv in de lucht en het bureau erodner; Een soort relax-bureau-studeer kamer ofzo.

Sfeerlampje en tis perfect!

woutah1989
30 oktober 2007, 23:17
"Hoe stoer zijn uiterlijk ook is..."

:')
haha ja die opmerking vond ik ook lachwekkend :D

Roland die er stoer uit ziet, yeah right :rofl: azon loser!

Conqie
30 oktober 2007, 23:33

met wat voor een prul boormachine was hem daar eigelijk bezig

Unilever
30 oktober 2007, 23:37
met wat voor een prul boormachine was hem daar eigelijk bezig

Dat is wel waar. Hij zat bezig met een boormachine op batterijen...

berNd-
30 oktober 2007, 23:42
Ge moet met de tijd meegaan he jongens :p Dat is draadloos !!!

annelies1
31 oktober 2007, 00:30
Die Roland met zijn mongolise mollekop, dwaas ventje!! Zo zagen. En Martine maar meedoen wat een achterlijke is me dat. Dat hij nog maar eens goed met zijn hoofd ergens tegenloopt kan maar beteren. Pretensieuse zak!
En die 2 leraren doen hun beroep alle eer aan goe uitleggen maar er zelf niets van bakken. Afschuwlijk die kamer.
Bjorn en Kim zijn de max en Bruno en Danielle zijn super. Klasse wat ze presteren! Veel werken en toch plezier maken.

Dakantochnie
31 oktober 2007, 01:26
Bjorn en Kim zijn de max en Bruno en Danielle zijn super. Klasse wat ze presteren! Veel werken en toch plezier maken.
Ik denk nu eens werkelijk 100% het tegenstelde van wat jij denkt. :)
Ik vind Bjorn en Kim een enorm zaagkoppel dat zich gedraagt als een stel klein kinderen. Dat laatste geldt ook voor Bruno en Danielle.

SweetEmmaRose
31 oktober 2007, 02:19
Idd, linkerhelft booooooooo, rechterhelft is ok.
Ikzelf vond de kleine slaapkamer van daniele en bruno en de keuken van roland en martine de mooiste kamers. Ik denk da roland en martine de kamerprijs gaan winnen.
Da daniele en bruno al aan die gang zijn begonne seg :') het kan ni snel genoeg gaan voor die twee. Das toch ni normaal? :p
Die kleine slaapkamer van alain en elke was ronduit afschuwelijk 'staan die hier nog te filmen ook en wij zijn zo'n idioten' ahaha geweldig.
Da bed was echt stom, die knuffelmuur ook, en da buroke zag er ni zo geweldig uit. Ook was die muur heel kaal daarboven.

wouter_dc
31 oktober 2007, 09:43
Ik heb weer een andere mening :p
Keuken van Bjorn en Kim vond ik vele mooier dan die van Rol&Mar. Waarschijnlijk omdat die landelijke stijl van hun keuken mij niet ligt. Was in mijn ogen veel te klassiek en te druk (like 100 kastjes ofzo :/) Al was ijskast van Bjo&Kim wel fugly en die leek er zo snel snel in een hoekje bijgesmeten

Ja, de kamer van Alain & Elke: :love: Nee, serieus, hoe kun je daar nu zolang aan werken. En dan zag het er nog lelijk uit ook. Knuffelmuur die zijn "functie" volledig mist doordat er een dwarsbalk van het bed voorhangt. Het stapelbed maakt de kamer nog kleiner, en da bureauke zag er ook al niet erg groot uit. Lang wel, maar absoluut niet diep. Ze hadden beter één muur in een ander kleurtje geverfd ipv die muur met wit/rode kussens te behangen.

Bruno&Danielle, mja, kamer weer te klassiek in mijn ogen :) Zag er niet echt een kinderkamer uit. Ik zou er toch niet graag in slapen :) Hun snelheid was wel weer niet te geloven :o Maar die air da Bruno over zich heeft hangen, bah!

firemen
31 oktober 2007, 10:41
Dat bed van Bruno in de kleine slaapkamer is hetzelfde bed al dat van rolan en martine.

pie-jie
31 oktober 2007, 10:42
HAHA, vorige week zeg ik hier nog dat Alain & Elke twee trage klojo's zijn, kijk ik naar the block gisteren en wordt mijn mening daar niet grandiooooos bevestigd?
manman, wat was zijn slaagkans ? 200 000 % zéker af ... haha zo'n klein kamertje en zie hem dan nog sukkelen om het af te krijgen ..

om dan nog maar weer te zwijgen van Roland .. van die kerel krijg ik het echt. Hij levert wel goed werk maar zoooooooo zagen.

