PDA

Volledige versie bekijken : Pokémon

robi999
5 september 2007, 19:20
Hallo,

vind jij pokémon spelletjes leuk?

^MystiQ
5 september 2007, 19:21
:wtf: Nee !

Stancke
5 september 2007, 19:23
Nooit Van M'n Leven!

protnie
5 september 2007, 19:24
Heel leuk :D

'k amuseer mij daar rot mee :D

ariane
5 september 2007, 19:24
toen ik 10 jaar was zoals mijn broertje ja,, kheb er veel uurtjes aan besteed maar nu op dit moment.. NIE echt neen :p en ik denk dat dit ongeveer voor iedereen hetzelfde is

robi999
5 september 2007, 19:26
liefst niet ik ben 15 jaar en ik amuseer mij er nog mee

Bot
5 september 2007, 19:27
liefst niet ik ben 15 jaar en ik amuseer mij er nog mee

Hebde gij soms een lief? Ooit miss van gehoord

^MystiQ
5 september 2007, 19:29

Hem is 15 jaar dus nee en dat heeft hier ook nix mee te maken ;)
Is dit niet eerder een thread voor het test forum ? :wtf:

chosen1
5 september 2007, 19:35
tijdens ons eindejaarsreis naar Italië hadde we mee 5 oude grijze gameboys pokemon zitten spelen :p allemaal een andere versie en ma zeldzame pokemon leechen van elkaar :p

ma da was alleen om te tijd in de bus te doden

in mijn gewone tijd zou ik da nie doen en ik heb da spel ook niet eens

Nooby007
5 september 2007, 19:39
Lol, ik ben juist terug beginnen spelen en ik ben 18 jaar! :p
Ik speel wel enkel de oudere versies, die met de nieuwe pokemons dus niet, aangezien ik er toch niets van ken. Ik speel het wel alleen als ik niks te doen heb ofzo..

Maar het is zeker wel plezant om af en toe eens te spelen :p

Boukreev
5 september 2007, 20:06

:ironic:

ontopic: toen ze net uitkwamen heb ik pokemon red gespeeld en later ok nog yellow, maar ben dan al gestopt. is ondertussen al zo'n 6 jaar geleden denk ik. maar het zijn wel echt goeie games, leuke rpg's die goed in elkaar zitten en veel beter zijn als de gemiddelde gameboygame imo. het pokemonconcept boeide me gwn ni meer.

zegge dat het voor klein kinderen is, is gwn teken van onwetenheid. of wsl mensen die zichzelf te stoer vinde om met een pokemonspelletje te worden gezien

Burrid
5 september 2007, 20:14
zegge dat het voor klein kinderen is, is gwn teken van onwetenheid. of wsl mensen die zichzelf te stoer vinde om met een pokemonspelletje te worden gezien

Groot gelijk

hipStar
5 september 2007, 20:18
ik speel da graag en ik ben 20. Heb vriendin al 2 jaar, ik speel voetbal, ik zit in de ksa en ben al 4jaar leider. EN nu... Ben ik superklass nerd dan? OMdat ik dat graag speel?

robi999
5 september 2007, 20:20
dit is een link voor welke spelletjes je hebt en met welke je speelt:
http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=523960

alvast bedankt om te reageren:)

ng
5 september 2007, 20:20

Als jij je mag bezighouden met jouw belachelijke complotverzinsels, dan mag hij zich bezighouden met pokémon.
En alsof die twee niet te combineren zijn.

ontopic:

Ik heb het vroeger wel eens gespeeld, eerste rpg ooit.

Starrk
5 september 2007, 21:59
Als je wil praten over verschillende spelletjes, gelieve dit ook hierin te doen. Het lijkt me overbodig om 2 threads over eenzelfde onderwerp open te houden :)

puni
5 september 2007, 22:01
Ik ben er 21 en ik speel da nog soms, das gewoon geniaal :p

Kvothe
5 september 2007, 22:03
Nog nooit van gehoord :sop:

toru
5 september 2007, 22:06
geniale spellekes, speel het nog af en toe (ben terug opnieuw begonne in firered voor de tijd in het vliegtuig te doden op vakantie) en ik heb een vriendin, genoeg vrienden...

Pokémon kan leuk zijn voor kinderen, maar hoe ouder ge word (hoe beter ge engels kunt dus ook) hoe leuker het word...

Burrid
5 september 2007, 22:07
Jup, tzijn nie de pokemon, maar de rpg zelf die het zo goed maakt.

SHIGSY
5 september 2007, 22:37
Ondertussen al 27 en als er ooit nog eens een Pokemon MMORPG komt, krijgen ze me nog eens warm om me er nog eens vol tegenaan te smijten. Vrij rondtrekken door het land met Pokemon Snap mogelijkheden, Stadium, etc. Enfin, ik denk dat je het plaatje wel kan aanvullen. Er is heel wat mogelijk als ze het ooit in MMO-vorm kunnen.

