PDA

Volledige versie bekijken : Qlimax Belgium (01/12/2007)

PoMpElSiEn
22 september 2007, 21:56
Jawel het is bevestigd!!!!!
www.q-dance.be

wel nog niet veel informatie ma soit, wordt boemmig !

Krayt
22 september 2007, 22:41
De trailer is wel hetzelfde als die van Nederland, maar het is op mijn verjaardag dus ik zal er wrs zijn:)

?therapy?
23 september 2007, 04:29
Weljah... tis gewoon 2 weken later en tzal wel het zelfde decor zijn dus kzou nie weten waarom ze een nieuwe trailer zouden maken :p

Schummi88
23 september 2007, 12:22
Nu hopen dat niet al die Nederlanders die geen kaartje konden bemachtigen België onveilig gaan maken :p.

Waarschijnlijk present, wil ik voor geen geld missen :D

hazerd
23 september 2007, 16:00
Aanwezig ! wil ik voor geen geld van de wereld misse !

koenpje
23 september 2007, 16:54
Normaal gezien geen examens dan dus aanwezig! :)

bekaertpj
23 september 2007, 17:09
Kzou zeer graag gaan maar 3h in de trein is wel wa lang.

Tha Soul
23 september 2007, 17:29
Zeker aanwezig! vorige keer ook geweest in ethias arena en tis maar 10min van mijn deur dus.... :love:

Cind3r^
23 september 2007, 17:43
Zeker aanwezig! vorige keer ook geweest in ethias arena en tis maar 10min van mijn deur dus.... :love:

same here.

Godlessarto
23 september 2007, 17:55
Hmmm ik wil eerst een line up zien.

Eagle`
23 september 2007, 17:57
ik hoop op coone, ghost en ruthless. Ge ziet die bijna ni in belgie :s:s:s:s

inkei
23 september 2007, 18:07
Good one.

smg_phoenix
23 september 2007, 18:15
no coone , no party :)

Schummi88
23 september 2007, 22:11
ik gok op: Tatanka, Zany, Southstylers, Alpha Twins, Technoboy, Zatox, ...

die mogen altijd wel afkomen :D

Djack
24 september 2007, 12:26
ik gok op: Tatanka, Zany, Southstylers, Alpha Twins, Technoboy, Zatox, ...

die mogen altijd wel afkomen :D

Je vergeet Showtek !!!
Die mogen niet ontbreken, kerels hebben teveel bereikt dit jaar ... Just have to be there.

PoMpElSiEn
24 september 2007, 19:22
Je vergeet Showtek !!!
Die mogen niet ontbreken, kerels hebben teveel bereikt dit jaar ... Just have to be there.

showtekbunker op qbase
LOVELYYYYYY!!!!!

Schummi88
24 september 2007, 20:21
Ik zou is heel graag Davide Sonar verwelkomen op een event hier in België, die speelt de pannen van het dak met zijn releases :D

PoMpElSiEn
25 september 2007, 17:53
kunnen producen = mixen :)

anyway heb heb nog nooit gehoord dus mag zeker wel eens komen :)

Djack
25 september 2007, 18:12
Heb hem toch nooit tussen een line-up zien staan ... Allee, denk ik toch :p
Maar zou hem wel eens willen bezighoren, dus mag gerust komen :)

?therapy?
25 september 2007, 18:18
Hij is een DJ & Producer hoor :)
Stond op Q-base, Qlubtempo, X-Qlusive The prophet in 2005, DefQon 2004 etc. :D maar hij doet niet echt véél feesten dus als hij er is zou ik naar Davide Sonar gaan :p

Schummi88
25 september 2007, 23:13
Pila
Zany
Pavo
Technoboy
Luna
Lady Dana
Tatanka
Showtek
Charly Lownoise
Deepack
Korsakoff
Day-Mar

De line-up van de Nederlandse editie van Qlimax, ze mogen hier ook allemaal wel komen :D. Nu nog is hopen op Davide Sonar ofzo :p

hazerd
25 september 2007, 23:22
Korsakoff & Showtek :love:

aXl_
25 september 2007, 23:30
ze gaan precies de sensation black tour op...3 hardcore dj's

maar de rest van de line up (met zany, pila, showtek, charly lownoise en deepack in het bijzonder) is wel om duimen en vingers bij af te likken. Van het hardcore gedeelte heb ik het eerder voor lady dana en day-mar, korsakoff is NET iets teveel melodietjes :p

Krayt
25 september 2007, 23:55
De line-up van de Nederlandse editie van Qlimax, ze mogen hier ook allemaal wel komen :D. Nu nog is hopen op Davide Sonar ofzo :p

Waar is je bron? Niet dat ik je niet vertrouw maar ze staat zelfs niet op de Q-dance site of op partyflock...

?therapy?
26 september 2007, 00:01
http://worldwide.tilllate.com/EN/partydetails.php?gid=2950933

maar zal wel fake zijn.
Luna moet bv al in new bambu draaien in duitsland... ok, misschien dat hij dan overvliegt ofzo but still...

Krayt
26 september 2007, 10:10
http://worldwide.tilllate.com/EN/partydetails.php?gid=2950933

maar zal wel fake zijn.
Luna moet bv al in new bambu draaien in duitsland... ok, misschien dat hij dan overvliegt ofzo but still...

Ik denk het ook, want anders zou het al op de Q-site staan. Maar uitgelekt nieuws is niets, euh... nieuws. Dus de kans bestaat er altijd :)
En ik hoop dat de hardcore DJ in België ietsjes harder draait dan Outblast en Darkraver op Sensation Black in Antwerpen vorig jaar.

Godlessarto
26 september 2007, 18:01
ik hoop op promo en vince!

s2tgrave
27 september 2007, 17:29
Ga eens naar de complex (http://www.complex.be), die komen daar vaak genoeg, btw coone is daar resident

hoop dat daar goed wat hardcore gedraaid gaat worden ipv al die commerciële nest (= jump tegenwoordig algemeen)

aXl_
27 september 2007, 17:34
man...uw reply slaat me met verstomming...

s2tgrave
27 september 2007, 17:40
hoezo dat?

aXl_
27 september 2007, 17:43
het negeren van zoveel sarcasme in de post waarop ge replied is meesterlijk gedaan, ik zou het zelf niet kunnen, en er dan nog 2 cliché's achterplakken...zo zie je niet veel posts op een dag :)

s2tgrave
27 september 2007, 17:47
ah, die Eagle meende dat dan niet!?

aXl_
27 september 2007, 18:08
van wie ben jij de dubbel account?

s2tgrave
27 september 2007, 19:08
van niemand, eerste keer hier

PoMpElSiEn
27 september 2007, 19:14
s2tgrave HELT :D

Tr@nCe
28 september 2007, 23:57
Ik hoop

voor de Hardstyle op Zatox, Tatanka, Zany, The Prophet, Pavo
voor de Hardcore op The Viper, Angerfist Live, Shadowlands Terrorists

Eagle`
29 september 2007, 12:46
joengeslief ;')

smg_phoenix
29 september 2007, 13:08
eagle vuilen basher :)

Tha Soul
30 september 2007, 13:18
De reclame hing op X-clusive Zany en de namen die ik mij nog herinner zijn:

Ruthless
Ghost
Headhunters
Vince
Zany & ....
Dana
Deepack dacht ik ook, ma ben nie zeker

De rest kan ik niemeer direct opkomen. Het zal 1 van dees wel bekend gemaakt worden wrs.