Bruno weer tip top (smaken verschillen) en snel klaar maar heb de indruk dat hij zich ingehouden heeft deze keer (qua commentaren :D)

VinceFeet
31 oktober 2007, 10:42
Bruno vind ik nog wel 'nen toffe' (allé, hij brengt tenminste goede televisie) maar die Danielle heeft niet alleen een kont om u diep voor te schamen, ze is ook nog is evil. Ik bedoel maar... Roland & Martine (ok, niet dat ik hen zo tof vind maar soit) organiseren een 'feestje' en zijn zo vriendelijk om iedereen uit te nodigen. En dan komt die Danielle af: 'Ja, dat doet hij alleen maar om wat de goedzak uit te hangen.'. Ik bedoel, hoe slecht kan een mens qua karakter zijn hé? Achteraf moet Roland & Martine wel niet zagen over die koker die gestolen was tijdens hun etentje want daar had Kim wel gelijk: Het spel moet gespeeld worden hé.

Roland&Martine: Van hart héél goede mensen denk ik maar het zijn echt wel twee katholieke pummels die elkaars stront zouden opeten moest het nodig zijn. Roland is inderdaad een vakman maar een beetje bescheidenheid is ook een mooie eigenschap. En vooral dat niet-bescheiden zijn stoort mij soms. Hun 'stijl' qua interieur is niet mijn ding maar hey, dat is persoonlijke smaak.

Alain&Elke: Misschien wel het koppel dat het minst in beeld komt? In ieder geval, Alain vind ik wel nen toffe kloot (zo droog met momenten :rofl:). Elke loopt er vaak voor spek en bonen bij denk ik maar hey... Ze is de enigste van al die grieten die wel 'iets heeft' (al is het niet echt veel spijtig genoeg). Wat ik wel waardeer is dat ze zich toch zo veel mogelijk van commentaar onthouden (toch in vergelijking met de rest). De rest zit constant op elkaars kap (soms best grof) maar Alain&Elke hebben daar precies iets minder last van (dat is toch de indruk die VT4 mij geeft). Hun stijl qua interieur... Niet volledig mijn ding maar toch, ik zou er mijn draai wel vinden. Enkel die laatste kamer: WAT WAS ME DAT MAN?! Ok, je mag origineel zijn maar het is niet omdat het origineel is dat het daarom ook mooi is hé... Trok echt op geen kloten.

Of Alain een vakman is? Kan ik eigenlijk niet zeggen... Je ziet hem gewoon te weinig aan het werk. In het begin had ik de indruk dat hij alles door aannemers liet doen maar heeft hij die badkamer niet volledig in z'n eentje gezet? Same voor die laatste kamer? In ieder geval, zijn afwerking mag er ook wel wezen maar in vergelijking met de rest mag het wel wat sneller gaan. En dat met die gaten in die tegels... er moet toch een manier zijn om zoiets te versnellen? Je gaat mij niet wijsmaken dat een echte vakman ook drie uur op elk gat gaat liggen boren?!

Bjorn&Kim: Toevallig heb ik afgelopen weekend nog bij Bjorn gestaan in 't café. Normaal kom ik daar nooit maar blijkbaar is dat dus die hun stamcafé (Kees café in Vlimmeren). In real is het alvast ne sympathieke gast ze. ;)

Op tv heb ik er ook wel sympathie voor. Het zijn wel mensen met het hart op de goede plaats. Ok, ze mekkeren ook veel maar ik heb hen nog nooit kwetsende opmerkingen zien maken ofzo. Bjorn doet met momenten wel wreed kinderachtig en is zo het type dat voor het minst op z'n tenen is getrapt (hatelijke eigenschap!) en dat dan uitwerkt op Kim. Het zijn twee typische 'platte arbeiders' (no offense) maar ik heb er wel sympathie voor. Qua afwerking zijn zij wel duidelijk de minsten van de vier. Bjorn is de perfecte man om een berg zand van A naar B te verhuizen maar laat hem niet aan details werken want 't is naar de klote. Al zag die keuken er wel deftig uit. Qua stijl leunen zij wel het dichtste aan bij mijn smaak, enkel spijtig van die afwerking dus. Hun woonkamer vond ik wel érg mooi.

