PDA

Volledige versie bekijken : City parade

puni
9 september 2007, 22:59
Kzag hier ni direct een thread over staan de eerste pagina, alsk er toevallig heb overgekeken of wat dan ook mag dit altijd dicht.

Anyway, nog iemand geweest? Parade was een mooie opwarmer, en het feest achteraf was gewoon geniaal. Massa's veel volk, ver geen ambras gezien, alleen maar lachende gezichten. Zalige podia, line-ups waren ook super, en het vuurwerk was indrukwekkend lang.

Twas de eerste keer dak geweest ben, maar zeker ni de laatste :)

iceman1604
9 september 2007, 23:11
En hopelijk volgend jaar nog eens in vlaanderen, en dan bedoel ik centraal in vlaanderen, niet in godforsaking Genk zoals sommige geruchten de ronde doen...

[deleted]
10 september 2007, 00:01
[deleted]

NoizeSuppressor
10 september 2007, 00:48
Gaat een kleurrijk en vechtend tochtje worden dan
.

wat bedoel je?

Real
10 september 2007, 13:24
LAL, Cityparade in Genk. Gaat een kleurrijk en vechtend tochtje worden dan

Over Charleroi was er ook zoveel zever, maar dat is ook quasi vlekkeloos verlopen.

Sabe
10 september 2007, 14:52
Over Charleroi was er ook zoveel zever, maar dat is ook quasi vlekkeloos verlopen.

idd .. heb er van genoten in charleroi .. echt nix gezien van ruzie daar toen

<MrBabache>
10 september 2007, 16:16
Ook geweest.
Aangekomen na een te lange treinreis en maar eens gaan zien bij de opening party. Was nieveel aan: klein, weinig sfeer,te moeilijk om aan drank te geraken,... Dan stonden der ook al een deel trucks te wachten langs het podium, waardoor dat ge 1000'en geluiden doorheen hoorde. Dan parade zelf : nie zoveel trucks, wel plezant. Zo goed als de hele tijd achter truck van fuse gehangen, wegens betere muziek, sfeer en nie overdreven veel volk. Charles Siegling heeft trouwens een tijdje op die truck gedraaid, vetjes. Dan al vrij vroeg aangekomen bij het closing festival. Daar eerst wat gechilled en even gaan kijken bij Magnus. Muziek stond stil en er was nog niet veel volk = bummer. Nog wat gaan rondcruisen over de wei en eens gaan kijken bij de jump-tent :crazy: . Gene commentaar op het genre, ma wtf...
Terug naar Main dan, Sharam Jey en Monika Kruse luisteren. Rustig, maar ideaal om er terug in te komen. Paar fijne plaatjes gehoord, en sfeer begon der in te komen. Dan Green Velvet. Zeer goed, geluid was al veel beter, wei werd fameus gek bij zijn bekendere hits. Camera's ready prepare to flash !:music:

Dan nam Claude Young over en ging het pas echt hard. Rot geamusseerd, een uur was veel te kort. Dan tweede keer Charles Siegling als dj-set van Technasia. Dit vond ik zo mogelijk nog beter dan Young : wederom een veel te kort uur. Het begon tijdens zijn set dan ook nog eens te regenen, maar ik denk nie dat iemand het in zijn hoofd heeft gehaald om 'em daar af te bollen.
Trouwns bollen, temenes veel drugsgebruik daar. Heb mensen zowat alles zien pakken wat ik ken van drugs denk ik :wtf:

Toen het gedaan was dan maar terug rustig naar het station, en om halfelf terug thuis aangekomen.

puni
10 september 2007, 16:48
LAL, Cityparade in Genk. Gaat een kleurrijk en vechtend tochtje worden dan

Grappig, zaterdag waren er ook veel allochtonen, ene keer ambras gezien, en da was dan nog nen allochtoon die aangevallen werd door nen autochtoon.

Iets minder vooroordelen graag.