PDA

Volledige versie bekijken : Wat smijten ze bij fuiven op de grond?

Blood_Raven
8 september 2007, 15:43
Bon soit, dit is dus al de tweede keer (in vrij korte tijd) dat ik uit een kledingstuk van mij de vetlapperij die ze op de grond smijten op een fuif er niet uitkrijg. Ik ben naar tomorrowland geweest, het was een slijkpoel maar dat ging eruit, in tegenstelling tot de vetlapperij van gisteren.
Die zit er nog steeds in (was een bordeauxbruin goedje).
Overigens heb ik mijn broek onder de kraan gestoken toen ik thuis kwam, dat doe ik wel meer zo is mijn broek nog nat in de morgend en zo krijgt het vuil geen kans om op te drogen.

Mijn vraag is: wat smijten ze nu daadwerkelijk op die grond waardoor dat die zo smerig wordt?(Zo'n brol kan niet van pintjes zijn -_-) En hoe krijg je dat eruit?

chosen1
8 september 2007, 15:45
bier, zand, papier, sigaretten, speeksel en eventueel kots

Raukaris
8 september 2007, 15:45
kots, bier, zweet andere bazaar..

nigel555
8 september 2007, 15:47
nja ze smijte alles in de grond op fuife. Soms is het enorm erg soms minder ^^

Dreetn
8 september 2007, 16:32
Ook soms zout, zogezegd omdat het dan minder glad is ofzo. Maar volgens mij is dat omdat je dan meer dorst hebt ofzo.

Anders bier, bekertjes, en soms eens glas.

Timmos
8 september 2007, 16:34
Een bruin goedje...

[EZ]
8 september 2007, 16:41
Pitmoshers :unsure:

L0k1-
8 september 2007, 16:42
Een bruin goedje...

chocolade saus? :unsure:

Feignasse
8 september 2007, 16:45
Heroïne :unsure:

Dieterg
8 september 2007, 16:49
hier heb ik dat ook :) dan heb ik altijd een boze moeder in de ochtend :d

nTFs
8 september 2007, 16:53
Een aantal feestneuzen met een collectieve uitbarsting van diarree?

^^pathfinder^^
8 september 2007, 17:30
Bon soit, dit is dus al de tweede keer (in vrij korte tijd) dat ik uit een kledingstuk van mij de vetlapperij die ze op de grond smijten op een fuif er niet uitkrijg. Ik ben naar tomorrowland geweest, het was een slijkpoel maar dat ging eruit, in tegenstelling tot de vetlapperij van gisteren.
Die zit er nog steeds in (was een bordeauxbruin goedje).
Overigens heb ik mijn broek onder de kraan gestoken toen ik thuis kwam, dat doe ik wel meer zo is mijn broek nog nat in de morgend en zo krijgt het vuil geen kans om op te drogen.

Mijn vraag is: wat smijten ze nu daadwerkelijk op die grond waardoor dat die zo smerig wordt?(Zo'n brol kan niet van pintjes zijn -_-) En hoe krijg je dat eruit?
Welke fuif?

Joown
8 september 2007, 18:29
Ook soms zout, zogezegd omdat het dan minder glad is ofzo. Maar volgens mij is dat omdat je dan meer dorst hebt ofzo.

:rofl:

spray-bunny
8 september 2007, 18:35
Proficiat, er heeft iemand op u broek gekotst:niceone:.

freeza
8 september 2007, 18:37

dat gebeurt dus wel effectief zunne :p

Blood_Raven
8 september 2007, 18:55
Proficiat, er heeft iemand op u broek gekotst:niceone:.

Heu, kots ken ik goed genoeg hoor... en dat was het zeker niet.
Zowa vuiligheid laag tegen de broekspijp van schoen/whatever.

the_vee
8 september 2007, 19:11
werd er veel geflyerd?

dan heb je zo smorgens een laag bruine vuiligheid op de dansvloer zijnde: bier, cola, kots en spuug + flyers die nat en mals worden van de nattigheid

vroeger genoeg met witte schoenen thuisgekomen die bruin,zwart zagen

[EZ]
8 september 2007, 19:14
Gij vraagt u msn af wat ze allemaal op de grond smijten, ik vraag me meestal af wat ze er allemaal binnen smijten...

xardy
8 september 2007, 19:14
nja heb et ook altijd voor mijn schoenen zien dan ook altijd zwart als ek thuis kom. Nog irritanter is als er dan ewa gasten in u buurt beginnen jumpen. Heb nu dus nen witten t-shirt me zo van die kleine vetvlekken(spatjes) die er nie uitgaan.

Was op sensation ook. Den onderkant van mijn witte broek zie nu nog altijd grijs :p

nunji
8 september 2007, 19:15
werd er veel geflyerd?

dan heb je zo smorgens een laag bruine vuiligheid op de dansvloer zijnde: bier, cola, kots en spuug + flyers die nat en mals worden van de nattigheid

vroeger genoeg met witte schoenen thuisgekomen die bruin,zwart zagen
naar wa voor fuiven gade gij? :eek:

Godlessarto
8 september 2007, 19:27
Heerlijke reply.

pvt. stengo
8 september 2007, 19:31
Da is niet altijd moeilijk om witte schoenen zwart te laten worden op eender welk tentfuifke.

spray-bunny
8 september 2007, 20:11
Heu, kots ken ik goed genoeg hoor... en dat was het zeker niet.
Zowa vuiligheid laag tegen de broekspijp van schoen/whatever.
Ok dan, tegen een kenner ga ik niet beginnen muggenziften.:D

Dreetn
8 september 2007, 21:11
nja heb et ook altijd voor mijn schoenen zien dan ook altijd zwart als ek thuis kom. Nog irritanter is als er dan ewa gasten in u buurt beginnen jumpen. Heb nu dus nen witten t-shirt me zo van die kleine vetvlekken(spatjes) die er nie uitgaan.