Bruno&Danielle: You hate him or you love him maar Bruno zorgt wel voor véél ambiance in the block. Ik versta niets van wat hij zegt (lang leve de ondertitels!) maar hij is sowieso lachen. Bovendien is hij ook een échte vakman. Kan tegen een enorm tempo werken zonder aan kwaliteit in te boeten (enkel die mozaïek had een paar schoonheidsfoutjes). Danielle daarentegen vind ik echt de grootste kut van gans het programma. Niet alleen enorm lelijk (kan het meisje niet aan doen) maar ook nog is verschrikkelijk boertig/grof/onbeleefd/lomp/... Die zit precies in dat programma om ambras te maken! Vooral het feit dat ze constant op Roland zijn kap zit stoort mij enorm. Ok, Roland zou zichzelf aanranden moest het mogelijk zijn maar op zich zijn Roland&Martine twee goede, doodbrave mensen. En Danielle doet precies of allé... Roland is de duivel himself. Nee serieus, Danielle mag wat mij betreft van de trap vallen.

Qua stijl is hun appartement wel niet mijn ding. Die opmerkingen omtrent die 'bomma-kamer' vond ik eerlijk gezegd wel een beetje terecht. Het is me allemaal net iets te knus & gezellig. Enkel die badkamer mogen zij mij direct geven, vond ik echt wel vet!

Als ik puur qua stijl een winnaar moet kiezen kies ik voor Bjorn&Kim of Alain&Elke. In eerste instantie zou ik voor Bjorn&Kim kiezen maar omdat hun afwerking soms (serieus) de wensen over laat zou ook het appartement van Alain&Elke overwegen. De andere koppels leveren even goed vakwerk (mss zelfs nog van een hoger niveau) maar ik vind hun appartementen écht niets voor jonge mensen.

Als ik ook zaken zoals persoonlijkheid, inzet,... in beschouwing moet nemen kies ik voor dezelfde koppels denk ik. Roland&Martine gun ik het in principe wel, enkel spijtig dat ze zichzelf zo geweldig vinden. Bruno gun ik het ook maar Danielle zéker niet dus daarom alleen al hoop ik dat ze niet winnen (spijtig voor Bruno maarjah...).

firemen
31 oktober 2007, 10:43
Het enige negatieve punt aan de keuken van rolan en martine is:
- Enorm grote loopafstand voor u water af te gieten bijt koken, weinig plaats voor u potten zetten (best een eiland gecreeërd.)

zweebee
31 oktober 2007, 10:52
niemand die stilstaat bij de combinatie cafébazin-interieurdesignster? :]
kvind bruno echt fantastisch werken maar danielle is gewoon overbodig. Totaal geen smaak, komt ongelofelijk dom over en ze hecht meer belang aan Roland te kloten dan aan alle andere dingen.
Roland vind ik eigenlijk best wel grappig :D Das zeker gene slechte vent, maar die hoort zichzelf graag bezig, das al :) Hij doet dat tenminste tegen zijn vrouw of de camera en zit niet kinderachtig tov andere mensen.

Die westvlamingen daarentegen ... koppeltje kleuters ... Bjorn is zone goeie kerel maar zonder backbone, die loopt maar wa mee met Bruno. Kim is wel chill maar volgt ook maar slaafs ...

|nfected
31 oktober 2007, 10:52
Die kamer van Bruno en Alain vond ik echt niet mooi. Alain is wss de persoon die het meeste aannemers inschakelt. Zijn badkamer was volledig gedaan door aannemers en dan nog kan hij niet op tijd klaar geraken.

Bij die keukens had ik nu ook nergens een wow gevoel. Van martine niet echt mijn ding qua stijl. Ook die tegels die te lang doorgaan en dan nog niet mooi afgewerkt...