aXl_
30 september 2007, 14:53
De reclame hing op X-clusive Zany en de namen die ik mij nog herinner zijn:

Ruthless
Ghost
Headhunters
Vince
Zany & ....
Dana
Deepack dacht ik ook, ma ben nie zeker

De rest kan ik niemeer direct opkomen. Het zal 1 van dees wel bekend gemaakt worden wrs.

kheb een fototje van de affiche getrokken :p
Je mist nog:

-lobotomy inc
-technoboy
-zany & The prophet
deepack stond er inderdaad op

Tha Soul
30 september 2007, 18:01
kheb een fototje van de affiche getrokken :p
Je mist nog:

-lobotomy inc
-technoboy
-zany & The prophet
deepack stond er inderdaad op

Da wilde ik ook nog doen, ma toch nog vergeten uiteindelijk. :D
Voor de rest nie slecht onthouden dan (al zeg ik het zelf)

Als het even goed wordt als X-clusive Zany, dan ga ik een zeer tevreden man zijn. :p

?therapy?
30 september 2007, 18:05
Kheb hier 2 posters liggen :p

lobotomy inc
ghost
ruthless
headhunterz
technoboy
zany & the prophet
deepack
dana
vince
ruffian

:)

PoMpElSiEn
1 oktober 2007, 22:22
blah denk dak pas tege headhunterz ga binnewandele imho

Schummi88
1 oktober 2007, 22:27
Om eerlijk te zijn vind ik de line-up gene vette eigenlijk. Ok, de DJ's zijn in orde maar ik had toch tenminste op een Hardstyle DJ gerekend die je niet veel tegenkomt op mega-events.

aXl_
1 oktober 2007, 23:48
en misschien ook ni op 3 jump dj's :unsure:

Schummi88
2 oktober 2007, 16:16
en misschien ook ni op 3 jump dj's :unsure:

Ja ze zullen denken dat we alleen van Jump houden zeker :unsure:. Ik kan het wel appreciëren alleen past het niet echt bij het concept van Qlimax ;)

Tr@nCe
2 oktober 2007, 16:19
Tja, Jump blijft de populairste stroming binnen de hardere stijlen in België. Ma had toch ook graag Tatanka en Zatox in de line-up zien staan

Genius
2 oktober 2007, 16:25
Nu wat ik wel raar vind, om u 20u is er nog eerst een concert van Rob De Nijs...en een uur later begint Qlimax.

link (http://www.grenslandhallen.be/agenda.asp?lang=nl&amonth=12&ayear=2007)

Schummi88
2 oktober 2007, 16:26
Tja, Jump blijft de populairste stroming binnen de hardere stijlen in België. Ma had toch ook graag Tatanka en Zatox in de line-up zien staan

Je bent niet de enige die ze graag in de line-up ziet staan. Zelfs Bassleader had een betere line-up qua Hardstyle :love:

Nu wat ik wel raar vind, om u 20u is er nog eerst een concert van Rob De Nijs...en een uur later begint Qlimax.

link (http://www.grenslandhallen.be/agenda.asp?lang=nl&amonth=12&ayear=2007)

Rob De Nijs is in de Grenslandhallen zelf, Qlimax is in de Ethias Arena :)

aXl_
2 oktober 2007, 17:50
Ja ze zullen denken dat we alleen van Jump houden zeker :unsure:. Ik kan het wel appreciëren alleen past het niet echt bij het concept van Qlimax ;)

Het is uiteraard niet de enige reden dat ik niet ga...het valt op 1 december en das eigenlijk te dicht tegen mijn examens maar toch...als ik zie hoe weinig het jump gedeelte (anderhalf uur) op x-qlusive me aansprak dan denk ik niet dat 3 jump dj's bevorderlijk gaan zijn voor mijn party-mood :p

Godlessarto
2 oktober 2007, 19:26
hmm nets iets teveel hardstyle en te weinig hardcore :(

aXl_
2 oktober 2007, 19:28
das, euhm, nooit anders geweest? :unsure:

Genius
2 oktober 2007, 19:42
Rob De Nijs is in de Grenslandhallen zelf, Qlimax is in de Ethias Arena :)

Ah, dat verklaart dus alles. Iemand enig idee of je daar makkelijk kan geraken met de trein vanuit Antwerpen Centraal?

Schummi88
2 oktober 2007, 21:17
Ah, dat verklaart dus alles. Iemand enig idee of je daar makkelijk kan geraken met de trein vanuit Antwerpen Centraal?

Van Antwerpen Centraal naar Hasselt Station en van daaruit zou er een bus rijden, staat toch op de site van de Grenslandhallen (http://www.grenslandhallen.be/index.asp?lang=nl&menu_id=200611614400) :D

Cind3r^
2 oktober 2007, 23:34

pak den trein naar hasselt, dan direct alsde het station buiten komt kunt ge de 45 naar genk pakken (komt voorbij de grendslandhallen), de H3 trichterheide of een feestbus

sink
3 oktober 2007, 03:40
veel kans dat ik er ook bij ben.. :)
na tomorrowland heb ik wel de smaak te pakken :p

DevStyle
3 oktober 2007, 09:55
Rijdt normaal gezien wel een speciale bus vanuit het station, ja. :)

Genius
3 oktober 2007, 12:30
Owke, dan moet da wel lukken.

cobrakai
3 oktober 2007, 15:44
vind de line-up wel nice

btw waar kunde tickets halen en hoeveel kosten ze?

thx

Party on :bow:

Cind3r^
3 oktober 2007, 18:47
vind de line-up wel nice

btw waar kunde tickets halen en hoeveel kosten ze?

thx

Party on :bow:

€43 gewoon
€75 (dacht ik) vip

in de fnac, free record shop,..

hazerd
3 oktober 2007, 19:16
wow das wel veel maar tzal het wel waard zijn zekers ?^^

Schummi88
3 oktober 2007, 21:27
wow das wel veel maar tzal het wel waard zijn zekers ?^^

Te hopen dat zijn geld waard is, kzal anders is goed van mijnen tak gaan maken bij Q-Dance :unsure:

Ik vind het toch spijtig dat er geen Tatanka, Zatox, Pila of Davide Sonar is. Ok, Technoboy is nu ook niet slecht maar er mocht nog wel een Italian Hardstyle DJ achter de draaitafel staan :D

T€RM!N4T0R
7 oktober 2007, 23:29
Ja wss wel aanwezig op Qlimax, is nog makkelijk te bereiken met de trein, alleen wordt het wel weer een lange reis, nog verder dan Leuven pfff maarja wel de moeite waard en normaal is da z'n geld ook meer dan waard hoor of er zou wat verkeerd moeten lopen de avond zelf. ;)
Nu nog zoveel mogelijk mensen proberen te overhalen om mee te gaan maar er zijn er toch al een aantal die zeker ook willen gaan.
Zal alvast al geld aan de kanten leggen want de ticketverkoop is al begonnen...

Cind3r^
8 oktober 2007, 02:03
Ja wss wel aanwezig op Qlimax, is nog makkelijk te bereiken met de trein, alleen wordt het wel weer een lange reis, nog verder dan Leuven

mja op goede feesjes staat geen afstand he:)
ikzelf moet slechts 10 minuten met de bus gaan om aan de ethias arena te geraken, anders moet ik ook altijd uren in de trein doorbrengen (de pech om in limburg te wonen..)

