PDA

Volledige versie bekijken : Studentenleven in Nederland?

Gladz0r
7 september 2007, 18:09
Paar kameraden en ik willen volgende week woensdag tot vrijdag naar Nederland gaan.
We zouden met de fiets van Hasselt naar Maastricht of Eindhoven willen fietsen en daar dan 's avonds op stap gaan. Omdat dit studenten steden zijn en er hopelijk op donderdag een soort discotheek / danscafé open is.
Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met het uitgaansleven in Maastricht, Eindhoven of een andere Nederlandse stad dicht bij Hasselt? Eventuele aanraders? Is er wel iets te doen door de week?
Tweede vraag weet er iemand een camping in de buurt van het centrum van deze studentensteden?

Ik heb al op google gezocht en een paar dingen gevonden, maar als er hier iemand zit die daar ergens op kot heeft gezeten en mij tips kan geven zou dit erg welkom zijn.

pegasimus
8 september 2007, 16:58
Maastricht is altijd wel volk, gewoon naar het vrijthof gaan. Daar zijn genoeg café's. Meeste hebben jupiler zelfs dus ge moet daar geen pisbier drinken.
Over eindhoven weet ik niks helaas.

Hannibal
8 september 2007, 18:19
In Eindhoven heb je een hele boulevard die vol staat met danscafe's. We zijn daar ook is een keer met het jeugdhuis geweest en plezant dat dat was. :)

exo
8 september 2007, 18:39
Eindhoven is echt super om weg te gaan. Idd die boulevard is echt wel zalig om weg te gaan!