Was op sensation ook. Den onderkant van mijn witte broek zie nu nog altijd grijs :p
Is sensation black niet meer jump en hardstyle?

Blood_Raven
8 september 2007, 21:51
Nudat ge het zegt.
Ze deelden veel brol uit aan den inkom. De hele hal lag vol met flyers.
Zou het misschien inkt kunnen zijn van die flyers?

p0rkiej
8 september 2007, 22:00
kauwgom?

dendaak
8 september 2007, 22:04
Maat van mij heeft avondje gratis gedronken vroeger.
Heel reeks bonnekes gevonden op de grond bekers gekregen :)
Ik blijf meestal laat hange en mensen moeten soms vroeger naar huis "iere warre ge krijgt mijn bonneke" olééé en dan moet ik dat opdrinken met alle gevolgen van dien als ge zo met 20bonnekes zit op nen avond :)
Maar ja der wordt nogal veel bevettigd op de grond van den dansfloer.

zipke
8 september 2007, 22:08
Tis een beetje een goede van alles door elkaar e. Papier (bonnekes, flyers), met kauwgom en de heerlijk plakkende cola en kriek om alles bij elkaar te houden. :love:

dendaak
8 september 2007, 22:10
Tis een beetje een goede van alles door elkaar e. Papier (bonnekes, flyers), met kauwgom en de heerlijk plakkende cola en kriek om alles bij elkaar te houden. :love:

:puke: daarmee gemengd hmmm wat kan feesten toch leuk zijn :woohoo:

zipke
8 september 2007, 22:26
Hmmmm wat kan het nadien opruimen nog leuker zijn... :sad:

dendaak
8 september 2007, 22:29
Idd das echt kut ze zo om 7 uur smorgens alles op kuise oO

TimeFtw
8 september 2007, 22:49
Voor de fuifganger zelf vind ik toch de glazen breezer-flesjes het vervelendst van al. Hoeveel keer ik daar al geen mensen heb zien over struikelen

Netrem
8 september 2007, 23:05
wtf @ zout op de grond smijten om dorst te krijgen?

dendaak
8 september 2007, 23:11
wtf @ zout op de grond smijten om dorst te krijgen?

Snapte het nu weer ni jom :baard: :scream: :unsure: (ksnap zelf ook ni jom) :p

NoblesseOblige
9 september 2007, 00:03
Dat van dat zout, been there done that :) (wordt effectief gedaan, maar of dat echt helpt)

ShadesOfJae
9 september 2007, 00:54

+1 :p

SweetEmmaRose
9 september 2007, 01:01
Ummmm vestiaire?
En heb gewoon 'uitgaanskledij' ... kleren die stinken, vuil zijn, plekken hebben,..

amdr
9 september 2007, 02:06

Anders bier, bekertjes, en soms eens glas.
Wat heeft dat zout er nu mee te maken? Niemand likt de vloer af op een fuif e :x

SweetEmmaRose
9 september 2007, 02:10
in een drankske misschien? en bijgevolg dus op de grond? ..

amdr
9 september 2007, 02:17
als dat in een drankske zou zitten dan zou da opgelost zijn in da drankske e :p

Blood_Raven
9 september 2007, 02:17
Als ik me niet vergis smijten sommigen zout op de vloer, dat zout geeft dan een ietwat drogere vloer zodat het niet één modderpoel wordt.

Heb een keer tegengekomen dat er de juiste hieveelheid lag.
De vloer was enorm aangenaam moet ik zeggen.

amdr
9 september 2007, 02:19
Gisteren was ik in merksem in de volkslust en dee vloer was daar zalig glad om op te dansen maar ge kon daar normaal op wandelen :p Was zalig om op rnb te dansen =D

Cind3r^
9 september 2007, 12:09
gisteren een halve bok naar de dj gegooid, keken mensen lastig omdat ze ook nat werden:/

Slynx
9 september 2007, 12:16
gisteren een halve bok naar de dj gegooid, keken mensen lastig omdat ze ook nat werden:/

Die's wel stoer ja, not
stel jezelf is in de plaats fzo ;)

marcel
9 september 2007, 12:18
Dat van dat zout, been there done that :) (wordt effectief gedaan, maar of dat echt helpt)

ik heb dat ooit gedaan, en we waren content dat ons fuif maar tot 3 uur duurde, want om 2u30 was den drank op :lol:

en ja, van zout krijgt ge idd dorst, ge moet maar eens iets eten met goed veel zout op

ge0x.
9 september 2007, 14:22
gisteren een halve bok naar de dj gegooid, keken mensen lastig omdat ze ook nat werden:/ Dat doet ge toch niet man, ge weet zeker ni wat da materiaal kost..

xardy
9 september 2007, 14:27
Is sensation black niet meer jump en hardstyle?

