PDA

Volledige versie bekijken : 3x gloednieuwe jabra jx10

fromalk
13 september 2007, 21:55
hallo allemaal,

mn nonkel heft voor de vertegenwoordigers van zijn bedrijf een aantal jabra jx 10 headsets gekocht, echter hebben ze er teveel besteld. Nu zijn er een 10-20tal teveel en k heb er al 3gekregen, momenteel gaat het nog rond in de familie volgende week kan ik er dus nog bij hebben.

het gaat om de zilveren versie
meeneemprijs: 65E incl
min prijs: 45E

alle biedingen buiten de meeneemprijs zijn excl
ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt

MVG

spoelworm
13 september 2007, 22:36
45€ kom je eventueel in leuven

fromalk
13 september 2007, 22:50
staat genoteerd, ja binnen een week of 3 mss maar liever verzending, vriendin begint het beu te worden dat k heel be rondrij voor 9lives :D

Ghosty.be
14 september 2007, 22:26
also interested in eentje :)

fromalk
14 september 2007, 22:46
also interested in eentje :)

bodje?

fromalk
15 september 2007, 02:15

Ghosty.be
16 september 2007, 15:13
ook 45eur + verzending zeker, gezien ge er meerdere hebt ...

Johny C
16 september 2007, 15:40
Post of Kiala?

fromalk
16 september 2007, 21:00
staat genoteerd,

verzenden gebeurt bij voorkeur via de post maar kiala kan ook

fromalk
17 september 2007, 13:48
reeds 2 stuks verkocht

DrWho
17 september 2007, 14:08
Is het de zilveren uitvoering? Volledig in doos met toebehoren ook veronderstel ik? Het gaat effectief om DIT (http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/JabraJX10_1.jpg)toestel?

Bodje €45 afgehaald in hasselt.

fromalk
17 september 2007, 21:54
ja dat is hem, hoe bedoel je toebehoren? K heb er geen open gedaan maar dat zal wel, gewoon zoals in de winkel dus ;)

van de verpakking ben k nog niet 100% zeker, ze liggen nog bij mn nonkel en ik zit op kot :)

MVG

fromalk
17 september 2007, 22:24
meeneemprijs is 45excl geworden trouwens

DrWho
18 september 2007, 04:41
ja dat is hem, hoe bedoel je toebehoren? K heb er geen open gedaan maar dat zal wel, gewoon zoals in de winkel dus ;)

van de verpakking ben k nog niet 100% zeker, ze liggen nog bij mn nonkel en ik zit op kot :)

MVG

meeneemprijs is 45excl geworden trouwens

Dan is mijn bod aanvaard veronderstel ik? Ik kom trouwens ophalen dus ik kan verpakking & inhoud ook meteen checken. ;)

Wil wel nog graag details weten over eventuele garantie.

fromalk
18 september 2007, 11:11
ik ben het aan het navragen van garantie moet nonkel nog aan de lijn krigjen eerst ;)

k laat / vtm auto forum nog iets weten

MVG

fromalk
18 september 2007, 15:43
update;

de verpakking blijkt er niet meer bij te zitten, het gaat wel om de headset en de oplader, volledig nieuw en ongebruikt. Voor garantie dient in de eerste plaats contact genomen te worden met jabra of een repair center, ze zijn een maand oud en dus heb je nog 11 tot 23 maand garantie. Mocht je hierdoor je bod willen intrekken begrijp ik dat.

MVG Stijn

DrWho
18 september 2007, 16:05
update;

de verpakking blijkt er niet meer bij te zitten, het gaat wel om de headset en de oplader, volledig nieuw en ongebruikt. Voor garantie dient in de eerste plaats contact genomen te worden met jabra of een repair center, ze zijn een maand oud en dus heb je nog 11 tot 23 maand garantie. Mocht je hierdoor je bod willen intrekken begrijp ik dat.

MVG Stijn

Err...waarom haalt in godsnaam iemand de verpakking errond uit? :wtf:

Indien mogelijk zou ik graag een zelf gemaakt fotootje zien van het item. Mijn bod ga ik onder de noemer "onder voorbehoud" parkeren.

DrWho
21 september 2007, 13:48
Err...waarom haalt in godsnaam iemand de verpakking errond uit? :wtf:

Indien mogelijk zou ik graag een zelf gemaakt fotootje zien van het item. Mijn bod ga ik onder de noemer "onder voorbehoud" parkeren.

Dit nog 'ns even onder aandacht van TS brengen...

Interesse is er nog steeds...

fromalk
21 september 2007, 13:57
Hoi peeka,

fotos volgen hoor ;)

k houd je op de hoogte

MVG

fromalk
7 oktober 2007, 22:26
sorry compleet uit het oog verloren,

zijn inmiddels allemaal verkocht, dat kunnen de 2 kopers hier beamen

MVG