ULTRAnumb
5 september 2007, 22:44
ik speelde da vroeger enzo
later ni meer
had er te weinig geduld voor
zit die kloonbug er nog in? :p

Blood_Raven
5 september 2007, 22:46
De eerste 3 versies boeiden mij nog.
Pokémon op de DS heb ik 7 uur gespeeld en dan niet meer vastgehad.

Omnistalker: neen.

kil911ler
5 september 2007, 22:55
Ik speel nog Pokémon, gewoon een leuke RPG :)

Licargon
5 september 2007, 23:13
Al lang nie meer gedaan, maar het blijven zalige spellen. Kheb zelf maar 1 spel gehad, Pokemon Blue, gewoonweg geniaal,e cht kapotgespeeld in den tijd, ook nog redelijk wa gold enzo bij maten ^^ Dan nog emerald op emu gespeeld enzo.

Tis nie om de pokemon, tis om het geniale RPG systeem da er achter steekt =)

pieta
5 september 2007, 23:14
dudes, hier is overlaatst de grootste pokemon thread ever geweest, gaan dat toch nie allemaal opnieuw doen?

SweetEmmaRose
5 september 2007, 23:32
Euhm zoveel jaar geleden ja :wtf:

|) ][ |V| ][
5 september 2007, 23:38
Ik heb me daar vroeger vaak mee kunnen bezighouden, maar dat is ook al enkele jaren terug.

Wid@ker
6 september 2007, 01:39
Ik heb me daar vroeger rot mee geamuseerd. Nu speel ik het niet meer, maar 't is toch één van de beste spelletjes ooit (zoniet het beste) voor mij :p

PolletPoulet
6 september 2007, 01:58
dat heb ik zoveel gespeeld :/

en tijdens de les vorig jaar ook en in de bus. kvind da echt een zalige game

vloet
6 september 2007, 10:28
Vroeger de red gespeeld om gameboy. Ben ik lang zoet mee geweest ^^. Maar nu kan het mij niet meer boeien.

ElBramo
6 september 2007, 11:20
Vroeger was ik daar zot van! Nu vind ik het wel vrij saai.

Dat was ook wel hét beste gameboyspel ever ze.

Brianz
6 september 2007, 11:25
haha pokemon :p
happy times ^^
uuuureeeeen op die gameboy pokemon blue en yellow zitten spelen :p
nu toch wel een jaar of 5 geleden denkek :p

LeSec
6 september 2007, 11:43
Verslavend.
Om de redenen hier al aangehaald, tzijn niet die pokémon zelf die het leuk maken, de gameplay is gewoon magistraal goed. Op de DS ook, kheb er me zelfs speciaal een DS voor gaan halen, puur uit nostalgie vanop de gameboy :p

Dat het zo kinderachtig eruit ziet is juist de grootste charme, enfin ja kben dan ook wel een nitendo fan enzo tis misschien daarmee.
Mijn vriendin plaagt me daar ook wel mee, tot ze het zelf is gespeeld had :p

Bontus
6 september 2007, 12:09
Heel leuk.
Vroeger toch.

Gentei
6 september 2007, 12:15
Verslavend.
Om de redenen hier al aangehaald, tzijn niet die pokémon zelf die het leuk maken, de gameplay is gewoon magistraal goed. Op de DS ook, kheb er me zelfs speciaal een DS voor gaan halen, puur uit nostalgie vanop de gameboy :p

hehe vorig jaar ook speciaal een DS aangeschaft omdat pokemon ging uitkomen op de DS nu ongeveer een twee a drietal weekjes pokemon gekocht en ik amusseer mij rot daarmee, ik speel het wel minder dan vroeger mss een paar keer per week maar is toch wel de max lol...

Kepa
6 september 2007, 12:44
toen het pas uit was (al heel wat jaar geleden) vond ik het geweldig (red version)....de eerste nieuwe versie erna (gold version) vond ik ook nog entertainend...als ik het nu zou moeten opzetten zou ik binnen 20m iets anders opzetten.

protnie
6 september 2007, 12:46
Ondertussen al 27 en als er ooit nog eens een Pokemon MMORPG komt, krijgen ze me nog eens warm om me er nog eens vol tegenaan te smijten. Vrij rondtrekken door het land met Pokemon Snap mogelijkheden, Stadium, etc. Enfin, ik denk dat je het plaatje wel kan aanvullen. Er is heel wat mogelijk als ze het ooit in MMO-vorm kunnen.
Idd een Pokémon MMORPG moet toch super zijn! :bow:

Hopelijk komt die er nog ooit eens :)

Rivers
6 september 2007, 16:23
Enkele jaren geleden heel erg veel gespeeld en een half jaar geleden nog eens pokémon crystal uitgespeeld. Ik heb denk dat ik totaan pokémon ruby alle versies heb :). Nochtans ben ik inmiddels ook al 18 en ik heb een lief :p.