twas white, ben nie voor jumpen :p Maar daar wast gewoon da mijn broek ewa te lang was, enja dienen vloer was der nie echt proper tegen den ochtend

h0pje
9 september 2007, 15:07

My E-Hero!:love:

^^pathfinder^^
9 september 2007, 15:22
ik heb dat ooit gedaan, en we waren content dat ons fuif maar tot 3 uur duurde, want om 2u30 was den drank op :lol:

en ja, van zout krijgt ge idd dorst, ge moet maar eens iets eten met goed veel zout op

Ja want wij gaan allemaal de vloer aflekken.
En ow fok da wist echt niemand dat ge van zout te eten dorst zout krijgen :)

De Cinder krijgt zijn pintekes nie op dus gooit em der maar mee,
zwaren afgang.

mATHIEU`
9 september 2007, 15:25

zielige jongen

J-Style
9 september 2007, 15:57

Het zout op de grond neemt het vocht uit de lucht, zodat de lucht droger wordt, en je dus meer dorst krijgt.
Theoretisch gezien zou het moeten werken, maar de lucht is zo vochtig in een fuifzaal/-tent (al dat verdampt zweet) dat ik durf te twijfelen of het enig effect heeft.

russian
9 september 2007, 16:30
zwaren afgang.

EternalSilence
9 september 2007, 16:40
blikjes, lege plastieken bekertjes, portefeuille's, mensen, ..

alles wat niet vast staat :p , of maar kan vallen

Cind3r^
10 september 2007, 13:09
En ow fok da wist echt niemand dat ge van zout te eten dorst zout krijgen :)

zwaren afgang.

ik kan u verzekeren dat ik beter kan drinken als jou;) omdat ik op een fuif nog geen halve pint naar een dj die temenes suckt gooi zou ik niet kunnen drinken?
n1

@ rest: iedereen doet soms rare dingen op een fuif, iedereen doet wat hij wilt, dus een welgemeende fuck you naar jullie allemaal:niceone:

moraalridders

Flipkikker
10 september 2007, 13:12
ik kan u verzekeren dat ik beter kan drinken als jou;)

@ rest: iedereen doet soms rare dingen op een fuif, iedereen doet wat hij wilt, dus een welgemeende fuck you naar jullie allemaal:niceone:

moraalridders

Allé dan, gooi nog maar met wat pinten, want niemand stoort zich daaraan hé:ironic:
Altijd hatelijk als er zo'n aap een pint over u kapt: "twas mo voe te lachn é motje"
Ik ga bijna neer van het lachen :doh:

En dage beter kunt drinken, proficiat met uw levercirrose :niceone:

Cind3r^
10 september 2007, 13:18
Allé dan, gooi nog maar met wat pinten, want niemand stoort zich daaraan hé:ironic:
Altijd hatelijk als er zo'n aap een pint over u kapt: "twas mo voe te lachn é motje"

het waren niet "nog wat pinten"
als ik thuiskom van fuiven hang ik meestal van boven tot onder met bier van andere mensen en kameraden, en het stoort mij totaal niet

als jullie dit al raar vinden zijn jullie nog niet vaak uitgegaan:crazy: (n/o)

Parnakra
10 september 2007, 13:19
Of we gaan vooral naar gelegenheden waar er geen marginalen te vinden zijn.

Flipkikker
10 september 2007, 13:22
als ik thuiskom van fuiven hang ik meestal van boven tot onder met bier van andere mensen en kameraden, en het stoort mij totaal niet

Ahja, wat spijtig dat ik "minder zou zijn uitgegaan" boehoe :cry:

² that :)

Mij stoort het dus wel, als ik uitga moet ik geen bier over me gekapt krijgen ;)

Cind3r^
10 september 2007, 13:30

lol, het was de eerste keer in maanden dat ik nog eens naar zo'n chiro/scouts fuif geweest ben, je kent me niet dus je hebt het recht niet me marginaal te noemen..

BlaDe
10 september 2007, 13:40
met pinten smijten is echter wel marginaal.

ja, ge kunt bier over u krijgen, per ongeluk. iemand stoot tegen u, morst zen pint over u, whatever, daar kan ik nog mee leven. maar als er iemand zen halve pint SMIJT, krijgt die meppe, zo simpel is het.

Gentille
10 september 2007, 13:42

Verwonderlijk dat jij geen "bok" hebt gekregen :p

felixdraait
10 september 2007, 14:17

ja, ge kunt bier over u krijgen, per ongeluk. iemand stoot tegen u, morst zen pint over u, whatever, daar kan ik nog mee leven. maar als er iemand zen halve pint SMIJT, krijgt die meppe, zo simpel is het.

Heb het overlaatst nog voorgehad in aalst. Stond beneden te dansen en ik krijg ineens bier over mijn frak. Stond er daar boven enen pinten naar beneden te gutsen. Ben mij daar naar boven geschoten (als ge ambras zoekt kundet krijgen eja), stond daar zo een mager, schraal, strontzat ventje van pakweg 16.

En serieus, alsek ergens op een chirofuif sta te draaien en der smijt eenen een pint naar mij omdak zogezegd slecht draai, zettek de muziek af en gaak er op slaan. Ga dan keer voorstellen om zelf te draaien ofzo, ma gooi toch geen pint naar die kerel. Materiaal is allemaal pokkeduur.