Van Bjorn was de keuken dan nog het best maar iets te klein en dat hout zag er zo goedkoop uit

Thales
31 oktober 2007, 10:57
Die commentaar op de kamer van bruno...
oké het is weer in dat kaki en beige, maar toch vond ik het mooi. Zo met die versiering van die kleine vierkantjes aan de muur.
en roland die dan zei dat ei zich ni goed voelde in die kamer en dat het ouderdom uitstraalde enzo.. die zen kleine slaapkamer was toch ook met zo'n kleuren. Die kon gewoon nog steeds ni tegen zijn verlies van de vorige keer.

en dan die elke.. " als ze binnenhuisdinges is zoals ze zegt, awel dan moet ze nog veel leren"
sure die kamer was goed ingericht. Haar kamer daarentegen wth was dat.
lelijk tot en met.
zwart met wit en dan rode kussens.. net een zebra die haar regels heeft.

"leuke fantasietjes" noemde roland en martine dat dan..

op zich is die roland wel vriendelijk toe na zen vrouw.. met di everjaardag, en die drink enzo. ma dan kujje je afvragen van ja doet em da omdat het op de tv komt of in een goed blaadje bij de rest te staan enzo. kweenie. er scheelt toch iets aan die vent. Als is ie wel toch d enormaalsten, maar toch..
oe kinderachtig bruno soms ook is, ik heb het liever voor hem.

Ook diene stail van alain en elke.. die badkamer kon er nog nipt door. Die knuffelkamer was zo "kiezig" en dan dat lelijk bed daarin... zo een dubbelbed in een of ander metaal.. en dan die trap dat ze gekocht hadden ook van staal ofzo..
geef mij ma liever hout.

Conqie
31 oktober 2007, 10:58
Die Roland met zijn mongolise mollekop, dwaas ventje!! Zo zagen. En Martine maar meedoen wat een achterlijke is me dat. Dat hij nog maar eens goed met zijn hoofd ergens tegenloopt kan maar beteren. Pretensieuse zak!
En die 2 leraren doen hun beroep alle eer aan goe uitleggen maar er zelf niets van bakken. Afschuwlijk die kamer.
Bruno en danielle zijn super?
Ik heb nog nooit zo'n arroganten mensen gezien, maar soit..
constant show lopen te geven in zijn bloot bovenlijf en aggresief worden, en om nog maar te zwijgen van dat margi wijf, kinderachtige tot en met
moet wel toegeven dat die bruno hard kan door werken ^_^, en de block zou maar saai zijn zonder hun

allistair
31 oktober 2007, 11:35
In die kleine slaapkamer van alain en elke zag ik psies ook ni direct een kleerkast staan en veel plek is er daar ook nimeer om er 1 te zetten peisk. Vond et mooiste deze week wel de keuken van bjorn en kim.

team roland en team danielle zen wel wa de rotte appels naar mijn mening, anders zouden die ander 2 koppels wel overeen komen peisk. Maar als ik moet kiezen dan kies ik toch voor team danielle, als die roland nog ene keer 'exclusief' zegt zwier ek mijne tv buite :p.

firemen
31 oktober 2007, 12:05
Exclusief

snake880
31 oktober 2007, 12:20
Bruno en danielle zijn super?
Ik heb nog nooit zo'n arroganten mensen gezien, maar soit..
constant show lopen te geven in zijn bloot bovenlijf en aggresief worden, en om nog maar te zwijgen van dat margi wijf, kinderachtige tot en met
moet wel toegeven dat die bruno hard kan door werken ^_^, en de block zou maar saai zijn zonder hun
Je moet er wel bij weten dat annelies1 zich speciaal heeft geregistreerd om bruno en Danielle op te hemelen.

NaWaN
31 oktober 2007, 12:41
Als ik toch voor 1 keer een mening mag geven is dit het volgende.

Tleukste moment gisteren vond ik dat sanches (of hoe ge dezen zijn naam ook schrijft) met die duikersschoenen viel opt strand ... klag strijk vant lachen :rofl: :lol: (niet om uit te lachen hoor maar was net nen blooper)

Wat ik ook vind is dat de keuken van Rolan & Martine NIET af is. De reden daarvoor is: Waar moet je gaan zitten in de keuken ??? Ze hebben gewoon de keuken erin geplaatst en das al. En begin niet van 'aja ge kunt in de living ook eten he' want das grote zever in iedere keuken staan toch wel stoelen en tafels. Of hangt het vast aan de kookeiland.
Dus vind ik dat in principe hun kamer NIET af is.

Squealer
31 oktober 2007, 12:44
meestal ja, maar da wil nie zeggen da roland en martine der ook zo over peizen en wél willen eten in de living (weg van het lawaai en de vuiligheid bv). Daarom is de kamer niet minder af ....