T€RM!N4T0R
8 oktober 2007, 23:50
Ja das waar wat je zegt, Sensation Black in de RAI was bijna 4u reizen en zelfs daar heb ik nog geen spijt van gwn omdat zulke ID&T en Q-Dance-feesjes vrijwel ALTIJD dubbel en dik de moeite zijn. :)

Djack
8 oktober 2007, 23:52
Ja das waar wat je zegt, Sensation Black in de RAI was bijna 4u reizen en zelfs daar heb ik nog geen spijt van gwn omdat zulke ID&T en Q-Dance-feesjes vrijwel ALTIJD dubbel en dik de moeite zijn. :)

In de RAI ?? Wa zegt gij nu :p

Tis wel in de Amsterdam ArenA eh ...

shame on you man :)

Dafference
26 oktober 2007, 17:33
Iedereen de Belgische site al gezien? :drool:
http://events.q-dance.be/qlimax/01-12-2007/

PoMpElSiEn
27 oktober 2007, 17:01
idd

maar die anthem :s

Dafference
1 november 2007, 15:40
Jah wat eentonige kicks enzo maar het valt toch nog mee! :)

Het thema zou trouwens iets a la Pandora's Box worden..

liquido
1 november 2007, 21:23
antem suckt
lineup vind ik ook maar matig ...
maar toch zal het wel een goed feesje worden belichting & show zal weer :bow: zijn

wyvernshill
2 november 2007, 00:09
Heel dienen jump muziek trekt op geen ****, vroeger toen de house nog ni te commercieel werd had je tenminste echt goeie house.

De cd's van Bonzai, Illusion, cherry moon ... dat was pas goeien house. (The sound of "E" bv.)

En dan de House parties zoals Dance Opera in de Brabant hal en Wings of Helios ... Dat waren de goede tijden. Ik mis het wreed :(

Heeft er iemand die oude Cd's trouwens nog, 't is 10-15 jaar geleden en veel titels ken ik niet meer :( ik kan dus zelfs de cd's niet meer vinden. (Heb mijn cd's ooit uitgeleend en nooit meer teruggezien.)

*Dit was puur een eigen mening* , je mag me zoveel flamen als je wil , i don't care :p

?therapy?
2 november 2007, 00:17
Weljah, ge zaagt hier op jump terwijl dit feest eigenlijk rond hardstyle draait ( of toch zou moeten draaien :p )
maar voor de rest hebt ge wel gelijk ze :p
had hier nog ergens eens een bonzai cdke liggen

wyvernshill
2 november 2007, 00:21
's juist ik volg het allemaal niet meer, dus ik zal waarschijnlijk wel mis zijn :)

Maar dat kan misschien ook van al die irritante GSM reclamekes zijn met hun jump beltonen :p
'k was eens naar de site gaan zien en die muziek klinkt verdacht fel zoals hardcore vroeger alleen een iets tragere beat.

aXl_
2 november 2007, 00:28
's juist ik volg het allemaal niet meer, dus ik zal waarschijnlijk wel mis zijn :)

Maar dat kan misschien ook van al die irritante GSM reclamekes zijn met hun jump beltonen :p
'k was eens naar de site gaan zien en die muziek klinkt verdacht fel zoals hardcore vroeger alleen een iets tragere beat.

hardstyle, zoals het nu is toch, heeft idd veel raakvlakken met hardcore ja. Niet zo vreemd als je weet dat vele hardstyle dj's vroeger hardcore draaiden (en maakten) :p

Probeer evenwel het onderscheid tussen jump en hardstyle te maken. Hardstyle lijkt niet op jump en heeft er nooit op geleken :p. Het is spijtigerwijs wel een feit dat het aandeel van jump op de belgische editie van qlimax nog aanzienlijk is.

Dafference
2 november 2007, 15:53
terwijl dit feest eigenlijk rond hardstyle draait ( of toch zou moeten draaien :p
Qlimax moet niet om hardstyle draaien hé, het gaat gewoon mee met zijn tijd! :)
Qlimax is ooit begonnen als trance-feest en nu hoor je er hardtrance, jump, hardstyle & hardcore op.. De Q-styles dus zoals iemand in een hilarische thread ooit kwam vertellen.. :p

Het merendeel van de Qlimax line-ups bestaat natuurlijk uit hardstyle, maar dat is in Nederland dan ook de populairste muziek! Dus wees blij dat ze het hier in België niet vooral om jump hebben laten draaien. Na middernacht hoor je wellicht geen jumpschijf meer. ;)

Maar wat komt dat "vroeger was alles beter" gezaag in een Qlimax thread doen? Als je die tijd dat je verdoet aan dat jump-bashen nu eens zou gebruiken om de muziek van nu eens wat beter te leren kennen hé wyvernshill.. Het zal waarschijnlijk nooit je ding worden omdat je er niet mee bent opgegroeid, maar luister naar wat meer dan die ringtone commercials & de schijven die iedereen kent, en hopelijk ga je de hedendaagse muziek (hardstyle of jump of whatever) ook nog wel apprecieren (of op z'n minst respecteren..).

Muziek was vroeger helemaal niet beter of slechter..
Het is maar hoe je smaak is (en die word nu eenmaal vaak gevormd tijdens je jeugd..). ;)

aXl_
2 november 2007, 16:20
Qlimax moet niet om hardstyle draaien hé, het gaat gewoon mee met zijn tijd! :)
Qlimax is ooit begonnen als trance-feest en nu hoor je er hardtrance, jump, hardstyle & hardcore op.. De Q-styles dus zoals iemand in een hilarische thread ooit kwam vertellen.. :p

Het merendeel van de Qlimax line-ups bestaat natuurlijk uit hardstyle, maar dat is in Nederland dan ook de populairste muziek! Dus wees blij dat ze het hier in België niet vooral om jump hebben laten draaien. Na middernacht hoor je wellicht geen jumpschijf meer. ;)

hence hun slogan: the number 1 hardstyle event ?

nuja je hebt wel gelijk dat het geëvolueerd is naar veel meer dan enkel hardstyle maar hardstyle was weliswaar wel al van in de eerste editie aanwezig en heeft in alle edities van qlimax de hoofdrol gekregen. Wat mij tegensteekt is dat ze er voor belgië een hoop jump dj's bijsmijten want ook dit jaar is dat niet het geval in de nederland editie. Zelfs de hard-trance opener is in belgië vervangen door een jump dj =/.
En waarom eigenlijk? Ik denk dat iedereen er over eens was dat qlimax 2006 in belgië helemaal geen slecht feest was en toen stonden er 3 hard-trance dj's en 1 jump dj. Waarom ze het roer dit jaar volledig omgooien en het feest (in mijn ogen) muzikaal veel meer laten verzakken in het hele mainstream gebeuren (want aan jump feestjes in belgië geen gebrek) gaat me helemaal te boven.

Let wel, dit is mijn persoonlijke mening. Anderen kunnen met deze evolutie helemaal in hun nopjes zijn, en dat is hun goed recht, maar ik ben dat niet :sad:.

Schummi88
2 november 2007, 16:59
Qlimax slaag ik over, line-up staat me toch niet aan. Eerder Reverze dan, die hebben een line-up om u tegen te zeggen :D

oa. Activator, Scope DJ, D-Block & S-Te-Fan, Tatanka, Zatox, Brennan Heart en Noisecontrollers :bow:

PoMpElSiEn
2 november 2007, 17:03
Qlimax slaag ik over, line-up staat me toch niet aan. Eerder Reverze dan, die hebben een line-up om u tegen te zeggen :D

oa. Activator, Scope DJ, D-Block & S-Te-Fan, Tatanka, Zatox, Brennan Heart en Noisecontrollers :bow:

larsson vs vicious d ni vergeten in de lottoarena :)

Schummi88
2 november 2007, 17:07
larsson vs vicious d ni vergeten in de lottoarena :)

idd die gaan ook stevig :D, kzal hier is topic over maken se :)

wyvernshill
2 november 2007, 18:26
snif, ik voel me gewoon oud :(

*needs a pat on the back*

Godlessarto
3 november 2007, 12:09
Hmm dit gaat toch niet zoveel volk aantrekken denk ik. Dure kaartjes voor zo weinig djs endan nog het meeste hardstyle...