Dakantochnie
10 september 2007, 14:38
lol, het was de eerste keer in maanden dat ik nog eens naar zo'n chiro/scouts fuif geweest ben, je kent me niet dus je hebt het recht niet me marginaal te noemen..
Niets marginalers dan scoutsfuiven.

cura
10 september 2007, 14:54
ik kan u verzekeren dat ik beter kan drinken als jou;)

altijd wel good times als iemand zo'n uitspraak doet tov iemand dattie totaal nie kent :unsure:

Cind3r^
10 september 2007, 15:04
altijd wel good times als iemand zo'n uitspraak doet tov iemand dattie totaal nie kent :unsure:

ene noemt mij marginaal aka ook een uitspraak over iemand die mij totaal niet kent..
scoutsfuiven zijn idd marginaal, maar een vriendin van mij zat bij die scouts dus zijn we gegaan uit beleefdheid. we waren ook veel liever naar ons stamcafé gegaan maar hebben van de nood een deugd gemaakt.

jullie doen precies of jullie allemaal heilig zijn::sop:

het waren niet pinten, het was 1/4 pint. als iemand een halve pint over zich uit had gehad zou ik wss wel mijn excuses aangeboden hebben, maar de meeste mensen hebben hooguit wat bierspatten op hun gehad.

cura
10 september 2007, 15:07
ik kan u verzekeren dat ik heiliger ben dan jou!;)

^^pathfinder^^
10 september 2007, 15:17
ene noemt mij marginaal aka ook een uitspraak over iemand die mij totaal niet kent..
scoutsfuiven zijn idd marginaal, maar een vriendin van mij zat bij die scouts dus zijn we gegaan uit beleefdheid. we waren ook veel liever naar ons stamcafé gegaan maar hebben van de nood een deugd gemaakt.

het waren niet pinten, het was 1/4 pint. als iemand een halve pint over zich uit had gehad zou ik wss wel mijn excuses aangeboden hebben, maar de meeste mensen hebben hooguit wat bierspatten op hun gehad.

In je vorige post was het nog een halve pint, komaan face it man.
Zaak gesloten, levenslang wegens marginaliteit.

GMotha
10 september 2007, 15:35
Ze smijten vanalles op de grond, onder het motto "we moeten het zelf toch niet opkuisen".

BlaDe
10 september 2007, 16:06

halve pint, 1/4de pint, bierspatten, whatever, da maakt eigenlijk gene flikker uit, het gaat mij meer om het principe..

SilentSpring
10 september 2007, 16:29
halve pint, 1/4de pint, bierspatten, whatever, da maakt eigenlijk gene flikker uit, het gaat mij meer om het principe..

².
Overlaatst naar een scoutsfuifje omdat een maat in die scouts zit.
Vooraan, voor de dj's stonden links en rechts in die tent zo'n 2 podia's van 2m op 2m fzo.

'k was met nen andere maat, m'n nicht en een vriendin daar.
Staan we daar aan de linkerkant schuin voor zo'n podium, komt er opeens een halfvolle pint uit de lucht gevlogen.

Nicht en haar vriendin hun broek onder het bier, bij m'n maat ook.
Ik had gelukkig niets van bier op m'n kleren.

Chance dat we niet gezien hadden wie het was, of 't zou z'n beste dag niet geweest zijn.

Dat ge eens bier morst fzo ok, da gebeurt altijd wel eens als je u door zo'n bewegende meute moet wringen.

Maar echt met pinten beginnen smijten:wtf: , dan zijde imo maar ne margi.

En ja, da's dus echt margi Cinder (of wie ist daar die dat ook deed), getuige daarvan het feit da'k op die 3j da'k uitga nog nooit zoiets voorgehad heb, tenzij op die scoutsfuif dan.

puni
10 september 2007, 16:41

Omdat het u niet stoort zou het ineens niemand storen? Iets minder egoïstisch zijn graag.

Jawel hoor!

Raukaris
10 september 2007, 17:04
je kent me niet dus je hebt het recht niet me marginaal te noemen..

Ik heb het recht niet maar ik doe het toch!

deathsythe
10 september 2007, 17:54
Heb het overlaatst nog voorgehad in aalst. Stond beneden te dansen en ik krijg ineens bier over mijn frak. Stond er daar boven enen pinten naar beneden te gutsen. Ben mij daar naar boven geschoten (als ge ambras zoekt kundet krijgen eja), stond daar zo een mager, schraal, strontzat ventje van pakweg 16.

En serieus, alsek ergens op een chirofuif sta te draaien en der smijt eenen een pint naar mij omdak zogezegd slecht draai, zettek de muziek af en gaak er op slaan. Ga dan keer voorstellen om zelf te draaien ofzo, ma gooi toch geen pint naar die kerel. Materiaal is allemaal pokkeduur.

welke plek..? (kzou zegge welke discotheek, ma daster ni echt in aalst :) )
en gedt dik gelijk :)

Origineel gepost door Cind3r^
je kent me niet dus je hebt het recht niet me marginaal te noemen..

gij ed het recht niet om een pint te gooien naar iemand, ...