SweetEmmaRose
31 oktober 2007, 12:47

Tleukste moment gisteren vond ik dat sanches (of hoe ge dezen zijn naam ook schrijft) met die duikersschoenen viel opt strand ... klag strijk vant lachen :rofl: :lol: (niet om uit te lachen hoor maar was net nen blooper)

Wat ik ook vind is dat de keuken van Rolan & Martine NIET af is. De reden daarvoor is: Waar moet je gaan zitten in de keuken ??? Ze hebben gewoon de keuken erin geplaatst en das al. En begin niet van 'aja ge kunt in de living ook eten he' want das grote zever in iedere keuken staan toch wel stoelen en tafels. Of hangt het vast aan de kookeiland.
Sinds wanneer MOET een keuken een eettafel hebben? Als zij hun keuken zo willen dan is da toch zo, wa zijde gij voor een zeveraar.
Precies of die hadde meubels en gewoon geen tijd om die derin te steke, der was toch gewoon nooit een plan om daar een tafel te zette?
Trouwens een eettafel en stoelen moet ge ni zelf ineensteken dus da zou gewoon die meubels tot daar brengen zijn. Plus als ge dan nog is om een heel tafel moet wandelen naar de lavabo .. tjonge

VinceFeet
31 oktober 2007, 12:56

Sorry maar als ge dat echt zo hilarisch vindt... Dan bent gij ook rap content ze. :p

NaWaN
31 oktober 2007, 13:32
wa zijde gij voor een zeveraar.

Respect voor anderen hun persoonlijke mening hebben sommige hier dus niet ?! Als nen mens hun mening es niet mag geven zonder verweten te worden, is eigenlijk toch zwak hoor.

@VinceFeet - had nen rare dag gisteren, daarom zekers ;) kon er ook nie aan doen dak da kluchtig vond :$

karolleke
31 oktober 2007, 14:37

in mijn keuken staat ook geen enkele stoel en kan je ook niet eten. Wij eten in de eetkamer. Ik denk dat er veel mensen zijn die dat doen.

karolleke
31 oktober 2007, 14:41
de kamer van Elke en Alain dat trok op niets.

De kamer van Bruno en Danielle die vond ik wel mooi, geen kinderkamer eerder een gewone logeerkamer. Het was trouwens de eerst kleine kamer met een kleerkast en dat vond ik wel tof.

De keuken van Roland en Martine die was wel mooi maar er is zo veel ruimte in het midden van de keuken en de afstand tussen de spoelbak en het kookvuur is véél te ver. Trouwens Roland moet niet zeggen dat hij alles zelf doet zijne mozaïk werd ook geplaatst door iemand anders en zijn keuken ook.

De keuken van Bjorn en Kim vond ik ook mooi, alleen waren er bijna geen kasten en dat is wel heel spijtig in een keuken maar het was wel tof gedaan met die krukjes zodat je toch in de keuken kon eten.
Voor mij mogen zij de kamerprijs krijgen deze keer.

VinceFeet
31 oktober 2007, 14:47
Ben ik trouwens de enige die dat bed van Bruno&Danielle precies al is eerder had gezien? Had Roland&Martine niet exact hetzelfde bed in hun kleine slaapkamer? Allé, exact hetzelfde zal het wel niet zijn (dat hadden we het wel gehoord van Roland :p) maar het trok er toch wel op vond ik.

Macresco
31 oktober 2007, 15:00
Een tafel in de keuken is altijd handig. Zeker wanneer ge een goed pak groenten moet snijden ofzo. En nee das nie te doen op zo'n keukentablet. Hoogstens op een fatsoenlijk eiland wat ze ook niet hebben.
Hun kamer is wel af maar in dat opzicht gewoon niet echt praktisch.

wouter_dc
31 oktober 2007, 15:32
Wij hebben ook geen tafel in onze keuken :s Is toch totaal niet nodig, daar bestaan eetkamers voor. En groentes snijden op een keukentablet is perfect te doen, da is de perfecte hoogte voor een normale mens :/

Dakantochnie
31 oktober 2007, 15:49
Je moet er wel bij weten dat annelies1 zich speciaal heeft geregistreerd om bruno en Danielle op te hemelen.
En dat ze een persoonlijke vriendin van Danielle is.

firemen
31 oktober 2007, 16:38
Ben ik trouwens de enige die dat bed van Bruno&Danielle precies al is eerder had gezien? Had Roland&Martine niet exact hetzelfde bed in hun kleine slaapkamer? Allé, exact hetzelfde zal het wel niet zijn (dat hadden we het wel gehoord van Roland :p) maar het trok er toch wel op vond ik.