?therapy?
3 november 2007, 12:15
Maar het is wel een Q-dance event dus toch wel een vet decor, lichtshow,...
en nujah, positief dat het meeste hardstyle is :D

T€RM!N4T0R
3 november 2007, 15:22
Hmm dit gaat toch niet zoveel volk aantrekken denk ik. Dure kaartjes voor zo weinig djs endan nog het meeste hardstyle...

Dat is net waarvoor we gaan. :bow:

Godlessarto
3 november 2007, 19:01
tja iedereen verschilt maar ik vind hardstyle maar gedreun. En ik kan er niet van genieten.

PoMpElSiEn
3 november 2007, 19:07
Dat is net waarvoor we gaan. :bow:

amen :)

TRFluffy
3 november 2007, 23:31
zo is dat... Hardstyle is toch een eind beter dan jump op vlak van "gedreun"... Waar jump alleen maar dreunt, heeft hardstyle nog "inhoud" :D
Ben hier net naar de nieuwe Tuning Beats aan het luisteren en dat is dus 1 lang geheel van gedreun...
Dan is hardstyle toch wat beter ;)
Nuja, voor zo af en toe is wa jump, no problem ;)

Ik kan spijtig genoeg niet gaan, geen volk om mee mee te gaan + geen geld ;)

Dafference
4 november 2007, 02:11
nuja je hebt wel gelijk dat het geëvolueerd is naar veel meer dan enkel hardstyle maar hardstyle was weliswaar wel al van in de eerste editie aanwezig en heeft in alle edities van qlimax de hoofdrol gekregen.
De eerste editie van Qlimax (toen Q-dance nog Qlass Elite noemde) was toch echt vooral trance hoor. Die slogan "number one hardstyle event" heb ik eigenlijk nog nooit gezien, maar doetter niet toe. :hug:

Wat ik wel raar vind is dat je er blijkbaar toch wat van kent, maar dan niet begrijpt waarom ze in ons land nog meer jumpdeejays erbij gooien. Misschien.. omdat ze de hal deze keer wat meer gevuld willen zien? :unsure:

oa. Activator, Scope DJ, D-Block & S-Te-Fan, Tatanka, Zatox, Brennan Heart en Noisecontrollers
Aja en de hardstyle deejays op Qlimax kunnen de platen die bovenstaande namen opleggen niet draaien? :sop:

Volgens mij zou je Qlimax ook supper vinden hoor! Ik zeg zo:

Reverze maakt indruk met lange line-ups vooraf. :drool:
Qlimax maakt indruk de avond zelf.. :eek:

Schummi88
4 november 2007, 12:55
Aja en de hardstyle deejays op Qlimax kunnen de platen die bovenstaande namen opleggen niet draaien? :sop:

Volgens mij zou je Qlimax ook supper vinden hoor! Ik zeg zo:

Reverze maakt indruk met lange line-ups vooraf. :drool:
Qlimax maakt indruk de avond zelf.. :eek:

Tuurlijk zouden ze die kunnen draaien maar ik heb ze al eens aan het werk gezien en niet echt de behoefte om er naar toe te gaan :). Aan iedereen die gaat wens ik een spetterende avond met veel sfeer in ieder geval :applause: :music:

Rammste1n-
4 november 2007, 15:33
ze gaan precies de sensation black tour op...3 hardcore dj's

ik zie er 6 hoor :D

aXl_
6 november 2007, 22:20
ik zie er 6 hoor :D

de reply slaagt weliswaar op een foute line-up maar desalniettemin tel je dan serieus fout hoor.

Als je een line-up hebt van Pila, Zany, Pavo, Technoboy, Luna, Lady Dana, Tatanka, Showtek, Charly Lownoise, Deepack, Korsakoff, Day-Mar

dan draaien enkel lady dana, korsakoff en day-mar hardcore. De enige andere die in die line-up staan die sporadisch een hardcore set zouden durven placeren zijn zany, pavo, luna en lownoise maar als deze laatsten door q-dance gevraagd zouden worden om op qlimax te spelen ist voor een hardstyle set.

vnuz
8 november 2007, 04:39

hehe euhm nooit gehoord van : Coone & the gang,reverze,bassleader,complex,h20,laundry day(bass events stage),ghoststyle,....????????;) :rofl:

aXl_
8 november 2007, 09:11
hehe euhm nooit gehoord van : Coone & the gang,reverze,bassleader,complex,h20,laundry day(bass events stage),ghoststyle,....????????;) :rofl:

ooit gehoord van sarcasme?

koenpje
8 november 2007, 10:26
Ik hoor vanalles graag, maar als ik naar Qlimax wil gaan verwacht ik hardstyle van de beste hardstyle dj's arround, en wat zie ik dan als Qlimax in Belgie is? Den helft zijn jump dj's :s Dat kan ik hier elke week om den hoek ook wel horen zenne, niet aanwezig dus..

Cind3r^
8 november 2007, 15:48
Ik hoor vanalles graag, maar als ik naar Qlimax wil gaan verwacht ik hardstyle van de beste hardstyle dj's arround, en wat zie ik dan als Qlimax in Belgie is? Den helft zijn jump dj's :s Dat kan ik hier elke week om den hoek ook wel horen zenne, niet aanwezig dus..

sorry hoor, maar het overgrote deel van de line up is hardstyle
er zijn slechts 3 jumpdj's wat voor een land als belgie niet eens veel is en vanaf 00.00u is het enkel hardstyle wat de klok slaat..

btw het kan evengoed zijn dat ghost zijn "ghoststyle" draait, waardoor er nog maar 2u jump op het programma staat. (ghost op bassleader was echt wel nice hoor)

Dafference
8 november 2007, 16:58
Ach 2 jaar terug was er ook veel heisa rond Furax die kwam, en uiteindelijk bleek dat nog best een goed setje te zijn! :hug:

Dusjah nu hebben ze 2 jumpdeejays meer gevraagd.. so what?
Dat kan je ook positief bezien hé! Bij een hardtrance opening blijft zowat iedereen rustig staan.. nu beginnen de jumpers van bij de eerste boenke meteen te jumpen (toch plaats genoeg daar) en dan zijn we direct vertrokken qua sfeer éh? :woohoo:

Voor degenen die nog twijfelen over de korte line-up en het hoge prijskaartje en of Reverze niet beter is etc.. aan die mensen heb ik maar één ding te melden: ga een Qlimax kaart hale & zie voor uwzelf! :niceone:

liquido
9 november 2007, 19:27
Maar het is wel een Q-dance event dus toch wel een vet decor, lichtshow,...
en nujah, positief dat het meeste hardstyle is :D

²
verleden jaar 10000 man denk dit jaar mss wel 13-15k ofzo
qlimax draait em meer om de show het totaalgebeuren

ben er redelijk van overtuigd dat op dit evenement (in holland nog ietske meer)
de beste (laser)belichting is ter .. wereld
ik zou niet weten waar er anders 40 lasers staan die perfect zijn afgesteld..

liquido
9 november 2007, 19:28
Ach 2 jaar terug was er ook veel heisa rond Furax die kwam, en uiteindelijk bleek dat nog best een goed setje te zijn! :hug:

Dusjah nu hebben ze 2 jumpdeejays meer gevraagd.. so what?
Dat kan je ook positief bezien hé! Bij een hardtrance opening blijft zowat iedereen rustig staan.. nu beginnen de jumpers van bij de eerste boenke meteen te jumpen (toch plaats genoeg daar) en dan zijn we direct vertrokken qua sfeer éh? :woohoo:

Voor degenen die nog twijfelen over de korte line-up en het hoge prijskaartje en of Reverze niet beter is etc.. aan die mensen heb ik maar één ding te melden: ga een Qlimax kaart hale & zie voor uwzelf! :niceone:

goed setje :wtf:
over smaken kan je niet oordelen , maar mixtechnisch was tot toch wel een flop die dubbele beat zoiets kan toch echt niet.. mensen begonnen gewoon spontaan boe te roepen..

