PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Bioshock Steel Case

Monty007
10 september 2007, 14:13
Beste forumgangers,

Een exemplaar van Bioshock in onberispelijke staat. Heb het spel uit en zie er mezelf niet nog es aan te beginnen. Daarom doe ik er liever iemand anders plezier mee ;) Het spreekt voor zich dat ik het op de gebruikelijke wijze heb gedesinstalleerd.
De eerste persoon die 35 euro inclusief biedt mag binnen de kortste keren het spel in zijn brievenbus verwachten.

Monty

GameLover
10 september 2007, 17:44
check pm

Monty007
10 september 2007, 17:56
Normaal verkocht aan GameLover. Ik wacht enkel nog op een verlossende betaling :)

Monty

Frado2005
10 september 2007, 18:24
9.) Er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan. Verkopen buiten het forum mag als je de thread up to date houdt met de boden.

Monty007
10 september 2007, 18:31
Het bod was de meeneemprijs van 35 euro. Lijkt me dus logisch dat er niet meer moet geboden worden, anders komen ze klagen dat ik weer een andere regel aan mijn laars lap ;) Ik doe maar om goed te doen en dit lijkt mij de meest correcte weg.

Mvg,
Monty

phixiuZ
10 september 2007, 18:35
check pm

Ge kunt mss gewoon hier de meeneemprijs zetten :ironic: .

Monty007
11 september 2007, 11:58
Het is inderdaad niet op de meest forum-vriendelijke wijze verlopen. Ik kan echter moeilijk zo een bod negeren. Toch wil ik van GameLover vragen vandaag nog een teken van leven te geven, in verband met een gedane overschrijving of zoiets. Indien ik zo geen PM of mail krijg negeer ik zijn PM en gaat de verkoop opnieuw op de gebruikelijke wijze per bod in deze thread.
Graag reactie dus!

Monty

GameLover
11 september 2007, 18:09
Om alles officieel te maken ik ben vandaag naar de bank geweest en heb betaald