Als je effe alles doorleest merk je rap dat ik dat al 2 maal gezegd heb :-):puke:

Macresco
31 oktober 2007, 16:57
Wij hebben ook geen tafel in onze keuken :s Is toch totaal niet nodig, daar bestaan eetkamers voor. En groentes snijden op een keukentablet is perfect te doen, da is de perfecte hoogte voor een normale mens :/

Als ik hier groenten snij is het voor ne halve diepvries te vullen of denkt ge da ik elke dag wa groentjes ga staan snijden. Ik zie mij daar nog gene halve dag aan zo'n klein tabletje staan met zoveel groenten.

VinceFeet
31 oktober 2007, 17:55
Als je effe alles doorleest merk je rap dat ik dat al 2 maal gezegd heb :-):puke:

Serieus? Sorry, gewoon naast gekeken dan...

firemen
31 oktober 2007, 18:00
Graag gedaan é maot :)

sash1m1
31 oktober 2007, 18:20
ik vind het wel grappig dat roland en bruno bijna de zelefde stijl hebben. het een is cottage en het ander new cottage ofzo :P.
ze hebben een gelijkaardige kast in de living en ongeveer het zelefde bed in de kleine slaapkamer.

en ben ik de enige die zich zwaar stoorde aan horny bjorn:wtf:

chosen1
31 oktober 2007, 18:29
de kamer van Elke en Alain dat trok op niets.

De kamer van Bruno en Danielle die vond ik wel mooi, geen kinderkamer eerder een gewone logeerkamer. Het was trouwens de eerst kleine kamer met een kleerkast en dat vond ik wel tof.

De keuken van Roland en Martine die was wel mooi maar er is zo veel ruimte in het midden van de keuken en de afstand tussen de spoelbak en het kookvuur is véél te ver. Trouwens Roland moet niet zeggen dat hij alles zelf doet zijne mozaïk werd ook geplaatst door iemand anders en zijn keuken ook.

De keuken van Bjorn en Kim vond ik ook mooi, alleen waren er bijna geen kasten en dat is wel heel spijtig in een keuken maar het was wel tof gedaan met die krukjes zodat je toch in de keuken kon eten.
Voor mij mogen zij de kamerprijs krijgen deze keer.

nog iemand die speciaal heeft geregistreerd om de linker-block-kant wat goed te praten.

ochja elke kamer had deze keer zijn gebreken.

en Bruno&Danielle zijn nu eenmaal de meest arogante/boerse mensen die ooit in The Block hebben meegedaan.
ze zijn misschien wel snel maar ze steken dan ook niet veel tijd in belangrijke dingen die ze beter wel zouden doen.

rabsi
31 oktober 2007, 18:35
dit is wat ik erover vind:

"vakmannen" top drie:
1) bruno
2) roland
3) alain(als hem niet in zijn helen tragen is)/kim(als ze zo werkt als aan de keuken)

sympathieke mensen:
1)elke
2)alain
3)kim

ik vind bruno tans ook sympathiek als west-vlaming, maardoordat hij met daniele samenwerkt is.... hij heeft wel ook nen redelijke air over zichzelf...

maar roland overtreft die air overzichzelf nog :p... stoefen met hoe weinig uren hij slaapt en weinig vakmannen dat ie gebruikt .... zijn vrouw lijkt mij een wel een doodbraaf mens die hem 100% steund

ik zou er nooit aan denken van één van die appartementen te kopen, ofwel is het mijn stijl niet ofwel trekt de afwerking op niet

de mooiste dingen vond ik de badkamer van alain en elke en de badkamer van bruno en danielle

wouter_dc
31 oktober 2007, 18:46
....

de mooiste dingen vond ik de badkamer van alain en elke en de badkamer van bruno en danielle