Dafference
9 november 2007, 20:56
goed setje :wtf:
over smaken kan je niet oordelen , maar mixtechnisch was tot toch wel een flop die dubbele beat zoiets kan toch echt niet.. mensen begonnen gewoon spontaan boe te roepen..
Oei da weet ik dan precies al nimmer, of hebk die fout zelfs ni gehoord.. :crazy:

Ma kheb Furax al veel slechter (lees: saajer) horen draaien, zowel voor als na Qlimax, en ik had mij bijgevolg aan zo'n set verwacht.. En dan was zijn platenkeuze toch opmerkelijk anders (lees: feestelijker) dan elders! :woohoo:

Tr@nCe
11 november 2007, 15:55
Heb mijn kaartje voor Qlimax.

Ben ook meer voor de Hardstyle en Hardcore. Maar wat maakt mij dat uit dat er tot 24.00 uur jump wordt gedraaid. Vanaf 24.00 lekker Hardstyle. En ze kijken gewoon welke muziekstijl er populair is op dat moment. En aangezien de jump scene hier in België populaider is dan de Hardstyle scene kunnen ze niet anders dan ook enkele jumpdj's te boeken. En zoals reeds gezegt gaat het om het geheel: de muziek, licht, show.

Wordt een dik feestje. kijk er al naar uit.

KieKsKe
12 november 2007, 15:26
ghaa!! Ik moet werken tot 01.00u :( Maar aangezien niet gaan géén optie is, zal ik maar direct moeten vertrekken na mijn werk. Om 02.30u toekomen, dan zal het daar juist goed op gang zijn :)

Pffrt, even 5.30 uren missen :| Ik ga me dubbel moeten smijten om die uren in te halen :p

Dafference
13 november 2007, 16:32
Alles beter dan niet gaan éh!
Maar ik zou het gewoon vroeger van m'n werk aftrappen.. 't Is niet elke dag Qlimax..

Ze maken trouwens geen exacte timetable bekend, enkel de volgorde. Dus wie weet hebben de jump deejays nog wel sneller dan 12u gedaan? Maar er zijn 9 deejaysets om 10 uur mee te vullen.. dus hmm vreemd.

PoMpElSiEn
13 november 2007, 16:37
Ze maken trouwens geen exacte timetable bekend, enkel de volgorde. Dus wie weet hebben de jump deejays nog wel sneller dan 12u gedaan? Maar er zijn 9 deejaysets om 10 uur mee te vullen.. dus hmm vreemd.

zouek wel vet vinde zo die jumpdjs zo elks ene halfurke fzo :d

Cind3r^
13 november 2007, 17:47
ik gok erop dat zany vs the prophet wat langer gaan draaien.
wie weet komt er nog een special guest ofzo.

?therapy?
13 november 2007, 19:07
Tussenshow voor het verhaal niet vergeten hé? :)
Allé, ze zullen dat ook wel doen in de Belgische editie zeker? :p

Dafference
13 november 2007, 20:22
Of misschien begint het pas om 10 en gaan de deuren gewoon open om 9.. :)

Cind3r^
13 november 2007, 20:22
@therapy
ja maar dat zit al in die 9 uur.

vorig jaar draaide de dj tot bvb 02.00 uur en was er 5 minuten show + intro. De volgende dj draaide dan van 02.05 tot 03.00 enzoverder.

Dafference
16 november 2007, 20:12
Een timetable komt er dus niet maar heb toch liggen proberen:

21:30 - 21:45 Intro
21:45 - 22:30 Lobotomy Inc
22:30 - 23:15 Ghost
23:15 - 00:00 Ruthless
00:00 - 00:30 Headhunterz
00:30 - 02:00 Zany & The Prophet
02:00 - 03:00 Technoboy
03:00 - 04:00 Deepack
05:00 - 06:00 Dana
06:00 - 07:00 Vince

Beetje uitleg:
Show zal wel beginnen rond half 10 of kwart voor 10 denk ik..
Zou namelijk nogal droog zijn moest die om 9 uur stipt beginnen, wanneer de eerstelingen pas binnewandelen en er dus nog geen volk is.. en in Nederland is het vorig jaar ook pas na 3 kwartier begonnen. :baard:

Het kan natuurlijk altijd (gezien we een dj-set meer hebben), maar ik zal tegen dan nog wel een mailtje naar hun sturen! :)

Nogmaals: timetable is maar een persoonlijk gokje! :crazy:

Er komt ook mooje merchandise seg:
http://q-dance.nl/main.php?pid=146077

Cind3r^
17 november 2007, 18:51
Show zal wel beginnen rond half 10 of kwart voor 10 denk ik..
Zou namelijk nogal droog zijn moest die om 9 uur stipt beginnen, wanneer de eerstelingen pas binnewandelen en er dus nog geen volk is..

Er komt ook mooje merchandise seg:
http://q-dance.nl/main.php?pid=146077

yves deruyter was vorig jaar aan het draaien, terwijl de deuren tot de ethias arena nog gesloten waren, dus je timetable valt al in mekaar:lol:

?therapy?
17 november 2007, 18:54
Mooie merchandise idd
ohwell, spijtig dak nie ga :p

Dafference
17 november 2007, 22:27
yves deruyter was vorig jaar aan het draaien, terwijl de deuren tot de ethias arena nog gesloten waren, dus je timetable valt al in mekaar:lol:
Ik neem toch aan dat ze dat nu beter gaan regelen. :help:

Ga toch maar zien dat ik er om 9u sta! :crazy:

Dafference
18 november 2007, 15:08
21:45 - 22:00 Intro
22:00 - 23:00 Lobotomy Inc
23:00 - 00:00 Ghost
00:00 - 01:00 Ruthless
01:00 - 01:30 Headhunterz
01:30 - 03:00 Zany & The Prophet
03:00 - 04:00 Technoboy
04:00 - 05:00 Deepack
05:00 - 06:00 Dana
06:00 - 07:00 Vince

Zo word het volges mij.

Qlimax Nederland zag er alvast goed uit. :)

Dj-Marinus
21 november 2007, 03:06
lk ben toevallig op qlimax geweest van het weekend, en qua show was het helemaal mislukt. Tenminste had er veel meer van verwacht dan dat hun lieten zien. Maakt verder ook nie uit, de muziek en dj's waren geweldig en heb lekker kunnen knallen. Brennan Heart de man van de avond. En genoeg ruimte om je te bewegen. Dus geen prob.