Cind3r^
10 september 2007, 19:02
w/e, het boeit mij geen zak wat een paar i-net moraalridders over mij denken.
Jullie wereld vergaat al wanneer jullie te horen krijgen dat er een halve pint gegooid is, terwijl er op fuiven véél ergere dingen gebeuren.
anyway ik vraag mij af of jullie zo heilig zijn als jullie je voordoen..

deathsythe
10 september 2007, 19:13
bij mij wel hoor, ik ben een brave jongen... en het boeit u juist wel, want op deze thread heb je meermaals gepost om je te 'verdedigen'...

^^pathfinder^^
10 september 2007, 19:18
w/e, het boeit mij geen zak wat een paar i-net moraalridders over mij denken.
Jullie wereld vergaat al wanneer jullie te horen krijgen dat er een halve pint gegooid is, terwijl er op fuiven véél ergere dingen gebeuren.
anyway ik vraag mij af of jullie zo heilig zijn als jullie je voordoen..

We doen ons nog eens niet heilig voor man, Jezus fuck zitten we hier tegen een kattenbak te praten ofzo?

Pinten gooien op een DJ omdat hij de brabanconne in jumpstyle niet draait doe je gewoon fokking NIET. Dat materiaal kost stukken van mensen, maar nitwits zoals jij zullen zulke dingen nooit snappen en bier blijven gooien waarna je met je vriendjes in een kring begint te giechelen.
"yo smallen Joe, hedde diene bok zien vliegen moaaat!!"
"joatekes dikken Dirk, gij zijt echt nie wijs, respect !"

R€B€L
10 september 2007, 19:31

omg :rofl: :rofl: :rofl:

ma ge hebt natuurlijk wel overschot van gelijk, bende kleine pubers die het stoer vinden om met pinten te smijten... :doh:

J-Style
10 september 2007, 19:37
We doen ons nog eens niet heilig voor man, Jezus fuck zitten we hier tegen een kattenbak te praten ofzo?

Pinten gooien op een DJ omdat hij de brabanconne in jumpstyle niet draait doe je gewoon fokking NIET. Dat materiaal kost stukken van mensen, maar nitwits zoals jij zullen zulke dingen nooit snappen en bier blijven gooien waarna je met je vriendjes in een kring begint te giechelen.

Word!

Cind3r^
10 september 2007, 19:39
bende kleine pubers die het stoer vinden om met pinten te smijten... :doh:

ik ben geen kleine puber:naughty:

hmm

" :cry: :cry: mamma:cry: ik zag *snik*snik:cry: iemand *snik*
een pintje gooien:cry: :cry: naar de dj:cry:

te grappig voor woorden dat er sommige mensen zijn die maar blijven doorzagen om niets..
zoek leven *kuch*

nonkel wulle
10 september 2007, 19:50

hmm

te grappig voor woorden dat er sommige mensen zijn die maar blijven doorzagen om niets..
zoek leven *kuch*

HAHA:lol:

:sop:

Ga lopen.:)

^^pathfinder^^
10 september 2007, 19:51
Yo Cinder, kom terug naar dit forum als je wat haar op je ballen begint te krijgen :)

edit: ofnee wacht, je hebt zeker meer haar op je ballen als mij :>

BlaDe
10 september 2007, 19:55

hmm

zoek leven *kuch*

amai, geweldige argumentatie, you got us there.

Cind3r^
10 september 2007, 20:07
internethelden ftl zucht, ben 5 minuten weg ent staat hier al trug vol geflame.
soms denk ik echt dat hier enkelen zitten die alleen kameraden hebben op een online forum ^^

@ blade: dat is geen argumentatie, ik hoef mij eigenlijk niet te verantwoorden tegenover internetcowboys

ComputerVISTA
10 september 2007, 20:10

Moest ik nu eens toevallig de instalatie geplaatst hebben en ik zag dat onnozelaarke met iets smijten richting dat materiaal dan haal ik hem er persoonlijk van tussen... en dan zien we wel wat er gebeurd.

Heb dat vroeger nog genoeg moeten doen, mensen er uit plukken om ze eens even vriendelijk de les te spellen en ze een snelcursus beleefdheid te geven.

VinceFeet
10 september 2007, 20:35
Ik heb niet gans het topic doorlezen maar ik zie daar iets staan van 'Bier naar de DJ gooien'. Damn, wat voor lowlife moet je dan wel niet zijn seg. Op de plaatselijke boerenfuif word ik soms ook gek van de overdosis aan 'hardere muziek' (:unsure:) maar daarom ga ik nog niet met bier, cola, water, whatever naar de DJ gooien. Daar kan soms voor een paar duizend euro aan electronica staan, dan ga je toch niet met bier smijten? Om nog maar te zwijgen over de problemen die je kan veroorzaken (DJ zijn avond naar de klote, organisatie die moet opdraaien voor de kosten,...).

Als je je zo ergert aan de muziek hou je gewoon de eer aan jezelf en ga je ergens anders feesten. En als je besluit toch te blijven moet je gewoon leren leven met de muziek die ze draaien. Maar hoe marginaal moet een mens zijn dat hij met bier begint te smijten seg... :wtf:

Op Rock Werchter heb ik twee jaar geleden iemand gezien die een vol blikje Jupiler naar voor wierp (los in het publiek dus). Dat is toen ook tot een handgemeen gekomen tussen hem en mij en uiteindelijk zijn zowel hij als ik buiten gezet (heeft me dus 1 dag Werchter gekost...). Maar als ik op een fuif iemand met bier naar de DJ zie smijten, same story... Al zou ik nu wel slimmer zijn en die gast gewoon tot aan de security slepen. Dan kunnen ze hem laten opdraaien voor de eventuele kosten en hoef ik niet buitengezet te worden. :p

puni
10 september 2007, 20:36

Kleine puber, grote puber, komt op hetzelfde neer.

hmm

zoek leven *kuch*

Te grappig voor woorden da ge daar die mens zijn installatie van waarschijnlijk ettelijke duizenden euros naar de kloten kon geholpen hebben.