Is die badkamer van alain&elke die met die gaatjes in de muur waar hij 3 uurs aan moest boren? Heb toen enkel dat stukje gezien en een resultaat van een badkamer. Man, die was echt prachtig (voor The Block) :love:

rabsi
31 oktober 2007, 18:55
Is die badkamer van alain&elke die met die gaatjes in de muur waar hij 3 uurs aan moest boren? Heb toen enkel dat stukje gezien en een resultaat van een badkamer. Man, die was echt prachtig (voor The Block) :love:

ja das die :p

ferre
31 oktober 2007, 20:41
heeft die daneille eigenlijk al iets gedaan ? buiten kinderachtige commentaar te geven ? en die bruno das ook maar een ambetant manneke zenne, nen hele tijd in zen bloot bovenlijf en dan belachelijk door de kamers zitten lopen.
Het spelletje met de kokers bewees nog maar eens het niet tegen het verlies kunnen van bjorn & kim en bruno & danielle. Zij gaan de kokers pikken als er niemand is, de andere pikken ze terug als er niemand is en dan maar klagen en zagen dat het ni fair is en dat ze hunne prijs ni meer moeten hebben enzo.
De keuken van bjorn en kim was lelijk, geen plek om fatsoenlijk te koken, een lelijke ijskast en dan die mozaiek daar zo in het midden was echt lelijk, zeker als dan zo een lampje daar maar half boven hangt... de keuken van roland en martine was mooier, maar ook niet ech zo heel gebruiksvriendelijk, wel heel veel opbergruimte. Als bruno bjorn niet was komen helpen had de keuken nooit klaar geweest...

Bose
31 oktober 2007, 20:48
maar roland overtreft die air overzichzelf nog :p... stoefen met hoe weinig uren hij slaapt en weinig vakmannen dat ie gebruikt .... zijn vrouw lijkt mij een wel een doodbraaf mens die hem 100% steund

²
als die Roland zegt dat stront geel zie, dan zegt zen vrouw volgens mij nog dat het waar is.

wtf man :p

anyway: ik vind die Bruno best wel lachen. Ik versta geen kloten van wat hem zegt, maar daarmee dat het zo lachen is :)

Thales
31 oktober 2007, 20:50
die elke hoorde ni veel, ma die lijkt mij toch een bitch te zijn.

chosen1
31 oktober 2007, 20:53
btw aan de mensen die zagen dat Alain een leerkracht is in een technische school en geen doe-het-zelf zaken kan:
hij is LO-leerkracht

snake880
31 oktober 2007, 21:02
btw aan de mensen die zagen dat Alain een leerkracht is in een technische school en geen doe-het-zelf zaken kan:
hij is LO-leerkracht
de website van vt4 zegt technologische opvoeding, lassen.
Maar daar kan je natuurlijk geen huis mee bouwen dus het is wel begrijpelijk. Verder heb ik ze eigenlijk nog niet veel gezien(en bijgevolg zien doen). Maar volgens mij kan hij het wel als hij genoeg tijd krijgt. Hij heeft geen ervaring in die dingen en dan kan je niet verwachten dat hij het meteen supersnel kan.

stoomboot
1 november 2007, 00:51

Da komt misschien doordat ze allemaal dezelfde waardebonnekes hebben voor in dezelfde winkel uit dezelfde buurt te kopen?

En ik kan me voorstellen dat niet iedere winkel veel verschillende zit-en-slaapbanken-in-1 in de ruimte smijt. 't zal wel iets te maken hebben met dat de markt ervoor tamelijk klein is.
De meesten kopen ofwel een zitbank ofwel een bed :p

chosen1
1 november 2007, 12:20
de website van vt4 zegt technologische opvoeding, lassen.
Maar daar kan je natuurlijk geen huis mee bouwen dus het is wel begrijpelijk. Verder heb ik ze eigenlijk nog niet veel gezien(en bijgevolg zien doen). Maar volgens mij kan hij het wel als hij genoeg tijd krijgt. Hij heeft geen ervaring in die dingen en dan kan je niet verwachten dat hij het meteen supersnel kan.

iemand die ik ken zei dat hij een LO-leerkracht was op zijn vorige school en hij had er zelf ook nog LO van gehad

RB26DETT
1 november 2007, 17:04
Hij heeft geen ervaring in die dingen en dan kan je niet verwachten dat hij het meteen supersnel kan.
Maar toch wel dat hij weet dat een accuschroefmachineke niet dient om gaten in harde steen te boren. Nee? :confused:
Volgende kamerprijs zal voor Roland en Martine zijn denk ik. Zag er toch wat sjieker uit dan de van Bjorn en Kim. Alleen de indeling beetje vreemd.