Opzich het geld wel waard.

Misschien dat ik wel met Dana mee kom naar t feest, (iig probeeren) ze staat die zelfde avond voor dat ze naar belgie toe gaat op een feest waar ik zelf ook moet draaien, zou toch mooi zijn als ik mee zou mogen rijden :P. Ik ga me best doen :P

Dafference
21 november 2007, 13:33
Jah veel zeggen er dat de show minder was dan vorig jaar.. maar van wat ik heb gezien toch sowieso de vorige Belgische editie overtreffend. :)

En maakt ook ni echt uit voor zij die voor de eerste keer gaan denk ik!
kVind mislukt btw wel een straf woord.. :p

En zeg tegen Dana dat ze al wat naar hardcore toe gaat in haar set! :music:

R.Winters
22 november 2007, 20:04
Mooie merchandise idd, hopen dat er nog iets te pakken valt voor het weer uitverkocht is. Maar wij vertrekken al vroeg dus zal wel lukken. Heeft er iemand (regelmatige bezoekers) een ideetje vn de prijzen ongeveer? :)

Mn eerste Qlimax, dus hoop dat et wat wordt ^^

?therapy?
22 november 2007, 20:44
Téveel ;)
Precieze prijzen weet ik niet meer maar ik weet wel nog dat ik al gezegd heb van miljaarde, toch wel duur :p

aXl_
22 november 2007, 22:03
40€ voor een t-shirt enzo :D

ma das altijd zo in merchandise kraampjes

?therapy?
22 november 2007, 22:03
Indeed :p
Kunt dan beter ies op ebay checken ofzo den dag erna :)

Cind3r^
23 november 2007, 01:15
dacht dat het vorig jaar €12 was voor 10 bonnekes, en dat 1 pintje 3 bonnetjes was. (was aleszinds meer als 3 euro de pint)

Dafference
23 november 2007, 01:45
kDenk dat hij meer de prijzen van de merchandise bedoelde. ;)

Ma pintje/cola nzo is maar 2 bonnekes hoor!
kDenk da et normaal iets is van een 10 euro voor 8 bonnekes ofzo.
Zo gaat et toch meestal, die prijze van events onthouwen doe ik echt ni.. :)

Nu we toch bezig zijn: kluisjes zijn 5 euro + 5 euro waarborg.

Dj-Marinus
23 november 2007, 15:18
bonnetjes? heb je nie van die strips die je moet afbreken?

T€RM!N4T0R
23 november 2007, 15:23
bonnetjes? heb je nie van die strips die je moet afbreken?

Awel, bonnekes...

Dafference
23 november 2007, 15:48
Rechthoekige muntjes? :p

Djack
23 november 2007, 23:43
10 € voor 9 bonnekes normaal

Greetz

R.Winters
24 november 2007, 12:04
Wel grappig, op de laatste 2 paginas staan zo 3 of 4 verschillende gedachten en prijzen :p

Dafference
25 november 2007, 18:54
Tis toch zeker 10 euro hoor, voor 8 of 9 bonnekes da bennek ni zeker van.
En 2 bonnekes voor cola/pint, 3 voor breezer, etc

Het kan wel 9 bonnekes zijn da ge krijgt, want dan zit ge dr weer me één teveel & das ne slimme verkoopstruc.. :)

Ma echt als ge zo bezorgd zij over prijzen kunt ge beter ni na zo'n events gaan.. :p

Momenteel Qlimax special op Fear FM (met ALLE setjes van 2006 NL)
http://internetradio.fearfm.nl/hard_high.html

aXl_
25 november 2007, 20:04
Het kan wel 9 bonnekes zijn da ge krijgt, want dan zit ge dr weer me één teveel & das ne slimme verkoopstruc.. :)

3 water flesjes en 1 red bull, dat komt perfect uit :p

Cind3r^
26 november 2007, 02:58
en toch meen ik mij te herinneren dat het vorig jaar 11 euro was, en ben 90% zeker dat een pintje 3 bonnetjes was

R.Winters
26 november 2007, 18:20
Ma echt als ge zo bezorgd zij over prijzen kunt ge beter ni na zo'n events gaan.. :p

Ja das wel waar :p Ma kvond et gwn grappig, dat iedereen 'zeker' was vn zijn gedacht :d

Ma kijk er wel naar uit =D

Tommyknockerken
26 november 2007, 21:54
ghaa!! Ik moet werken tot 01.00u :( Maar aangezien niet gaan géén optie is, zal ik maar direct moeten vertrekken na mijn werk. Om 02.30u toekomen, dan zal het daar juist goed op gang zijn :)

Pffrt, even 5.30 uren missen :| Ik ga me dubbel moeten smijten om die uren in te halen :p

ik denk echt niet dat dat een probleem word met Vince die gaat afsluiten hoor :d

PoMpElSiEn
26 november 2007, 22:01
heb er zin in :)

Tommyknockerken
26 november 2007, 22:03
Qlimax gaat zijn best mogen doen om Hard State te overklassen qua muziek
maar ik verwacht van wel :d

PoMpElSiEn
26 november 2007, 22:05
idd Hard State was ene knaller van formaat
wel jammer van het einde zucht

Tommyknockerken
26 november 2007, 22:28
niet gezien ... ongelooflijk
5 na zes buiten gegaan ... de tweede plaat waren ze aan bezig toen we net de hoek omgingen. En toen is blijkbaar alles gestopt voor de hel uitbrak dus op nog geen halve minuut tijd moet ik alles gemist hebben!

spijtig ... had wel wat op de buitensmijers kunnen kloppen ... binnen liepen ze bijna ganse tijd al ambetant te doen

Dafference
26 november 2007, 23:00
spijtig ... had wel wat op de buitensmijers kunnen kloppen ... binnen liepen ze bijna ganse tijd al ambetant te doen
Stop met uitgaan & ga een agressiecursus ofzo volgen..

Relnichten :puke:

PoMpElSiEn
26 november 2007, 23:07

met aggresief gedrag lostte ook niks op hé.
this gewoon jammer

screaM^
27 november 2007, 13:05
weet iemand of je aan de deur ook nog tickets kan kopen?

Cind3r^
27 november 2007, 14:10
dacht het wel, tenzij het uitverkocht raakt

cobrakai
28 november 2007, 21:03
zaterdag ist zover ze.

Liggen er trouwens extra bussen in van het station naar Ethias Arena of welke bus moeten we nemen?

Dafference
28 november 2007, 21:19
Liggen er trouwens extra bussen in van het station naar Ethias Arena of welke bus moeten we nemen?
Misschien een feestbus (was half jaartje trug bij Tiësto toch ook weer) en anders gewoon de goeie ouwe 45 richting Genk. :)

Thierrichi
30 november 2007, 18:07
Morgen is't eindelijk zo ver
Hoop wel dat er wa volk op afkomt, want in den thread wordt er ni veel over gemoved precies :-)

?therapy?
30 november 2007, 18:11
Ken nogal veel volk dat gaat ;)
Nujah, het is dan ook kleiner dan in NL.

