PDA

Volledige versie bekijken : [TK/TG] Toetsenborden/ Muis / Boxen

TooChé
13 september 2007, 19:57
Kheb hier nog het volgende liggen dat ik liever kwijt wil want het staat in mijne weg !

Alles van merk medion.

Draadloos toetsenbord & muis , redelijk basis allemaal. Toetsenbord typt wel zeer makkelijk en heeft paar multimedia toetsen. ( USB aansluiting)
Meeneem : 2 €
Min : 1 €

Draadloos muis & toetsenbord. Beide nooit gebruikt maar toetsenbord geeft geen kick meer. De draadloze muis is wel stukken beter, voelt steviger en heeft naast een scroll wieltje nog een toets op de zijkant. (Aansluiting COM1/COM2 poort <-- ? )
Meeneem : 2 €
min: 1 €

Een stel 'design' boxen van medion. Nooit gebruikt ! Enkel geopend om keer te kijken & testen.
Meeneem : 3 €
Min : 2€

Alles bij voorkeur af te halen in Heestert ( eventueel Kortrijk na afspraak )

_AndyMan_
13 september 2007, 20:24
miss stomme vraag, maar wat voor kleur hebben die keyboards en die medion boxen (kwestie van geen kleurenmengelmoes op mijn bureau te hebben :) )

TooChé
13 september 2007, 21:17
zeker geen stomme vraag.
Efkes zien

alles is grijs in combinatie met zwart

_AndyMan_
13 september 2007, 21:32
eventueel als het niet teveel gevraagd is een foto'tje van die boxen? en verzending is geen probleem?(mits meerprijs...)
Ben van lier en heb geen vervoer op de moment :(

TooChé
13 september 2007, 21:56
toetsenbord & muis waarvan toetsenbord voor een of andere mysterieuze reden niet meer marcheert maar wel goei muis :

http://i3.photobucket.com/albums/y59/SeppeShibby/DSC00139.jpg

Toetsenbord & muis dat wel werkt op usb ( het draadloos ontvangerke is getapet , zwart lintje, omdat het niet meer goed samenhield, verandert niks aan werking )

http://i3.photobucket.com/albums/y59/SeppeShibby/DSC00138.jpg

Boxen ...

beeke van bovenaf , maar tis diene in de midden ( zijn er dus uiteraard 2 van )

http://i3.photobucket.com/albums/y59/SeppeShibby/DSC00137.jpg

ik dacht da ik ne betere foto had , kga die ondertussen keer zoeken

_AndyMan_
13 september 2007, 22:25
3 euro voor die boxen
da is meeneemprijs dus pm maar voor afhandeling! verzending op mijn kosten uiteraard :)

TooChé
13 september 2007, 22:50
boxen onder voorbehoud ...

Justchill
14 september 2007, 11:17
2€ meeneem op 1. werkende muis en toetsenboard. Zie je 't zitten om te verzenden met kiala ( = zeer gemakkelijk ) PM maar voor afhandeling.

1€ bod op 2. de kapotte set. Vraag me af wat eraan zou kunnen zijn, toetsenbord ziet er wel nog mooi uit. Drivers?

grtjes

TooChé
14 september 2007, 14:13
bod genoteerd & pm voor de meeneem !

Ik heb er geen idee van wat er scheelt. Als ge batterijen insteekt ,doet het gewoon niks. Heb dan ook weinig motivatie om ernaar te kijken. Het heeft nooit gebruikt geweest, dus tkan moeilijk slijtage zijn :P

Ik sluit morgen om 19.00h af

_AndyMan_
17 september 2007, 14:53
Boxen aangekregen,zeer snelle en correcte afhandeling.
iTrader point onderweg :):)

Grtz Andy

Justchill
17 september 2007, 15:11
Hey lightke,

je hebt afgesloten, kan je me pm'n vr afhandeling?