SHIGSY
6 september 2007, 16:32
Idd een Pokémon MMORPG moet toch super zijn! :bow:

Hopelijk komt die er nog ooit eens :)

Het zou nogal wat zijn. Een online land waar je dus vrij kan rondlopen met alle huidige Pokémons in verwerkt.

Chinese level up-fabrieken krijgen nu al het water in de mond bij de gedachte aan honderden Pokémon die tot het maximum level moeten komen.

Xoliul
6 september 2007, 16:46
shit ik heb geen lief, zal komen omdat ik pokémon graag speelde :s:s

Fighting Hobbit
6 september 2007, 17:01
Jup, niet dat ik het nu nog zou spelen, maar als klein ventje vond ik dat zalig. Ennfin ja, het zat redelijk goed in mekaar enzo en op zich wind ik ze nu nog wel leuk als ik er aan terug denk.

The Black Mamba
6 september 2007, 18:26
in het 5e en 6e leerjaar hardcore pokemon fan :) ik kende de 150 eerste vanbuiten enzo , pokemon red uitgespeeld en mijn broer deed blauw dan kwam het middelbaar , de nieuwe pokemons waardoor ik ni meer kon volgen enzo ... das ondertussen al een 7 jaar geleden :p op tv volgde ik dat toen ook , en ik vraag mij nog altijd af wat er met diene specialen pokebal is gebeurd da ze gevonden hadden

Fré_
6 september 2007, 18:27
Ik heb in dn tijd speciaal nen gameboy gekocht vo die spellekes :p

Opticat
6 september 2007, 20:47
Heel goede spellen :D

EternalSilence
6 september 2007, 20:52
ik speelde da vroeger enzo
later ni meer
had er te weinig geduld voor
zit die kloonbug er nog in? :p

jajaat :p
die bug aan de 7de eiland ofzo, zo zwemmen aan de kust, en dan die heel speciale, lijk in stukken gehakte pokemon pakken.

u gold nuggets op plaats 5 zetten en door dat je die pokemon vangde had je plotseling 999 nuggets :D

da was in red, blue en yellow version

in het 5e en 6e leerjaar hardcore pokemon fan :) ik kende de 150 eerste vanbuiten enzo , pokemon red uitgespeeld en mijn broer deed blauw dan kwam het middelbaar , de nieuwe pokemons waardoor ik ni meer kon volgen enzo ... das ondertussen al een 7 jaar geleden :p op tv volgde ik dat toen ook , en ik vraag mij nog altijd af wat er met diene specialen pokebal is gebeurd da ze gevonden hadden

2nd that, want ik weet het ook niet meer :p
miss moet ge eens de serie herkijken op vt4, vroeg in den ochtend.
geloof da nu de nieuwe serie (seizoen 2, andere lague ofzo) is gestard.

Heel leuk

DUH
maar nu nie meer ,vroeger wel, toen er nog maar 2 versies bestonden
het allereerste begin.

red version & blue version.
veel uren aan gespendeerd, en veel geduld geleerd door het te spelen.
alsook 100tal belgische franken verdaan aan de batterijen voor mijn game boy :p

jaja waar is den tijd :love:

nu is het 1 grote uitmelkerij en die pokémons zijn juist lelijke mormels in verschillende kleuren

mijn broer heeft dan die silvere versie gekocht, van die nieuwe lague, had er aan begonnen, maar de goesting was rap over

Opticat
6 september 2007, 20:59
miss moet ge eens de serie herkijken op vt4, vroeg in den ochtend.
geloof da nu de nieuwe serie (seizoen 2, andere lague ofzo) is gestard.

VT4 staat nogal achter met de pokémon reeks (de laatste keer toch dat ik eens een keer heb gekeken)

In Amerika is de reeks al bezig van de nieuwe games.

exploder
7 september 2007, 00:18
Hm, jammer da'k m'n gameboy verkocht heb.

'k Zou het anders wel nog eens proberen.