Alst dan toch zo slecht was, kweek u dan een koppel ballen en ga het hem in zijn gezicht zeggen.

russian
10 september 2007, 23:17
Probeer het on-topic te houden. Het heeft geen zin om Cind3r^ verder te verwijten (ook zal hij niet toegeven dat hij in de fout is gegaan).

felixdraait
10 september 2007, 23:33
welke plek..? (kzou zegge welke discotheek, ma daster ni echt in aalst :) )
en gedt dik gelijk :)

Vorige week pas in de cirque. 't Was al een uur of 6, der was niemeer veel volk en ik stond gewoon nog wa na te prate met de kurt en den doner alsek een halve pint ofzo over mij krijg. Normaal gezien als ze zich oprecht excuseren ga'k daar allemaal redelijk lichtjes over omdak weet dak ook soms zatte stoten uitsteek die sommige mensen nie appreciëren, ma nu was't echt mijnen dag nie en 't was dus ambras.

Ma bon, kurt is er redelijk snel tussengekomen en die kerel is em achteraf nog komen excuseren. Ma cinder vond het blijkbaar ook nog terecht om die pint naar den dj zijn hoofd te slingeren?

Jond3
11 september 2007, 17:59
Probeer het on-topic te houden. Het heeft geen zin om Cind3r^ verder te verwijten (ook zal hij niet toegeven dat hij in de fout is gegaan).

een zeer wijs besluit.

on topic, wooh! : iedereen heeft t over zout, bier en cinder :wtf: . dieje bruin kleur op uw broek zal voornamelijk van de cola komen, mss ook van de kriek een tintje rood. flyers zorgen natuurlijk ook voor een mooie rotzooi. Kriek maakt vlekken die er niet uitgaan, tis de kers he, niets aan te doen, als je zoiets over je witte trui krijgt ben je gezien :) enja, zoveel kots ligt er meestal toch niet in ne fuifzaal(eerder buiten erges of aan de wc's) ,dus daar zalt nie aan liggen. Denk vooral cola met bier, beke kriek en flyers die zorgen voor de mooie print op de onderkant van ne broek de volgende dag...

inkei
11 september 2007, 22:02
Ochjah, margi's en alchohol, geen wonder dat het hier in belgië zo slecht gestelt is qua uitgaan

^^pathfinder^^
11 september 2007, 22:41
Ochjah, margi's en alchohol, geen wonder dat het hier in belgië zo slecht gestelt is qua uitgaan

Dan woont gij toch in een héél ander belgië hoor :)

Hollow
11 september 2007, 22:48
Wat valt er allemaal op de grond bij fuiven? Goh, lege bekerkes, flyers, speeksel, sigarettenpeuken, bier/cola/..., ... The usual stuff dus (hier toch).

Ether
11 september 2007, 22:52
M'n zus zat in de scouts, en daar smeten ze toch ook wat zout op de vloer, ook met de redenering dat mensen daar meer dorst van krijgen, dus kdenk niet dat dat zo'n fabeltje is.

Of het daadwerkelijk helpt, das nog iets anders natuurlijk :p

inkei
11 september 2007, 22:53
Dan woont gij toch in een héél ander belgië hoor :)

Er zijn uitzonderingen :p
maar over het algemeen is het volk dat er rondloopt op fuiven :oink:

killgore
11 september 2007, 23:14
wat een vraag eigenlijk, kan vo tzelfde geld een stuk chocolat zijn :p.

Vordesh
11 september 2007, 23:26

ge zou nog kunnen verschieten :cool:

joriske18
11 september 2007, 23:44
Gisteren was ik in merksem in de volkslust en dee vloer was daar zalig glad om op te dansen maar ge kon daar normaal op wandelen :p Was zalig om op rnb te dansen =D

Ik zat er ook :music:
De vloer was er niet bijzonder vuil of proper. Ik heb me wel goe geamuseerd, twas lang geleden.

vloet
12 september 2007, 16:13
Een advies: Ga gwn niet meer naar zo van die fuiven. Ik heb dat ook al jaren niet meer gedaan. Zelfs als er vrienden van mij naartoe gaan blijf ik daar mooi weg. Mij daar amuseren lukt toch niet wegens volgende redenen: 'breezesletten' die blijkbaar alleen maar jonger en achterlijker worden (als je het interview in de humo van paar weken gelezen hebt weet je perfect wat ik bedoel), de muziek die mij mateloos stoort (niet alleen jump maar die typische 'fuifmuziek' zoals summer of '69 en consoorten), ambrasmakers en kereltjes die zich zo stoer gedragen dat je hen alleen voor dat al op hun bek zou slaan.

