PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Bioshock PC-DVD

Jo-z
14 september 2007, 13:53
Bioshock voor de PC te koop

prijs: 25Euro

gelieve af te halen of indien afhalen niet mogelijk is, wil ik et wel komen brengen (alleen omgeving brugge in een straal van pakweg 15km rond brugge).
indien je geïntresseerd bent maar je wilt heb opgezonden krijgen, is dit geen probleem, alleen weet ik niet hoe dit normaal geregeld wordt. (verzendingskosten enzo zijn dan ook voor de koper en de koper zal dan moeten uitleggen wat ik precies moet doen om dat verzonden te krijgen)

steelcase of gewone case ... vraag het mij niet... het ziet er als een gewoon doosje uit, maar voelt als metaal (maar niet de collectors edition met het big daddy beeldje enzo erbij)

1 maal geïnstalleerd en gedesinstalleerd op de gebruikelijke wijze.

als het afgehaald wordt (of als ik het breng) en de koper wenst "brothers in arms: road to hill 30" ook te hebben. dan krijg hij deze gratis erbij. (niet als het spel moet worden opgezonden)

mythe
14 september 2007, 14:29
indien je geïntresseerd bent maar je wilt heb opgezonden krijgen, is dit geen probleem, alleen weet ik niet hoe dit normaal geregeld wordt. (verzendingskosten enzo zijn dan ook voor de koper en de koper zal dan moeten uitleggen wat ik precies moet doen om dat verzonden te krijgen)

steelcase of gewone case ... vraag het mij niet... het ziet er als een gewoon doosje uit, maar voelt als metaal (maar niet de collectors edition met het big daddy beeldje enzo erbij)
Regeling voor verzending gebeurd meestal als volgt: koper betaald het bedrag vooraf aan de verkoper. Als de verkoper het bedrag ontvangst stuurt hij dit pakket in een dubbele omslag (of goed verpakte) wijze op naar de koper.

Het zal dan de Steelcase zijn, verschil tussen steel en gewone is dat er op de gewone een Big Daddy op de cover staat en op de Steel case staat gewoon Bioshock met roestige afwerking.

Voila, hierdoor weer een heleboel problemen opgelost ;).

Jo-z
14 september 2007, 14:37
Het zal dan de Steelcase zijn, verschil tussen steel en gewone is dat er op de gewone een Big Daddy op de cover staat en op de Steel case staat gewoon Bioshock met roestige afwerking.

Voila, hierdoor weer een heleboel problemen opgelost ;).

inderdaad bioshock roestig ... dus steel case ... bedankt voor de info over verzending enzo (toevallig weet ge nie hoeveel de verzendingskost precies is ? ;) )

Darius Craven
14 september 2007, 14:41
Meestal rekenen op een 2 tot 2,5 euro, dat is met enveloppe en verzending.

icing feestbeest
14 september 2007, 15:44
ok 25€ + verzendingkosten (postpakket)
is dit meeneemprijs of blijft de bieding openstaan?

Jo-z
14 september 2007, 16:06
juist van et postkantoor .... in totaal 2.50 euro verzendingskosten in belgië ...

bieden mag tot morgen namiddag rond 16:00

icing feestbeest
14 september 2007, 16:07
ok dat of ik bied nu meteen 30€ incl de verzendingskosten, laat maar iets weten (kan morgen niet bij Pc komen om bieding te volgen)

Jo-z
14 september 2007, 16:49
k, genoteerd ...

ier nog een paar spellekes da weg mogen:

- quake 4
- unreal anthology (unreal, UT, unreal 2, UT 2004)
- brother in arms: road to hill 30
- operation flashpoint: cold war crisis
- divine divinity
gewoon bieden op een spel en we zien dan wel

Jo-z
14 september 2007, 18:44
upke, want ik zal wss vroeger afsluiten dan gepland

Shotterke
14 september 2007, 19:31
Hoeveel voor Unreal Anthology?
Of misschien wil je Bioshock of Unreal Anthology ruilen voor meerdere games van het volgende lijstje :D
Quake 4
Fable The Lost Chapters
Boiling Point Road To Hell
Half Life
Far Cry
Splinter Cell
Freelancer
Deus Ex
B.R.E.E.D
Cycling Manager 4
Black And White + uitbereiding
Severance

Of een ruil Bioshock <==> TES: Oblivion Collectors edition?

Jo-z
14 september 2007, 22:39
ik ga niet ruilen omdat ik juist mijn games wat weg wil. doe een bod voor unreal anthology en we zien wel. ze moeten weg dus het moet niet veel zijn (wel verzendingskosten in gedachten houden)

Shotterke
14 september 2007, 23:12
Waar woon je?

Jo-z
15 september 2007, 00:59
omgeving brugge (sint-andries om precies te zijn)

Shotterke
15 september 2007, 12:36
Bod 10€
Indien je volgende week woensdag rond 12u10 aan het station van Brugge kan staan?

Jo-z
15 september 2007, 15:07
check pm ... komaan gasten ...

quake 4
operation flashpoint
divine divinity

nog over (btw binnen een weekske of 2 gaan er terug spellekes bijkomen - ze zijn vo de moment bij mun broer ma die speelt ze uit aan de lopende band)

Shotterke
17 september 2007, 11:38
UT Anthology + BOA zojuist afgehaald. :D