Idem met zelda, want toen ik klein was verstond ik er maar weinig van van heel die zelda :D

promaxius
7 september 2007, 00:24
ik speel da graag en ik ben 20. Heb vriendin al 2 jaar, ik speel voetbal, ik zit in de ksa en ben al 4jaar leider. EN nu... Ben ik superklass nerd dan? OMdat ik dat graag speel?

hmmm kweenie ze. Ge doet mij twijfelen...
POKEMON + KSA ... :lol:

pieta
7 september 2007, 19:15
http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=484239&highlight=pokemon

de poke thread;)

bearrr
8 september 2007, 19:59
pokemon vond ik vroeger (toen ik 10-12 jaar was ofzo) bijzonder leuk. Zeker de tv-serie. Nu speel ik die spellen wel nog graag, maar ik vind ze precies niet meer zo speciaal. Nuja, dat kan ook aan al die versies liggen...

zoo-music girl
26 oktober 2007, 17:57
nothing beats pokémon gameboy spelletjes :O ik heb nooit iets beter gevonden :cool:

Proto
26 oktober 2007, 19:03
ik ben 20 en speel het ook nog altijd graag :p
heb zelfs een pokémon portefeuille :cool:
en ik heb ook een vriendin ja :p wowowow !

zoo-music girl
26 oktober 2007, 19:07
ik heb vast ook nog ergens een hele hoop pkmnkaarten liggen:cool: maar het kaartspel zuigde wel imo. Mijn broertje ownt een pokédex, was ook wel cool :scream:

Nooby007
26 oktober 2007, 19:14
Ik heb die van mij nog allemaal kunnen verkopen, waaronder veel fake kaarten tussen :evil:
Heb het nu al effkes ni meer gespeeld (op psp). Eens ge de pokémon league hebt gewonnen is er ni veel meer aan.. :unsure:

Proto
26 oktober 2007, 19:54
http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=484239&highlight=pokemon

de poke thread;)

This Thread is more than 202 days old, you can't reply to it.
:sad:

squirtle is de man !

zoo-music girl
26 oktober 2007, 20:46
geef mij maar charmander, vurige jongen was dat. Wel gay stemmetje, maar ach, who cares of een pokemon nu heteroseksueel is of niet :cool:

Lamsednav
27 oktober 2007, 19:11
Leuk, veel gespeeld vroeger (+/- 7 jaar geleden)
Half jaartje geleden emulator op PC om even de feeling terug te krijgen.
Cool spel, zowel Pokemon als RPG gedoe.

kakker 4-ever
31 oktober 2007, 01:25
De pokemontijd was schitterend. Het was ofwel voetbal ofwel pokemon met vrienden ong 5j geleden. Mijn favo was Silver. Kspeelde altijd met die vuurpokemon (kweet zijn naam ni meer :p) Maar charrizard blijft rulen!:cool:

aah waa is den tijd:sad:

zoo-music girl
31 oktober 2007, 03:18
shit ik heb geen lief, zal komen omdat ik pokémon graag speelde :s:s

Dat kan niet, I'd dig you immediately :love: En nu het slechte nieuws: Daaraan zal het dus niet liggen :D

En over silver gesproken hierboven, 1 of andere MORON verkocht een jaar of 2 geleden zijn Gold spelletje voor 2 euro aan me!

Equino
31 oktober 2007, 13:53
Heerlijke reeks, vroeger uren zitten spelen =)
Eens een emulator zoeken ^___^

Guard
31 oktober 2007, 13:58
"Heel leuk"

toru
31 oktober 2007, 14:08
op vakantie terug beginnen spelen (op vliegtuig enzo naar mallorca), en s'avons voor dak ging slapen (als 18 jarige met u nonkel van 70 in een hotel waar er op 10km van NIX te doen is, en de enige jeugd in het hotelcomplex een paar vieze duitse tokio hotel fans zijn suckt een pak als ge is wilt uitgaan)

maar voor de rest; de all in was wel dik in orde

soit trg nr pokémon

vroeger boeide het me wel, en ik zie nog af en toe graag is een aflevering ofzo, nostalgie

of midlifecrisis

Tah_b00nz0r
31 oktober 2007, 14:19
speel die spellekes graag en idd ni omda het die pokemon zijn ma omdat da gewoon een goed spel waar ge lang aan kunt bezig zijn. als RPG fan is da turn based gedoe leuk

MorGo7h
31 oktober 2007, 19:56
geef mij maar charmander, vurige jongen was dat. Wel gay stemmetje, maar ach, who cares of een pokemon nu heteroseksueel is of niet :cool:

Je broer is een l33t4r!1!11!

ElBramo
1 november 2007, 01:27
Ik herinner mij de tijd dat we onze gameboy meesmokelden naar school en de link cable en dan tijdens de speeltijd pokemon zaten te spelen in de refter van de kleuters (omdat daar onze meesters/juffrouwen niet kwamen ;)). En ik beefde dan letterlijk van opwinding en spanning van niet gepakt te worden.

Damn die goeie tijd. Gewoon de extreme vreugde die ik voelde toen ik een pokemonspel voor mijn verjaardag kreeg is onbeschrijfelijk. Ik speelde dat spel ook vaak in de badkamer (op toilet) en bijgevolg heb ik daar zo een badkamergeur aan gekoppeld die, wnn ik die nu terugruik, nog steeds nostalgische gevoelens losmaakt. ^^

Super gewoon.