Stomme examens :sad:

CryTeX
30 november 2007, 18:15
Kziet helemaal zitten eindelijk kan ik er eens naartoe :D
Wel ver maja voor zoiets hebt ge ervoor over :)

Trancerke
30 november 2007, 18:40
morgen eindelijk !!! wss 1 van de vetste shows ooit (qua belichting dan )
ik ben benieuwd , de fotos en filmpjes van qlimax nl zagen er toch wel nice uit dus :D

Dafference
30 november 2007, 18:48
Ik kan ni wachten om na een uur te wachten die zware stem te horen! :scream:

"WELCOME CHOSEN ONES!" :evil:

:bow:

?therapy?
30 november 2007, 18:49
En vooral voelen zeker? :scream:

Dafference
30 november 2007, 18:51
Als ge het ni voelt stade ni dicht genoeg bij de speakers éh! :cool:

KieKsKe
30 november 2007, 20:28
jaja morgen is het inderdaad zo ver!! Ik kijk er zwaar naar uit, afgezien het feit da ik er maar om 03.00u ga binnen zijn (hoop ik toch).

Anyways, een vriend van mij is ziek en kan dus niet naar qlimax. Ik lig hier dus met een kaart over... PM mij als je geinteresseerd ben! Haast u wel wat want morgen moet ik om 15.00u beginne werken :p

Djack
1 december 2007, 00:09
Morgen is't eindelijk zo ver
Hoop wel dat er wa volk op afkomt, want in den thread wordt er ni veel over gemoved precies :-)

Vorige editie was er 8000 man. Wat eigenlijk niet veel is, maar dan toch weer wel perfect :). Genoeg plaats om te dansen, bijna nooit moeten wachtten voor drinken enz. ... Was dus eigenlijk perfect :). Er worden bussen aangelegd die vertrekken vanaan het station, stond in een mailtje dak gekregen heb van Q-Dance. En zeker niet onbelangrijk, vanaf 05.30u rijden deze bussen ook heen en weer naar het station, ook al perfect :p. Tot morgen dudez, en maak er een party van :applause: :music: :applause:

:woohoo: I know I will ... :woohoo:

PS:

Bonnetjes is 10 € voor 9.

Het is praktisch op elk event zo :p, drink wat minder zoda ge het den dag derna nog weet :D
If i'm wrong, als ge me tegenkomt trakteer ik éne :D

Joorke
1 december 2007, 16:50
Strenge drugscontrole verwacht???? STRAKS QLIMAX!!! :p

DevStyle
1 december 2007, 18:03
Sebiet eens me op mijn gemak gaan klaarmaken, die eerste uurtjes jump kan ik toch wel missen.. :p

bitsarecool
2 december 2007, 14:53
qlimax was zeer geslaagd! De show en de belichting met vuurwerk was allemaal goed in orde. De DJ's draaiden goed en de anthem was nice , wat moet een mens nog meer hebben? Enige minpuntje voor mij was dat ze niet meer met dat 3D gezicht werkten als de lord sprak maar dit maakt niet zoveel uit. Al bij al zeker zijn geld waard!

koenpje
2 december 2007, 15:03
Ben toch teruggekeerd met gemengde gevoelens :) De zaal is wel vrij klein, zoals een maat van me al zei "Het lijkt meer op een grote fuif dan op een event".

We zijn toegekomen rond half 12, vrij laat dus. Ghost nog halfuurtje gezien, die speelde wel lekker vond ik. Dan uurtje Ruthless, kon me iets minder bekoren, constant die zelfde in stukken gekapte melo sounds met een schuur beat onder, mocht wel wat variatie inkomen imo..

Toen was het 1u, en er was nog vrij veel plaats over in de niet zo grote zaal.. Dus ik vrees dat ze wel wat meer volk verwacht hadden. Je had altijd plaats genoeg om te staan en te stappen.. Daarna was het Technoboy, en dan Headhunterz. Vond ik best wel raar.. Meteen zo hard geven, ipv de iets wat 'commercielere' namen eerst te zetten ofzo. M.a.w. van 1 tot 3 geen enkele bekende schijf gehoord ofzo (voor mij dan toch). De show was niet het van het maar je kan natuurlijk ook geen show zoals in Holland verwachten :) Show was goed genoeg.. Geluid was jammer genoeg ook niet dat. Soms wel, en dan werdt er weer eens aan geprutst door zo'n manneke die constant rondiep met nen db meter.

Dan was het aan Deepack, ik verwachtte eindelijk eens wat betere muziek maar helaas, dit was het dan toch ook niet voor mij. Dan gewacht tot 4u, voor zany vs the prophet, dat was al een stuk beter! Maar halfuurtje erna toch naar huis gegaan, moesten nog uur rijden..

En dan die VIP .. euh .. schandalig!? Gewoon ticket : 40€ ; VIP : 70€. Ik had een gratis VIP ticket via ne maat, en wat krijgt ge? Een aparte VIP ingang die niet boeiend is want maten die gewone inkom hadden waren evensnel binnen.. En dan heb je helemaal vannachter zo'n VIP deck .. waar je niets krijgt. Je kan daar gewoon staan, en dat is het. Waow, daar betaal je dan 70€ voor of wat? :oink:

Dus al bij al, wel eens tof voor te zien, maar ik zou er nooit voor betalen.

bitsarecool
2 december 2007, 15:14
ik heb anders wel lekker schijfjes gehoord bij ruthless en de rest hoor nuja ieder zijn smaak e :D

R.Winters
2 december 2007, 16:19
Over het algemeen vond ik het best wel een feestje ^^

Van het begin daar, even moeten wachten, derna binnenin, alles ging vrij vlot vondk. Aangezien iedereen in de hal aan te schuiven stond voor tickets, was er binnen geen volk aan de ticketboxen.
Daarna Lobotomy, die viel over het algemeen wel mee. Ghost en Ruthless vondk eigenlijk een beetje tegenvallen, was redelijk saai, want we zijn toen opt gemak iets gaan eten.
Derna ging het wel lekker, Headhunterz, Technoboy, Zany & The Prophet, Deepack, allemaal lekkere platen :)
Dana en Vince, keiharde hardcore, ben ik normaal niet zo voor te vinden, maar was soms toch wel lekker gaan.
Waar heb ik Ruffian gemist ja? :p

De belichting, de show, vooral van Deepack en Zany & The Prophet was dan ook weer super :)

Over de rest ben ik ook tevreden, 2 euro voor te gaan pissen te hele nacht :p De toog ging buiten int begin ook vlotjes, der was plaats genoeg als ge wat meer naar de zijkanten ging om te staan, het food was lekker, en was op tijd voor een tshirtje ^^
Over het aantal drugs ben ik wel verwonderd :s Der is geen moment geweest dak geene weed heb geroken, en ben echt vaak aangesproken met: Tu as XTC? Dat vondk dan wel minder, maarja.

Tis zkr nog el es voor herhaling vatbaar.

DevStyle
2 december 2007, 16:20
Zowat rond half elf toegekomen, zaal/decor viel wel meteen al beetje tegen, vergeleken, maar we zijn gewoon knal vanvoor gaan staan zodat dat minder opviel.. :D

Qua muziek vond ik ze allemaal wel lekker, intro van Deepack vond ik het zaligste met dat ouder Qlimax Anthem, 'Prophecy of the harderstyles :love:'. En dan Vince als perfecte uitsluiter, ofc. :)

Volk was ook vriendelijk (buiten al die walen op mijn trein, ugh.).