Natuurlijk loopt daar ook tof volk rond, maar ik begrijp dan toch niet hoe die zich daar kunnen amuseren. Waarschijnlijk heeft dat te maken met het goedkope bier :p.

deyoeri
12 september 2007, 16:24
Natuurlijk loopt daar ook tof volk rond, maar ik begrijp dan toch niet hoe die zich daar kunnen amuseren. Waarschijnlijk heeft dat te maken met het goedkope bier :p.
Goh, alsk 'goedkoop' bier zou willen bleef ik gwn in't jh zitten. Daar is het 1€ voor een goed getapte, koele pint (of een koude van de fles) en op fuiven is het schraal, half lauw, slecht getapt bier in bekers dat meestal ook nog wat meer kost. :)

Wij amuseren ons toch nog altijd op fuiven, zijn altijd met een hele bende meestal die er wel wat ambiance in kan brengen.

vloet
12 september 2007, 16:27
Dat zou goed kunnen.
Maar hoe goed de sfeer ook kan zijn bij de rest. Ik erger mij te hard. Dat zal dan vrij persoonlijk zijn.

cura
12 september 2007, 16:38
maar ik begrijp dan toch niet hoe die zich daar kunnen amuseren.
lachen met margis die te dom/zat zijn om het zelf te beseffen is altijd vrij tof :')

BlaDe
12 september 2007, 16:41
brrrram, hebt ge zaterrrrdag tijd om met marrrgi's te gaan lachen?

cura
12 september 2007, 16:47
kweet nog nie peterrrrrrr :s
weet je wat, vanaf ik dat weet laat ik het weten!

AeroFury
12 september 2007, 23:05
@Cinder: Pinten gooien doet ge niet. Zoals al zoveel gezegd is: materiaal kost stukken van mensen.
@Al de rest:
1) Stop met op zijn kap te zitten en heel de tijd te flamen en flame uit te lokken. :tongue:
2) Doe nie zo preuts tov scouts- en chirofuiven en dergelijke. Da kan toch eens zalig zijn, gewoon naar zo'n margifuif gaan en u eens goe uitleven... :unsure:
@Mods: doe jullie job en doe iets aan da geflame :p

Nee , echt serieus, net heel topic gelezen, 4-5 pagina's is cinder die zich aan het verdedigen is en gasten die hem de hele tijd de grond aan het inboren zijn. Verwijderd eens de dingen die verwijderd moeten worden :p
MET ALLE RESPECT O/C ;) :)

En tenslotte...
OT: zal wel inkt van die flyerkes zijn...

Snoy
29 september 2007, 14:47

Kopstoot

<- E-thug

De SkeEvN
1 oktober 2007, 17:38
tis nie de bedoeling van op de vloer rond te draaien ook tbh

berNd-
1 oktober 2007, 18:24
ronddraaien op de vloer ?

Ik ga dr ook niemeer naartoe :) Meestal beetje clubbe of festivallekes... ik blijf erbij... er moet een boilerroom komen !!!

En op festival wordt ook veel bier gegooid maar daar maakt mij dat vrij weinig uit eigenlijk :)

toru
1 oktober 2007, 19:04

sommige mensen hun kleren hebben veel geld gekost, en dat wil ik niet door een of andere margineel die wa grijf wilt doen late vernielen. Als er iemand een pint zou gooien voor te lachen, op myn kleren ,of naar de dj ga ik daar ook henne. En das genne internet praat hoor.

moraalridder nee

gezond verstand en deftige opvoeding ja

Hmgrwngd
1 oktober 2007, 20:12
ONTOPIC POST !!!

Wat smijten ze bij fuiven op de grond ?
Weleum ->

Zaterdag rond 0.30 uur vielen in discotheek Den Drijtap een 45-tal agenten met twee drugshonden de discotheek binnen. Ze werden gevolgd door leden van de sociale en arbeidsinspectie. Op het ogenblik van de razzia waren er nog een 160-tal bezoekers in de zaak. De vloer lag bezaaid met drugs, die de discotheekgangers meteen hadden laten vallen. De speurders vonden tientallen dosissen speed, een honderdtal xtc-pillen, vijftien zakjes met marihuana en hasj, een zakje cocaïne en een serie valiumtabletten.

Dat dus ... drugs, drugs en nog eens drugs. (zowel legaal als illegaal)

cassie821
1 oktober 2007, 20:48
Bier , sigarettenpeuken , zand , kots , papierkes , kauwgum

Pilatus
1 oktober 2007, 22:06
ONTOPIC POST !!!

Wat smijten ze bij fuiven op de grond ?
Weleum ->

Dat dus ... drugs, drugs en nog eens drugs. (zowel legaal als illegaal)

jammer dat het over een discotheek gaan he =/= fuif :)

Hmgrwngd
2 oktober 2007, 17:42
jammer dat het over een discotheek gaan he =/= fuif :)

True; in een discotheek zijn het de duurdere drugs, op een fuif de goedkopere.

shiftyke
4 oktober 2007, 20:53
True; in een discotheek zijn het de duurdere drugs, op een fuif de goedkopere.

Waar gaat gij dan fuiven vraag ik me af :unsure:

Het enigste wat er bewust op de grond wordt gekapt is zout (soms dan toch)
Voor de rest zijn het bekertjes die men op de grond gooit, met een kletsje bier in en dat plakt nu eenmaal ;)

stoomboot
4 oktober 2007, 22:36

Zoals een stuk vloer bv? Men beweert toch dat zout op vloeren een dorstmakend effect heeft...:ironic: :doh:

Wie verzint zulke geruchten en uitspraken eigelijk?

