PDA

Volledige versie bekijken : Lian Li PC-V2100 + extra Lian Li 4 disk bay + radial cooler

Stofman
16 september 2007, 23:56
Heeft hier al eens te koop gestaan. Originele koper heeft wegens andere prioriteiten afgezien van de koop na al een paar weken wachten. Dus bied ik ze hier maar weer opnieuw aan.

Lian Li PC-V2100 black alu case zonder voeding

- inclusief papst 12cm koelers
- extra Lian Li radiaalkoeler
- rack voor 4 extra HD's (ingebouwd in de 5,25in bays)

Ik heb ik alle overige frontjes etc nog, op de mountingbay van de diskettelezer na (frontje heb ik wel nog). Originele doos ook denk ik op zolder nog wel te hebben staan. Nieuwprijs was rond de 380 euro voor gans het pakket.

- kleine imperfectie bovenaan de case die er al bij levering was (stond bij mij onder bureau, dus nooit echt aan gestoord), voor de rest in zeer goede staat. Case is volledig uitgekuist en uitgestoft.

- Meeneemprijs is 200 euro, minimumprijs 180 euro. Geen onnozele boden aub.

Gezien de omvang van de case enkel afhaling. Dit kan te Destelbergen (tegen Gent).

Staat ook op Tones (http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=634371#634371)

Stofman
17 september 2007, 12:32
Bod van 180€ op Tones.

The_Exorcist18
17 september 2007, 18:28
Heb wel interesse hier, heb je misschien ook enkele fotos ? En die imperfectie, wat kunnen we daaronder verstaan ?

Stofman
18 september 2007, 00:19
Klik hier (http://users.telenet.be/kristof.haezebrouck1/lianli/) voor wat foto's.

Zijn wel nog van toen er alles nog inzat en de case vanbinnen en vanbuiten nog niet uitgekuist was (vol met vingerafdrukken en stof dus). Na een werkdagje van 17 uur had ik echt wel geen zin meer om het ding nog uit te pakken en te fotograferen, dat zal voor morgen zijn. Ding is momenteel echt spik en span. De krasjes zijn ook te zien op foto. Het grijze rondje dat je op het front ziet op de foto is wellicht een stofje in de flits of whatever, de voorkant is niks aan in real life.

The_Exorcist18
18 september 2007, 01:07
Hier een bod van 190€ excl. verzending

Stofman
18 september 2007, 10:16
Meeneemprijs geboden op Tones. Spul is verkocht :)