Soit, I had a good time. :D

bitsarecool
2 december 2007, 17:27
ik heb ook al een eigen filmpje van de intro van headhunterz met de anthem op youtube geupload voor diegene die geïntresseerd zijt. het geluid is voor een fototoestel wel zalig imo. http://www.youtube.com/watch?v=jvwYBvWwmtw

Cind3r^
2 december 2007, 18:33
- de lichtshow viel heel zwaar tege tegenover vorig jaar.
- het decor was dan weer iets mooier.
- Had veel liever technoboy véél later op de avond gehad
- de zaal was maar de helft van de zaal van vorig jaar, echt precies gewoon een grote fuif
- op de voetbal een paar uurtjes ervoor was iemand met zijn studs op mijn voet gaan staan, heb de hele nacht pijn geleden en amper kunnen stampen.
- Ondanks heb ik mij toch weer geamuseerd:niceone:

KieKsKe
2 december 2007, 19:02
Al de botten in mijn voeten doen pijn! Ik ben uiteindelijk nog blij dat ik maar om 03.00u toegekomen ben. Het schijnt dat het voor headhunterz maar zwakke muziek was, ik bedoel dan 'zachter'.

Vanaf Dana was het echt zaaaalig, mooi die overgang naar hardcore en compleet losgaan! Ik vond wel dat het publiek toch wel heeeel kalm was, velen stonden er gewoon als een koe naar een trein te gapen.

Voor mij was die laatste 2 uur HET van de avond!

bitsarecool
2 december 2007, 19:37
veel mensen komen nu eenmaal voor de hardstyle en doen daar hun ding op , als dan eenmaal de hardcore begint is bij vele de fut eruit en wachten ze gewoon tot het einde.

Godlessarto
2 december 2007, 21:44
Hoe was Vince? Heeft iemand er iets van opgenomen? Dying to hear his set hehe

bitsarecool
2 december 2007, 22:05
hij viel wel mee, ik heb er verschillende filmpjes van maar nog niet geupload , als je wilt zal ik dit morgen doen.

aXl_
2 december 2007, 22:22
veel mensen komen nu eenmaal voor de hardstyle en doen daar hun ding op , als dan eenmaal de hardcore begint is bij vele de fut eruit en wachten ze gewoon tot het einde.

das dan toch niet wat ik bij, bijvoorbeeld, x-qlusive zany gemerkt heb..

sink
3 december 2007, 02:00
ik vond het echt jammer dat ik niet kon gaan.. normaal gezien gingen we gaan, maar sommige mensen beloven veel en als't erop aankomt haken ze af :sop:

kheb zelfs nog de kans gehad om er achter de schermen te gaan werken, met de mogelijkheid om na 4u nog mee te gaan feesten, aangezien er dan niet veel meer te doen is, én er dan nog voor betaald te worden.. maar kheb het dan toch niet gedaan..

Dafference
3 december 2007, 03:26
Geen zin om een verslag te schrijven, maar toch enkele opmerkingen op dingen die hierboven staan. :)

De Ethias Arena is absoluut niet klein, ze hebben gewoon (net als bij XQ in de Brabanthal) slecht de voorste helft gebruikt. Als er dan een hele rij voor de gastenlijst staat, en het dan binnen nog op vele plekken leeg is, is het wel duidelijk dat Q-dance hier echt wel boven haar stand leeft.. Geen minpunt, maar geen goed teken naar de toekomst toe ook niet..

Wat de Qlimax elementen betreft, had ik toegegeven hoge verwachtingen en de meesten zijn zeker ook ingelost. Het decor was een pak kleiner dan in Nederland (4 panelen ipv 9) maar dat heeft te maken met de hoogte van het dak. De lichtshow was wel uitermate goed, maar de maskers kwamen helaas niet zo tot hun recht. Ook de intro's vond ik zwakker.. dus als ik had mogen kiezen had ik wel voor het thema van NL 2006 geöpteerd, maar goed dat zijn luxe-problemen. Wel benieuwd naar volgend jaar wat dit betreft.

Ahja; de manier waarop Lobotomy inc begon was wel Qlimax onwaardig!! :oink:

Over de feest elementen kan ik kort zijn, dat zat gelukkig wel helemaal goed! Relaxte sfeer, overal plaats, vlotte bediening.. Het volume was onbegrijpbaar truggeschroefd tov voorbije feesten daar, maar het was zeker nog goed genoeg! Heb me dan ook goed geamuseerd en zoals hierboven ook al werd vermeld: de hardcore op het laatste (Dana & Vince) was absoluut geen uitbol-uurtje, wel integendeel!

Oh en, die 2 gekken die tijdens Vince het podium opliepen om te gaan jumpen, zomaar naast dat knalvuurwerk, man man.. :help:

Al bij al ben ik zeer tevreden met deze Qlimax, maar de kloof tussen dit en bv. Reverze word toch wel erg klein.. Dus misschien moeten ze bij Q-dance maar eens nadenken over een nieuw concept, want hun Nederlandse slagen hier gewoon (onterecht) niet aan.

Freekje
3 december 2007, 03:49
Ge moet precies nogaltijd naar nederland om het echte "feestje" mee te maken :(

Tah_b00nz0r
3 december 2007, 13:17

duh NL is gewoon totaal anders als hier op bijna alle vlakken :p

aXl_
3 december 2007, 13:33
Dus misschien moeten ze bij Q-dance maar eens nadenken over een nieuw concept, want hun Nederlandse slagen hier gewoon (onterecht) niet aan.

dat ligt misschien ook aan het feit dat die feesten in Nederland door de jaren heen gegroeid zijn tot wat ze nu zijn. Tegen dat qlimax zo grootschalig werd in nederland was de naam al een begrip op zich terwijl het in belgië als zo'n grootschalig evenement werd geïntroduceerd.

alé, das mijn verklaring toch :p

btw, hoe is lobotomy dan begonnen? :unsure:

Cind3r^
3 december 2007, 13:51
btw, hoe is lobotomy dan begonnen? :unsure:

de intro werkte niet, ruffian moest lobo aankondigen, en pas bij ghost begon de stem van "de lord" met de opening van qlimax

KieKsKe
3 december 2007, 13:59

Bwa, de laatste 2 uur was één en al feest :D Ik moet ook wel zeggen dat het in de vorige editie van qlimax veel meer hardstyle was vanaf het begin. Persoonlijk vond ik de muziek maar goed vanaf Dana... de rest was iets teveel naar de gewone jumpbass toe. Misschien dat ze dit gedaan hebben omdat jump zo populair is in belgie. Maar mensen komen juist naar qlimax voor de hardstyle (en hardcore als afsluiter :)). Al bij al vond ik het zeker zijn geld waard! Volgen jaar ga ik ook naar de NL editie, die wil ik toch ook eens meemaken. Wel een hotel boeken want die terugweg was gevaarlijk! Nog nooit zo moeten vechten tegen de slaap + koppijn van het ontnuchteren :p

?therapy?
3 december 2007, 16:30
das dan toch niet wat ik bij, bijvoorbeeld, x-qlusive zany gemerkt heb..
Tzal wel zijn :D eerst constant zitten stampen en dan vollenbak zitten hakken.:scream: vermoeiend :D

bitsarecool
3 december 2007, 22:03
nog andere filmpjes gepost op youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=4C4s0WkM-Ec ==> intro van technoboy + eerste lasers

http://www.youtube.com/watch?v=HheMhFhtnfE ==> intro van deepack

http://www.youtube.com/watch?v=6D7mqnVTgqY ==> deepack in actie

grts

?therapy?
25 januari 2008, 11:57
De aftermovie is uit ;)
http://events.q-dance.nl/2007-12_01-december_qlimax/video/

bitsarecool
4 februari 2008, 19:07
De aftermovie is uit ;)
http://events.q-dance.nl/2007-12_01-december_qlimax/video/

hehe wou ik ook net posten , je bent me een paar dagen voor lol