JackM
4 oktober 2007, 22:59
nja kweet nie, maar mss van de warmte en de vochtige lucht dat dat een beke 'oplost' en begint rond te zweven en mss op die manier een beetje effect heeft.
anders, van de geurkes of smaakskes voor in de rookmachine, doet u soms nog meer dorst krijgen.

cura
5 oktober 2007, 10:46
Zoals een stuk vloer bv? Men beweert toch dat zout op vloeren een dorstmakend effect heeft...:ironic: :doh:

en waarom zoude da zo vlotjes als onzin klasseren zonder een deftig tegenargument?

Blood_Raven
5 oktober 2007, 19:32
Dat denken de meesten dat ge daar dorst van krijgt ja.
Het is eerder dat het eerder de vloer langer droog houdt.
Offcourse als ge begint met bier te kappen dan haalt het ook niet veel meer uit daar niet van.

Cartek
5 oktober 2007, 19:45

in de gemiddelde discotheek vind je toch meer marginaal volk dan pakweg een boerefuifke imo.

[MSZS]KeViN
5 oktober 2007, 20:24
ik vind de boerefuiven eigenlijk nog de beste,kzit zelf in de klj en tlopen daar nog minst vanal macho's rond :d

S.conceiçao7
5 oktober 2007, 20:26
FLYERS. ze komen da dan rond dragen, en geen mens die da leest.

Gentille
5 oktober 2007, 20:44

Ik steek die altijd in mijn achterzak als ze me interessant lijken. En kijk daar thuis wel eens naar.

nigel555
5 oktober 2007, 20:47
KeViN;9205810']ik vind de boerefuiven eigenlijk nog de beste,kzit zelf in de klj en tlopen daar nog minst vanal macho's rond :d
indeed die boerefuifen zijn ook degene waar ik het liefst ga^^.

Ene ik steek die ook in mijn achterzak ^^, lees ze dan thuis es of soms op weg na huis en dump ze dan op straat:p

Hmgrwngd
5 oktober 2007, 22:21
Waar gaat gij dan fuiven vraag ik me af :unsure:

Het enigste wat er bewust op de grond wordt gekapt is zout (soms dan toch)
Voor de rest zijn het bekertjes die men op de grond gooit, met een kletsje bier in en dat plakt nu eenmaal ;)

Zijn bier en nicotine geen goedkope drugs msschien ?

shiftyke
5 oktober 2007, 22:26

In mijn ogen niet maarja

stoomboot
5 oktober 2007, 23:52
en waarom zoude da zo vlotjes als onzin klasseren zonder een deftig tegenargument?

:wtf: Als ik een hele dag met mijn hoofd boven zout ga hangen, ga ik niet uitgedroogd zijn hoor.

Zou maar erg zijn als we dit op andere stoffen ook zouden toepassen: Boven een pot suiker hangen levert iemand onmiddelijk levercirose op?!

Najdo
6 oktober 2007, 02:39
Ik heb zelf nog organisatoren van fuiven fijn zand strooien om alle vocht op te nemen op de grond. Denk eerder dat het zout ook dient voor de grond 'droog' te houden. Dat ge er meer dorst van zou krijgen ... dunno, met zo 100 man of meer die zweten oO

waffel
6 oktober 2007, 03:48
drankjes, flyers, wijven

you know.. the usual

Hmgrwngd
6 oktober 2007, 14:14
Ik heb zelf nog organisatoren van fuiven fijn zand strooien om alle vocht op te nemen op de grond. Denk eerder dat het zout ook dient voor de grond 'droog' te houden. Dat ge er meer dorst van zou krijgen ... dunno, met zo 100 man of meer die zweten oO

En dan nog; zout of geen zout; zuipen (om zat te zijn) is iets wa mensen zowiezo gaan doen.

Alhoewel café-bazen ook de muziek luider zetten om het zelfde effect te bereiken. Hoe droger, hoe warmer , hoe luider, hoe meer bier er verkocht wordt.

^^pathfinder^^
6 oktober 2007, 21:39
Als de muziek te luid staat ben ik toch wel de kloeten op zalle !

Fubro
6 oktober 2007, 21:55

Is zo, hoewel ik dacht dat jij rookte? (of ex-roker?)

Zijn vele vormen van verslavingen in de maatschappij, zoals je zelf weet..
Vind ik wiet ofzo wel beter als bier/nicotine.

Roken is voor mij eerder tijdsverdrijf, en bier om me voor te doen als iets dat ik niet ben.

Ik kan drinken als ik wil, maar liever niet, want ben dan altijd een aantastelijke vuile onverstaanbaare dronkaard. (I learned my lesson in the past)

on-topic:
tijdje terug fuif geweest, was echt ni te schatten, was half gras enzo half op iets houten.. gras was gwn modderpoel helemaal waar sommige kiekens stonden in te jumpen, en op da hout.. niveel beter eigenlijk..

goei schuimfuifke vindk af en toe wel is plezant, en daar ist de bedoeling dage nat word hé. :)

Fubro
7 oktober 2007, 08:38
heb er speciaal opgelet op de fuif van vannacht

I love pecho (fzoiets :s) in Geel, tot 04.00

dus wat lag er op de grond: bier, bekertjes, kots, speeksel, sigarettenassen/peuken, mensen en da is het ongeveer..